بورسیه-دانشگاه-زیجیانگ-چین

در سال 1897 دانشگاه زیجیانگ تاسیس شد، به عنوان یکی از قدیمی ترین موسسات چین شناخته می شود، دانشگاه زیجیانگ (ZJU)، یک دانشگاه تحقیقاتی پیشرو است و همواره در میان چند دانشگاه برتر در چین از نظر قدرت جامع علمی در آموزش، پژوهش و خدمات اجتماعی رتبه بندی شده است. برای دریافت بورسیه دانشگاه پزشکی زیجیانگ مقاله زیر را با ما بخوانید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

انواع بورسیه تحصیلی دانشگاه زیجیانگ چین

1. نوع بورس تحصیلی A (بورس تحصیلی کامل)

  • معافیت از هزینه ثبت نام، شهریه، هزینه های آزمایشگاهی، هزینه برای کارآموزی و هزینه مواد آموزشی اساسی
  •  محل اقامت رایگان در محوطه دانشگاه
  • کمک هزینه زندگی ماهانه
  • بیمه های جامع درمانی و طرح سود برای دانشجویان بین المللی در چین

2. بورس تحصیلی نوع B (بورس تحصیلی جزئی)

  • محل اقامت رایگان در محوطه دانشگاه
  • کمک هزینه زندگی ماهانه
  • بیمه های جامع درمانی و طرح سود برای دانشجویان بین المللی در چین

نکاتی پیرامون بورسیه تحصیلی

1) هزینه های آزمایشگاهی یا کارآموزی که فراتر از ترتیبات دانشگاه است را باید خود دانشجو فراهم کند.

2) هزینه مواد آموزشی اساسی را تنها پوشش می دهد مواد آموزشی لازم تجویز شده توسط موسسه میزبان، و دیگر کتاب های درسی باید توسط خود دانشجو فراهم شود.

3) کمک هزینه زندگی ماهانه به دانش جویان در نرخ زیر (CNY) در هر ماه اعطا می شود:

– دانشجویان کارشناسی ارشد: 1700 CNY

– دانشجویان دکترا: 2000 CNY

دانشجویان بورسیه باید کمک هزینه ماهانه زندگی خود را پس از ثبت نام دریافت کنند. دانشجویان جدید که قبل از 15 ماه ثبت نام کردند، مقدار کامل کمک هزینه زندگی آن ماه را دریافت میکنند، و کسانی که پس از 15 ثبت نام کنند نیمی از هزینه آن ماه را دریافت میکنند. پس از فارغ التحصیلی، دانش آموزان یک کمک هزینه زندگی برای 15 روز دیگر پس از تاریخ فارغ التحصیلی تعیین شده توسط دانشگاه دریافت میکنند.

کمک هزینه ماه بعد خاتمه درس دانشجو یا تعلیق وی، فسخ یا تکمیل تحصیلات خود را در دانشگاه باید مجددا اطلاع رسانی کنند. کمک هزینه زندگی ماهانه در تعطیلات دانشگاه پوشش داده نمی شود. دانشجویان بورسیه که کمک هزینه زندگی ماهانه در طول تعطیلات وجود دارد پس از بازگشت در محوطه دانشگاه بازپرداخت میشود. کمک هزینه حداقل یک ماه برای دانشجویان زمان ثبت نام دانشگاه داده می شود، دانشجویانی که به دلیل غیر موجه در مرخصی هستند، و یا در دانشگاه برای بیش از یک ماه حضور ندارد به حالت تعلیق درمی آید.

4) بیمه پزشکی جامع و برنامه های حفاظت برای دانشجویان بین المللی در چین برای دانشجویان بورسیه در چین در صورت بستری شدن در بیمارستان برای بیماری های جدی و آسیب های تصادفی ارائه شده است. لطفا لینک www.lxbx.net برای پیدا کردن جزئیات بیشتر مشاهده کنید.

صحبت آخر:

معمولا بورسیه دانشگاه پزشکی زیجیانگ برای تحصیل در مقاطع بالاتر مانند دکتری PHD و کارشناسی ارشد تعلق می گیرد و شرایط تحصیل در چین در مقطع دکترا یا PhD و شرایط تحصیل در چین در مقطع کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس را آسان تر می کند.

مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در دفاتر تهران و شیراز می توانند به شما در اخذ پذیرش بورسیه دانشگاه پزشکی زیجیانگ و تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در چین راهنمایی دهند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *