دانشگاه پزشکی نانجینگ چین

در سال 2007، دانشگاه علوم پزشکی نانجینگ توسط وزارت معارف به عنوان دانشگاه واجد شرایط برای ارائه برنامه MBBS به زبان انگلیسی تصویب شد. از سال 2007 تاکنون حدود 375 دانشجوی بین المللی در دانشگاه پزشکی نانجینگ چین ثبت نام کرده اند. NJMU توسط سازمان بهداشت جهانی به رسمیت شناخته شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه پزشکی نانجینگ چین

دانشگاه پزشکی نانجینگ (NJMU) یک دانشگاه کلیدی جهت تحصیل در چین است که در استان جیانگ سو قرار دارد. این دانشگاه در ابتدا در ژنجیانگ در سال 1934 تاسیس شد و در سال 1957 به نانجینگ، یکی از چهار پایتخت باستانی در تاریخ چین منتقل شد. در حال حاضر، دانشگاه نانجینگ را تبدیل به یک دانشگاه جامع جهت تحصیل داروسازی در چین، رشته های پزشکی، پرستاری، زیست شناسی، مدیریت و قانون با بهره گیری از شهرت با در داخل و خارج از کشور کرده اند. این دانشگاه شامل دو محوطه دانشگاهی است که 261.9 هکتار مساحت دارد و شامل یک کالج مستقل و 17 مدرسه است که شامل 7 مدرسه پزشکی بالینی می باشد.

ویدئو و فیلم دانشگاه نانجینگ چین

در این قسمت می توانید فیلم کوتاهی از این دانشگاه را مشاهده فرمایید و سپس به مطالعه ادامه مقاله بپردازید.

آموزش پزشکی در دانشگاه نانجینگ چین

دانشگاه نانجینگ جهت تحصیل دکترا در چین دارای 24 بیمارستان وابسته و بیش از 40 بیمارستان آموزشی در جیانگ سو، شانگ های، ژجیانگ و شاندونگ و غیره است. امروز دانشگاه پزشکی نانجینگ دارای 198 استاد کامل، 549 استادیار، 94 ناظر از برنامه های دکترا و 278 ناظران برنامه های کارشناسی ارشد است. بیش از 13،000 دانشجو در این دانشگاه تحصیل می کنند. دانشگاه از سال 2002 شروع به ثبت نام دانشجویان بین المللی کرد و در حال حاضر در حدود 400 دانشجو از هند، نپال، کره جنوبی، ویتنام، اندونزی، ایالات متحده، ژاپن، پاکستان و سایر کشورها در NJMU است.

آموزش پزشکی در دانشگاه نانجینگ چین

موسسات دانشگاه پزشکی نانجینگ چین

دانشگاه پزشکی نانجینگ آزمایشگاه کلیدی در سطح وزارتخانه، 2 آزمایشگاه کلیدی با وزارت و دولت استانی، 3 رشته های کلیدی ملی، 7 رشته های کلیدی بالینی و 7 مرکز تحقیقاتی ارائه می دهد. اکنون 11 موسسه تحقیقاتی و 16 مرکز تحقیقاتی در این دانشگاه وجود دارد. پزشکی پیشخوان، بهداشت عمومی و پیشگیرانه، پزشکی بالینی و پزشکی دهان در رشته های پیشرو در استان جیانگسو قرار دارد و رتبه بندی چهاردهمین در چین است.

دانشگاه نانجینگ نقش مهمی در توسعه روابط با موسسات آموزش عالی در چین و خارج از کشور دارد. از اواخر دهه 1980، دانشگاه تبادل آکادمیک با بیمارستان ها و موسسات پزشکی در ایالات متحده آمریکا، ژاپن، کانادا، فرانسه، آلمان، U.K، اتریش، استرالیا، روسیه، هنگ کنگ و جاهای دیگر انجام داده است. این دانشگاه 500 اعضای هیئت علمی را در خارج از کشور برای بازدید کوتاه مدت یا مطالعه طولانی مدت فرستاده است.

دوره های دانشگاه پزشکی نانجینگ چین

برنامه های درسی در دانشگاه پزشکی نانجینگ شامل دوره های فرهنگ و علوم طبیعی چین: به منظور تسهیل یادگیری و زندگی در چین و برقراری ارتباط با بیماران در عمل پزشکی خود، در کل دوره های کارشناسی برای دانشجویان بین المللی در چین، دوره اجباری خواهد بود. در این دانشگاه دوره های علوم پایه پزشکی، علوم رفتاری، علوم انسانی، علوم اجتماعی و اخلاق پزشکی، پزشکی پیشگیرانه و پزشکی بالینی در دسترس است. همچنین لازم است که امتحانات این دوره ها را به ترتیب به پایان برسانید. در این دانشگاه کارآموزی به  مدت یک سال (حداقل 48 هفته) ارائه می شود.
.
شرایط تحصیل و اعزام دانشجو به چین را می توانید از مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بخواهید تا در این زمینه اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

4 دیدگاه برای “دانشگاه پزشکی نانجینگ چین

  1. رضا گفت:

    سلام خواستم بپرسم میشه الان از دانشگاه هلی چین پذیرش گرفت با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شروع کورس اصلی دانشگاه های چین از سپتامبر است و بهتر است از چند ماه قبل اقدام نمایید.

  2. علیزاده گفت:

    سلام خسته نباشید.من دانش آموز سال دوازدهم هستم و در یکی از مدارس تیزهوشان درس میخوانم.نمراتم نیز عالی میباشد.آیا امکان مهاجرت به چین در این سن برای زندگی و تحصیلات به صورت رایگان هست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، پس از اتمام دوازده سال تحصیل خود می توانید برای تحصیل در دوره های آکادمیک دانشگاهی شرکت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *