تحصیل-در-رشته-پزشکی-دانشگاه-شانتو

دانشگاه شانتو در چین

دهه گذشته شاهد دستیابی SUMC به دستاوردهای بزرگ هر دو در شاخه آموزش و پژوهش بودیم. دانشگاه شانتو در چین در “پروژه 211” معتبر به عنوان یکی از دانشگاههای برتر در جنوب چین شد. در سال 2002، این دانشگاه اولین کالج پزشکی در چین برای پیاده سازی یک مدل آموزش جدید بین رشتهای یادگیری مبتنی بر حل مسأله، شناخت گسترده ای به دست آورد. چندین برنامه این دانشگاه به عنوان برنامه های مهم ملی و استانی شناخته شده است، و بسیاری از آزمایشگاه های این دانشگاه به رسمیت شناخته شده است. از آنجا که به هزاره سوم، تعداد کمک هزینه های تحقیقاتی ملی و استانی به طور پیوسته افزایش یافت، و در نتیجه آن افزایش شدید نشریات SCI در 5 سال گذشته را شاهد بودیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

پردیس ها و بیمارستان های شانتو

دانشگاه شانتو در چین در حال حاضر دارای دو پردیس می باشد: پردیس اصلی پزشکی در مرکز شهرستان تاریخی شانتو واقع شده است، پردیس دیگر با دارا بودن دانشگاه مدرن مشترک با پردیس اصلی دانشگاه شانتو در حومه شمال شرقی واقع شده است. اکثر دانش آموزان با صرف چند سال اول خود در پردیس اصلی دانشگاه و انجام فعالیت های آموزشی و تحقیقاتی تخصصی خود با استفاده از امکانات گسترده در محل دانشگاه پزشکی اصلی در قلب شهرستان.میگذرانند. به طور منظم، اتوبوس های در حال جابه جایی بین دو پردیس می باشد.

نقل مکان کل کالج پزشکی به پردیس اصلی این دانشگاه در حال آماده سازی است، گرد هم آوردن تمام دانشکده های شانتو این اجازه را به دانشگاه می دهد که یک مرکز علوم زندگی چند رشته یکپارچه را فراهم کند. یکی از شرکت های معماری معتبر جهان در راه اندازی و طراحی فضای جدید دانشگاه همکاری میکند. حمایت بنیاد لی کا-شینگ، در ایجاد یک محیط یادگیری منحصر به فرد و ابتکاری و با طبیعت متحد، منجر به پرورش خلاقیت در دانشجویان و کارکنان میگردد.

بیمارستان های وابسته به دانشگاه شانتو

اصطهباناتی-بیمارستان-های-وابسته-به-دانشگاه-شانتو

ارائه مراقبت موثر، دلسوزانه و دارا بودن متخصص جزو مسئولیت و هسته کالج شانتو است. در مرکز شبکه ای از چندین بیمارستان عمومی و تخصصی و مراکز درمانی در سراسر منطقه گوانگدونگ در آن کارکنان این دانشگاه مسئولیت درمان بیماران و نظارت بر ساکنان بالینی را دارند، در حالی که به دانشجویان کمک می کند که تجربه های بالینی مربوطه را به دست آوردند.

SUMC دارای پنج بیمارستان های وابسته در شانتو، با بیش از 4000 نفر کارکنان اختصاص داده شده است و کارکنان بهداشتی درمانی حرفه ای برای مراقبت از بیماران وجود دارد، و دارای بیش از 4400 تخت برای بیمار است. دیگر بیمارستان نیز توسط پنج شریک مربوطه، از جمله بزرگترین بیمارستان در جنوب چین، با بیش از 8000 تخت بیمارستانی تقویت شده است. 10 بیمارستان دیگر در منطقه که دانشجویان در آن آموزش بالینی می بینند وجود دارد.

دانشگاه شانتو به طور جدی به مسائل بهداشت عمومی محلی و پیشگیری از طریق همکاری با مرکز شانتو کنترل بیماری ها (CDC) کمک می کند. این همکاری به تازگی از طریق تاسیس مرکز طب پیشگیری با آموزش پایه درست SUMC در محل شانتو CDC شدت یافته است.

همکاری های بین المللی

دانشگاه شانتو دارای مبادلات دانشگاهی بین المللی و همکاری تحقیقات علمی بسیار فعال است. در حال حاضر روابط بین دانشکده ای با بسیاری از موسسات پزشکی در خارج از کشور مشهور وجود دارد، از جمله کشورهایی نظیر ایالات متحده آمریکا، کانادا، انگلستان، فرانسه، هلند، استرالیا، ژاپن و هنگ کنگ جزو این موارد می باشند. علاوه بر این، روابط طولانی مدت همکاری با سازمان بهداشت جهانی در زمینه بیماری های عفونی جدیدا ایجاد شده است.

برنامه های تبادل دانشجو با دانشگاه استنفورد، دانشگاه کالیفرنیا سان فرانسیسکو، دانشگاه آلبرتا، دانشگاه مانیتوبا، دانشگاه تورنتو، دانشگاه آکسفورد، دانشگاه گرونینگن، کالج هیوگو پزشکی، دانشگاه وسترن استرالیا، دانشگاه چینی هنگ کنگ، و در دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ راه اندازی شده است. دانشجویان پزشکی در SUMC برای شرکت در تحصیل در خارج برنامه برای آموزش تحقیقات آموزشی و علمی، هر سال انتخاب می شوند و دانشجویان بین المللی در طول سال به شرکت در برنامه های انعطاف پذیر، کوتاه مدت SUMC دعوت میگردند.

کالج پزشکی دانشگاه شانتو در مبادلات دانشگاهی ملی و بین المللی و همکاری تحقیقات علمی فعال بوده است، و روابط بین دانشکده با بسیاری از موسسات پزشکی مشهور داخلی و خارجی ، از جمله برنامه های ایالات متحده آمریکا، انگلستان، کانادا، ژاپن، فرانسه، استرالیا و هنگ کنگ ایجاد کرده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در چین می توانید با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی تماس حاصل فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *