راه اندازی رستوران در صربستان

کشور اروپایی صربستان اخیرا به یکی از مقاصد مهاجرتی سرمایه گذاری تبدیل شده است. بر این اساس در این مقاله قصد داریم تا در مورد شرایط راه اندازی و تاسیس رستوران در این کشور توضیحاتی را ارائه دهیم. در این مقاله می خوانید:

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
  • اهمیت سرمایه گذاری در صربستان
  • شرایط راه اندازی رستوران در صربستان
  • روش مستقیم راه اندازی رستوران در صربستان
  • روش غیرمستقیم راه اندازی رستوران در صربستان
  • روش های راه اندازی رستوران در صربستان
  • هزینه های راه اندازی رستوران در صربستان
  • اخذ ویزای اقامت سرمایه گذاری صربستان
  • ویزای نوع D سرمایه گذاری در صربستان
  • شرایط اخذ اقامت موقت صربستان
  • اخذ اقامت دائم صربستان از طریق راه اندازی رستوران
  • مزایای اخذ اقامت دائم صربستان از طریق راه اندازی رستوران
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد راه اندازی رستوران در صربستان

اهمیت سرمایه گذاری در صربستان

صربستان کشور اروپایی کوچک با تمدنی ۶ هزار ساله در مرکز جنوب شرقی اروپا است. این کشور کوچک اروپایی نیز همانند دیگر کشورهای اروپایی بنا به دلایل بسیاری دارای جذابیت های فراوان برای مهاجران و جهانگردان است. ثبات اقتصادی ووضعیت تورم و رونق اقتصادی از مهم ترین مشخصه های تعیین کننده اقتصاد پویا و فعال یک کشور محسوب می شود. این شاخص ها برای متقاضیان سرمایه گذاری در کشورهای خارجی حائز اهمیت فراوانی است.پایین بودن نرخ تورم، تولید ناخالص داخلی، پایین بودن نرخ بیکاری و رونق اقتصادی کشور صربستان موجب شده است تا متقاضیان کار و سرمایه گذاری و خرید ملک در این کشور با اطمینان و خاطر جمع اقدام به این کار کنند.دلفریبی معماری شگفت و کهن این کشور، طبیعت زیبا و بکر، فرهنگ و آداب و رسوم غنی و زندگی شبانه مردم صربستان از جمله جذابیت های این کشور در جذب مهاجران می باشد.افزایش رشد اقتصادی این کشور در اوایل سال ۲۰۲۰ و افزایش درآمد و دستمزد نشان دهنده رونق و رشد سرمایه گذاری داخلی این کشور است. وضعیت اقتصادی صربستان در اواخر سال ۲۰۱۹ و اوایل سال ۲۰۲۰ در حال پیشرفت و توسعه بوده است. این کشور بیشتر در زمینه سرمایه گذاری های خارجی دارای موفقیت های مطرح و جهانی می باشد.شرکت های ایرانی در این کشور رونق فراوانی دارند و روز به روز به تعداد آن ها اضافه می شود. بیشتر شرکت های ایرانی در کشور صربستان در زمینه تجاری فعالیت می کنند. جمعیت ایرانی های مقیم این کشور در حدود ۱۴ درصد افزایش یافته است.

در همین راستا و بر اساس مهاجرت فراوان ایرانیان به این کشور کوچک اروپایی، مشاوران و کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی در این مقاله به شرح چگونگی سرمایه گذاری در راه اندازی و تاسیس رستوران در این کشور و پاسخ به پرسش های شما و رفع ابهامات موجود پرداخته اند.

شرایط راه اندازی رستوران در صربستان

یکی از روش های اخذ اقامت کشورهای اروپایی سرمایه گذاری به روش های مختلف و از جمله راه اندازی و تاسیس رستوران می باشد. راه اندازی رستوران در کشورهای اروپایی به دلیل فرهنگ شهرنشینی و زندگی مدرن و نیاز به تهیه غذای آماده نه تنها موجب سوددهی و کسب درآمد و سود فراوانی می شود، بلکه منتهی به اخذ مجوز اقامت دائم و تابعیت کشورهای اروپایی نیز می شود. سرمایه گذاری به روش خرید و یا راه اندازی و تاسیس رستوران در کشور صربستان از دیگر روش های اخذ اقامت صربستان است. متقاضی برای راه اندازی رستوران در کشورهای اروپایی می تواند از 2 طریق مستقیم و یا غیرمستقیم اقدام کند. در ادامه به بررسی هر یک از این روش ها می پردازیم:

شرایط راه اندازی رستوران در صربستان

شرایط راه اندازی رستوران در صربستان

روش مستقیم راه اندازی رستوران در صربستان

متقاضی می تواند به طور مستقیم اقدام به راه اندازی و تاسیس رستوران در کشور صربستان کند. بدین منظور متقاضی باید با ثبت یک شرکت تجاری در این کشور مقدمات تاسیس رستوران را فراهم کند. متقاضی برای ثبت شرکت باید دارای طرح تجاری یا Business Plan باشد. متقاضی باید در طرح تجاری خود همه جزئیات و برنامه کاری را شرح دهد. به طور کلی متقاضی باید موارد زیر را در مورد ارائه طرح تجاری رعایت کند:

  • تعیین هدف و برنامه کاری و فعالیت اقتصادی رستوران
  • ارائه طراحی و نقشه رستوران
  • ارائه آدرس و محل تاسیس رستوران
  • ارائه سوابق مدیریتی و حرفه ای متقاضی
  • ارائه سوابق کاری و حرفه ای کارکنان رستوران
  • تعیین موارد مربوط به بازاریابی رستوران
  • تعیین بودجه لازم برای راه اندازی رستوران
  • تعیین سود و زیان رستوران در 3 تا 5 سال آینده

روش غیرمستقیم راه اندازی رستوران در صربستان

متقاضی می تواند از روش غیرمستقیم اقدام به راه اندازی و تاسیس رستوران در صربستان کند. بدین منظور متقاضی می تواند با اخذ ویزای تحصیلی و یا ویزای کار وارد صربستان شود و سپس بر اساس شناخت بازار صربستان و سرمایه گذاری در این کشور اقدام به راه اندازی رستوران کند.متقاضی می تواند در این روش سرمایه لازم برای راه اندازی و تاسیس رستوران در صربستان را از حساب های بانکی ایران به کشور صربستان انتقال دهد. موارد مهم در راه اندازی رستوران در صربستان به روش غیرمستقیم عبارت است از:

  • متقاضی دارای تمکن مالی کافی برای راه اندازی رستوران و تامین هزینه های تاسیس آن باشد.
  • متقاضی دارای سوابق مدیریتی و حرفه ای لازم برای راه اندازی رستوران باشد.
  • متقاضی دارای مهارت زبانی لازم برای ارتباط با کارکنان و مشتریان باشد.

روش های راه اندازی رستوران در صربستان

متقاضی می تواند به روش های مختلف اقدام به راه اندازی و تاسیس رستوران در کشور صربستان کند. از جمله روش های راه اندازی رستوران در صربستان موارد زیر را می توان نام برد:

خرید رستوران

در این روش متقاضی می تواند رستوران را از برندهای معتبر و مطرح خریداری کند. صاحبان برندهای رستوران های مطرح به منظور پیشبرد و موفقیت شعبه های خود حمایت های مالی فراوانی را از رستوران تازه تاسیس خواهند داشت.

راه اندازی یک رستوران جدید

این کار گرچه دشواری های خاص خود را دارد اما با توجه به زندگی شهرنشینی اروپائیان و نیاز مبرم آن ها به غذاهای آماده و بدون زحمت تهیه یکی از روش های سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی محسوب می شود. اگر متقاضی برای راه اندازی رستوران جدید خود دارای ایده های جدید و منوهای متفاوت باشد احتمال بیشتری برای جذب مشتری خواهد داشت.در واقع ریسک موفقیت و سوددهی راه اندازی رستوران جدید در ابتدا خیلی بالا نمی باشد اما با ارائه ایده های جدید و برنامه های جذاب این نوع سرمایه گذاری می تواند به سوددهی برسد.

خرید فرانشیز

متقاضی می تواند برای راه اندازی رستوران در صربستان فرانشیز رستوران های مطرح را خریداری کند. از شرایط مهم در خرید فرانشیز برندهای مطرح و معتبر صنعت غذایی دارا بودن سوابق مدیریتی و حرفه ای درخشان و همچنین دارا بودن مهارت زبان انگلیسی می باشد.علاوه بر این موارد برندهای مطرح هزینه های بالایی را برای فرانشیز دریافت می کنند. متقاضی برای خرید فرانشیز باید در مصاحبه های کاری پذیرفته شود. متقاضیان با خرید فرانشیز از برندهای مطرح باید بر اساس اصول و روش آن ها اقدام به راه اندازی رستوران کنند و در صورتی که این موارد قانونی و ثبت شده را رعایت نکنند، حق امتیاز قانونی خرید فرانشیز متقاضی باطل می شود.

هزینه های راه اندازی رستوران در صربستان

متقاضی برای راه اندازی رستوران در کشورهای اروپایی باید دارای تمکن مالی کافی باشد. سرمایه گذاری به روش خرید و یا راه اندازی و تاسیس رستوران در کشور صربستان از دیگر روش های اخذ اقامت این کشور است.متقاضی برای سرمایه گذاری در این کشور باید در حدود ۱۰.۰۰۰ یورو هزینه کند. متقاضی می تواند این مبلغ را در خرید رستوران و یا خرید شرکت های تجاری سرمایه گذاری کند.اگر متقاضی قصد راه اندازی یک شعبه از رستوران های مطرح و معتبر جهانی را داشته باشد، مانند شعبه رستوران ساب وی در صربستان باید در حدود 100.000 یورو سرمایه گذاری کند.اگر متقاضی قصد راه اندازی یک شعبه ازرستوران های مک دونالد را در صربستان دارد، باید در حدود 1.000.000 یورو برای اخذ نمایندگی این رستوران سرمایه گذاری کند.در برخی مواقع متقاضی می تواند بخشی از هزینه ها را از صاحب برند جهانی به صورت وام دریافت کند. البته برای اخذ وام متقاضی باید دارای اقامت صربستان باشد و از تمکن مالی و کسب و کار خوبی برخوردار باشد.علاوه بر سرمایه اولیه برای راه اندازی رستوران در صربستان، متقاضی باید هزینه های اجاره محل رستوران، مالیات، حقوق پرسنل و کارکنان و هزینه های خرید مواد اولیه را تامین کند.

هزینه های راه اندازی رستوران در صربستان

هزینه های راه اندازی رستوران در صربستان

اخذ ویزای اقامت سرمایه گذاری صربستان

بر طبق قوانین مهاجرتی کشور صربستان، متقاضیانی که قصد کار و سرمایه گذاری در تاسیس رستوران در کشور صربستان را دارند، باید ویزای اقامت این کشور را دریافت کنند. متقاضیان باید درخواست ویزای خود را به اداره پلیس محلی در صربستان ارسال کنند.ادره پلیس محلی این درخواست را پس از بررسی به وزارت امور داخله( MOIA) در شهر بلگراد ارسال می کند. این وزارت خانه در مدت ۳ هفته به این درخواست رسیدگی می کند. متقاضیانی که قصد اقامت بیش از ۹۰ روز در کشور صربستان را دارند، نیاز به ویزای اقامت این کشور دارند. بر طبق قوانین این کشور ۳ نوع مجوز اقامت برای صربستان وجود دارد:

مجوز اقامت کمتر از ۳ ماه، کارت سفید

متقاضی این نوع ویزا نیاز به مهر تائید اداره مهاجرت صربستان ندارد. بدین منظور متقاضی باید فقط گزارش اقامت خود را درعرض ۲۴ ساعت پس از ورود به صربستان به اداره پلیس محلی اعلام کند.علاوه بر این افرادی که به متقاضیان خارجی خانه و محل اقامت ارائه می دهند نیز باید وضعیت اقامت این افراد را به اداره پلیس محلی گزارش دهند. به متقاضیان اخذ ویزای کمتر از ۹۰ روز صربستان کارت سفید اعطا می شود.

مجوز اقامت بیشتر از ۳ ماه

اقامت بیشتر از ۳ ماه که اقامت موقت می باشد، تا یک سال معتبر است و تا چندین بار متقاضی می تواند آن را تمدید کند. متقاضیانی که قصد تحصیل، سرمایه گذاری، کار و دیدار خانواده را دارند؛ باید این نوع ویزا را دریافت کنند.

مجوز اقامت دائمی

این مجوز اقامت به افرادی اعطا می شود که بیشتر از ۵ سال در کشور صربستان زندگی کرده باشند و یا ۳ سال از ازدواج متقاضی با یک تبعه و شهروند صربستانی گذشته باشد.

ویزای نوع D سرمایه گذاری در صربستان

متقاضیان خارجی که قصد کار و سرمایه گذاری در کشور صربستان را دارند، باید ویزای نوع D اقامت صربستان را دریافت کنند.این ویزا برای اقامت بلندمدت و برای ۱۸۰ روز اعتبار دارد. متقاضی باید شخصا مدارک لازم برای این ویزا را به اداره پلیس صربستان تحویل دهد.پس از مدت یک ماه، متقاضی می تواند مجوز اقامت نوع D را دریافت کند. هزینه های صدور این ویزای اقامت درحدود ۲۰۰ یورو می باشد. متقاضیان می توانند این ویزا را تمدید کنند. این ویزا تا یک سال قابل تمدید است.اما اگر متقاضی قبل ازپایان مدت انقضای ویزا، اقدام به تمدید آن نکند و یا اقامت غیرقانونی داشته باشد، مقامات دولت صربستان حق دارند متقاضی را از کشور صربستان اخراج و یا وی را بازداشت و جریمه کنند. ویزای نوع C برای اقامت کوتاه مدت و موقت است. مدت زمان اعتبار ویزای نوع C ، ۹۰ روز است.

شرایط اخذ اقامت موقت صربستان

اگر متقاضی قصد اقامت برای بیش از ۹۰ روز را در کشور صربستان داشته باشد، نیاز به اخذ اقامت موقت دارد. به منظور اخذ مجوز اقامت موقت، متقاضی باید گواهی و اسنادی را برای توجیه سفر خود ارائه دهد. به طور مثال متقاضی باید برای سفر و اقامت خود در کشور صربستان دلایل موجهی را ارائه دهد.علاوه بر این متقاضی باید ثابت کند که از تمکن مالی کافی برای تامین هزینه های زندگی خود در مدت اقامت در کشور صربستان برخوردار است. از دلایل موجه برای اخذ اقامت موقت می توان به کار و سرمایه گذاری، تشکیل خانواده، تحقیق و پژوهش در فعالیت های عملی، شرکت در قراردادهای بین المللی و و فعالیت های شغلی و غیره نام برد.متقاضی که اقامت موقت کشور صربستان را اخذ کرده است باید بر اساس همان فعالیت ذکر شده در این کشور فعالیت و اقامت کند.متقاضی برای تمدید اقامت موقت صربستان، باید ۳۰ روز قبل از انقضای مجوز اقامت موقت درخواست خود را ارائه دهد. در صورتی که متقاضی پس از تاریخ انقضا درخواست تمدید اقامت موقت خود را ارائه دهد، دولت صربستان می تواند اقامت موقت متقاضی را لغو کند و متقاضی را از این کشور اخراج کند.

اخذ اقامت دائم صربستان از طریق راه اندازی رستوران

متقاضیانی که اقامت موقت کشور صربستان را از روش سرمایه گذاری در راه اندازی و تاسیس رستوران دریافت کرده اند، در صورتی که واجد شرایط زیر باشند، می توانند اقامت دائم این کشور را اخذ کنند. متقاضیان برای اخذ اقامت دائم کشور صربستان باید واجد شرایط باشند. از جمله شرایط لازم برای اخذ اقامت دائم صربستان در این کشور می توان به این موارد اشاره کرد:

  • متقاضی باید بیشتر از ۵ سال در این کشور اقامت داشته باشد.
  • متقاضی باید در کشور صربستان زندگی کند.
  • متقاضی باید در کشور صربستان دارای منبع درآمد باشد و از طریق درآمد این شرکت تجاری یا رستوران امرار معاش کند.
  • متقاضی باید در یک فاصله زمانی ۱۸۳ روزه در صربستان کار و زندگی کند.
  • متقاضی باید دارای اقامت موقت صربستان باشد، و بنا به شرایط انسانی و یا سیاسی اقامت دائم را دریافت کند.
  • متقاضی خارجی باید با دارا بودن مجوز اقامت کشور صربستان، تا زمان درخواست برای اخذ اقامت دائم این کشور، به مدت ۵ سال یا بیشتر در این کشور زندگی کرده باشد.
  • کودکی که دارای مجوز اقامت موقت صربستان می باشد و پدر یا مادر این کودک دارای تبعیت و شهروندی صربستان می باشد.
  • کودکی که دارای مجوز اقامت موقت صربستان می باشد و پدر یا مادر این کودک فرد خارجی است که اقامت دائم کشور صربستان را دارد.
  • اتباع و افراد خارجی که دارای ریشه و تبار صربستانی باشند.
اخذ اقامت دائم صربستان از طریق راه اندازی رستوران

اخذ اقامت دائم صربستان از طریق راه اندازی رستوران

مزایای اخذ اقامت دائم صربستان از طریق راه اندازی رستوران

متقاضیانی که موفق به راه اندازی رستوران در کشور صربستان می شوند و مجوز اقامت این کشور را اخذ می کنند از مزایای فراوان زندگی و کار در این کشور بهره مند می شوند. از جمله مهم ترین مزیت های اخذ اقامت صربستان موارد زیر را می توان برشمرد:

  • امکان رفت و آمد و کار و تحصیل در ۱۳۰ کشور دنیا بدون نیاز به اخذ ویزا کشورهای حوزه شینگن و کشورهای اتحادیه اروپا
  • امکان سرمایه گذاری در املاک و مستغلات کشور صربستان و کسب درآمد
  • فرصت کسب و کار و تجارت پر سود
  • امکان اخذ تابعیت صربستان برای همسر و فرزندان متقاضی
  • امکان زندگی در کشوری اروپایی با کمترین هزینه
  • امکان حمایت دولت صربستان از سرمایه گذاری خارجی

سخن آخر

در این مقاله به بررسی روش های راه اندازی رستوران در صربستان پرداختیم. پایین بودن نرخ تورم، تولید ناخالص داخلی، پایین بودن نرخ بیکاری و رونق اقتصادی کشور صربستان موجب شده است تا متقاضیان سرمایه گذاری در راه اندازی و تاسیس رستوران در این کشور با اطمینان و خاطر جمع اقدام به این کار کنند. امکان رفت و آمد و کار و تحصیل متقاضی در ۱۳۰ کشور دنیا بدون نیاز به اخذ ویزا کشورهای حوزه شینگن و کشورهای اتحادیه اروپا و فرصت کسب و کار و تجارت پر سود را می توان ازمزیت های سرمایه گذاری در راه اندازی رستوران در صربستان محسوب کرد. علاوه بر این امکان اخذ تابعیت صربستان برای همسر و فرزندان متقاضی نیز از مهم ترین دلایل متقاضیان در سرمایه گذاری در صربستان می باشد.

مشاوران و وکلای مجرب موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی با ارائه خدمات مشاوره ای مهاجرتی همواره در خدمت متقاضیان می باشند تا این مسیر سخت و ناهموار را سهل و هموار سازند. متخصصان موسسه ما در شعبه های تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز به طور آنلاین، تلفنی و حضوری آماده ارائه مشاوره های مهاجرت تحصیلی مفید و سودمند به متقاضیان می باشند.در این مقاله به چگونگی راه اندازی رستوران در صربستان پرداختیم. اگر می خواهید بدون نیاز به اخذ ویزا به 130 کشور اتحادیه اروپا و حوزه شینگن رفت و آمد و کار و تحصیل کنید و فرصت کسب و کار و تجارت پر سود را در یک کشور اروپایی داشته باشید راه اندازی و تاسیس رستوران در صربستان را پیشنهاد می کنیم. امکان اخذ تابعیت صربستان برای همسر و فرزندان متقاضی نیز از مهم ترین دلایل متقاضیان در سرمایه گذاری در تاسیس رستوران در صربستان می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های سرمایه گذاری در صربستان امکان اخذ اقامت دائم این کشور اروپایی و امکان زندگی در کشوری اروپایی با کمترین هزینه می باشد. اگر برای مهاجرت سرمایه گذاری به صربستان نیاز به مشاوره با متخصصان مهاجرت دارید، می توانید از خدمات مشاوره ای موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی برخوردار شوید. با مشاوره با وکلای برجسته موسسه برتر کشور بدون پرداخت هزینه در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

سوالات متداول در مورد راه اندازی رستوران در صربستان

1- شرایط روش مستقیم راه اندازی رستوران در صربستان چیست؟

متقاضی برای ثبت شرکت باید دارای طرح تجاری یا Business Plan باشد. متقاضی باید در طرح تجاری خود همه جزئیات و برنامه کاری را شرح دهد.

2- موارد لازم برای راه اندازی مستقیم رستوران در صربستان کدامند؟

تعیین هدف و برنامه کاری و فعالیت اقتصادی رستورانارائه طراحی و نقشه رستورانارائه آدرس و محل تاسیس رستورانارائه سوابق مدیریتی و حرفه ای متقاضیارائه سوابق کاری و حرفه ای کارکنان رستوران

3- شرایط روش غیرمستقیم راه اندازی رستوران در صربستان چیست؟

بدین منظور متقاضی می تواند با اخذ ویزای تحصیلی و یا ویزای کار وارد صربستان شود و سپس بر اساس شناخت بازار صربستان و سرمایه گذاری در این کشور اقدام به راه اندازی رستوران کند.

4- موارد مهم راه اندازی رستوران در صربستان به روش غیرمستقیم کدامند؟

متقاضی دارای تمکن مالی کافی برای راه اندازی رستوران و تامین هزینه های تاسیس آن باشد.متقاضی دارای سوابق مدیریتی و حرفه ای لازم برای راه اندازی رستوران باشد.متقاضی دارای مهارت زبانی لازم برای ارتباط با کارکنان و مشتریان باشد.

5- هزینه سرمایه گذاری در راه اندازی رستوران در صربستان چقدر است؟

متقاضی برای سرمایه گذاری در این کشور باید در حدود ۱۰.۰۰۰ یورو هزینه کند. متقاضی می تواند این مبلغ را در خرید رستوران و یا خرید شرکت های تجاری سرمایه گذاری کند.

6- ویزای سرمایه گذاری در صربستان چه نوع ویزایی است؟

متقاضیان خارجی که قصد کار و سرمایه گذاری در کشور صربستان را دارند، باید ویزای نوع D اقامت صربستان را دریافت کنند. این ویزا برای اقامت بلندمدت و برای ۱۸۰ روز اعتبار دارد.

7- هزینه راه اندازی شعبه رستوران ساب وی در صربستان چقدر است؟

اگر متقاضی قصد راه اندازی یک شعبه از رستوران های مطرح و معتبر جهانی را داشته باشد، مانند شعبه رستوران ساب وی در صربستان باید در حدود 100.000 یورو سرمایه گذاری کند.

8- هزینه راه اندازی شعبه رستوران مک دونالد در صربستان چقدر است؟

اگر متقاضی قصد راه اندازی یک شعبه از رستوران های مک دونالد را در صربستان دارد، باید در حدود 1.000.000 یورو برای اخذ نمایندگی این رستوران سرمایه گذاری کند.

9- شرایط لازم برای اخذ اقامت دائم صربستان کدامند؟

متقاضی باید بیشتر از ۵ سال در این کشور اقامت داشته باشد.متقاضی باید در کشور صربستان زندگی کند.متقاضی باید در کشور صربستان دارای منبع درآمد باشد و از طریق درآمد این شرکت تجاری یا رستوران امرار معاش کند.

10- مزایای اخذ اقامت دائم صربستان از طریق راه اندازی رستوران کدامند؟

امکان رفت و آمد و کار و تحصیل در ۱۳۰ کشور دنیا بدون نیاز به اخذ ویزا کشورهای حوزه شینگن و کشورهای اتحادیه اروپافرصت کسب و کار و تجارت پر سود

11- شرایط خرید فرانشیز رستوران در صربستان چیست؟

دارا بودن سوابق مدیریتی و حرفه ای درخشان و همچنین دارا بودن مهارت زبان انگلیسی و متقاضی برای خرید فرانشیز باید در مصاحبه های کاری پذیرفته شود. متقاضیان با خرید فرانشیز از برندهای مطرح باید بر اساس اصول و روش آن ها اقدام به راه اندازی رستوران کنند.

2/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *