بهترین و پردرآمدترین شغل‌ها در نیوزلند در سال 2023

نیوزلند از جمله کشورهایی است که در جنوب غربی اقیانوس آرام واقع گردیده و در آن دو جزیره بسیار بزرگ و تعدادی جزایر کوچک وجود دارد و دارای مساحتی ۲۶۹ کیلومتر مربع خواهد بود. نیوزلند کشوری توسعه یافته می‌باشد و از آنجایی که این کشور دارای مناظر بسیار شگفت انگیز و طبیعت بکر است و همچنین مردمان آن فرهنگی بالا و شیوه زندگی بسیار مناسب دارند، به همین جهت توجه بسیاری از مهاجران را به خود جلب کرده است. با توجه به این که بسیاری از بهترین دانشگاه های نیوزلند، امکان پذیرش دانشجویان بین المللی را فراهم می‌نمایند تا بتوانند به راحتی به تحصیل در نیوزلند بپردازند. بدین ترتیب بسیاری از این دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی به کار در نیوزلند می‌پردازند و از این طریق اقدام به اخذ اقامت و مهاجرت به نیوزلند می‌نمایند. بنابراین نیوزلند به عنوان یکی از بهترین مکان‌های جهان برای زندگی، تحصیل و کار به شمار می‌آید، به طوری که متوسط درآمد شهروندان نیوزلند در طی یکسال تقریبا برابر با ۴۵۸۰۰ دلار نیوزلند است که بالاترین درآمد در جهان محسوب می‌گردد. در این مقاله به بررسی بهترین و پردرآمدترین شغل‌ها در نیوزلند در سال 2023 پرداختیم تا شما با پولسازترین و بهترین مشاغل نیوزلند آشنا گردید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

پزشکی

تخصص پزشکی در نیوزلند یکی از رشته‌ها و شغل های پردرآمد در این کشور است، این رشته در واقع به صورت تحقیقاتی و براساس شواهد می‌باشد و افرادی که به تحصیل در این رشته می‌پردازند به صورت مادام العمر دانش پزشکی را یاد می گیرند. پزشکان اولین افرادی هستند که با بیماران مواجه می‌شوند و به همین دلیل شرایط سختی نیز خواهند داشت، معمولا این افراد برای کسب شرایط تحصیل و کار پزشکی در نیوزلند باید به زبان انگلیسی مسلط بوده و به مدت ۶ سال در زمینه پزشکی تحصیل نمایند و برای آنکه تخصص در این رشته را کسب کنند باید دوره‌های مخصوص به رشته تخصصی مورد نظرشان را نیز سپری نمایند، می‌توان گفت درآمد در نیوزلند برای یک پزشک بیش از ۲۲۹ هزار دلار در طی یک سال است و افراد در زمینه‌های تخصصی پزشکی همچون پزشکی اطفال، پزشک عمومی، جراح پلاستیک، جراح عمومی، متخصص قلب و متخصص داخلی در نیوزلند مشغول به فعالیت خواهند شد.

دندانپزشکی

یکی دیگر از مشاغل پر درآمد در نیوزلند دندانپزشکی می‌باشد چرا که این کشور جزء کشورهای است که به بهداشت اهمیت ویژه‌ای می‌دهند و به همین دلیل دندانپزشکان وظیفه دارند، به پیشگیری و مراقبت از بیماری‌های دهان و دندان و افزایش بهداشت در این زمینه کمک کنند. معمولا دندانپزشکان امکان انجام کارهای تحقیقاتی را نیز خواهند داشت و به همین دلیل می‌توان گفت بسیاری از دانشجویان بین المللی از طریق رشته دندانپزشکی امکان مهاجرت به نیوزلند را فراهم می‌کنند.‌ افرادی که می‌خواهند در زمینه دندانپزشکی به کار در نیوزلند بپردازند باید به مدت ۴ سال در این رشته تحصیل کنند و همچنین برای کسب تخصص در زمینه‌های مختلف همچون زمینه‌های ارتودنسی باید دوره‌های مخصوص به آن را نیز بگذرانند. معمولاً یک دندانپزشک در سال با توجه به تعداد بیمارانی که دارد به طور متوسط ۲۲۱ هزار دلار درآمد خواهد داشت.

پردرآمدترین شغل‌ها در نیوزلند

پرستاری

از آنجایی که کشور نیوزلند دارای جمعیت زیادی است که روند رو به پیری دارد، به همین دلیل تقاضا برای پرستار در این کشور بسیار بالا است و می‌توان گفت پرستار در نیوزلند، وظایف گوناگونی بر عهده خواهد داشت و می‌تواند علاوه بر کار در بیمارستان‌ها به طور مستقل نیز مشغول به فعالیت شود و بتواند هزینه زندگی در نیوزلند را به راحتی تامین نماید. شرایط تحصیل و کار رشته پرستاری در نیوزلند آن است که به مدت ۵ سال در رشته پرستاری تحصیل نمایند و پس از آن با توجه به تخصصشان می‌توانند در زمینه‌های مختلف پرستاری همچون پرستار بیمارستان، پرستار افراد سالمند، پرستار کودک، پرستاری در مناطق توانبخشی مشغول به فعالیت گردند. پرستاران به طور متوسط در طول یک سال دارای درآمدی در حدود 76.8 هزار دلار هستند که با توجه به محل کار و میزان سابقه کاری که دارند، این درآمد نیز متغیر است.

فناوری اطلاعات

یکی از رشته‌ها و مشاغل پردرآمد در نیوزلند رشته فناوری اطلاعات هستند و با توجه به اینکه امروزه کامپیوتر و اینترنت عضو ثابت زندگی مردم در نیوزلند می‌باشد، بنابراین پیشرفت و توسعه در این رشته هر ساله رو به افزایش است و به همین دلیل رشته فناوری اطلاعات، یکی از پرتقاضاترین رشته‌ها در نیوزلند محسوب می‌گردد. معمولا کسانی که در رشته فناوری اطلاعات مشغول به کار در نیوزلند هستند بین ۳ تا۴ سال به دریافت مدرک لیسانس خود پرداختند و می‌توان گفت این شغل دارای گرایش‌های بسیار گسترده‌ای می‌باشد. بنابراین افراد می‌توانند با توجه به تخصصی که تحصیل نموده‌اند در زمینه‌هایی همچون مهندس پایگاه داده، مدیر پروژه فناوری اطلاعات، توسعه دهنده برنامه‌های کامپیوتری، امنیت سیستم،های اینترنتی، آزمایش سیستم، تحلیل و طراحی سیستم، مدیریت سرور برنامه نویس فضای ابری مشغول به فعالیت شوند. می‌توان گفت درآمد سالیانه این افراد در زمینه فناوری اطلاعات به طور متوسط  ۹۷.۷ هزار دلار خواهد بود.

مدیریت بازرگانی

همانطور که می‌دانید شرکت‌ها اگر بخش‌های مالی موفق و خلاقی نداشته باشند، نمی‌توانند به پیشرفت و موفقیت دست یابند، به همین دلیل یکی از پرتقاضاترین بخش‌ها در شرکت‌های نیوزلند، مدیریت‌های مالی خواهد بود چرا که اگر این بخش در شرکت‌های نیوزلند قوی باشد، موجب پیشرفت آنها می‌گردد. بنابراین کسانی که در زمینه مدیریت بازرگانی در نیوزلند تحصیل نموده‌اند و مدرک لیسانس دارند که به مدت ۳ سال طول می‌کشد تا این مدرک به دست آید، می‌توانند در بخش‌های مختلفی همچون حسابداری و اقتصاد در این شرکت‌ها مشغول به کار در نیوزلند گردند. معمولا افرادی که در زمینه مدیریت بازرگانی فعالیت می‌کنند، دارای درآمدهای مختلفی نیز هستند چراکه با توجه به سابقه کاری، محل کار و نوع کاری که انجام می‌دهند، درآمد آنها نیز متغیر است که می‌توان گفت متوسط درآمد این افراد به طور سالیانه در حدود ۸۲ هزار دلار خواهد بود.

مدیریت گردشگری

می‌توان گفت در سال‌های اخیر یکی از راه‌های کسب درآمد در نیوزلند گردشگری می‌باشد و افرادی که در این زمینه تحصیل می‌کنند و دارای خلاقیت مناسبی هستند، می‌توانند به کسب درآمد بالایی نیز بپردازند، چرا که صنعت گردشگری یکی از اهداف دولت نیوزلند محسوب می‌گردد و همین دلیل این رشته در نیوزلند بازار کار خوبی دارد، همچنین صنعت گردشگری به عنوان یکی از راه‌های مهاجرت به نیوزلند و جذب گردشگران به این کشور محسوب می‌گردد و به همین دلیل موجب اقتصاد پویای دولت نیوزلند نیز می‌شود، از این رو توجه به این رشته نیز زیاد است. افرادی که در زمینه گردشگری در نیوزلند مشغول به فعالیت هستند، معمولا به مدت سه سال در این رشته تحصیل می‌نمایند و می‌توان گفت میزان درآمد مدیران گردشگری در نیوزلند تقریباً ۶۵ هزار دلار به طور سالیانه می‌باشد که با توجه به خلاقیت‌های که افراد از خود نشان می‌دهند، این میزان درآمد نیز می‌تواند متفاوت باشد.

کشاورزی

یکی از رشته‌های پردرآمد در نیوزلند کشاورزی می‌باشد، از آنجایی که اقتصاد کشور نیوزلند براساس کشاورزی استوار است و به همین دلیل دولت آن تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا بتواند مهندسین و متخصصین زیادی در زمینه کشاورزی پرورش دهد و بدین ترتیب از زمین‌های کشاورزی خود مفیدترین و بهترین بهره‌برداری را نماید، از این رو می‌توان گفت نیوزلند یکی از کشورهایی می‌باشد که در زمینه کشاورزی به پیشرفت و توسعه زیادی رسیده است و به همین جهت رشته کشاورزی در نیوزیلند از مهمترین رشته‌های تحصیلی در این کشور به شمار می‌آید. معمولاً افرادی که در رشته کشاورزی در نیوزلند مشغول به کار هستند، می‌توانند در سه سال لیسانس خود را بگیرند و می‌توان گفت متوسط درآمد کشاورزی در حدود ۷۰ هزار دلار خواهد بود.

مهندسی مکانیک

مهندسی مکانیک یکی از رشته‌هایی است که امروزه در سراسر دنیا از آن استفاده فراوانی می‌کنند و بکارگیری این رشته در بخش‌های مختلف همچون صنعت و کشاورزی نیز بسیار گسترده است، بنابراین افراد برای کار در نیوزلند در این رشته، باید حداقل دارای مدرک لیسانس باشند که دوره تحصیلی آن، ۴ سال به طول می‌انجامد. بسیاری از مهندسین مکانیک در این کشور در بخش‌های الکترونیک و بخش‌های مهندسی کامپیوتر، مشغول به فعالیت هستند و می‌توان گفت به طور متوسط درآمد مهندسین مکانیک در نیوزلند ۹۳ هزار دلار است که با توجه به سابقه کاری و نوع صنعتی که در آن فعالیت می‌کنند، میزان درآمد آنها نیز متغیر خواهد بود.

پردرآمدترین شغل‌ها در نیوزلند

سخن آخر

یکی از کشورهای توسعه یافته و پیشرفته اروپایی نیوزلند می‌باشد و با توجه به این که نیروی کار متخصص در نیوزلند، کم است، به همین دلیل امکان پذیرش دانشجویان بین المللی در دانشگاه‌های آن بسیار بالا بوده و این افراد بعد از پایان دوره‌های تحصیلی خود می‌توانند در این کشور مشغول به فعالیت شوند. از آنجایی که شغل های پردرآمد نیوزلند بسیار زیاد هستند، به همین دلیل زندگی و اشتغال در نیوزلند بسیار مورد توجه افراد خارجی قرار گرفته و از این رو روز به روز بر تعداد افراد مهاجر به این کشور افزوده می‌شود. در این مقاله به طور مختصر درباره بهترین و پردرآمدترین شغل‌ها نیوزلند در سال 2021 صحبت کردیم تا افراد بتوانند براساس آنها به تحصیل در نیوزلند بپردازند.

 

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *