مهاجرت به اروپا از طریق کار آموزی به همراه پیشنهاد شغلی

در سال های اخیر کالج های بسیاری در جهان با تضمین یافتن کار برای دانشجویان به یکی از مهم ترین مشکلات متقاضیان ایرانی در یافتن کار پرداخته اند. بر این اساس در این مقاله به موضوع مهاجرت کاری به اروپا از طریق کارآموزی و گارانتی کار می پردازیم. در این مقاله می خوانید:

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
  • برنامه جاب گارانتی JOB GUARANTEE) ( یا ضمانت شغلی
  • کالج تجاری مجارستان
  • شهریه و مدت زمان دوره های کالج تجاری مجارستان
  • مزیت های تحصیل در کالج تجاری مجارستان
  • زبان تحصیل و اعتبار کالج تجاری مجارستان
  • اهداف تحصیلی کالج تجاری
  • آموزش های عملی کالج تجاری مجارستان
  • برنامه های تحصیلی کالج تجاری مجارستان
  • مزایای مهاجرت به اروپا از طریق کار در مجارستان
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد شرایط ویژه مهاجرت به اروپا از طریق کارآموزی به همراه گارانتی کار

برنامه جاب گارانتی JOB GUARANTEE) ( یا ضمانت شغلی

جاب گارانتی یا گارانتی کار سیاست اقتصادی مطرح شده با هدف ارائه راه حل های عملی برای مشکل تورم و بیکاری است. هدف از این برنامه جهانی ایجاد کار تمام وقت و حقوق ثابت با استخدام فارغ تحصیلان حرفه ای و مجرب به عنوان راه حل نهایی بیکاری می باشد.جاب گارانتی بر اساس ایده “هر کس حق کار و اشتغال دارد” در بسیاری از کالج های دنیا در حال اجرا می باشد. هدف از این برنامه تحصیل و آموزش علمی و حرفه ای و تضمین پیدا کردن کار برای فارغ تحصیلان می باشد. برنامه جاب گارانتی با تعهد بر یافتن کار پس از فارغ تحصیلی برای فارغ تحصیلان کالج های حرفه ای، جامعه را از تورم لجام گسیخته بیکاری نجات می دهد و فرصت های کاری را برای افراد آموزش دیده حرفه ای فراهم می کند.برنامه جاب گارانتی تلاش می کند تا کارهای پاره وقت کمتر از ۳۵ ساعت در هفته را با کارهای تمام وقت و بالاتر از ۳۵ ساعت در هفته جایگزین کند و تا حدودی بیکاری را ریشه کن کند. در راستای این برنامه بسیاری از کالج های جهان برنامه جاب گارانتی را به منظور آموزش عملی دانشجویان مستعد و تضمین کاریابی مناسب برای آن ها اجرا کرده اند. یکی از این کالج های بسیار شناخته شده در کشور مجارستان می باشد.

کالج تجاری مجارستان

کالج تجاری مجارستان یکی از کالج های مطرح در شهر بوداپست مجارستان است که ارائه دهنده دوره های کارآموزی و عملی و تئوری در جهت آموزش تخصصی در حوزه های مدیریت، مدیریت اجرایی MBA، بازرگانی و تجارت، بازاریابی BA، تخصص در فناوری اطلاعات و توسعه دهنده وب و IT می باشد.این کالج تجاری که در بزرگترین شهر مجارستان قرار دارد، در سال ۲۰۰۹ تاسیس شده است و به عنوان یک مرکز آموزش عالی تخصصی در کشور مجارستان محسوب می شود. این کالج تجاری از برترین کالج های تجاری در کشور مجارستان و اروپا می باشد. این کالج در آخرین رتبه بندی های برترین کالج های جهان دارای رتبه ۱۰۸۵۰ و در رتبه بندی و رنکینگ ملی در کشور مجارستان در رتبه ۴۰ قرار دارد.

شهریه و مدت زمان دوره های کالج تجاری مجارستان

متقاضیان می توانند در دوره های مختلف تجاری و بازرگانی کالج مجارستان تحصیل کنند. متقاضیان به منظور تحصیل باید شهریه تحصیلی را پرداخت کنند. نوع دوره ها و مدت زمان تحصیل و شهریه این دوره ها در جدودل زیر ارائه شده است:

دورهمدت تحصیل دروس تئوریمدت تحصیل دروس عملی و کارآموزیشهریه هر ترم تحصیلی
مدیریت بازرگانی و مدیریت BA۶ ترم (هر ترم یک دوره ۶ ماهه)یک ترم۲۱۰۰ یورو
تجارت و بازرگانی و بازاریابی BA۶ ترم(هر ترم یک دوره ۶ ماهه)یک ترم۲۱۰۰ یورو
مدیریت اجراییMBA-کارشناس و متخصص اقتصادی و مدیریت اجرایی۴ ترم( هر ترم یک دوره ۶ ماهه)ندارد۲۱۵۰ یورو
توسعه دهنده وب(IT) به همراه فرصت شغلی۲ ترم( هر ترم یک دوره ۶ ماهه)یک ترم۳۵۰۰ یورو
دیپلم و گواهی نامه تخصصی مدیریت تکنولوژی اطلاعات(IT)۳ ترم( هر ترم یک دوره ۶ ماهه)ندارد۲۱۵۰ یورو

مزیت های تحصیل در کالج تجاری مجارستان

متقاضیان با تحصیل در مجارستان در کالج تجاری این کشور از مزیت های فراوانی برخوردار می شوند. یکی از مهم ترین مزیت های تحصیل در این کالج تضمین بر یافتن کار برای متقاضیان پس از تمام شدن دوره تحصیل می باشد. متخصصان و کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی با عقد قرارداد با کالج تجاری مجارستان شرایط لازم برای اخذ ویزا و اعزام متقاضیان علاقمند و مستعد را برای تحصیل در دوره های تجاری، بازرگانی، بازاریابی، مدیریت اجرایی MBA، مدیریت BA، توسعه دهنده وب و IT و متخصص و کارشناس IT به کشور مجارستان را فراهم می کرده اند.شاید بتوان مهم ترین مزیت تحصیل در این کالج را تعهد بر بازگشت همه شهریه تحصیلی در صورت پیدا نشدن کار مناسب برای متقاضیان دانست. از مهم ترین مزایای تحصیل در این کالج تجاری موارد زیر را می توان برشمرد:

  • ارائه دهنده دوره های عملی در رشته های پرطرفدار مدیریت، تجارت، MBA، BA، IT و وب
  • اجرای برنامه Job Guarentee جاب گارانتی ( تضمین کاریابی پس از تمام شدن دوره تحصیلی در کالج)
  • تعهد بر استرداد و بازگشت همه شهریه تحصیل در کالج در صورت نیافتن کار برای متقاضی
  • اخذ ویزای کار برای متقاضیان پس از تمام شدن دوره تحصیل در کالج
  • اخذ ویزای همراه برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال متقاضی
مزیت های تحصیل در کالج تجاری مجارستان

مزیت های تحصیل در کالج تجاری مجارستان

زبان تحصیل و اعتبار کالج تجاری مجارستان

متقاضیان تحصیل در کالج تجاری مجارستان باید با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشند. زبان تحصیل در این کالج تجاری زبان انگلیسی می باشد. این کالج که یکی از برترین کالج های تجاری در اروپا می باشد، دارای یکی از موفق ترین و شناخته شده ترین برنامه های BA و MBA و تجارت و بازرگانی و بازاریابی می باشد.کیفیت آموزشی این کالج به واسطه سال ها تجربه درخشان در امر آموزش و همچنین اساتید آموزش حرفه ای عالی رتبه می باشد. این کالج تجاری و مدرک معتبر آن مورد تائید بسیاری از انجمن های آموزشی اروپا و هیئت های آموزش عالی اروپایی می باشد. دانشجویان پس از فارغ تحصیلی از این کالج در کمتر از ۳ ماه کار مورد نظر و مرتبط با رشته تحصیلی را خواهند یافت و در پست های عالی مشغول به کار خواهند شد.

اهداف تحصیلی کالج تجاری مجارستان

این کالج تجاری با هدف آماده سازی متقاضیان مستعد بر اساس سیستم و نظام آموزشی بولونیا می باشد. هدف این مرکز آموزش عالی موفق ارتقا دستاوردهای علمی و شخصی متقاضیان و یکپارچه سازی دانش علمی در سطح عالی و آموزش عملی بر اساس همکاری های متقابل با اساتید و متخصصان خارج از این مرکز می باشد.در این جهان هر روز در حال تغییر و پیشرفت، فقط به واسطه آموزش های حرفه ای در سطح عالی است که می توان حس قدرتمند اخلاق و مسولیت پذیری را هنوز به صورت رقابتی حفظ کرد. آموزش های این کالج تجاری موفق با یکپارچه سازی فرهنگ های مختلف، متقاضیان را به چالش جدیدی در هر جای جهان فرا می خواند و به آن ها کمک می کند تا استعدادها و توانایی های بالقوه خویش را بالفعل و محقق سازند.یکی از مهم ترین اهداف این کالج این است که متقاضیان تحصیل در این کالج بدون در نظر گرفتن سن، پیشینه و نژاد و با هر ملیتی در این مسیر آموزش و یادگیری قدم نهاده اند تا از طریق تحقیق، مطالعه و کارآموزی به آن چه شایسته است نائل شوند که این امر به پیشرفت کیفیت زندگی و همزمان مشارکت در آموزش کارهای عملی با انعطاف پذیری بیشتر و نیروی کاری بهتر منتهی می شود.

آموزش های عملی کالج تجاری مجارستان

تعهد کاری ساختار این مجموعه بر تمرین و کارورزی مبتنی بر تمرین و ممارست و کار عملی و همچنین مطالعه موردی دقیق طراحی شده می باشد که واقعیت های بازار اقتصادی جهان را منعکس می کند. این امر موجب می شود تا دانشجویان کالج تجاری مهارت های خودآموزی حل مسئله، رشد فردی، مهارت های ارتباطی و ارائه و عرضه و همچنین ارتقا و افزایش آمادگی برای کار و اشتغال را به خوبی فرابگیرند.در طی کار و فعالیت های پویا و مشارکت های فعالانه در دوره های علمی و عملی، دانشجویان از اعتماد به نفس و دانش و علم جامعه بومی و جامعه گسترده بین المللی لذت می برند. ما این لذت یادگیری را به عنوان بالاترین حد ارزش و اهمیت محسوب می کنیم. با این پیشینه ما ادامه می دهیم تا به یک نیروی ذهنی و فرهنگ مثبت در جامعه ای بزرگتر و وسیع تر تبدیل شویم.هدف نهایی کالج ما تربیت رهبران و مدیران آینده است در حالی که به آن ها عطش و شوق دانش و علم و آگاهی را اعطا می کنیم و الهام بخش آن ها در تکاپو برای فضیلت های انسانی و حرفه ای می باشیم.
واژه “کالج تجاری” بر عنوان این کالج اهمیت آموزش و تمرکز ویژه بر پیشرفت به روز و مطابق با آخرین پیشرفت های جهان و مهارت های تجاری دردسترس را متذکر می شود. تلاش و کوشش این کالج همواره بر آماده سازی دانشجویان برای ایجاد کسب و کار خودساخته خودشان می باشد.اعتقاد و باور مسولان این کالج بر این است که آموزش فقط در بافت بین المللی تحقق می یابد و بر این اساس به تدریج بر تعداد دانشجویان بین المللی خود می افزایند. مدیریت و کارکنان کالج تجاری همه سعی خود را به کار می بندند تا شرایط ” تجربه کالج جامع و کامل” به علاوه دانش عملی به روز بر اساس آخرین یافته های علمی جهان را ایجاد کنند و فضای آموزشی الهام بخش و مجموعه ای از تجربه های ناب را برای دانشجویان ایجاد کنند. مسولان کالج امیدوارند که به عنوان دانشجوی حال و یا آینده این کالج به زودی از دستاوردهای این مرکز عملی تجاری بهره مند شوید.

برنامه های تحصیلی کالج تجاری مجارستان

کالج تجاری مجارستان یک زندگی علمی در حال رشد و شکوفایی است. این کالج فعالیت های علمی دانشجویان را در حوزه های اقتصاد، تجارت و بازرگانی و علوم اجتماعی را با انتشار نشریه های علمی، برگزاری کنفرانس های همگانی و جلسه ها و میزگردهای علمی ارتقا می دهد. نشریه های حرفه ای علمی پیشرفته کالج به عنوان منابع موثق و منابع مستند مورد استفاده دانشجویان قرار می گیرد.این کالج از رهبران تجاری جهان، مدیران اجرایی ارشد و متخصصان عالی رتبه دعوت می کنند تا در میزگردها و کنفرانس ها شرکت کنند و اجازه می دهند تا دانشجویان از تجربه های حرفه ای آن ها در جایگاه غیر رسمی شان بهره مند شوند. علاوه بر کتاب های تخصصی فراوان، جزوه های درسی و پایان نامه و تزهای تحقیقی و منابع الکترونیکی، پایگاه داده ها نیز در اختیار دانشجویان است.

برنامه های تحصیلی کالج تجاری مجارستان

برنامه های تحصیلی کالج تجاری مجارستان

مزایای مهاجرت به اروپا از طریق کار در مجارستان

در واقع کشور مجارستان به عنوان پلی در جهت اقامت و زندگی در دیگر کشورهای برتر اروپایی محسوب می شود. متقاضی با اخذ ویزای کار و اشتغال مجارستان و فعالیت و کار در این کشور می تواند پس از ۵ سال اقامت این کشور را اخذ کند و از مزیت های دارا بودن مجوز اقامت این کشور اروپایی برخوردار شود.فعالیت و پویایی و ثبات اقتصادی و رونق بازار و امنیت اجتماعی و سیاسی از مهم ترین دلایل کار و زندگی در این کشور محسوب می شود.متقاضی اخذ اقامت کشورهای اروپایی به روش اخذ ویزای کار و اشتغال مجارستان می تواند از مزایای بی شمار اقامت و زندگی در این کشور برخوردار شود:

  • سفر به کشورهای کشورهای عضو شینگن بدون نیاز به اخذ ویزا
  • امکان کار و تحصیل در کشورهای عضو اتحادیه اروپا
  • پایین بودن هزینه های زندگی و بالا بودن اعتبار مدارک تحصیلی
  • دارا بودن پاسپورت معتبر مجارستان، پاسپورت مجارستان در رتبه ۹ پاسپورت جهان قرار دارد.
  • دارا بودن حق شهروندی ضمنی اتحادیه اروپا
  • دارا بودن تابعیت دوگانه(تابعیت کشور متقاضی و تابعیت مجارستان)
  • استفاده از سیستم های بهداشتی و درمانی پیشرفته
  • امکان تحصیل رایگان فرزندان
  • بالا بودن سطح رفاه و امنیت اجتماعی
  • امکان استفاده از تسهیلات بانکی کشور مجارستان
مزایای مهاجرت به اروپا از طریق کار در مجارستان

مزایای مهاجرت به اروپا از طریق کار در مجارستان

سخن آخر

این مقاله به بررسی شرایط مهاجرت به اروپا از طریق جاب گارانتی و ضمانت شغلی پرداخت. از مجموع موارد شرح داده شده در این مقاله می توان نتیجه گیری کرد که متقاضیان ایرانی می توانند از طریق تحصیل در کالج تجاری مجارستان به آموزش عملی و کارآموزی در حوزه های مدیریت و تجارت و بازرگانی و MBA و BA بپردازند. این کالج که ارائه دهنده دوره های عملی در رشته های پرطرفدار مدیریت، تجارت، MBA، BA، IT و وب می باشد به اجرای برنامه Job Guarantee جاب گارانتی ( تضمین کاریابی پس از تمام شدن دوره تحصیلی در کالج) می پردازد و در صورت پیدا نشدن کار برای متقاضی تعهد بر استرداد و بازگشت همه شهریه تحصیل در کالج دارد.یکی از مهم ترین مزایای تحصیل در این کالج اخذ ویزای کار برای متقاضیان پس از تمام شدن دوره تحصیل در کالج و اخذ ویزای همراه برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال متقاضی می باشد. متخصصان و کارشناسان مجرب موسسه مهاجرتی و حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی با تعهد بر اخذ ویزا برای متقاضیان و همچنین اخذ ویزای همراه برای همسر و فرزندان متقاضی برای همراهی در کشور مجارستان و شرایط بازگشت شهریه در صورت پیدا نشدن کار مناسب همه شرایط لازم در جهت تحصیل و کاریابی را برای متقاضیان فراهم می کنند. مشاوران این موسسه در شعبه های تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد با همه تلاش خود بهترین گزینه مهاجرت را به متقاضیان ارائه می دهند.

سوالات متداول در مورد مهاجرت به اروپا از طریق کار آموزی به همراه پیشنهاد شغلی

1- برنامه جاب گارانتی JOB GUARANTEE) ( یا ضمانت شغلی چیست؟

ایجاد کار تمام وقت و حقوق ثابت با استخدام فارغ تحصیلان حرفه ای و مجرب پس از تمام شدن دوره تحصیلی در کالج های اروپایی می باشد.

2- رشته های تحصیلی کالج تجاری مجارستان کدامند؟

حوزه های مدیریت، مدیریت اجرایی MBA، بازرگانی و تجارت، بازاریابی BA، تخصص در فناوری اطلاعات و توسعه دهنده وب و IT می باشد.

3- آیا کالج تجاری مجارستان یافتن کار برای متقاضیان ایرانی را تضمین می کند؟

بله. موسسه مهاجرتی اصطهباناتی با اجرای برنامه جاب گارانتی،کاریابی پس از تمام شدن دوره تحصیلی در کالج تجاری مجارستان را تضمین می کند.

4- آیا تضمینی بر بازگشت شهریه در صورت نیافتن کار وجود دارد؟

بله. همه شهریه تحصیل در کالج در صورت نیافتن کار برای متقاضی به وی برگردانده می شود.

5- مهم ترین مزایای تحصیل در کالج تجاری مجارستان چیست؟

اخذ ویزای کار برای متقاضیان پس از تمام شدن دوره تحصیل در کالج اخذ ویزای همراه برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال متقاضی

6- شرایط مهاجرت به اروپا با تحصیل در کالج تجاری مجارستان چیست؟

متقاضی با اخذ ویزای کار و اشتغال مجارستان و کار در این کشور پس از چند سال می تواند اقامت و تابعیت مجارستان را اخذ کند.

7- زبان تحصیل کالج تجاری مجارستان چیست؟

متقاضیان تحصیل در کالج تجاری مجارستان باید با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشند. زبان تحصیل در این کالج تجاری زبان انگلیسی می باشد.

8- مدت زمان یافتن کار برای دانشجویان کالج تجاری مجارستان چقدر است؟

دانشجویان پس از فارغ تحصیلی از این کالج در کمتر از ۳ ماه کار مورد نظر و مرتبط با رشته تحصیلی را خواهند یافت و در پست های عالی مشغول به کار خواهند شد.

9- کالج تجاری مجارستان مورد تائید چه انجمن هایی است؟

آن مورد تائید بسیاری از انجمن های آموزشی اروپا و هیئت های آموزش عالی اروپایی می باشد.

10- برنامه های عملی آموزشی کالج تجاری مجارستان چیست؟

این کالج از رهبران تجاری جهان، مدیران اجرایی ارشد و متخصصان عالی رتبه دعوت می کنند تا در میزگردها و کنفرانس ها شرکت کنند و اجازه می دهند تا دانشجویان از تجربه های حرفه ای آن ها در جایگاه غیر رسمی شان بهره مند شوند.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

12 دیدگاه برای “مهاجرت به اروپا از طریق کار آموزی به همراه پیشنهاد شغلی

  1. زهره گفت:

    سلام از این طریق همراه هم میتونه کار بکنه؟!

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      بله، اجازه بردن همراه را دارید.

      1. زهره گفت:

        همراه هم میتونه کار کنه؟!

        1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

          با سلام و احترام
          همراه شما زمانی که کار پیدا کند می توانید ویزای خود را تغییر دهد.

  2. رسول گفت:

    سلام
    عذرخواهی میکنم، امکان داره در طول دوره ها، به کار نیمه وقت مشغول باشیم تا بتونیم هزینه ها رو جبران کنیم؟ اصلا امکان کار پیدا کردن هست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      بله، اکثر کشور های اروپایی همراه با ویزای تحصیلی اجازه کار اعطا می شود.

  3. محمد سپاهی گفت:

    سلام برای این دوره ها مدرک زبان الزامیه یا فقط اشنایی به زبان انگلیسی در حد متوسط کافیه ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      آشنایی و تسلط داشتن به زبان انگلیسی برای این دوره ها کفایت می کند.

      1. سپهر محمدی گفت:

        درود،
        آشنایی یا تسلط!؟

        1. صدف کریم بیگی گفت:

          با سلام، بستگی به دانشگاهتون داره.

  4. مریم گفت:

    سلام خانمی 38 ساله دارای کارشناسی ارشد زبان انگلیسی هستم میخواستم براب جاب گارانتی در رشته IT اقدام کنم ایا پرداخت شهریه همون اول به صورت کامل باید انجام شود؟ و آیا دختر 11 ساله من میتومنه باهام بیاد و امکان تحصیل رایگان برا ایشون وجود داره

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      شهریه ترم اول می بایست پرداخت شود. با این نوع ویزا می توانید برای همراه خود نیز اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *