هزینه های مهاجرت به فرانسه

افراد به دلایل مختلف تصمیم می گیرند کشور دومی را برای ادامه خود زندگی انتخاب کنند. هر کشوری در سراسر جهان فرایندهای خاصی را برای مهاجران و اخذ اقامت اعمال می کند. داشتن اطلاعات کافی در خصوص قوانین تابعیت، بازارکار، شرایط تحصیل و راه های دریافت اقامت برای مهاجرت به هر کشوری الزامی است. فرانسه به عنوان یکی از برترین کشورهای جهان برای مهاجرت، هر ساله به درخواستهای زیادی برای اخذ ویزا رسیدگی می کند. اما واقعا چند درصد از متقاضیان مهاجرت به فرانسه موفق به دریافت ویزا می شوند؟ آیا راهکار و فرایند مشخصی برای مهاجرت وجود دارد؟

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

اگر قصد مهاجرت به فرانسه را دارید و نمی دانید از کجا شروع کنید، باید گفت مهم ترین گام در فرایند مهاجرت به این کشور انتخاب درست وکیل مهاجرت به فرانسه است. وکیل مهاجرت فرانسه، اطلاعات تخصصی و جامعی را در خصوص انواع روش های مهاجرت، اخذ اقامت موقت، اقامت دائم و تابعیت فرانسه در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد. بررسی شرایط و درخواست های متقاضیان، ارزیابی روش های مختلف مهاجرت و ارائه مطمئن ترین راه برای مهاجرت به فرانسه، مهم ترین ویژگی یک وکیل متعهد است. در ادامه با جزئیات وکیل مهاجرت در فرانسه و وکیل مهاجرت تحصیلی فرانسه آشنا خواهید شد

وکیل مهاجرت به فرانسه چه کسی است؟

اگر به دنبال مهاجرت به فرانسه هستید، باید اقدامات لازم را قبل از ارائه درخواست انجام دهید. کشور فرانسه روش های متعددی برای مهاجرت ارائه می دهد؛ الزامات، شرایط و مدارک مورد نیاز در هر یک از این روش ها با یکدیگر متفاوت است، بنابراین اولین اقدام لازم برای مهاجرت به فرانسه آشنایی با روش های مختلف مهاجرت به این کشور است. وکیل مهاجرت به فرانسه با بررسی شرایط مراجعه کنندگان، مناسب ترین راه را به موکلان پیشنهاد می کند و این امر شانس شما را برای دریافت ویزا به طور چشمگیری افزایش می دهد. انتخاب وکیل مهاجرت به فرانسه باعث صرفه جویی در هزینه ها و زمان می شود. موسسه حقوقی اصطهباناتی به عنوان یکی از برجسته ترین دفاتر مهاجرت به فرانسه متعهد با ارائه راهکارهای عملی و کاربردی به موکلان است و پرونده موکلان را تا زمان دریافت ویزا مدیریت می کند. وکلای مهاجرت به فرانسه در موسسه ما به صورت تخصصی در زمینه ویزای کاری، ویزای تحصیلی و سرمایه گذاری در فرانسه فعالیت می کند.

چرا باید وکیل و مشاوره مهاجرت به فرانسه داشته باشیم؟

زمانی که میخواهید برای مهاجرت به فرانسه اقدام کنید، داشتن اطلاعات کافی در خصوص انواع ویزاها برای هر فردی الزامی است. شما باید بدانید با چه هدفی می خواهید به فرانسه مهاجرت کنید و باید از طریق کدام ویزا برای مهاجرت به این کشور اقدام کنید. اکثر افرادی که برای مهاجرت به فرانسه از طریق وکیل مهاجرتی اقدام می کنند، پرونده آنها با موفقیت به نتیجه دلخواه می رسد. شما با پرداخت یک هزینه مناسب و معقول به وکیل مهاجرت فرانسه، نه تنها پروسه رسیدگی به پرونده خود را تسریع می بخشید، بلکه از هدر رفت هزینه در طول فرایند بررسی درخواست جلوگیری می کنید. وکیل مهاجرت به فرانسه با داشتن تحصیلات در زمینه مرتبط و اطلاع از تمامی قوانین و الزامات سفارت، بهترین راهکارها را در اختیار شما قرار می دهد. وکلای موسسه حقوقی اصطهباناتی با سابقه درخشان در این زمینه همراه شما عزیزان در تمام مراحل اخذ ویزا و دریافت اقامت فرانسه هستند.

ویژگی های وکیل مهاجرت به فرانسه

وکیل مهاجرت به فرانسه به دلیل آشنایی با تمام فرایندهای مهاجرت و اطلاع از قوانین کشور فرانسه، پروسه دریافت اقامت مراجعه کنندگان را سرعت می بخشد. وکلای ما در موسسه حقوقی اصطهباناتی در تمام طول رسیدگی به درخواست مهاجرت با موکلان خود در تماس هستند. علاوه بر این شماره تماس وکیل مهاجرت فرانسه از همان ابتدای ارائه درخواست در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد و شما با اطمینان خاطر می توانید پروسه اخذ ویزای خود را دنبال کنید.

وکیل مهاجرت به فرانسه با توجه به نیازها و شرایط مراجعه کنندگان، مطمئن ترین و آسان ترین مهاجرت به این کشور را به آنها ارائه می کند. به طور کلی وکیل مهاجرت فرانسه باید دانش و توانایی های زیر را داشته باشد:

  • آشنایی با قوانین مهاجرت و شهروندی فرانسه
  • اطلاع دقیق از الزامات و قوانین سفارت فرانسه
  • آشنایی با سیستم سرمایه گذاری و مالیاتی فرانسه
  • اطلاع کامل از شرایط و نوسانات بازار کار فرانسه
  • داشتن شبکه های ارتباطی در داخل و خارج از فرانسه
  • آشنایی با سیستم آموزش و نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های مختلف فرانسه
  • توانایی اخذ جاب آفر از کارفرمایان فرانسوی
  • امکان اخذ ویزای کار برای مشاغل مختلف

هزینه وکیل مهاجرت به فرانسه

مهاجرت به یک کشور جدید آغاز یک زندگی جدید است. مطمئنا یکی از برجسته ترین موضوعات در خصوص مهاجرت، برآورد هزینه ها است. اطلاع از هزینه وکیل مهاجرت به فرانسه و دیگر هزینه های اخذ اقامت کمک بزرگی برای تصمیم گیری محسوب می شود. در جواب این سوال که برای مهاجرت به فرانسه چقدر هزینه لازم است، باید گفت تخمین هزینه های مهاجرت به فرانسه بسته به روشی که برای اقامت انتخاب می شود، متفاوت است.

اگرچه مهاجرت برای افرادی که به منابع مالی کافی دسترسی ندارند با مشکلاتی مواجه است، اما روش هایی برای کاهش هزینه های مهاجرت وجود دارد. برخی از اشخاص به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در خصوص هزینه های مهاجرت از اهداف خود صرفنظر می کنند. اگر قصد مهاجرت به فرانسه را دارید و به دنبال مطمئن ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای مهاجرت هستید باید گفت که انتخاب یک وکیل مطمئن برای مهاجرت به فرانسه بهترین راه است.

هزینه وکیل مهاجرت به فرانسه

هزینه وکیل مهاجرت به فرانسه

قوانین و مقررات کشور فرانسه

فرانسه را می توان به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای اروپایی با میراث غنی فرهنگی و تاریخی معرفی کرد.

سطح بالای کیفیت زندگی و کار در فرانسه باعث شده که بسیاری از افراد این کشور را برای مهاجرت انتخاب کنند.

قوانین مهاجرت فرانسه وضعیت اقامت و شهروندی افراد و همچنین حقوق و تعهدات آنها در هر کشور را تعیین می کند. علاوه بر این مشخص می کند که چگونه افراد غیر مقیم آن کشور می توانند حق اقامت، تابعیت و مهاجرت را دریافت کنند. قوانین ریپورت نیز بخش از قوانین مهاجرت این کشور محسوب می شود.

وزارت امور خارجه فرانسه مسئول خدمات مهاجرت در این کشور است. در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی، سیاست های سختی برای اخذ اقامت فرانسه از طرف مقامات این کشور برای متقاضیان در نظر گرفته می شود.

طبق قوانین و مقررات کشور فرانسه تفاوت قابل توجهی بین ویزای ساده و مجوز اقامت طولانی مدت که به طور رسمی به عنوان “stay document” شناخته می شود، وجود دارد. ویزای اقامت طولانی مدت یکی از الزامات اصلی مهاجرت به فرانسه به شمار می رود و هر شخصی که قصد اقامت در این کشور را دارد به این سند معتبر نیاز خواهد داشت. شهروندان کشورهای غیر اتحادیه اروپا که قصد دارند بیش از 90 روز در فرانسه اقامت داشته باشند به مجوز اقامت بلند مدت نیاز دارند. این مجوز توسط مقامات فرانسوی صادر می شود.

ویژگی های وکلا مهاجرتی اصطهباناتی
rejected-visa

رفع مشکل ریجکتی ویزا

announcement-to-customers

اطلاع رسانی مراحل به مشتری

following-up-cases

پیگیری مداوم پرونده

awnsering-support

در دسترس و پاسخگو

اگرچه فرانسه استثناهای خاصی را برای اخذ مجوز و ویزای اقامت در نظر می گیرد، اما معمولا اکثر افراد شامل قاعده کلی مهاجرت به این کشور هستند و تا زمانی که توسط کنسولگری یا سفارت فرانسه ارزیابی و تایید نشده باشند، گواهی اقامت برای آنها صادر نخواهد شد. بنابراین هر فردی که متقاضی مهاجرت به فرانسه است باید درخواست خود را به سفارت یا کنسولگری فرانسه ارسال کند. به منظور مهاجرت قانونی به فرانسه، اشخاص می بایست تمام مدارک و الزامات مورد نیاز سفارت فرانسه را برآورده کنند.

قوانین اصلی که الزامات مهاجرت شهروندان غیر اروپایی را به فرانسه مشخص می کند، قانون ورود و اقامت خارجیان و پناهندگان (Code of Entry and Stay of Foreigners and Asylum in France) فرانسه است. اخذ مجوز اقامت فرانسه (Carte de Séjour ) ممکن است بسیار چالش برانگیز است.

چگونه از معتبر بودن وکیل مهاجرت به فرانسه اطمینان حاصل کنیم؟

با داشتن اقتصاد قوی، کیفیت بالای زندگی و فرصت های شغلی متعدد، جای تعجب نیست که مهاجرت به فرانسه گزینه بسیاری از افراد باشد. وجود این حجم از تقاضا از سراسر جهان برای مهاجرت به فرانسه، فرایند اخذ ویزا را کاملا رقابتی کرده است. چه کسانی در این رقابت موفق می شوند؟ انتخاب وکیل مهاجرتی در فرایند اخذ ویزای فرانسه به چه اندازه نقش دارد؟ یک وکیل مهاجرت معتبر چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

به دلیل حساسیت بالای پروسه مهاجرت، اکثر افراد ترجیح می دهند که یک وکیل مهاجرتی، پرونده آنها را پیگیری کند. وکیل مهاجرتی به دلیل آشنایی با تمام فرایندهای مهاجرت و اطلاع از قوانین کشور فرانسه، پروسه دریافت اقامت مراجعه کنندگان را سرعت می بخشد. مهم ترین نکته برای انتخاب وکیل مهاجرتی داشتن شماره ثبت و فعالیت به صورت قانونی است. وکلای مهاجرتی که در داخل ایران فعالیت می کنند می بایست از وزارت های مربوطه همچون وزارت علوم، وزارت کار و وزارت گردشگری مجوزهای لازم را دریافت کرده باشند. به این مسئله توجه داشته باشید در برخی از موارد وکلای مهاجرتی فرانسه مجوزهای لازم در داخل کشور را دارد اما هیچ گونه تجربه ای در زمینه مهاجرت به فرانسه ندارند.

وکیل مهاجرتی فرانسه با بررسی شرایط و خواسته های موکلان برای مهاجرت و ارائه بهترین و مطمئن ترین مسیر برای اخذ اقامت آنها را از سردرگمی ها و تردید ها نجات می دهد. وکیل مهاجرتی با ارائه راه حل های کلیدی و خدمات گسترده به مراجعه کنندگان، مهاجرت را برای آنها بسیار راحت می کند. آنها متعهد به ارائه راهکارهای عملی و کاربردی به موکلان هستند و پرونده آنها را تا زمان دریافت ویزا مدیریت می کنند. وکلای موسسه حقوقی اصطهباناتی با بیش از ده سال تجربه در زمینه مهاجرت، تمام فرایندهای مهاجرتی شما را با تعهد کامل به اصول کاری و اخلاقی پیگیری می کنند.

وکیل مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل

کیفیت بالای آموزش، شهریه پایین دانشگاه ها، زیر ساخت های تحقیقاتی توسعه یافته، مدارک تحصیلی شناخته شده و امکان اقامت پس از فارغ التحصیلی، افراد زیادی را مشتاق مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل کرده است به منظور مهاجرت تحصیلی به فرانسه متقاضیان می بایست ویزای تحصیلی دریافت کنند. پروسه اخذ ویزای تحصیلی فرانسه به این صورت است که متقاضیان پس از اخذ پذیرش در دانشگاه انتخابی می بایست به سفارت یا کنسولگری فرانسه مراجعه کنند و پس از ارائه مدارک مورد نیاز منتظر رسیدگی به پرونده مهاجرتی خود باشند.

برخی از افراد فکر می کنند پروسه مهاجرت برای تحصیل در فرانسه پیچیده نیست و اخذ اقامت این کشور از طریق تحصیل تنها به دریافت پذیرش از دانشگاه ختم می شود. وکیل مهاجرت تحصیلی به فرانسه به موکلان خود در مورد تمام مسائل مربوط به قوانین، شرایط و مدارک مهاجرت تحصیلی و امور کنسولگری و سفارت فرانسه مشاوره می دهد. علاوه بر این، وکیل مهاجرت تحصیلی به فرانسه برای گرفتن محل سکونت و خوابگاه، مجوز کار نیمه وقت برای دانشجویان و آشنایی با دیگر دانشجویان ایرانی مقیم فرانسه به موکلان کمک می کند.

وکیل مهاجرت به فرانسه از طریق کار

فرانسه پنجمین اقتصاد بزرگ جهان و سومین اقتصاد بزرگ اروپا پس از آلمان و انگلستان محسوب می شود و مقصد مناسبی برای مهاجرت کاری به فرانسه است.پس از بحران های اقتصادی کشورهای اتحادیه اروپا در دهه گذشته و رکود اقتصادی در فرانسه، این کشور در سال 2021 بازگشت قوی در حوزه اقتصاد داشته است. با وجود اینکه رشد اقتصاد فرانسه در طول سالهای 2017 تا 2019 کاهش یافته و در سال 2020 به دلیل پانادمی کرونا آمارها کاملا منفی بود، اما اقتصاد این کشور در سال 2021 با رشد همراه بوده است.

کشور فرانسه دارای سیاست های خاصی برای مهاجرت کاری است. از همین رو به جرات می توان گفت دریافت مشاوره برای مهاجرت کاری به فرانسه، موثرترین گام برای اخذ ویزای کار این کشور است. وکیل مهاجرتی فرانسه در درجه اول با فرایندهای اخذ مجوزهای کار برای کارگران موقت و ویزای اقامت دائم برای نیروی های متخصص در فرانسه به طور کامل آشنایی دارد. با توجه به اینکه گاهی فرایند مهاجرت کاری می تواند برای موکلان گیج کننده و ترسناک باشد، وکیل مهاجرت به فرانسه در تمام مراحل مهاجرت به موکلان خود اهمیت می دهد و متعهد به ساده کردن و آسان کردن روند کلی مهاجرت کاری تا حد امکان است.

وکیل مهاجرت به فرانسه از طریق کار

وکیل مهاجرت به فرانسه از طریق کار

وکیل مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری همواره یکی از گزینه های محبوب برای اخذ اقامت فرانسه به شمار می رود. با وجود موج کووید 19 در سالهای اخیر و جنگ اوکراین در اوایل سال 2022، تولید ناخالص داخلی فرانسه 2.4 درصد در سال 2022 افزایش داشته است و پیش بینی می شود این کشور در سال 2023 رشد 1.4 درصدی را تجربه کند. در نتیجه رشد اقتصادی فرانسه افراد زیادی خواستار سرمایه گذاری در این کشور هستند.

اگر به این فکر می کنید که چگونه در فرانسه سرمایه گذاری کنید و ثروت خود را افزایش دهید، آشنایی با تمام قوانین و مقررات بانکی، مالیاتی و سرمایه گذاری الزامی است. وکیل مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری در زمینه مهاجرت کارآفرینی و تجاری متخصص است. تخصص گسترده و آشنایی با نیازهای بازار کار و تجارت در فرانسه باعث شده که وکیل مهاجرتی وظیفه مهمی را بر عهده داشته باشد. آنها به شرکت ها و کسب و کارهای کوچک، متوسط و چند ملیتی برای معاملات، اشتغال و راه اندازی شعب در فرانسه مشاوره می دهند. برخی از وکلای مهاجرتی فرانسه در موسسه حقوقی اصطهباناتی به طور انحصاری در زمینه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در این کشور فعالیت می کنند. وکلا همچنین تمام مراحل مهاجرتی اعضای خانواده سرمایه گذاران را مدیریت می کنند.

وکیل مهاجرت به فرانسه از طریق ثبت شرکت

ثبت شرکت در فرانسه به یکی از بهترین روش های مهاجرت به فرانسه در سالهای اخیر تبدیل شده است. افرادی که تمایل دارند از این روش برای اخذ اقامت فرانسه اقدام کنند، می بایست با ارائه یک طرح تجاری قوی برای ثبت شرکت در این کشور درخواست دهند. مدیران شرکت باید اهداف کاری خود برای تاسیس شرکت در فرانسه را به طور دقیق ارائه کنند. علاوه بر داشتن یک طرح تجاری مناسب، افراد باید ساختار مشخصی را برای کسب و کار خود انتخاب کنند. داشتن تمکن مالی برای پرداخت هزینه های شرکت یکی دیگر از الزامات مهاجرت کاری به فرانسه است.

برخی از افراد بدون آشنایی با قوانین، روش ها و مراحل مهاجرت به صورت کاملا غیر تخصصی شروع به ارائه درخواست برای ثبت شرکت در فرانسه می کنند و در نهایت پس از صرف زمان و هزینه های بالا با عدم ثبت موفق شرکت از سمت دولت فرانسه رو به رو می شوند و شانس خود را برای مهاجرت از دست می دهند. اینکه بدانیم از کجا ثبت شرکت در فرانسه را شروع کنیم برای داشتن یک پرونده مهاجرتی موفق بسیار موثر است.

مزیت انجام امور مهاجرتی توسط موسسه اصطهباناتی
rejected-visa

وکلا مجرب و متخصص روش‌ های مهاجرتی

announcement-to-customers

اخذ پذیرش و ویزا انواع کشورها

following-up-cases

انجام تمامی امور مهاجرتی از صفرتاصد

awnsering-support

بیش از ۱۳ سال سابقه انجام امور مهاجرتی

وکیل مهاجرت به فرانسه از طریق ثبت شرکت با تمامی قوانین و مقررات ثبت رسمی شرکت در فرانسه به طور کامل آشنایی دارد. اطلاع از امور کنسولگری و سفارت فرانسه در خصوص مهاجرت به فرانسه از طریق ثبت شرکت، تخصص یک وکیل مهاجرتی خبره است. متقاضیان باید دلایل خود برای راه اندازی کسب و کار را به ماموران مهاجرت توضیح دهند و آنها را قانع کنند که قصد آنها کمک به اقتصاد فرانسه است. با تماس با وکلای مهاجرت فرانسه در موسسه حقوقی اصطهباناتی، از تمام فرایندهای اقامت از طریق ثبت شرکت در فرانسه آشنا شوید.

مشاوره مهاجرت به فرانسه چه کاری انجام می دهد؟

اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید و فرانسه را به عنوان یکی از گزینه های مهاجرتی خود انتخاب کرده اید، در گام اول می بایست در خصوص تمام روش های مهاجرت به این کشور اطلاعات کسب کنید. هنوز برخی از افراد به این باور نرسیده اند که برای هر کاری باید آن را به متخصص همان کار سپرد. اگر قصد مهاجرت به فرانسه را دارید و به دنبال مطمئن ترین راه برای مهاجرت هستید دریافت مشاوره های تخصصی، کار شما را تسریع می کند.

اعتماد به مشاوره مهاجرت به فرانسه اولین گام برای دستیابی به اقامت در این کشور است. در طول جلسه مشاوره، متخصصان در خصوص انواع روش های مهاجرت به فرانسه ، الزامات مهاجرت در هر روش و ریز قیمت ها اطلاعاتی را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهند.

مشاور مهاجرت به فرانسه

مشاور مهاجرت به فرانسه

سیاست های مهاجرتی خاص فرانسه برای متقاضیان اخذ اقامت این کشور شرایط مهاجرت را کمی دشوار کرده است. یکی از عوامل تاثیر گذار در اعمال الزامات خاص برای مهاجرت به فرانسه میزان و آمار بالای درخواستهای ارائه شده برای اقامت در این کشور است. از همین رو داشتن اطلاعات کافی و دریافت مشاوره های تخصصی برای کاهش ریسک ریجکت شدن ویزا یک امر حیاتی است. مشاوران با ارائه تمامی اطلاعات مهاجرت، تصمیم گیری را برای شما آسان کرده و مسیر مهاجرتی شما را مشخص می کنند. با دریافت مشاوره رایگان تلفنی موسسه حقوقی اصطهباناتی و ثبت اطلاعات اولیه، خودتان را یک گام به آینده مورد تصورتان نزدیک تر کنید.

سخن پایانی

امروزه افراد زیادی خواستار مهاجرت به فرانسه و تحقق خواسته ها و اهدافشان هستند. اما واقعا چند درصد از متقاضیان مهاجرت به فرانسه موفق به دریافت ویزای این کشور می شوند؟ آیا راهکار و فرایند مشخصی برای مهاجرت به فرانسه وجود دارد؟ با توجه به اینکه روش های متعددی برای اخذ ویزای فرانسه وجود دارد و هر کدام از این روش ها الزامات و شرایط مخصوص به خود را دارند، بنابراین اطلاع دقیق از تمام پروسه های مهاجرت برای رسیدن به نتیجه دلخواه اجتناب ناپذیر است. وکلای موسسه حقوقی اصطهباناتی با سابقه درخشان در این زمینه همراه شما عزیزان در تمام مراحل اخذ ویزا و دریافت اقامت فرانسه هستند.

آیا موسسه حقوقی اصطهباناتی در زمینه مهاجرت به فرانسه فعالیت می کند؟ بله، یکی از حوزه های تخصصی موسسه حقوقی اصطهباناتی اخذ انواع ویزاهای فرانسه است.

وکیل مهاجرتی معتبر به فرانسه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ وکیل مهاجرت به فرانسه علاوه بر داشتن دانش و تجربه کاری بالا در زمینه مهاجرت به فرانسه باید دارای مجوزهای لازم از سازمانهای مرتبط در ایران باشد.

وکیل مهاجرتی تحصیلی فرانسه چه اموری را بر عهده دارد؟ وکیل مهاجرت تحصیلی فرانسه علاوه بر اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور، برای گرفتن محل سکونت و خوابگاه، مجوز کار نیمه وقت به دانشجویان ایرانی مقیم فرانسه کمک می کند.

آیا مراجعه به مشاور مهاجرت فرانسه برای دریافت ویزا نیاز است؟ بله، متقاضیان مهاجرت به فرانسه با اطمینان به تجربه و دانش مشاوران مهاجرت به فرانسه می توانند پروسه دریافت ویزا را تسریع ببخشند.

هزینه دریافت مشاوره مهاجرت به فرانسه چقدر است؟ با تماس با مشاوران ما در موسسه حقوقی اصطهباناتی می توانید به صورت کاملا رایگان مشاوره تلفنی دریافت کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

2 دیدگاه برای “وکیل مهاجرت به فرانسه + هزینه های مهاجرت به فرانسه

  1. علی گفت:

    سلام برای مشاوره مجازی در مورد پزشکی در فرانسه و انگلیس چطور میتوانم اقدام کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      از طریق شماره های واتس اپ ما که در سایت گذاشته شده است، اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *