دوره زبان انگلیسی در نروژ

دوره آزادانه انتخابی در نروژ، دوره ای است که در قسمت برنامه در موضوع برنامه ریزی نشده است. هنگامی که برنامه تحصیلی شامل امکان دوره های آزادانه انتخابی می شود، می توانید دوره های خود را انتخاب کنید. شما باید به دقت بررسی کنید که کدام دوره را انتخاب می کنید. در ادامه مقاله به دوره زبان انگلیسی در نروژ اشاره کرده ایم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل دوره زبان انگلیسی در نروژ

متخصصین در جنبه های مختلف زبان انگلیسی مدرن یا قدیمی از جنبه های مختلفی مورد مطالعه قرار داده اند. برنامه زبان انگلیسی ارائه شده توسط دانشگاه اسلو دوره های مختلف در زمینه گرامر و متن، زبان شناسی، تفاوت بین زبان نروژی و انگلیسی و انواع زبان انگلیسی با لهجه های مختلف منطقه ای و اجتماعی، تاریخی و مدرن را پوشش می دهد. اگر می خواهید به هر یک از این موضوعات عمیق دسترسی پیدا کنید، تحقیقات را تکمیلی انجام دهید و به دانش در مورد یکی از گسترده ترین زبان های جهان بپردازید، این یک برنامه برای گام اول زبان شناسی جهت تحصیل در نروژ است.

آموزش زبان انگلیسی در نروژ

دوره های آموزشی جهت ادامه تحصیل در نروژ بلوک های برنامه های آموزشی این کشور می باشند. بعضی از دوره ها در برنامه های تحصیلی اجباری هستند، در حالی که دیگران می توانند آزادانه انتخاب کنند. اعتبار دوره های آموزشی بین 5 تا 20 امتیاز دارد. یک دانشجوی تمام وقت دوره ها را به 30 اعتبار در هر ترم بررسی می کند.

تمام دوره های دانشگاه دارای یک کد منحصر به فرد شامل حروف و اعداد است. حروف اغلب حوزه درس یا نام دوره را منعکس می کنند: ARA برای مثال “عربی” است، در حالی که BIO به معنای “زیست شناسی” است. اعداد معمولا دارای چهار رقم هستند، جایی که رقم اول سطح تحصیلات دوره را نشان می دهد:

  • 0 دوره های ابزار برای دوره های دیگر
  • 1 دوره های پایه در رشته کارشناسی
  • 2/3 دوره های متوسطه در رشته کارشناسی
  • 4/5 دوره های کارشناسی ارشد
  • 9 دوره های سطح دکترا
دوره های تحصیل  زبان انگلیسی در نروژ

دوره های تحصیل  زبان انگلیسی در نروژ

دوره های تحصیل زبان انگلیسی در نروژ

دانشگاه اسلوس دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را به زبان انگلیسی در نروژ ارائه می دهد. دوره های ارائه شده به زبان انگلیسی مخصوصا در دانش آموزان مبادله می شود. یک گروه از دوره ترکیبی دوره های آموزشی زبان انگلیسی از یک یا چند موضوع است که به عنوان واحد دانشگاهی تعریف می شوند. بیشتر گروه های درس 80 یا 40 اعتبار دارند. گروه های دوره ای در برنامه های تحصیلی در سطح کارشناسی رایج هستند.

بعضی از گروه های درس، هسته اجباری یک برنامه را تشکیل می دهند، در حالی که برای دیگران نیز انتخابی هستند. برخی گروه های زبان فقط مربوط به یک برنامه تحصیلی می باشند، در حالی که دیگران می توانند آنرا در چندین برنامه استفاده نمایند. گروه انتخابی شما ممکن است عواقب احتمالی برای مطالعات بیشتر در سطح کارشناسی ارشد داشته باشد.

دانشجویان بین المللی در نروژ

نروژ تجربه دانشجویی منحصر به فرد و آموزش عالی ارسال شده توسط دانش آموزان واجد شرایط از سراسر جهان را ارائه می دهد. بین المللی بودن نروژ اولویت در همه بخش های سیستم آموزشی است و سیستم آموزشی این کشور را بسیار متمایز کرده است. دانشگاه ها و کالج های دانشگاهی به طور مداوم برای تسهیل دانش آموزان بین المللی تلاش می کنند تا به روز ترین روند آموزشی را در اختیار مخاطبان بگذراند. چنانچه شما عزیزان قصد اطلاع از شرایط پذیرش دانشگاه های نروژ را دارید می توانید با کمک مشاوران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در کوتاهترین زمان به هدفتان برسید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *