موسسه اعزام دانشجو به آلمان

در سال های اخیر به دلیل شرایط نامساعد جامعه بسیاری از جوانان ایرانی برای مهاجرت به کشورهای اروپایی و از جمله آلمان اقدام می کنند. بر این اساس مشاوران موسسه مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی در این مقاله به ارائه موسسه اعزام دانشجو به آلمان در شیراز، موسسه اعزام دانشجو به آلمان در تبریز، موسسه اعزام دانشجو به آلمان در اصفهان و موسسه اعزام دانشجو به آلمان در مشهد می پردازند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

موسسه اعزام دانشجو به آلمان و موسسه اصطهباناتی

موسسه مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی از جمله موسسه های رسمی و با مجوز قانونی از وزارت علوم می باشد. همه موسسه های اعزام دانشجو باید دارای مجوز قانونی از وزارت علوم ایران باشند. اما متاسفانه این روزها شاهد فعالیت موسسه هایی بدون مجوز قانونی هستیم که هدفی جز کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت ندارند. از دلایل موفقیت این موسسه برتر موارد زیر را می توان نام برد:

  • موسسه اصطهباناتی با اخذ مجوز قانونی در طی سالیان طولانی فعالیت های مهاجرتی را با موفقیت به سرانجام رسانده است و از این لحاظ از برترین موسسه های مهاجرتی در سطح کشور محسوب می شود.
  • موسسه اصطهباناتی از ابتدای فعالیت با هدف ارائه خدمات مشاوره ای مهاجرتی به متقاضیان تاسیس شده است.
  • این موسسه به منظور ارائه خدمات مهاجرت تحصیلی، شغلی و سرمایه گذاری اطلاعات لازم را به متقاضیان ارائه می دهد.

موسسه اعزام دانشجو به آلمان و مقاله های مهاجرتی

موسسه اعزام دانشجو در شیراز، موسسه مهاجرتی اصطهباناتی با ارائه سلسله مقاله های علمی و مستند در مورد شرایط مهاجرت به کشورهای گوناگون اطلاعات به روز و جدیدی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد. متقاضیان با مطالعه مقاله های موسسه که در گوگل و سایت های جهانی موجود می باشند، می توانند بدون صرف هزینه به اطلاعات کاملی در مورد مهاجرت و روش های اخذ اقامت کشورهای مختلف دسترسی داشته باشند.

مراحل اعزام به آلمان

متخصصان مهاجرت و کارشناسان آگاه موسسه اعزام دانشجو به آلمان در شیراز مراحل اعزام دانشجو را برای متقاضیان شرح می دهند. مدیریت مراحل مختلف اعزام دانشجو و ترتیب در اجرای هر مرحله حائز اهمیت فراوانی است. در ادامه به بررسی مراحل اعزام دانشجو به آلمان در این موسسه و شعبه های آن در شهرهای مشهد، تهران، اصفهان، رشت و تبریز می پردازیم.

دریافت اطلاعات لازم

در این مرحله اطلاعات لازم در مورد متقاضی و هدف از مهاجرت توسط کارشناسان موسسه دریافت می شود. کارشناسان مجرب موسسه اطلاعات لازم را در مورد نوع مهاجرت و شرایط زندگی و بودجه مهاجرت از متقاضی دریافت می کنند.

تعیین هدف مهاجرت

در این مرحله مشاوران مجرب و باسابقه موسسه با ارائه مشاوره های مهاجرتی هدف متقاضی از مهاجرت را مورد بررسی قرار می دهند. تعیین هدف مهاجرت از لحاظ شغلی، تحصیلی، سرمایه گذاری و موارد قانونی دیگر از جهت ارائه مشاوره های خاص آن نوع مهاجرت حائز اهمیت فراوانی است. مشاوران بر اساس نوع مهاجرت وظایف گوناگونی به عهده دارند.

ارائه مشاوره های مهاجرتی

در این مرحله کارشناسان متخصص و متبحر موسسه با ارائه مشاوره های تخصصی متقاضی را برای مهاجرت یاری می کنند. در این مرحله موضوع مهاجرت وارد مرحله تخصصی و انتخاب نوع مهاجرت می شود. مشاوران موسسه بر اساس عوامل گوناگون که در مرحله قبل ذکر شد و نوه مهاجرت مشاوره های مهاجرتی را ارائه می دهند.

انتخاب کشور مناسب

موسسه اعزام دانشجو با اعزام دانشجو به اقصی نقاط جهان، کشورهای اروپایی و آمریکایی، کانادا، انگلستان، نیوزلند، کشورهای آسیایی، چین و روسیه و هندوستان و بسیاری دیگر از کشورهای برتر جهان انتخاب های گوناگونی برای متقاضیان مهاجرت در دسترس دارند. انتخاب کشور مناسب از مهم ترین موارد در اعزام دانشجو به خارج از کشور می باشد.

  • برخی کشورها دارای شرایط بهتری برای کار و یا تحصیل می باشند. متقاضیانی که قصد کار و اشتغال در کشورهای اروپایی را دارند، کشور آلمان بهترین گزینه است.
  • برای تحصیل رایگان پزشکی آلمان و فرانسه و اتریش گزینه های خوبی می باشند.

امضای قراداد با متقاضی

در این مرحله کارشناسان و مدیران موسسه با بیان مسئولیت های موسسه و همچنین ذکر مسئولیت های متقاضی با وی قرارداد مهاجرتی امضا می کنند. کارشناسان موسسه موظفند که همه موارد قید شده در قرارداد را برای متقاضی شرح دهند و متقاضی نیز باید با مطالعه دقیق قرارداد را امضا کند. ذکر این نکته ضروری است که مطالعه دقیق و توجه به همه مفاد قرارداد از آن جهت حائز اهمیت است که در صورت فسخ قرارداد و یا موارد مشابه اشکال زیادی در روند نقص قرارداد به وجود نیاید.

ارائه مدارک لازم

در این مرحله متقاضیان باید همه مدارک لازم را به مشاوران موسسه تحویل دهند. از جمله مدارک لازم برای اعزام دانشجو به آلمان می توان به مدرک مهارت زبان آلمانی و زبان انگلیسی، آخرین مدرک تحصیلی، گواهی تمکن مالی و پاسپورت با اعتبار کافی را نام برد. کارشناسان موسسه با بررسی مدارک و صحت اعتبار علمی آن ها مراحل اعزام دانشجو به آلمان  را انجام می دهند.

موسسه اعزام دانشجو به آلمان و رسیدن به مقصد

مشاوران و متخصصان مهاجرت موسسه از ابتدای این مسیر سخت تا رسیدن متقاضی به مقصد با ارائه راهکارهای سودمند و رفع نواقص کمک می کنند تا متقاضی در روند مهاجرت با کمترین مشکل مواجه شود. همکاری و همگامی و همیاری کارشناسان برجسته موسسه از عوامل مهم موفقیت پرونده های اعزام دانشجو و مهاجرت تحصیلی محسوب می شود.

موسسه اعزام دانشجو به آلمان و خدمات موسسه در خارج از کشور

کارشناسان و مشاوران موسسه پس از اعزام دانشجو به مقصد او را رها نمی کنند و با ارائه خدمات در کشور مقد دانشجو را در رسیدن به هدف یاری می کنند. از جمله خدمات موسسه اصطهباناتی در خارج از کشور می توان به استقبال فرودگاهی، افتتاح حساب بانکی، اجاره خانه و یا خوابگاه دانشجویی و محل اقامت اشاره کرد.

اهمیت اعزام دانشجو به آلمان

کارشناسان موسسه اعزام دانشجو در شیراز و شعبه های دیگر برای اعزام دانشجویان به آلمان دلایل فراوانی دارند. پایین بودن هزینه های زندگی و تحصیل در کشور آلمان در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی، صدور ویزای تحصیلی و امکان اخذ اقامت با کار و اشتغال در این کشور را می توان از مهم ترین دلایل اعزام دانشجو به آلمان می باشد.

  • علاوه بر این فرصت 18 ماهه جستجوی کار پس از تمام شدن دوره تحصیلی و اخذ اقامت این کشور با کار و اشتغال را می توان ذکر کرد.
  • زندگی در برترین کشور جهان از لحاظ کیفیت زندگی، ارائه خدمات اجتماعی در سطح بالا، ثبات و امنیت اجتماعی و سیاسی و اقتصادی، بالا بودن سطح استاندارد زندگی و کیفیت زندگی را نیز می توان از دلایل مهم این موسسه در اعزام دانشجو به آلمان ذکر کرد.
  • مشاوران ارشد موسسه حقوقی و مهاجرتی اصطهباناتی با آگاهی از به روزترین قوانین و مقررات مهاجرتی آلمان و با اطلاع از جدیدترین شرایط مهاجرت به کشور آلمان برترین خدمات مشاوره ای مهاجرتی را به متقاضیان ارائه می دهند.

دلایل انتخاب موسسه اصطهباناتی برای اعزام به آلمان

از مهم ترین دلایل انتخاب موسسه اصطهباناتی برای اعزام به آلمان می توان سوابق کاری درخشان این موسسه در اعزام دانشجو و کارشناسان متبحر و برجسته موسسه را نام برد. تجربه کاری و حرفه ای درخشان، مشاوران و کارشناسان سرآمد، ارائه خدمات مشاوره ای رایگان و ارائه خدمات مهاجرتی خارج از کشور از مهم ترین دلایل موفقیت یک موسسه مهاجرتی محسوب می شود.

دلایل انتخاب موسسه اصطهباناتی برای اعزام به آلمان

دلایل انتخاب موسسه اصطهباناتی برای اعزام به آلمان

  • موسسه اصطهباناتی با دارا بودن شعبه های گوناگون در شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و رشت و کارشناسان آگاه از جدیدترین قوانین مهاجرتی بدون شک از برترین موسسه های مهاجرتی کشور محسوب می شود.
  • کارشناسان این موسسه با اطلاع از جدیدترین قوانین مهاجرت به آلمان و سوابق کاری فراوان خدمات مشاوره ای مفیدی را به متقاضیان ارائه می دهند.
  • وکلای ارشد این موسسه با سال ها تجربه کاری و اطلاع از رموز موفقیت در پرونده های مهاجرت به آلمان با هر پرونده مسیر اعزام به آلمان را هموارتر می کنند.

موسسه اعزام دانشجو به آلمان و خدمات موسسه اصطهباناتی

موسسه اعزام دانشجو به آلمان در شیراز در راستای اهداف متقاضیان برای اعزام دانشجویی به آلمان خدمات مختلفی را ارائه می دهند. از مهم ترین خدمات این موسسه برتر موارد زیر را می توان نام برد:

  • اخذ ویزای تحصیلی، اخذ پذیرش تحصیلی و اخذ اقامت تحصیلی
  • همکاری با دیگر موسسه های اعزام دانشجو در امر مهاجرت تحصیلی
  • اخذ پذیرش تحصیلی برای رشته های پزشکی و مهندسی و علوم انسانی
  • مشاوره تخصصی برای اخذ اقامت و اعزام به کشورهای آمریکا، انگلستان و نیوزلند

موسسه اعزام دانشجو به آلمان و روش های مهاجرت

روش مهاجرت متقاضیان به کشورهای اروپایی بر اساس هدف مهاجرت، شرایط زندگی، تحصیلات و تمکن مالی متفاوت است. متقاضیان بر اساس شرایط و هدف خود باید بهترین گزینه مهاجرتی را انتخاب کنند. به طور کلی در حدود 7 روش برای مهاجرت تحصیلی و اعزام دانشجو به آلمان وجود دارد.

  • دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی، دارا بودن سوابق کاری و حرفه ای، دارا بودن مدرک زبان انگلیسی آیلتس و سن و تمکن مالی متقاضی نوع روش مهاجرت را تعیین می کند.
  • برای مهاجرت تحصیلی و اعزام دانشجویی دارا بودن مدرک تحصیلی و سن متقاضی اهمیت بیشتری دارد.
  • برای مهاجرت سرمایه گذاری دارا بودن تمکن مالی ارجحیت دارد و موضوع سن و مدرک تحصیلی اهمیت چندانی ندارد.

انواع روش های مهاجرت

متقاضیان بر اساس اهداف مهاجرت می توانند به روش های گوناگون به کشور آلمان مهاجرت کنند. لازم به ذکر است که موسسه مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی هیچ گونه خدماتی در مورد روش پناهندگی برای مهاجرت به آلمان ارائه نمی دهد. روش های مهاجرت به آلمان در موسسه اعزام دانشجو به آلمان در شیراز عبارت است از:

  • مهاجرت کاری و شغلی
  • مهاجرت سرمایه گذاری
  • مهاجرت تحصیلی
  • مهاجرت از طریق ازدواج با تبعه آلمانی
  • مهاجرت از طریق تولد کودک در آلمان
  • مهاجرت از طریق پناهندگی
  • مهاجرت از طریق ثبت شرکت

دلایل انتخاب کشور آلمان برای اعزام دانشجو

کشور آلمان از گذشته های دور از جذاب ترین و پرطرفدارترین مقاصد مهاجرتی برای متقاضیان ایرانی محسوب می شود. این کشور که از مهاجر پذیرترین کشورهای جهان می باشد، دارای شرایط ایده آل برای تحصیل، زندگی و کار می باشد. یکی از روش های مهاجرت متقاضیان ایرانی به این کشور مهاجرت تحصیلی می باشد.

  • بالا بودن سطح سیستم آموزشی و اعتبار مدارک تحصیلی دانشگاه های این کشور در دیگر کشورهای جهان را می توان به عنوان یکی از مهم ترین دلایل اعزام دانشجو به این کشور نام برد.
  • اخذ اقامت دائم و تابعیت و شهروندی آلمان پس از فارغ تحصیلی و کار و اشتغال در این کشور از دیگر دلایل مهم متقاضیان ایرانی در مهاجرت به این کشور می باشد.
  • مهم ترین دلیل متقاضیان ایرانی برای اعزام دانشجویی به آلمان رایگان بودن تحصیل پزشکی در آلمان و دندانپزشکی و بسیاری دیگر از رشته های تحصیلی و هم چنین پایین بودن هزینه های زندگی در این کشور می باشد.
  • وجود دوره های فنی حرفه ای یک تا دو ساله در کشور آلمان در سال های اخیر بسیاری از ایرانی ها را برای فراگیری حرفه و فن تخصصی راهی این کشور کرده است.
  • امکان اخذ اقامت اروپا و رفت و آمد راحت بدون اخذ ویزا به کشورهای اروپایی و حتی کار و تحصیل در این کشورها از دیگر موارد مهم در اعزام دانشجو به آلمان می باشد.

موسسه اعزام دانشجو به آلمان و اخذ ویزای تحصیلی

کارشناسان موسسه اعزام دانشجو به آلمان پس از انتخاب کشور آلمان بر اساس شرایط متقاضی  مراحل لازم در جهت اعزام دانشجو به این کشور را انجام می دهند. این موسسه بر اساس مراحل زیر ویزای تحصیلی را برای متقاضی را دریافت می کنند.

  • بررسی دقیق مدارک تحصیلی و سوابق تحصیلی متقاضی
  • بررسی دقیق مدرک زبان آلمانی متقاضی و آشنایی و تسلط متقاضی به زبان آلمانی
  • ارائه مدرک مهارت زبان آلمانی معتبر بر اساس خواست دانشگاه و نوع رشته و دانشگاه
  • بررسی شرایط مالی متقاضی از لحاظ توانایی تامین هزینه های زندگی و تحصیل در مدت تحصیل در آلمان
  • ارائه گواهی ها و اسناد مالی مبنی بر تمکن مالی کافی متقاضی
  • بررسی دقیق و تطبیق شرایط دانشگاه های مختلف آلمان با شرایط و مدارک متقاضی
  • انتخاب بهترین گزینه مهاجرتی از طرف مشاوران و کارشناسان موسسه بر اساس واجد شرایط بودن متقاضی
  • انتخاب بهترین گزینه مهاجرتی بر اساس شرایط متقاضی و شرایط دانشگاه های آلمان
  • اخذ پذیرش تحصیلی توسط مشاوران موسسه از دانشگاه و رشته مورد نظر متقاضی در آلمان
  • اخذ ویزای تحصیلی آلمان با ارائه پذیرش تحصیلی برای متقاضی
  • پس از اخذ پذیرش تحصیلی و ویزای تحصیلی اعزام دانشجو به آلمان و شروع تحصیل در دانشگاه های آلمان
موسسه اعزام دانشجو به آلمان و اخذ ویزای تحصیلی

موسسه اعزام دانشجو به آلمان و اخذ ویزای تحصیلی

موسسه اعزام دانشجو به آلمان در مشهد

متقاضیان ساکن شهر مشهد می توانند برای انجام کارهای مهاجرت تحصیلی به موسسه اعزام دانشجو به آلمان در مشهد به نشانی زیر مراجعه کنند:

مشهد، احمدآباد، ابتدای خیابان رضا، ساختمان سیبرگ، طبقه 3، واحد 306

تلفن: 05191009797

موسسه اعزام دانشجو به آلمان در اصفهان

متقاضیان ساکن شهر اصفهان می توانند برای انجام کارهای مهاجرت تحصیلی به آلمان به موسسه اعزام دانشجو به آلمان در اصفهان به نشانی زیر مراجعه کنند:

اصفهان، مرداویج، انتهای خیابان شیخ کلینی، جنب کافه برمک، پلاک 15

تلفن: 013136703506

موسسه اعزام دانشجو به آلمان در شیراز

متقاضیان ساکن شهر شیراز می توانند برای انجام کارهای مهاجرت تحصیلی به آلمان به موسسه اعزام دانشجو به آلمان در شیراز به نشانی زیر مراجعه کنند:

شیراز، خیابان عفیف آباد، نبش کوچه 6، پلاک 5، طبقه اول و دوم

تلفن: 07136292310

موسسه اعزام دانشجو به آلمان در تبریز

متقاضیان ساکن شهر تبریز می توانند برای انجام کارهای مهاجرت تحصیلی به آلمان به موسسه اعزام دانشجو به آلمان در تبریز به نشانی زیر مراجعه کنند:

تبریز، خیابان ولی عصر، چهارراه سعدی، برج مبین

تلفن: 04191009797

سوال های متداول در مورد موسسه اعزام دانشجو به آلمان

  1. موسسه اعزام دانشجو به آلمان چه خدماتی را ارائه می دهد؟

خدمات مشاوره ای مهاجرتی و مشاوره های انتخاب بهترین گزینه مهاجرت بر اساس شرایط زندگی و بودجه و تحصیلات متقاضی

  1. موسسه اعزام دانشجو به آلمان در شیراز کدام است؟

موسسه مهاجرتی و حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی از برترین موسسه های مهاجرتی برای اعزام دانشجو به آلمان می باشد.

  1. آیا در شیراز موسسه مهاجرتی برای اعزام دانشجوی پزشکی به آلمان فعالیت می کند؟

بله. موسسه مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی از جمله موسسه های مطرح در زمینه اعزام دانشجوی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و علوم مهندسی و مدیریت به آلمان می باشد.

  1. اهمیت اعزام دانشجو به آلمان چگونه است؟

پایین بودن هزینه های زندگی و تحصیل در کشور آلمان در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی، صدور ویزای تحصیلی و امکان اخذ اقامت با کار و اشتغال در این کشور بسیار مهم است.

  1. میزان هزینه اعزام دانشجو به آلمان چقدر است؟

میزان دقیق هزینه اعزام دانشجو به آلمان بر اساس توافق بین متقاضی و موسسه تعیین می شود.

  1. خدمات موسسه اعزام دانشجو به آلمان در شیراز چیست؟

اخذ ویزای تحصیلی، اخذ پذیرش تحصیلی و اخذ اقامت تحصیلی، همکاری با دیگر موسسه های اعزام دانشجو در امر مهاجرت تحصیلی و اخذ پذیرش تحصیلی.

  1. دلایل انتخاب کشور آلمان برای اعزام دانشجو چیست؟

پایین بودن هزینه های زندگی، رایگان بودن تحصیل، امکان اخذ ویزای کار پس از فارغ التحصیلی و امکان اخذ اقامت دائم و تابعیت آلمان.

  1. موسسه مهاجرتی اصطهباناتی به چه کشورهایی دانشجو اعزام می کند؟

کشورهای اروپایی و آمریکایی، کانادا، انگلستان، نیوزلند، کشورهای آسیایی، چین و روسیه و هندوستان و بسیاری دیگر از کشورهای برتر جهان.

  1. دلایل موفقیت موسسه اعزام دانشجو به آلمان در شیراز چیست؟

اخذ مجوز قانونی از وزارت علوم، مدیریت روند مهاجرت، موفقیت در پرونده های کلان مهاجرتی، گروه مشاوران و کارشناسان ماهر.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *