دانشگاه های پزشکی صربستان

دانشگاه پزشکی بلگراد صربستان یک دانشکده در بلگراد است که دوره های تحصیلی زیادی را در صربستان به زبان انگلیسی ارائه می دهد. تحصیل در دانشگاه های پزشکی صربستان یک برنامه شش ساله است، که مدرک دکترای پزشکی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه های پزشکی صربستان

دانشگاه علم و صنعت جهت تحصیل در صربستان در سال 1920 تاسیس شد، زمانی که اولین سخنرانی توسط استاد ناتو آنجایی Niko Miljanić برگزار شد. از آن به بعد بیش از 30،000 دانش آموز از این موسسه فارغ التحصیل شدند. لطفا در نظر داشته باشید که صربستان در اتحادیه اروپا نیست، بنابراین هنگامی که درجه خود را از آنجا دریافت خواهید کرد و مایل به گرفتن تخصص در اتحادیه اروپا هستید، باید امتحان دولتی را در کشور مورد نظر بدهید. مدرک صربستان به طور خودکار شناسایی نمی شود.

هزینه تحصیل پزشکی در صربستان

مدت تحصیل پزشکی در صربستان 6 سال و هزینه تحصیل 7000 دلار در سال است. متقاضیان باید با موفقیت در آزمایشات چند گانه در شیمی و زیست شناسی امتحان بدهند، که ما به طور کامل دانشجویان را با تضمین موفقیت 100٪ آماده می کنیم. متقاضیان باید فرم درخواست آنلاین را تکمیل کنند.

هزینه تحصیل پزشکی در صربستان

دانشگاه پزشکی Novi Sad، صربستان 5،500 یورو در سال هزینه تحصیل دارد و زبان آموزش آن انگلیسی است. در صربستان، دوره های پزشکی به زبان انگلیسی در دانشگاه بلگراد ارائه می شود. این دانشگاه در پایتخت کشور قرار دارد و دیپلم های آن ها در همه کشورهای عضو شهروندی اتحادیه اروپا به رسمیت شناخته شده است.

دانشگاه پزشکی نووی ساد صربستان

دانشگاه پزشکی نووی ساد صربستان در 28 ژوئن سال 1960 تاسیس شد. این دانشگاه دومین دانشگاه در صربستان و یکی از معتبر ترین دانشگاه های پزشکی در اروپا است. محوطه اصلی این دانشگاه برای دانش آموزان با یک محیط منحصر به فرد و زیبا در منطقه و شهر نووی ساد محیطی زیبا را فراهم کرده است. درجه از صربستان به طور خودکار شناسایی نمی شود. مدت زمان مطالعه در دانشگاه پزشکی نوبی ساد 6 سال و هزینه تحصیل آن 5،500 یورو در سال است، که این هزینه را در چهار مرحله می توانید پرداخت کنید. دانشگاه پزشکی بلگراد در پایتخت صربستان واقع شده است.

بلگراد مرکز فرهنگی، اقتصادی و صنعتی صربستان است. با توجه به جایگاه عالی آن مرکز اروپا را با بالکان متصل می کند. مطالعه پزشکی به زبان انگلیسی در دانشگاه بلگراد 6 سال زمان می برد. مزایای تحصیل در صربستان را بهتر است که از مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بخواهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *