وکیل و مشاور مهاجرت به کانادا

وکیل و مشاور مهاجرت به کانادا، اطلاعات تخصصی و جامعی را در خصوص انواع روش های مهاجرت، اخذ اقامت موقت، اقامت دائم و تابعیت کانادا در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد. بررسی شرایط و درخواست های متقاضیان، ارزیابی روش های مختلف مهاجرت و ارائه مطمئن ترین راه برای دریافت اقامت کانادا، مهم ترین ویژگی یک وکیل متعهد است. در ادامه با جزئیات هزینه وکیل مهاجرت به کانادا و بهترین وکیل مهاجرت به تورنتو آشنا خواهید شد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

ضرورت انتخاب وکیل مهاجرت به کانادا

برای مهاجرت به هر کشوری، داشتن اطلاعات کافی در خصوص قوانین تابعیت، بازارکار، شرایط تحصیل و راه های دریافت اقامت الزامی است. کانادا به عنوان یکی از برترین کشورهای جهان برای مهاجرت، هر ساله به درخواستهای زیادی برای اخذ ویزا رسیدگی می کند؛ اما واقعا چه کسانی شانس بیشتری برای دریافت اقامت کانادا را دارند؟

وکیل مهاجرتی کانادا با بررسی شرایط مراجعه کنندگان، مناسب ترین راه را به موکلان پیشنهاد می کند و این امر شانس شما را برای دریافت ویزا به طور چشمگیری افزایش می دهد. انتخاب وکیل مهاجرت به کانادا باعث صرفه جویی در هزینه ها و زمان می شود. موسسه حقوقی اصطهباناتی به عنوان یکی از برجسته ترین دفاتر مهاجرت به کانادا متعهد با ارائه راهکارهای عملی و کاربردی به موکلان است و پرونده موکلان را تا زمان دریافت ویزا مدیریت می کند. وکلای مهاجرت به کانادا در موسسه ما به صورت تخصصی در زمینه ویزای کاری، ویزای تحصیلی و سرمایه گذاری در کانادا فعالیت می کند.

ویژگی های وکیل مهاجرت کانادا

وکیل مهاجرت کانادا با توجه به نیازها و شرایط مراجعه کنندگان، مطمئن ترین و آسان ترین راه دریافت اقامت کانادا را به آنها ارائه می کند. به طور کلی وکیل مهاجرتی کانادا باید دانش و توانایی های زیر را داشته باشد:

  • آشنایی با قوانین مهاجرت و شهروندی کانادا
  • توانایی اخذ جاب آفر از کارفرمایان کانادایی
  • امکان اخذ ویزای کار برای مشاغل مختلف
  • آشنایی با سیستم سرمایه گذاری و مالیاتی کانادا
  • اطلاع کامل از شرایط و نوسانات بازار کار کانادا
  • داشتن شبکه های ارتباطی در داخل و خارج از کانادا
  • آشنایی با سیستم آموزش و نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های مختلف کانادا
  • اطلاع دقیق از الزامات و قوانین سفارت کانادا

رزرو وقت مشاوره تخصصی مهاجرت به کانادا

با توجه به شرایط خارق العاده کشور کانادا برای مهاجران، افرادی زیادی خواستار اخذ اقامت در این کشور هستند، اما واقعا چند درصد از متقاضیان موفق به دریافت ویزای کانادا می شوند؟ آیا راهکار و فرایند مشخصی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد؟ اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید و نمی دانید از کجا شروع کنید، بهترین راه حل برای شما اعتماد به یک وکیل مهاجرت کانادا و رزرو وقت مشاوره تخصصی مهاجرت به کانادا است

بیش از هشتاد روش برای مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت در این کشور وجود دارد. وکلای برگزیده موسسه حقوقی اصطهباناتی در یک فرایند شفاف و مدیریت شده، مسیر مهاجرتی شما را مشخص می کنند و در طول پروسه مهاجرت، شما را در جریان تمام جزییات پرونده قرار می دهند.

روش های مهاجرت به کانادا

روش های مهاجرت به کانادا

انتخاب موسسه مهاجرتی

با داشتن اقتصاد قوی، کیفیت بالای زندگی و فرصت های شغلی نامحدود، جای تعجب نیست که مهاجرت به کانادا گزینه بسیاری از افراد باشد. وجود این حجم از تقاضا از سراسر جهان برای مهاجرت به کانادا، فرایند اخذ ویزا را کاملا رقابتی کرده است. چه کسانی در این رقابت موفق می شوند؟ انتخاب موسسه مهاجرتی در فرایند اخذ ویزای کانادا به چه اندازه نقش دارد؟ یک موسسه مهاجرتی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ویژگی های وکلا مهاجرتی اصطهباناتی
rejected-visa

رفع مشکل ریجکتی ویزا

announcement-to-customers

اطلاع رسانی مراحل به مشتری

following-up-cases

پیگیری مداوم پرونده

awnsering-support

در دسترس و پاسخگو

به دلیل حساسیت بالای پروسه مهاجرت، اکثر افراد ترجیح می دهند که یک موسسه مهاجرتی، پرونده آنها را پیگیری کند. موسسه مهاجرتی به دلیل آشنایی با تمام فرایندهای مهاجرت و اطلاع از قوانین کشور کانادا، پروسه دریافت اقامت مراجعه کنندگان را سرعت می بخشد. مهم ترین نکته برای انتخاب موسسه مهاجرتی داشتن شماره ثبت و فعالیت به صورت قانونی است. موسسه مهاجرتی با بررسی شرایط و خواسته های موکلان برای مهاجرت و ارائه بهترین و مطمئن ترین مسیر برای اخذ اقامت آنها را از سردرگمی ها و تردید ها نجات می دهد. موسسه مهاجرتی با ارائه راه حل های کلیدی و خدمات گسترده به مراجعه کنندگان، مهاجرت را برای آنها بسیار راحت می کند. آنها متعهد به ارائه راهکارهای عملی و کاربردی به موکلان هستند و پرونده آنها را تا زمان دریافت ویزا مدیریت می کنند. موسسه حقوقی اصطهباناتی با بیش از ده سال تجربه در زمینه مهاجرت، تمام فرایندهای مهاجرتی شما را با تعهد کامل به اصول کاری و اخلاقی پیگیری می کنند.

وکیل مهاجرت تحصیلی کانادا

کیفیت بالای آموزش، هزینه های پایین تحصیل و اعتبار جهانی مدارک دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کانادا، باعث جذب دانشجویان زیادی از سراسر جهان شده است. دانش آموزان و دانشجویان ایرانی که متقاضی تحصیل در کانادا و در دانشگاه های کانادا هستند، پس از انتخاب رشته تحصیلی و دانشگاه در کانادا می بایست از طریق سایت موسسه انتخابی برای برنامه آموزشی درخواست دهند. به این نکته توجه داشته باشید که الزامات و شرایط ورود و ددلاین اپلای در هر دانشگاه متفاوت است.

هر چند که پروسه درخواست پذیرش برای دانشگاه های کانادا زیاد پیچیده نیست، اما مهاجرت تحصیلی به کانادا به اخذ پذیرش دانشگاه ختم نمی شود. وکیل مهاجرت تحصیلی به کانادا به موکلان خود در مورد تمام مسائل مربوط به قوانین، شرایط و مدارک مهاجرت تحصیلی و امور کنسولگری و سفارت کانادا مشاوره می دهد. علاوه بر این، وکیل مهاجرت کانادا برای گرفتن محل سکونت و خوابگاه، مجوز کار نیمه وقت برای دانشجویان و آشنایی با دیگر دانشجویان ایرانی مقیم کانادا به موکلان کمک می کند.

وکیل مهاجرت تحصیلی به کانادا

وکیل مهاجرت تحصیلی کانادا

وکیل مهاجرت کاری کانادا

بازار کار نامحدود و اقتصاد قوی کانادا، نیروهای متخصص زیادی را مجذوب خود کرده است. دولت کانادا به دلیل نیاز روزافزون به نیروهای کار، مسیرهای مهاجرتی مختلفی را برای جذب متخصصان در نظر گرفته است. اشخاص به منظور دریافت ویزای کار کانادا، می بایست از کارفرمای کانادایی پیشنهاد کاری دریافت کنند و یا در سیستم اکسپرس اینتری کانادا امتیاز لازم برای دریافت ویزای کار را اخذ کنند.  اما حقیقتا چند درصد از افراد متقاضی کار در کانادا موفق به دریافت ویزای کار کانادا می شوند؟

به جرات می توان گفت دریافت مشاوره مهاجرت کاری به کانادا، موثرترین گام برای اخذ ویزای کار کانادا است. وکیل مهاجرتی کانادا در درجه اول با فرایندهای اخذ مجوزهای کار برای کارگران موقت و ویزای اقامت دائم برای نیروی های متخصص در کانادا به طور کامل آشنایی دارد. با توجه به اینکه گاهی فرایند مهاجرت کاری می تواند برای موکلان گیج کننده و ترسناک باشد، وکیل مهاجرت کانادا در تمام مراحل مهاجرت به مشتریان خود اهمیت می دهد و متعهد به ساده کردن و آسان کردن روند کلی مهاجرت تا حد امکان است

وکیل سرمایه گذاری در کانادا

زیرساخت های قوی اقتصادی در کانادا، سرمایه گذاری امنی را برای سرمایه گذاران از سراسر جهان تضمین می کند. سرمایه گذاران می توانند با ایجاد یک کسب و کار موفق و موثر در اقتصاد کانادا، به طور کاملا تضمینی اقامت این کشور را دریافت کنند. سرمایه گذاری در کانادا از طریق بازار بورس اوراق بهادار، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و ثبت شرکت امکان پذیر است.

اگر به این فکر می کنید که چگونه در کانادا سرمایه گذاری کنید و ثروت خود را افزایش دهید، آشنایی با تمام قوانین و مقررات بانکی، مالیاتی و سرمایه گذاری الزامی است. وکیل مهاجرت کانادا از طریق سرمایه گذاری در زمینه مهاجرت کارآفرینی و تجاری متخصص است. تخصص گسترده و آشنایی با نیازهای بازار کار و تجارت در کانادا باعث شده که وکیل مهاجرتی وظیفه مهمی را بر عهده داشته باشد. برخی از وکلای مهاجرتی کانادا در موسسه حقوقی اصطهباناتی به طور انحصاری در زمینه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا فعالیت می کنند. آنها به شرکت ها و کسب و کارهای کوچک، متوسط و چند ملیتی برای معاملات، اشتغال و راه اندازی شعب در کانادا مشاوره می دهند. وکلا همچنین تمام مراحل مهاجرتی اعضای خانواده سرمایه گذاران را مدیریت می کنند.

وکیل مهاجرت تورنتو

تورنتو به عنوان مرکز مالی کانادا شناخته می شود، که دارای محله های مختلف (یونانی، ایتالیایی،کره‌ای و دومین محله بزرگ چینی‌ها در آمریکای شمالی) از اتباع کشورهای مختلف است. تورنتو به دلیل جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو، برج CN و شرکت‌های بزرگ ورزشی معروف ترین شهر کانادا محسوب می شود. تورنتو کمتر از دو ساعت با مرز ایالات متحده از طریق آبشار نیاگارا فاصله دارد.

وکیل مهاجرتی تورنتو بسته به شرایط و خواسته های موکلان، بهترین روش اخذ اقامت را برای آنها انتخاب می کند. متقاضیانی که قصد تحصیل در دانشگاه های تورنتو را دارند، و یا می خواهند به عنوان نیروی کار در این شهر مشغول به کار شوند، وکیل مهاجرتی تورنتو صفر تا صد پروسه مهاجرتی آنها را مدیریت می کند. وکیل مهاجرتی تورنتو در موسسه حقوقی اصطهباناتی با بیش از ده سال سابقه کار، شما را به رویاهایتان نزدیک می کند.

وکیل مهاجرتی در تورنتو

وکیل مهاجرتی در تورنتو

مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

برخی از اشخاص به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از اهداف مهاجرتی خود صرفنظر می کنند. اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید و به دنبال مطمئن ترین راه برای مهاجرت هستید دریافت مشاوره های تخصصی، کار شما را تسریع می کند. اعتماد به مشاوره مهاجرت به کانادا اولین گام برای دستیابی به اقامت در این کشور است. در طول جلسه مشاوره، وکلا در خصوص انواع روش های مهاجرت به کانادا ، الزامات مهاجرت در هر روش و ریز قیمت ها اطلاعاتی را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهند.

وکلا با ارائه مشاوره مهاجرت، تصمیم گیری را برای شما آسان کرده و مسیر مهاجرتی شما را مشخص می کنند. با دریافت مشاوره رایگان تلفنی موسسه حقوقی اصطهباناتی و ثبت اطلاعات اولیه، خودتان را یک گام به آینده مورد تصورتان نزدیک تر کنید. در تمام طول پروسه مهاجرت، شما با داشتن شماره تماس وکیل مهاجرت می توانید در جریان پرونده مهاجرتی خود قرار بگیرید.

هزینه وکیل مهاجرت کانادا

مطمئنا یکی از برجسته ترین موضوعات در خصوص مهاجرت، برآورد هزینه ها است. اطلاع از هزینه وکیل مهاجرت به کانادا و دیگر هزینه های اخذ اقامت کمک بزرگی برای تصمیم گیری محسوب می شود. در جواب این سوال که برای مهاجرت به کانادا چقدر هزینه لازم است، باید گفت تخمین هزینه های مهاجرت به کانادا بسته به روشی که برای اقامت انتخاب می شود، متفاوت است.

مزیت انجام امور مهاجرتی توسط موسسه اصطهباناتی
rejected-visa

وکلا مجرب و متخصص روش‌ های مهاجرتی

announcement-to-customers

اخذ پذیرش و ویزا انواع کشورها

following-up-cases

انجام تمامی امور مهاجرتی از صفرتاصد

awnsering-support

بیش از ۱۳ سال سابقه انجام امور مهاجرتی

افرادی که برای اخذ اقامت از طریق تحصیل اقدام می کنند، هزینه دانشگاه های کانادا معمولا حدود 13 تا 20 هزار دلار در سال است. نیروهای کار متقاضی دریافت ویزای کار کانادا، بسته به روش مهاجرتی که انتخاب می کنند، هزینه ای بین 1000 تا 2500 دلار پرداخت می کنند. سرمایه گذارانی که قصد ایجاد کسب و کار در کانادا را دارند توصیه می شود با بودجه حدود 350 هزار دلار سرمایه گذاری را شروع کنند.

لزوم مشاوره مهاجرت به کانادا

هنوز برخی از افراد به این باور نرسیده اند که برای هر کاری باید آن را به متخصص همان کار سپرد. آیا واقعا مراجعه به وکیل مهاجرت کانادا و دریافت مشاوره برای اخذ اقامت در این کشور موثر است؟ در جواب این سوال می توان گفت که اکثر افرادی که برای اخذ اقامت کانادا از طریق وکیل مهاجرتی اقدام می کنند، پرونده آنها با موفقیت به نتیجه دلخواه می رسد.

شما با پرداخت یک هزینه مناسب و معقول به وکیل مهاجرت کانادا، نه تنها پروسه رسیدگی به پرونده خود را تسریع می بخشید، بلکه از هدر رفت هزینه در طول فرایند بررسی درخواست جلوگیری می کنید. وکیل مهاجرت کانادا با داشتن تحصیلات در زمینه مرتبط و اطلاع از تمامی قوانین و الزامات سفارت، بهترین راهکارها را در اختیار شما قرار می دهد. وکلای موسسه حقوقی اصطهباناتی با سابقه درخشان در این زمینه همراه شما عزیزان در تمام مراحل اخذ ویزا و دریافت اقامت کانادا هستند.

مشاوره مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرت به کانادا

وکیل مهاجرت در ونکوور

وکیل مهاجرت در ونکوور به دلیل آشنایی با تمام فرایندهای مهاجرت و اطلاع از قوانین کشور کانادا و ونکوور، پروسه دریافت اقامت مراجعه کنندگان را سرعت می بخشد. وکلای ما در موسسه حقوقی اصطهباناتی در تمام طول رسیدگی به درخواست مهاجرت با موکلان خود در تماس هستند. علاوه بر این شماره تماس وکیل مهاجرت ونکوور از همان ابتدای ارائه درخواست در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد و شما با اطمینان خاطر می توانید پروسه اخذ ویزای خود را دنبال کنید. همین حالا با کلیک بر روی تماس سریع اولین گام را برای مهاجرت به کانادا بردارید.

کلام پایانی

به طور خلاصه می توان گفت، مراجعه به وکیل مهاجرت به کانادا برای اخذ اقامت این کشور یک امر ضروری است. با توجه به اینکه روش های متعددی برای اخذ ویزای کانادا وجود دارد و هر کدام از این روش ها الزامات و شرایط مخصوص به خود را دارند، بنابراین اطلاع دقیق از تمام پروسه های مهاجرت برای رسیدن به نتیجه دلخواه اجتناب ناپذیر است. موسسه حقوقی اصطهباناتی با تعهد ویژه ای که به مراجعه کنندگان خود دارد، همواره پرونده مهاجرتی آنها را با حساسیت و دقت بالایی دنبال می کند.

سوالات متداول

1- آیا مراجعه به وکیل مهاجرت کانادا برای دریافت ویزا نیاز است؟ بله، متقاضیان مهاجرت به کانادا با اطمینان به تجربه و دانش وکلای مهاجرت می توانند پروسه دریافت ویزا را تسریع ببخشند.

2- آیا موسسه حقوقی اصطهباناتی در زمینه مهاجرت به کانادا فعالیت می کند؟ بله، یکی از حوزه های تخصصی موسسه حقوقی اصطهباناتی اخذ انواع ویزاهای کانادا است.

3-  وکیل مهاجرتی به کانادا چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ وکیل مهاجرت به کانادا علاوه بر داشتن دانش و تجربه کاری بالا در زمینه مهاجرت به کانادا باید به اصول کاری و اخلاقی پایبند باشد.

4- هزینه دریافت مشاوره مهاجرت به کانادا چقدر است؟ با تماس با مشاوران ما در موسسه حقوقی اصطهباناتی می توانید به صورت کاملا رایگان مشاوره تلفنی دریافت کنید.

5- لزوم مشاوره مهاجرت به کانادا چیست؟ شما علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، با دریافت مشاوره مهاجرت به کانادا، سریعتر به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *