معایب و مشکلات زندگی در آتلانتیک کانادا

مهاجرت تصمیم بسیار بزرگی است که افراد مختلف بر مبنای شرایط خود برای آن اقدام می کنند. به جهت مهاجرت لازم است تا مولفه های بسیاری مورد بررسی قرار گیرد و شرایط به نحو دقیقی بررسی گردد. اگر شما مایل به مهاجرت به کشور های مختلف هستید لازم است تا قبل از هر چیزی نحوه مهاجرتی خود را انتخاب نمایید. پس از انتخاب نحوه مهاجرتی لازم است تا شرایط زندگی در کشور مقصد را به دقت بررسی نمایید. قطعا هر کشور یا منطقه ای برای زندگی دارای مزایا و معایب مختلفی می باشد. به همین دلیل بررسی شرایط از اهمیت بسیاری برخوردار است. در این مقاله نیز ما به بررسی دقیق معایب و مشکلات زندگی در آتلانتیک کانادا می پردازیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

کانادا دارای ایالت های مختلفی است که قانون هر ایالت می تواند با ایالت دیگر در زمینه مهاجرت متفاوت باشد. به طور کلی اما روش های مهاجرت به کانادا در چندین گزینه مختلف خلاصه می شوند. این روش ها سر دسته روش های مختلف و متنوع دیگری هستند که برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. از این رو برای زندگی در کانادا و اقامت این کشور می توانید از راه های مختلفی اقدام نمایید که عبارتند از: مهاجرت کاری به کانادا، مهاجرت سرمایه گذاری به کانادا، مهاجرت تحصیلی به کانادا، مهاجرت از طریق ازدواج در کانادا، مهاجرت از طریق تولد فرزند در کانادا و … . هر کدام از این روش ها نیاز به اطلاعات بسیاری دارند. از این رو شما می توانید با مراجعه به متخصصان موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی در شهر های شیراز، تهران، اصفهان، مشهد و تبریز بهترین نتیجه را بگیرید.

معایب و مشکلات زندگی در آتلانتیک کانادا

مهاجرت به هر روشی که اتفاق بیفتد نیاز به بررسی دقیق شرایط مختلف محل زندگی دارد. مهاجرت به کانادا و شهر های مختلف این کشور نیز از این قائده مستثنی نیست. برای مهاجرت به کانادا همان طور که می دانید می توان از راه های خاصی اقدام نمود. به طور مثال یکی از روش ها تحصیل در کانادا مثلا تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا می باشد. البته شما می توانید برای کار در کانادا و اخذ ویزای کاری کانادا هم اقدام نمایید. یکی دیگر از روش های مهاجرتی به این کشور نیز سرمایه گذاری در کانادا مانند ثبت شرکت در کانادا یا خرید ملک در کانادا می باشد. اما در این راستا لازم است تا مولفه های مختلفی را بررسی کنید.

توجه داشته باشید که یکی از مناطق مهم در کانادا منطقه آتلانتیک می باشد. در این منطقه استان های مختلفی وجود دارند. برنامه کاری یا پروژه پایلوت آتلانتیک هم مربوط به این بخش از کانادا می باشد. با این وجود برای حضور در منطقه آتلانتیک لازم است تا به دقت تمامی جوانب را مورد بررسی قرار داد. اما به این نکته هم دقت داشته باشید که زندگی در آتلانتیک کانادا هم می تواند همراه با معایب و مشکلات مختلفی باشد. بررسی معایب و مشکلات آتلانتیک کانادا می تواند به روند مهاجرتی کمک بسیار زیادی کند.

برنامه مهاجرتی پایلوت آتلانتیک هم در صورت انتخاب باید از جوانب مختلف به غیر از شرایط زندگی در آتلانتیک مورد بررسی قرار گیرد. اما در ادامه مقاله با توجه به موضوع اصلی ما به بررسی دقیق معایب و مشکلات زندگی در آتلانتیک کانادا خواهیم پرداخت. کانادا به طور کلی کشوری بسیار مترقی ، متنوع و چندفرهنگی است. در حالی که در مورد کانادا چیز های زیادی به عنوان مزیت وجود دارد، هیچ کشوری کامل نیست. 

بررسی مشکلات زندگی در آتلانتیک کانادا

مهاجرت و نقل مکان کردن یکی از استرس زا ترین کار هایی است که می توانید در زندگی انجام دهید و انتقال به مکانی که ممکن است برای شما کاملاً ناشناخته باشد می تواند وضعیت را بسیار بدتر کند. بنابراین ، برای اینکه کمی استرس خود را کم کرده و بر آن مسلط شوید لازم است تا جوانب مختلف زندگی خود را در مکان جدید به دقت مورد بررسی قرار دهید. در واقع شما قبل از هر گونه اقدامی باید به موارد مختلف و گزینه های گوناگونی که می تواند پیش روی شما قرار گیرد دقت داشته باشید.

بررسی مشکلات زندگی در آتلانتیک کانادا

بررسی مشکلات زندگی در آتلانتیک کانادا

بررسی جوانب مثبت و منفی کشور یا منطقه ای که قصد دارید در آن زندگی کند به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد. از این رو با جزئیات به بررسی موضوع بپردازید. آتلانتیک منطقه ای در کاناد است که استان های مختلفی را در خود دارد. اگر شما به هر دلیل یه به هر روش مانند مهاجرت کاری به آتلانتیک کانادا یا استفاده از برنامه پروژه پایلوت آتلانتیک کانادا قصد زندگی در این بخش را دارید باید به بررسی موارد بسیاری بپردازید. بررسی مزایا و معایب زندگی یا شرایط زندگی در آتلانتیک کانادا همراه با بررسی دقیق هزینه های زندگی، تحصیل و غیره در این بخش از کانادا می تواند به شما کمک بسیار زیادی کنید. از این رو در ادامه ما به بررسی دقیق معایب و مشکلات زندگی در آتلانتیک کانادا خواهیم پرداخت. 

بازار کار سخت در منطقه آتلانتیک کانادا

یکی از مهم ترین مولفه هایی که تاثیر بسیار زیادی در نحوه زندگی هر فرد دارد مسئله کاری می باشد. در واقع شما به هر روشی هم که مهاجرت به کانادا یا اقامت کانادا را انتخاب کنید لازم است تا در این کشور مشغول به کار شوید. به همین دلیل بررسی کار در آتلانتیک کانادا اهمیت زیادی دارد. نرخ بیکاری در آتلانتیک کانادا هفت و نیم درصد می باشد و این مسئله می تواند به معنای بازار کاری سخت در این منطقه است. متأسفانه ، یکی از شایع ترین شکایات مردم در این منطقه، این است که دستیابی به یک شغل پایدار واقعاً دشوار است.

کار فصلی اغلب در دسترس است و در طول تابستان به راحتی می توانید شغلی را پیدا کنید که برای چند ماه دستمزد خوبی داشته باشد ، اما پیدا کردن یک کار ثابت کار چندان آسانی نیست. به دلیل این که جمعیت استان های آتلانتیک و شهر های مختلف این بخش کم است میزان کار و درخواست کار هم بسیار کم تر از شهر های بزرگ کانادا می باشد. با این حال دولت با برنامه ریزی پروژه پایلوت کانادا برای افرادی که قصد کار در این منطقه دارند شرایط را بهتر کرده است.

اما با این حال نوع مشاغلی که وجود دارد نیز برای همه مناسب نیست، غالباً به کار های ساختمانی نیاز است یا با توجه به ساحلی بودن، شرایط ماهیگیری در این کشور بسیار مناسب است. اگر از نظر جسمی به اندازه کافی برای کار های ساختمانی قدرت ندارید یا در صنعت ماهیگیری تخصص خاصی ندارید، ممکن است کمی با چالش روبرو شوید. 

دستمزد های پایین در منطقه آتلانتیک کانادا

منطقه آتلانتیک کانادا و خصوصا برخی از شهر های این کشور کم ترین میزان دستمزد را دارند. همین امر باعث می شود تا شرایط زندگی در این منطقه کمی سخت به نظر برسد. به طور مثال تا همین اواخر منطقه نوا اسکوشیا با تنها یازده دلار در ساعت کم ترین و حداقلی ترین دستمزد در کشور کانادا را به خود اختصاص داده بود. این مسئله به عنوان یکی از بزرگ ترین معایب و مشکلات در این منطقه به شمار می رود. با این که دولت محلی افزایش حقوقی را اعمال کرده است اما باز هم کافی نیست. این افزایش تنها برای پنجاه و پنج سنت در ساعت بوده است که میزان بسیار کمی می باشد.

در واقع طبق بررسی ها و آمار های موجود برای زندگی مناسب و معمولی در منطقه آتلانتیک کانادا میزان حقوق باید پانزده دلار در ساعت باشد. با این نکته که یافتن شغل در این منطقه کمی سخت است معمولا افرادی که شغلی را پیدا می کنند حاضر هستند به هر شیوه و حتی با حقوق کم هم آن را حفظ نمایند.  درست است که در این منطقه مسکن ارزان تر است و این می تواند کمک زیادی به شما کند، اما متأسفانه این بدان معنا نیست که همه موارد زندگی مانند هزینه مواد غذایی، هزینه سوخت، آب و برق و غیره در این منطقه ارزان هستند. حتی این هزینه ها در برخی از موارد از شهر های دیگر کانادا هم بیشتر خواهد بود که با این حداقل دستمزد ها شرایط سخت خواهد بود. 

مالیات های بالا در منطقه آتلانتیک کانادا

همان طور که گفتیم در این مقاله قصد داریم در ارتباط با مشکلات و معایب زندگی در منطقه آتلانتیک کانادا صحبت کنیم. اگر شما تمایل دارید که با روش های مختلف و روش مورد نظر خود به این منطقه از کانادا مهاجرت کنید لازم است که جزئیات بسیاری را مورد بررسی قرار دهید. در واقع شما با بررسی مزایا و معایب زندگی در این بخش می توانید انتخاب بهتری داشته باشید. یکی از مهم ترین مشکلاتی که در این بخش از آتلانتیک کانادا دیده می شود، میزان مالیات های زیاد در این بخش است. به دلیل عدم ثبات اقتصادی و اقتصاد قوی در بخش های مختلف آتلانتیک کانادا، ساکنان این بخش ها تحت تاثیر مالیات های بالایی هستند.

دولت اعلام کرده است که این مناطق توانایی کاهش مالیات را ندارند، زیرا میزان مالیات ارائه شده توسط مشاغل در این منطقه بسیار کم می باشد. اساسا شرکت های بزرگ و مناسبی در منطقه آتلانتیک وجود ندارند تا بتوانند به اندازه نیاز به دولت مالیات پرداخت کنند. از این رو برای جبران اختلاف مالیات، دولت از ساکنین مبالغی را به عنوان مالیات دریافت می کند. به همین دلیل مالیات فروش، مالیات بر دارایی و مالیات بر درآمد در شهر های این بخش بالا ترین مالیات ها در کل کشور کانادا می باشد. علی رغم وعده های دولت برای کاهش مالیات های این منطقه انتظار کاهش مالیات ها را به این زودی نداشته باشید.

زیر ساخت های حمل و نقل در منطقه آتلانتیک

همان طور که می دانید حمل و نقل یکی از مهم ترین زیر ساخت های هر منطقه ای است. شرایط حمل و نقل در متطقه آتلانتیک کانادا مناسب است و زیر ساخت خوبی دارد اما طبق بررسی های صورت گرفته تمامی افراد بر این باور هستند که داشتن اتومبیل در این منطقه بسیار مناسب تر از استفاده از حمل و نقل عمومی می باشد.

زیر ساخت های حمل و نقل در منطقه آتلانتیک

زیر ساخت های حمل و نقل در منطقه آتلانتیک

در واقع بدون اتومبیل می توانید کمی با چالش روبرو شوید. در واقع تعداد اتوبوس های موجود در این منطقه و همین طور مدت زمانی که فعال هستند بسیار کم می باشد. از این رو می تواند برای شما مشکلاتی را ایجاد کند. به همین دلیل قبل از مهاجرت به این منطقه از کشور کانادا باید مسئله حمل و نقل را به دقت مورد بررسی قرار دهید.

احساس انزوا در منطقه آتلانتیک کانادا

اگر شما فردی درونگرا هستید زندگی در این منطقه برای شما نه تنعا سخت نخواهد بود بلکه لذت زیادی هم می برید. اما اگر فردی اجتماعی هستید و دوست دارید در اجتماع زندگی کنید حضور در این منطقه کمی می تواند برای شما همراه با سختی و چالش باشد. در واقع شهر هایی که در منطقه آتلانتیک کانادا وجود دارند بسیار کم جمعیت هستند و از این رو میزان ارتباطات کاهش می یابد. اگر به مناطق روستایی بروید که شرایط هم سخت تر خواهد شد و عملا جمعیت بسیار کمی را ملاحضه می کنید. با این حال کیفیت رفتاری افرادی که در این بخش زندگی می کنند می تواند کمیت و تعداد کم افراد را تا حدودی برای شما جبران نماید.

سوالات متداول در ارتباط با معایب و مشکلات زندگی در آتلانتیک کانادا

  1. آيا زندگی در منطقه آتلانتیک کانادا شرایط مناسبی را دارد؟

    بله اما همراه با مزایای مختلف می تواند معایبی هم داشته باشد.

  2. با چه روش هایی می توان به منطقه آتلانتیک کانادا مهاجرت نمود؟

    از جمله روش های مختلف می توان به مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی، سرمایه گذاری و غیره اشاره نمود.

  3. معایب و مشکلات زندگی در آتلانتیک کانادا کدامند؟

    از جمله معایب و مشکلات زندگی در آتلانتیک کانادا عبارتند از: بازار کار نامناسب، دستمزد های پایین، مالیات بالا، زیر ساخت های حمل و نقلی نامناسب و غیره.

  4. میزان بیکاری در منطقه آتلانتیک کانادا چقدر است؟

    میزان بیکاری هفت و نیم درصد است.

  5. مهم ترین روش برای مهاجرت به منطقه آتلانتیک کانادا کدام است؟

    مهم ترین روش از طریق پروژه پایلوت آتلانتیک می باشد.

  6. آيا مسائل کاری و یافتن کار را می توان جزو معایب و مشکلات زندگی در آتلانتیک کانادا دانست؟

    بله در این منطقه یافتن کار با مشکلات زیادی مواجه است و به سختی می توان کار مناسب را یافت.

  7. آيا میزان دستمزد ها به عنوان معایب و مشکلات زندگی در آتلانتیک کانادا شناخته می شوند؟

    بله یکی از اصلی ترین معایب این منطقه دستمزد های پایین است.

  8. میزان دستمزد ها در منطقه آتلانتیک کانادا چقدر است؟

    میزان دستمزد ها حدودا ساعتی یازده دلار می باشد.

  9. آیا مالیات به عنوان یکی از معایب و مشکلات زندگی در آتلانتیک کانادا شناخته می شود؟

    بله به دلیل عدم وجود شرکت های بزرگ مالیات ها در بیشترین مقدار نسبت به کل کانادا هستند.

  10. چرا مالیات ها در منطقه آتلانتیک کانادا زیاد است؟

    به دلیل این که کار های بزرگ و شرکت های فعال در این منطقه بسیار کم می باشند.

  11. آيا زیر ساخت های حمل و نقل به عنوان معایب و مشکلات زندگی در آتلانتیک کانادا بررسی می شود؟

    بله حمل و نقل در این منطقه با چالش هایی روبرو است.

 

1.5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *