پیدا کردن کارفرما در سوئد

آژانس مهاجرت سوئد همراه با آژانس استخدام دولتی به طور مرتب فهرستی از مشاغل جهت پیدا کردن کارفرما در سوئد که تقاضای زیاد دارد را منتشر می کند. بدین صورت اگر به شما شغلی پیشنهاد شود، شما می توانید با درخواست مجوز کار از سوئد بجای بازگشت به کشور خود برای اقامت درخواست کنید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

پیدا کردن کارفرما در سوئد

یک نقطه شروع خوب برای شغل ها، وب سایت های کاریابی می باشد. این سامانه مجموعه ای از فهرست های شغلی از آژانس های استخدام دولتی کشورهای عضو شهروندی اتحادیه اروپا نیز می باشد.اگر شما یک شهروند غیر اتحادیه اروپا هستید که نیاز به اجازه کار در سوئد دارید و در سوئد این کار شما ارائه می شود، کارفرمای شما باید حداقل 10 روز در محل اتحادیه اروپا / اقتصادی اروپا (EEA) و سوئیس تبلیغ کند تا در صورت عدم وجود فرد مناسب، شغل به شما اختصاص یابد.این یکی از الزامات اساسی برای واجد شرایط بودن برای اجازه کار سوئدی است. شرایط استخدام ارائه شده باید با آنچه که توسط قراردادهای جمعی سوئدی یا آنچه که در شغل یا صنعت معمول است، مطابقت داشته باشد.

 

مشاغل در سوئد

بسیاری از وب سایت های مشاغل خصوصی که معمولا برای یافتن شغل در سوئد استفاده می شود وجود دارد. این وب سایت ها معمولا فهرست شغلی اغلب به سوئدی هستند.اگر شما علاقه مند به کار در یک شرکت خاص هستید، ممکن است ایده خوبی باشد که به طور مستقیم با آنها کار کنید. بسیاری از شرکت ها اطلاعاتی در مورد موقعیت های موجود را در وب سایت های خود دارند. اگر اطلاعات حرفه ای را در وب سایت شرکت پیدا نکنید، می توانید با آنها به طور مستقیم تماس بگیرید تا بتوانید درخواست یک برنامه باز را بپذیرید.

کارآموزی در کشور سوئد

راه دیگری برای دسترسی به نیروی کار سوئدی این است که در کسب تجربه کار شرکت کنید / یک کارآموزی در محل کار داشته باشید. این به شما تجربه حرفه ای، جهت یاد گیری حرفه ای و یا تجربه در زندگی کاری را می دهد، که در صورت درخواست کار مناسب بعد از آن، شما می توانید شروع خوبی داشته باشید.Korta vagen (‘کوتاه برش’) یک برنامه در سطح کشور که دانشگاهیان خارجی را به سرعت به بازار کار سوئدی هدایت می کند؛استعدادهای درخشان به شما امکان می دهد که تازه واردان در سوئد را پیدا کنید و توسط کارفرمایان کارآموزی ارائه شده را پیدا کنید تجربه کاری از طریق آژانس مهاجرت  فرصتی برای پناهجویان برای کسب تجربه کاری در حالی که منتظر تصمیم پناهندگی هستند، می باشد.

اگر از شرایط اقامت سوئد اطلاعی ندارید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر)در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *