سریع ترین راه های مهاجرت به استرالیا

استرالیا کشوری در نیم کره جنوبی زمین، با وسعتی بسیار جزو کشور های پهناور دنیا محسوب می شود و در حقیقت ششمین کشور پهناور دنیا محسوب می شود. جمعیت این کشور حدود بیست و شش میلیون نفر است و زبان رسمی آن ها انگلیسی می باشد.‌ پایتخت کشور استرالیا، شهر کانبرا است و از شهر های بزرگ دیگر در این کشور، شهر های سیدنی و ملبورن می باشد. این کشور دارای مرز خاکی نیست و از همه طرف با اقیانوس های آرام، منجمد جنوبی و هند احاطه شده است. استرالیا سرزمین اصلی قاره اقیانوسیه است. اگر قصد دارید به کشوری مدرن و پیشرفته سفر کنید، ما مهاجرت به استرالیا را پیشنهاد می دهیم. مهاجرت به استرالیا می تواند از طریق مهاجرت تحصیلی به استرالیا، مهاجرت کاری به استرالیا، مهاجرت سرمایه گذاری به استرالیا و … باشد. ما در این مقاله قصد داریم در ارتباط با سریع ترین راه های مهاجرت به استرالیا صحبت کنیم. قبل از هر چیزی باید بدانیم که شرایط اخذ ویزای استرالیا چگونه است و چطدر می توانیم ویزای این کشور را دریافت نماییم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

اخذ ویزای استرالیا

برای مهاجرت به کشور استرالیا روش های متفاوتی وجود دارد که هر کدام بر مبنای نوع شان نیاز به ویزای خاصی دارند. انواع ویزا ها عبارتند از: ویزای تحصیلی استرالیا، ویزای کار در استرالیا، ویزای سرمایه گذاری استرالیا، ویزای همراه برای استرالیا و … . شما با توجه به شرایط خود باید جهت اخذ یکی از انواع ویزا ها اقدام نمایید. ویزا های این کشور را به دو نوع ویزای دائم و ویزای موقت طبقه بندی می کنند. بهتر این است که برای گرفتن ویزای استرالیا با همکاران ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی مشورت کنید. برای اخذ هر نوع ویزایی نیاز به مدارک خاصی دارید. به طور مثال برای دریافت ویزای توریستی استرالیا لازم است تا مدارک زیر را به سفارت تحویل دهید. این مدارک عبارتند از: کارت ملی با ترجمه رسمی، شناسنامه با ترجمه رسمی، سه عدد عکس رنگی، فرم چهارده نوزده بعلاوه فرم اطلاعات اضافی، مدرک کاری همراه با فیش حقوقی، گواهی اشتغال به تحصیل ، گواهی تمکن مالی و پرینت شش ماهه حساب بانکی و … مورد نیاز است. هر مدل مهاجرتی نیاز به مدل ویزای خاص خود و در عین حال مدارک خاص خود را دارد. حال که تا حدودی با شرایط اخذ ویزا های استرالیا آشنا شدیم، به ادامه مقاله و بررسی سریع ترین راه های مهاجرت به استرالیا می پردازیم.

قبل از بررسی سریع ترین راه ها این نکته را هم به خاطر داشته باشید که هزینه ای دریافتی برای هر ویزا متفاوت است و در صورت رد شدن درخواست ویزا هیچ هزینه ای به فرد عودت داده نمی شود. به طور مثال هزینه ویزای دانشجویی، ششصد و بیست دلار استرالیا ، ویزای توریستی، صد و چهل و پنج دلار، ویزای سرمایه گذاری ۵۳۷۵ دلار استرالیا می باشد.

روش های سریع مهاجرتی به کشور استرالیا

در این بخش از مقاله قصد داریم برای افرادی که متقاضی مهاجرت به استرالیا هستند، سریع ترین روش ها را ارائه دهیم.

مهاجرت کاری به استرالیا

یکی از سریع ترین راه های مهاجرتی به کشور استرالیا، مهاجرت کاری به استرالیا می باشد. برای مهاجرت کاری به استرالیا لازم است تا برای ویزای کاری به استرالیا اقدام شود. توجه داشته باشید که برای اقامت کاری در استرالیا ویزا های متفاوتی وجود دارد که هر کدام مشخصه های خود را دارند و ویزای کاری استرالیا با ویزای اقامت کاری این کشور متفاوت است‌. نکته مهم در ارتباط با مهاجرت کاری به کشور استرالیا این است که برای این کار، جدولی تنظیم شده و هر شرطی در آن دارای امتیازی خاص است. متقاضی مهاجرت برای اخذ ویزای باید حداقل امتیاز ۶۵ را داشته باشد. یکی از شروط اصلی مهاجرت به استرالیا از طریق کار، سن است. داشتن سن کمتر از چهل و پنج سال بسیار مهم است. برای سن بین هجده تا بیست و پنج سال، امتیاز جدول ۲۵ است. برای سن ۲۵ تا سی و سه سال، امتیاز جدول سی است. برای سن سی و سه تا چهل سال، امتیاز بیست و پنج است و برای سن چهل تا چهل و پنج سال، امتیاز پانزده است. حداکثر امتیاز به افراد بین سنین بیست و پنح تا سی و سه سال تعلق می گیرد. شرط بعدی برای اخذ ویزای کاری استرالیا، داشتن مدرک زبان می باشد که آن هم بر مبنای نمره، امتیازات خاص خود را دارد. برای آیلتس هفت، به شما ده امتیاز تعلق می گیرد و برای آیلتس هشت، بیست امتیاز خواهید داشت. هر کدام از آزمون های زبان انگلیسی دیگر، امتیازات خاص خود را دارند. مدرک تحصیلی هم در اخذ امتیاز مناسب، مهم خواهد بود. برای فوق دیپلم ده امتیاز، کارشناسی و کارشناسی ارشد، پانزده امتیاز و دکتری بیست امتیاز تعلق خواهد گرفت. مجموع امتیازات شرایط شما را رقم خواهد زد. البته در این جدول شرایط دیگری مانند سابقه کاری، مجرد یا متاهل بودن و … هم لحاظ شده است.

مهاجرت کاری به استرالیا

مهاجرت کاری به استرالیا

ویزا های کاری کشور استرالیا انواع مختلفی دارند، مانند ویزا های ۱۸۹، ویزای ۱۹۰ استرالیا، ویزای ۴۹۱ استرالیا و … . بهترین نوع ویزا برای متقاضیان مهاجرت به استرالیا، ویزای ۱۸۹ است. این ویزای دائم نیاز به حمایت یا اسپانسر شیپ ندارد و داشتن امتیاز لازم کافی خواهد بود. ظرفیت این ویزا در سال گذشته میلادی ۱۸۶۵۲ نفر بوده است. حداقل امتیاز لازم برای اخذ این ویزا، هشتاد امتیاز است و این مسئله به دلیل ظرفیت کم این ویزا می باشد. از مزایای مهم این ویزا می توان به اقامت دائم استرالیا، امکان استفاده از بیمه درمانی استرالیا و … اشاره نمود. برای اخذ ویزای صد و نود استرالیا، نیاز به اسپانسر شیپ ایالتی است. برای اخذ این ویزا باید یک شرط اساسی را رعایت کنید و آن این است که برای حداقل دو سال اقامت در ایالت مورد نظر، تعهد دهید. اما شرط اصلی تر آن کسب شصت امتیاز در جدول امتیازات است. مزیت اصلی این ویزا نسبت به ویزای صد و هشتاد و نه این است که تعداد مشاغل موجود در این مدل بیشتر است. در این ویزا هم اقامت دائم به فرد متقاضی داده خواهد شد. اما ویزای ۴۹۱ دارای اعتباری پنج ساله است. در این مدل تیز باید اقدام به اخذ اسپانسر شیپ ایالتی نمود. برای این ویزا حداقل ۵۰ امتیاز کافی است چرا که پس از آن خود اسپانسر شیپی ۱۵ امتیاز دارد. برای این مدل ویزای کاری، اقامت دائم پس از سه سال اقامت در استرالیا امکان پذیز خواهد بود.

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

یکی دیگر از روش های سریع مهاجرت به استرالیا، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در استرالیا است. ما در این بخش از مقاله قصد داریم در مورد این روش مهاجرتی صحبت کنیم. استرالیا شرایطی را فراهم کرده که سرمایه گذاران می توانند با اطمینان خاطر، خیلی راحت و بدون ریسک، برای مهاجرت از این روش اقدام کنند. سرمایه گذاری در استرالیا علاوه بر فعالیت کاری باعث می شود تا متقاضی بتواند با شرایطی، اقامت استرالیا را دریافت کند. به عبارتی فرد، دو سال پس از ورود به این کشور می تواند اقامت دائم خود را دریافت نماید. مهاجرت سرمایه گذاری به استرالیا، مزایای بسیار زیادی دارد. از جمله این مزایا می توان به شرایط بسیار با ثبات کاری و تحصیل رایگان فرزندان اشاره نمود. علاوه بر آن بعد از چهار سال می توان پاسپورت استرالیایی دریافت نمود. شرایط سرمایه گذاری در این کشور راحت تر است و انتخاب نوع بیزنس شما محدود نخواهد بود. در کل سرمایه گذاری در کشور استرالیا از دو روش ممکن است. اولین روش، سرمایه گذاری از طریق ویزای کار آفرینی و راه اندازی کسب و کار است و روش دوم سرمایه گذاری از طریق انتقال پول می باشد. سرمایه گذاری کار آفرینی که به آن ویزای صد و هشتاد و هشت می گویند، مدلی است که تقریبا نود و پنج درصد افراد از آن روش اقدام می کنند. ویزای کارآفرینی کشور استرالیا چهار ساله است و برای گرفتن آن باید مدرکی ارائه دهید که نشان دهد، در دو سال گذشته در کشور ایران، مشغول به کاری بوده اید که سالیانه حداقل یک و نیم میلیارد تومان فروش داشته است. علاوه بر آن دارایی شما و همسرتان هم باید حدود دو و نیم میلیارد تومان باشد. در روش بعدی، باید قبل از صدور ویزای خود مبلغ یک و نیم میلیون دلار به حساب خزانه استرالیا واریز کنید و ویزای چهار ساله استرالیا از روش سرمایه گذاری را دریافت نمایید.‌ در طول این جهار سال باید حداقل دو سال در استرالیا بمانید و پس از چهار سال می تواند با باز پرداخت مبلغ خود، اقامت دائم این کشور را دریافت نمایید.

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

روش های دیگری هم برای اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا وجود دارد. از جمله این روش ها عبارتند از: ویزای سرمایه گذاری پنج میلیون دلاری استرالیا با اقامت چهار ساله و سپس اقامت دائم، ویزای سرمایه گذاری پانزده میلیون دلاری استرالیا با اقامت چهار ساله و بعد از یک سال اقدام برای اقامت دائم، ویزای نوآوری در استرالیا با اقامت چهار ساله و بعد از دو سال اقدام برای اقامت دائم و ویزای صد و سی و دو استرالیا برای کار ها و شغل های با گردش بالا با اقامت دائم‌.

ویزای تحصیلی استرالیا

یکی دیگر از راه های مهاجرت سریع به کشور استرالیا، ویزای تحصیلی و اعزام دانشجو به استرالیا است. برای اخذ این مدل ویزا، بازه زمانی بین یک تا سه ماه خواهد بود و فقط در موارد خاصی این زمان طولانی تر می شود. اگر تمایل به اخذ ویزای دانشجویی و تحصیلی استرالیا را دارید، لازم است تا مدارک زیر را داشته باشید. این مدارک عبارتند از: نامه پذیرش تحصیلی از دانشگاه برای ویزای دانشجویی، اصل فرم تکمیل شده برای اخذ ویزا، اصل پذیرش تحصیلی، پرداخت هزینه های مربوط و رسید هر کدام، کپی ویزا های قبلی، ترجمه رسمی شناسنامه متقاضی و همراهان، در صورت متاهل بودن، ترجمه رسمی سند ازدواج، ترجمه گواهی عدم سو پیشینه، اصل و ترجمه مدرک تحصیلی و ریز نمرات متقاضی، رزومه تحصیلی و کاری، عکس پاسپورتی، اصل و کپی مدارک زبان انگلیسی مورد نیاز و … . در صورتی که ویزای تحصیلی استرالیا دریافت نمایید، می توانید قبل از شروع ترم تحصیلی خود از حدود سه ماه، وارد استرالیا شوید اما پس از آن هفت روز فرصت خواهید داشت تا محل زندگی تان را با موسسه اعلام کنید. امکان کار برای دانشجویان، بیست ساعت در هفته است. توجه کنید که تا قبل از شروع دوره تحصیلی تان اجازه کار در این کشور را نخواهید داشت و باید با خود پشتوانه مالی ببرید. برای دانشجویان مشغول به تحصیل در مقطع دکتری، محدودیت کاری وجود ندارد. یکس از نکات مثبت تحصیل در استرالیا این است که می توانید برای مدت زمان هجده ماه پس از فارغ التحصیلی در این کشور بمانید و به جست و جوی کار بپردازید. هزینه تحصیل در استرالیا برای دانشجویان بسته به مقطع تحصیلی بین پانزده هزار دلار تا بیست هزار دلار متغیر خواهد بود. هزینه زندگی دانشجویان در استرالیا، به طور میانگین چیزی بین هزار تا دو هزار و پانصد دلار در ماه خواهد بود. البته هزینه زندگی به نوع زندگی شخص هم بستگی دارد. توجه داشته باشید که اقامت تحصیلی در استرالیا، اقامتی موقتی است و فقط تا پایان دوره تحصیلی تان اعتبار دارد و همان طور که گفتیم برای اقامت بیشتر باید مشغول به کار شوید. از این طریق می توانید برای اقامت دائم اقدام نمایید.

ویزای تحصیلی استرالیا

ویزای تحصیلی استرالیا

سوالات متداول در ارتباط با سریع ترین راه های مهاجرت به استرالیا

  1. حداقل امتیاز برای مهاجرت کاری به استرالیا از سریع ترین روش های مهاجرت به استرالیا چقدر است؟

    حداقل امتیاز برای مهاجرت کاری به استرالیا ۶۵ امتیاز است که از طریق جدول امتیازات مشخص خواهد شد.

  2. انواع ویزا های کاری استرالیا از سریع ترین روش های مهاجرت به استرالیا چه هستند؟

    انواع ویزا های کاری استرالیا عبارتند از: ویزای ۱۸۹، ویزای ۱۹۰، ویزای ۴۹۱ و … . هر کدام از انواع این ویزا ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

  3. مهم ترین مزیت ویزای کاری ۱۸۹ از سریع ترین روش های مهاجرت به استرالیا چیست؟

    مهم ترین مزیت این ویرای کاری اقامت دائم استرالیا از ابتدا و عدم نیاز به اسپانسر شیپ است. به همین دلیل است که اقدام برای اخذ این ویزا طرفداران زیادی دارد و افراد زیادی تمایل دارند برای اخذ ویزای ۱۸۹ استرالیا اقدام نمایند.

  4. حداقل امتیاز برای اخذ ویزای ۱۸۹ استرالیا چند است؟

    حداقل امتیاز برای اخذ این ویزا ۸۰ است و این به دلیل ظرفیت کم ویزای ۱۸۹ است.

  5. حداقل امتیاز برای ویزای ۱۹۰ استرالیا چقدر است؟

    حداقل امتیاز برای ویزای ۱۹۰ استرالیا شصت می باشد.

  6. حداقل امتیاز برای کسب ویزای ۴۹۱ استرالیا از سریع ترین روش های مهاجرت به استرالیا چیست؟

    حداقل امتیاز برای اخذ ویزای ۴۹۱ استرالیا، چهل و پنج امتیاز می باشد.

  7. چند روش سرمایه گذاری در استرالیا از سریع ترین روش های مهاجرت به استرالیا وجود دارد؟

    دو روش سرمایه گذاری در استرالیا وجود دارد و هر کدام شرایط خاص خود را دارند. این روش ها عبارتند از روش سرمایه گذاری مالی و روش کارآفرینی.

  8. برای سرمایه گذاری کار آفرینی در استرالیا از سریع ترین روش های مهاجرت به استرالیا چه شرایطی لازم است؟

    باید به مدت دو سال در ایران حداقل در آمد سالیانه شما یک و نیم میلیارد تومان و تمکن مالی شما و همسرتان حداقل دو و نیم میلیارد تومان باشید.

  9. برای سرمایه گذاری از طریق تزریق پول از سریع ترین روش های مهاجرت به استرالیا چه مقدار سرمایه لازم است؟

    مقدار سرمایه گذاری متفاوت است اما متداول ترین روش تزریق یک و نیم میلیون دلاری پول است.

  10. اخذ ویزای تحصیلی استرالیا از سریع ترین روش های مهاجرت به استرالیا چقدر طول می کشد؟

    ویزای تحصیلی استرالیا بیسن یک تا سه ماه طول می کشد و در موارد به خصوصی ممکن است بیشتر طول بکشد.

  11. آیا پس از تحصیل در استرالیا اجازه اقامت خواهید داشت؟

    بله پس از تحصیل در استرالیا با تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری می توانید در این کشور اقامت داشته باشید. پس از فارغ التحصیلی می توانید برای مدت زمانی در این کشور به جست و جوی کار بپردازید و سپس اقامت خود را به اقامت دائم تبدیل نمایید.

سخن آخر

برای مهاجرت به استرالیا روش های متفاوتی وجود دارد که هر کدام ویزای خاص خود را دارند. فرد متقاضی باید بنا به شرایط خود و مشورت با همکاران ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی برای نوع ویزا و مهاجرت خود اقدامات لازم را به عمل آورد. ما در این مقاله به بررسی راه های سریع برای مهاجرت به استرالیا پرداختیم و نکات مربوط به هر کدام را بیان نموده ایم.

4/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *