مهاجرت به کانادا از طریق برنامه جزیره پرنس ادوارد

در این مطلب میخوانید

همان طور که می دانید مهاجرت به کانادا دارای شرایط و راه های مختلفی است. مهاجرت کاری به کانادا نیز شرایط خاصی دارد. اما مهم ترین نکته در ارتباط با کار در کانادا این است که برای هر ایالت این کشور شرایط مهاجرتی و کاری می تواند متفاوت باشد. دولت ایالتی پرنس ادوارد کانادا نیز به تازگی ۲۱۱ دعوتنامه برای مهارت های کاری در این جزیره را صادر کرده است. اما این خبر همراه با جزئیات خاصی می باشد که به واسطه شیوع ویروس کرونا می تواند نشان دهنده شرایط خاص مهاجرتی به این کشور باشد. در ادامه برررسی این اخبار را ارائه می دهیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

۲۱۱ دعوتنامه کاری جزیره پرنس ادوارد کانادا

همانطور که اشاره کردیم برای مهاجرت کاری به کانادا شرایط خاصی فراهم است. بر مبنای این شرایط هر فرد متقاضی باید اقداماتی را صورت دهد. در اخباری اعلام شده است که جزیره پرنس ادوارد کانادا ۲۱۱ دعوت نامه برای کارگران ماهر و کارآفرینان ماهر صادر کرده است. جزیره پرنس ادوارد در یک قرعه کشی استانی جدید دعوتنامه هایی را برای افراد مختلف صادر کرده است. این مسئله نشان می دهد که کار در کانادا و اخذ اقامت کانادا از طریق کار در این کشور در دوران کرونا نیز کماکان ادامه دارد و بر مبنای برنامه های مختلف می توان در این کشور حضور داشت.

دقت داشته باشید که قرعه کشی ۱۵ اکتبر برای داوطلبان از طریق جریان تأثیر تجاری برنامه نامزدهای استانی جزیره پرنس ادوارد (PEI PNP) به حداقل ۹۷ امتیاز نیاز داشت. از این رو اگر تمایل به این روش مهاجرتی دارید باید بتوانید امتیازات مورد نیاز را اخذ نمایید. برای دوره بعدی قرعه کشی شما می توانید با مراجعه به جدول امتیازات شرایط خود را برای حضور در این کشور بسنجید. در این قرعه کشی ۱۸۴ دعوت نامه برای نامزد های کارگری و اکسپرس اینتری کانادا نیز مشاهده شد. 

مهاجرت کاری به جزیره پرنس ادوارد کانادا 2023

همان طور که اشاره کردیم شرایط مهاجرتی به کانادا با مدل های مختلفی امکان پذیر است و هر ایالت نیز اقداماتی را صورت می دهد. قرعه کشی بعدی در جزیره پرنس ادوارد کانادا نیز برای ۱۹ نوامبر برنامه ریزی شده است. مجوز های مختلفی قرار است برای کار در این ایالت از کانادا ارائه شود. به طور مثال افراد متقاضی تحت P.E.I. Work Permit Stream باید مجوز کار کانادایی را دریافت کند و برای P.E.I کار کند. برای مدت زمان مشخصی که در یک توافقنامه عملکرد تعیین شده است اجازه کار برای افراد متقاضی موجود می باشد. علاوه بر این روش جزیره پرنس ادوارد کانادا شرایط را برای برنامه اکسپرس اینتری هم مهیا کرده است.

برای مهاجرت به کانادا و جزیره پرنس ادوارد با روش اکسپرس اینتری لازم است تا شخص دارای ۶۰۰ امتیاز در این زمینه باشد. گروه PEI Express Entry دارای دو مسیر اقامت دائم کانادا است ، یکی برای داوطلبانی که دارای پیشنهاد شغلی هستند و دیگری برای افرادی که فاقد کار هستند. برای افرادی که کار در کانادا را ندارند، یک پیشنهاد اشتغال تمام وقت از مشاغل جزیره پرنس ادوارد در مشاغلی که به عنوان سطح مهارت “0” ، “A” یا “B” طبقه بندی شغلی ملی (NOC) طبقه بندی شده باشد. کافی خواهد بود. البته شرایط دیگری هم موجود است. 

پرنس ادوارد یکی از جزایر کشور کانادا است که در شمال شرقی این کشور و در خلیج سینت لارنس ادوارد واقع شده است. پرنس ادوارد دارای نام‌های متعددی است که «باغی در خلیج» و «محل تولد کنفدراسیون» دوتا از رایج‌ترین اسامی این جزیره می‌باشند. دلیل نامگذاری پرنس ادوارد به محل تولد کنفدراسیون این است که توافقی در سال 1864 در شهر شارلوت صورت گرفت؛ طی این توافق، جزیره پرنس ادوارد به عنوان هفتمین استان کانادا در نظر گرفته شد. نام جزیره پرنس ادوارد از نام پدر ملکه ویکتوریا که فرزند چهارم جرج سوم بریتانیا است، برگرفته شد. جزیره پرنس ادوارد در ابتدا با نام جزیره ایل سنت جان که توسط فرانسوی‌ها نام گذاری شده بود شناخته می‌شد. پس از خارج کردن فرانسوی‌ها در سال 1700 از این کشور توسط بریتانیا نام آن به سینت جان تغییر پیدا کرد. سرانجام در سال 1799 نام این جزیره به افتخار پدر ملکه ویکتوریا به جزیره پرنس ادوارد تغییر پیدا کرد.

 مزایای مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد

جزیره پرانس ادوارد یکی از استان‌های کشور کانادا می‌باشد که افراد زیادی این استان را به عنوان مقصد مهاجرتی خود و پلی برای ورود به کشور کانادا در نظر می‌گیرند. مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد مزایای زیادی برای مهاجران به همراه دارد که عبارت اند از:

مزایای مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد
اخذ اقامت دائم کانادااخذ تابعیت و شهروندی کانادا
مهاجرت همراه با اعضای خانواده و فرزندانتحصیل رایگان برای فرزندان زیر 20 سال
راه‌های مهاجرتی متعددی به جزیره پرنس ادوارد وجود دارد
امکان گرفتن پذیرش دانشگاه پرینس ادوارد آیلند کاناداامکان اخذ پاسپورت کانادا از طریق سرمایه گذاری
امکان سفر به اکثر کشورهای دنیا از طریق پاسپورت کاناداامکان ایجاد کسب و کار در کانادا
اجازه سرمایه گذاری در پرنس ادواردامکان کار در جزیره پرنس ادوارد
هزینه کم زندگی در جزیره پرنس ادواردبرخورداری از جاذبه‌های گردشگری استان
هزینه پایین خرید و اجاره خانههزینه پایین انرژی‌های مصرفی( برق، گاز و ..)
کسب درآمد دلاری( ساعتی 10.35 دلار)برخورداری از خدمات درمانی همانند شهروندان کانادایی

روش های مهاجرت به پرنس ادوارد

به طور کلی به دو صورت می‌توان به تمامی استان‌های کانادا از جمله جزیره پرنس ادوارد مهاجرت کرد.

  1. از طریق برنامه‌های استانی کانادا
  2. از طریق مسیرهای مهاجرتی فدرال کانادا

مهاجرت ایرانیان به جزیره پرنس ادوارد

جزیره پرنس ادوارد یکی از کم هزینه‎‌ترین استان‌های کانادا برای زندگی می‌باشد، همین امر موجب شده است که افراد زیادی برای زندگی، کار یا تحصیل به این استان مهاجرت کنند. تقریباً نزدیک به 3 درصد از مهاجران ورودی به این جزیره ایرانی می‌باشند. طبق آماری که در سال 2016 درباره تعداد مهاجران وارد شده به این جزیره اعلام شده است، ایران با 230 مهاجر هفتمین کشوری است که مهاجران آن توانسته‌اند اقامت کانادا را دریافت کنند. ملیت بیشتر مهاجران به جزیره پرنس ادوارد به ترتیب متعلق به کشورهای چین، انگلستان و آمریکا است.

مهاجرت کردن به پرنس ادوارد از طریق ادامه تحصیل

مهاجرت تحصیلی به جزیره پرنس ادوارد

مهاجرت تحصیلی به جزیره پرنس ادوارد

یکی از روش‌هایی که از طریق آن می‌توان ویزا و اقامت دائم کانادا را دریافت کرد، مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد از طریق ادامه تحصیل می‌باشد. از آنجایی که هزینه خرید و اجاره خانه در پرنس ادوارد پایین‌تر از سایر استان‌هاست، یکی از بهترین­ها برای تحصیل است. متقاضیان می‌توانند در مقاطع مختلف تحصیلی در این کشور به تحصیلات خود ادامه دهند. در ادامه، شرایط تحصیل در هر یک از این مقاطع تحصیلی را با هم بررسی خواهیم نمود.

مهاجرت کردن به جزیره پرنس ادوارد از طریق تحصیل در مدرسه

مدارس دولتی کانادا برای افراد زیر سنین 20 سال رایگان است، بنابراین افرادی که سنی کمتر از 20 سال را دارند، می‌توانند از امتیاز تحصیل رایگان در این کشور بهره‌مند شوند. مهم نیست که از طریق ویزای پرنس ادوارد با خانواده خود یا به تنهایی وارد این جزیره شده‌اند، در هر دو صورت اجازه تحصیل رایگان را خواهند داشت. این افراد می‌توانند تا به پایان رساندن دوره دبیرستان خود در یکی از مدارس این جزیره تحصیل کنند. در لیست زیر اسامی تعدادی از مدارس جزیره پرنس ادوارد برای شما عزیزان آورده شده است:

  • Alberton Elementary
  • Amherst Cove
  • Athena Consolidated
  • Bloomfield Elementary
  • Ellerslie
  • Elm Street
  • Evangéline

مهاجرت کردن به جزیره پرنس ادوارد از طریق تحصیل در کالج

یکی از برترین و مطرح‌ترین کالج‌های کانادا، کالج هلند یا هالند(Holland College) می‌باشد که پس از اتمام تحصیل دوران متوسطه، متقاضیان می‌توانند در این کالج پذیرش بگیرند. دانشجو پس از فارغ التحصیل شدن از این کالج می‌تواند در استان پرنس ادوارد یا دیگر استان‌های کانادا مشغول به کار شود. 4 تا از پرتقاضاترین رشته‌های آموزشی که در این کالج تدریس می‌شود به همراه هزینه شهریه آن در جدول زیر قرار گرفته شده است:

دوره تحصیلیمدت زمان تحصیلهزینه تحصیل در سال 2022
تحلیل داده(Data Analyse)1 سال12.868
دیپلم طراح گرافیکی2 سال10.168 دلار
دیپلم فناوری مهندسی الکترونیک2 سال11.268 دلار
گواهی دستیار دندانپزشک1 سال7.145 دلار

مهاجرت کردن به جزیره پرنس ادوارد از طریق تحصیل در مقطع کارشناسی

جزیره پرنس ادوارد بیشتر دارای کالج‌ها و دانشگاه‌های خصوصی می‌باشد و تنها دارای یک دانشگاه دولتی به نام «University of Prince Edward Island» است. برخی از رشته‌های دانشگاه جزیره پرنس ادوارد که نسبت به سایر رشته‌ها تقاضای بیشتر دارند به همراه شهریه سالانه در جدول زیر قرار گرفته است:

رشته تحصیلیشهریه سالانه
تغییر اقلیم کاربردی و سازگاری13860 دلار
پرستاری13590 دلار
زیست شناسی13860 دلار
بیوتکنولوژی13860 دلار
شیمی13860 دلار
علوم کامپیوتر13860 دلار
دامپزشکی13860 دلار

مهاجرت کردن به جزیره پرنس ادوارد از طریق تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد

دانشگاه جزیره پرنس ادوارد علاوه بر مقطع کارشناسی در مقطع ارشد نیز دانشجو می‌پذیرد که تحصیل در رشته‌های پرستاری و دامپزشکی به ترتیب با شهریه 23541 هزار دلار و 23070 هزار دلار برای دو سال تحصیلی از پرتقاضاترین رشته‌ها در این مقطع و دانشگاه می‌باشد.

مهاجرت کردن به جزیره پرنس ادوارد از طریق تحصیل در مقطع دکتری

امکان تحصیل در کانادا در مقطع دکتری در دانشگاه پرنس ادوارد نیز وجود دارد که معمولاً دانشجویان می‌توانند در این دانشگاه بورسیه تحصیلی نیز دریافت کنند. 3 تا از بهترین رشته‌های تحصیلی در مقطع دکتری برای شما به همراه شهریه قرار گرفته است:

رشته تحصیلیدوره تحصیلیشهریه
مطالعات آموزشی3 سال35.307 دلار
روانشناسی4 سال63.336 دلار
علوم زیست محیطی3 سال12.898 دلار

مهاجرت کاری به پرنس ادوارد

مراحل مهاجرتی از طریق برنامه مجوز کار

مراحل مهاجرتی از طریق برنامه مجوز کار

کار یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد می‌باشد که معمولاً کم هزینه‌ترین روش مهاجرتی نیز محسوب می‌شود. بیشترین مشاغلی که در استان پرنس ادوارد وجود دارد در حوزه کشاورزی است و کمتر کسی را پیدا می‌کنید که در حوزه تکنولوژی مشغول به کار باشد. چرا که اقتصاد این استان از طریق کشاورزی تامین می‌شود و تولید کننده 30 درصد از کل سیب زمینی‌های کشور کانادا می‌باشد. البته این استان از نظر تکنولوژی و فناوری در حوزه کشاورزی یکی از پیشرفته‌ترین استان‌های کانادا به حساب می‌آید. پیش از درخواست ویزای کار پرنس ادوارد باید به این 3 نکته توجه کنید:

  1. نرخ بیکاری پایین باشد
  2. مشارکت نیروی کار
  3. نرخ استخدامی بر اساس جمعیت

نرخ بیکاری در استان پرنس ادوارد بسیار پایین می‌باشد که این به خودی خود نشان دهنده اقتصاد قوی این استان است. از طرفی دیگر یکی از بهترین مکان‌ها برای راه‌اندازی کسب و کارهای نوپا جدید در حوزه کشاورزی و دامپروری است. به تازگی این استان تمرکز خود را بر روی صنعت گردشگری نیز قرار داده است که سبب ایجاد مشاغل جدیدی در جزیره پرنس ادوارد شده است. بنابراین به راحتی می‌توانید از طریق راه‌اندازی استارت آپ‌ها در این استان ویزای کشور کانادا را دریافت نمایید. قوانین مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد کمی پیچیده و مشکل می‌باشد که مشاوران موسسه ما در این زمینه می‌توانند شما را راهنمایی کنند. حداقل دستمزد به ازای هر ساعت کار در این جزیره برابر است با 12 دلار.

لیست مشاغل پردرآمد در جزیره پرنس ادوارد به شرح زیر می‌باشد:

شغلدرآمد سالانه
مدیر فروش201.000 دلار
مدیر برند177.000 دلار
مدیر پروژه فناوری اطلاعات154.000 دلار
مدیر توسعه147.000 دلار
مدیر توسعه بازار147.000 دلار
مدیر پروژه143.000 دلار
مدیر امنیت وبسایت142.000 دلار
متخصص روابط رسانه‌ای128.000 دلار
ناظر کنترل کیفیت117.000 دلار
تحلیلگر کنترل کیفیت106.000 دلار

به طور کلی می‌توان از طریق روش‌های مختلفی به جزیره پرنس ادوارد مهاجرت کرد؛ اما همه آن‌ها در دو بخش زیر خلاصه می‌شود.

  1. برنامه اکسپرس اینتری کانادا
  2. برنامه‌های استانی کانادا

اگر فردی هستید که در کار خود تخصص خیلی بالایی دارید و به راحتی می‌توانید مشکلات کاری را هندل و مدیریت کنید، مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری برای شما بهترین راه ممکن است. از این طریق به راحتی و در کمترین زمان ممکن می‌توانید ویزای جزیره پرنس ادوارد یا دیگر استان‌ها را دریافت کنید.

مهاجرت کردن به پرنس ادوارد از طریق سرمایه‌ گذاری

یکی از راه‌هایی که از طریق آن می‌توان به جزیره پرنس ادوارد مهاجرت کرد، سرمایه‌گذاری می‌باشد. متقاضیانی که قصد سرمایه‌گذاری در جزیره پرنس ادوارد را دارند می‌توانند از طریق روش‌های مختلفی در این جزیره سرمایه گذاری کنند. خرید بیزینس، راه اندازی بیزینسی جدید، خرید سهام شرکت و خرید فرانچایز از جمله روش‌های سرمایه‌گذاری در این جزیره محسوب می‌شود. شما می‌توانید از طریق مشورت با مشاوران ما بهترین راه سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد را با توجه به شرایطی که دارید، دریابید. شرایط هر یک از این روش‌های سرمایه گذاری در جزیره پرانس ادوارد در جدول زیر برای شما عزیزان آورده شده است:

ایجاد کسب و کار جدید در پرنس ادوارد کانادا
بیش از 50 هزار دلار سرمایه لازم استریسک سود احتمالی بالا است
باید 12 ماه از تاریخ شروع فعالیت بیزینس شما گذشته باشد تا اجازه درخواست اقامت دائم به شما داده شودراه اندازی بیزینس سخت است
شرایط گرفتن اقامت دائم کانادا از طریق ایجاد کسب و کار
داشتن بیش از 12 ماه فعالیتاستخدام حداقل 1 کارمند کانادایی
فعال بودن شرکتدفتر تجاری
خرید بیزینس یا شرکت
هزینه راه اندازی بالا است(بیش از 150هزار دلار)ریسک نسبتاً بالایی دارد
مدت زمان معلومی برای اجازه درخواست اقامت دائم کانادا پس از خریداری شرکت یا بیزینس اعلام نشده استمدیریت کردن بیزینس کمی دشوار است
شرایط گرفتن اقامت دائم کانادا از طریق خرید بیزینس
بیش از 51 درصد از سهام شرکت باید به شما تعلق داشته باشدفعال بودن شرکت
استخدام حداقل یک کارمند
خرید سهام شرکت یا یک بیزینس
هزینه نسبتاً بالایی دارد(بیش از 100 هزار دلار نیاز است)ریسک سود احتمالی نسبتاً خوب
مدت زمان معلومی برای اجازه درخواست اقامت دائم کانادا پس از خریداری شرکت یا بیزینس اعلام نشده استراه‌انداری و مدیریت کردن آسان است
شرایط گرفتن اقامت دائم کانادا از طریق خرید سهام شرکت
داشتن بیش از 12 ماه فعالیتفعال بودن شرکت
وجود سرمایه کافی و نقدینگی شرکت
خرید فرانچایز
هزینه نسبتاً بالایی دارد(بیش از 100 هزار دلار نیاز است)ریسک سود احتمالی نسبتاً پایین
مدت زمان معلومی برای اجازه درخواست اقامت دائم کانادا پس از خریداری شرکت یا بیزینس اعلام نشده استراه‌انداری و مدیریت کردن آسان است
شرایط گرفتن اقامت دائم کانادا از طریق خرید سهام شرکت
فعال بودن شرکتاستخدام حداقل یک کارمند کانادایی

مهاجرت کردن به پرنس ادوارد از طریق برنامه مهاجرتی ویزای استارتاپ فدرال

ویزای استارت آپ فدرال یکی از راه‌های است که از طریق آن می‌توانید به جزیره پرنس ادوارد مهاجرت کنید. برای درخواست ویزای استارتاپ فدرال باید نزدیک به 2.075 دلار کانادا را به عنوان هزینه ایجاد درخواست پرداخت نمایید. پس از پرداخت، ایده شما مورد بررسی قرار می‌گیرد که پروسه بررسی معمولاً 12 الی 16 ماه به طول می‌انجامد. ایده‌هایی که خلاقانه می‌باشند و موجب ایجاد شغل برای شهروندان کانادایی می‌شود، زودتر مورد پذیرش این کشور قرار می‌گیرد. گرفتن این ویزا برای متقاضیان یا مهاجران به جزیره پرنس ادوارد مزایایی دارد که عبارت­اند از:

  • دریافت اقامت دائم کشور کانادا
  • امکان مهاجرت با اعضای خانواده
  • جذب سرمایه از سمت دیگر شرکت‌ها یا فروش ایده
  • راه اندازی کسب و کار با حداقل سرمایه

مهاجرت کردن به پرنس ادوارد از طریق برنامه افراد خود اشتغال

خود اشتغالی نیز یکی دیگر از راه‌هایی است که از طریق آن می‌توانید ویزا دریافت کنید. برای گرفتن این ویزا باید درخواست خود را به سفارت ارسال کنید که هزینه ایجاد درخواست برابر است با 2.075 دلار کانادا. پس از ارسال درخواست، شرایط و مدارک شما مورد بررسی قرار می‌گیرد که پروسه بررسی 34 ماه طول می‌کشد. شرایط افرادی که می‌توانند از طریق برنامه خود اشتغال ویزای جزیره پرنس ادوارد را بگیرند به شرح زیر است:

  • داشتن تجربه در زمینه‌های فرهنگی یا ورزشی(حداقل 2 سال)
  • توان پرداخت هزینه‌های زندگی را داشته باشد
  • امتیازات کافی را از ارزیابی‌های بدست آورد

دریافت ویزای پرنس ادوارد از طریق برنامه خود اشتغال برای متقاضیان مزایای مختلفی دارد که عبارت­اند از:

  • اخذ اقامت دائم کشور کانادا
  • امکان مهاجرت با اعضای خانواده
  • امکان ایجاد کسب و کار با داشتن سرمایه لازم
  • سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و گردشگری سودی پایدار برای متقاضی به همراه دارد
  • کانادا اقتصادی پویا دارد، از این رو سرمایه گذاری در این کشور مطمئن می‌باشد

مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد از طریق اسپانسرشیپ خانوادگی

جزیره پرنس ادوارد راه مهاجرتی دیگری را برای متقاضیان قرار داده است که از طریق آن می‌توانند با اعضای خانواده خود به این جزیره مهاجرت کنند. این افراد می‌توانند از طریق یکی از بستگان خود که در کانادا اقامت دارد، ویزای این کشور را برای تمامی اعضای خانواده خود دریافت نمایند. شرایطی که اسپانسپرشیپ خانوادگی شما باید داشته باشند به شرح زیر می‌باشد:

  • حداقل سن مجاز 18 سال
  • اقامت دائم کانادا یا کارت شهروندی کانادا را داشته باشد

فرد می‌تواند برای افراد خانواده خود نظیر همسر یا شوهر، فرزندان وابسته، پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ ویزای حمایتی دریافت کند.

برنامه مهاجرت استانی ایالت پرنس ادوارد کانادا

هر ایالت یا استان کانادا با توجه به نیازهای مربوط به نیروی انسانی می‌تواند مهاجر جذب کند؛ البته در ابتدا باید از اداره مهاجرت اجازه آن را دریافت کنند. برنامه‌های مهاجرتی که اداره مهاجرت برای هر استان در نظر گرفته است به این صورت است که باید در جهت تولید سرمایه برای کانادا، تامین نیروی کار و سبب افزایش اقتصاد این کشور شود. متقاضی باید به PNP( برنامه‌های مهاجرت استان‌ها) اثبات کند که برای ایالت یا استانی که قصد مهاجرت به آن را دارد، سودمند می‌باشد و استان به تخصص شما نیاز دارد. برنامه‌های استانی در جزیره پرنس ادوارد به 3 دسته تقسیم می‌شوند:

  1. اکسپرس اینتری(PEI Express Entry)
  2. جذب نیروی کار متخصص و کاری(PEI Labour Impact)
  3. مهاجرت اقتصادی(PEI Business Impact)

برنامه‌های استانی پرنس ادوارد مختص مهاجرانی است که در کارهای خود تخصص خوبی دارند یا سرمایه گذاراند یا صاحبان کسب و کارند یا به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شدند. شما می‌توانید با مشورت با مشاوران ما در زمینه مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد از چگونگی مهاجرت به این جزیره و شرایط آن بهتر و بیشتر آگاه شوید.

برنامه اکسپرس اینتری جزیره پرنس ادوارد کانادا

همانطور که تا این بخش از مقاله متوجه شدید راه‌های مهاجرتی به جزیره پرنس ادوارد متنوع و زیاد می‌باشد. هزینه درخواست برای برنامه اکسپرس اینتری 300 دلار کانادا می‌باشد که حدوداً 6 ماه طول می‌کشد تا درخواست شما بررسی گردد. جزیره پرنس ادوارد طبق شاخص‌هایی که در نظر دارد، نیروی کار مورد نیاز خود را از بین متقاضیان انتخاب می‌کند. از این رو کسانی که قصد مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد را دارند باید امتیاز لازم را از جدول امتیازدهی دریافت کنند و با آن به خوبی آشنایی داشته باشند. دریافت ویزا از طریق برنامه اکسپرس اینتری جزیره پرنس ادوارد مشکل می‌باشد؛ چرا که تعداد متقاضیان این پروسه بسیار زیاد است. برنامه اکسپرس اینتری جزیره پرنس ادوارد چه ویژگی‌هایی دارد که نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است:

  • مهاجرت سریع به جزیره پرنس ادوارد کانادا
  • رایگان بودن ساخت پروفایل علاقه‌مندی در برنامه اکسپرس اینتری
  • نیازی به حضور قبلی در جزیره پرنس ادوارد یا دیگر ایالت‌ها نیست
  • امکان مهاجرت با اعضای خانواده
  • امکان دریافت اقامت دائم کشور کانادا
  • امکان اخذ شهروندی یا تابعیت کانادا
  • امکان اخذ پاسپورت کانادا

مراحل درخواست برنامه اکسپرس اینتری جزیره پرنس ادوارد کانادا به صورت زیر می‌باشد:

  • شما باید در وهله اول با شرایط شرکت در این برنامه آشنایی داشته باشید.
  • پس از آن برای خود پروفایل اکسپرس اینتری ایجاد کنید.
  • اظهار علاقه مندی به این برنامه از طریق ساخت یک پروفایل در برنامه اکسپرس اینتری.
  • قبل از دریافت دعوتنامه رسمی، پروفایل خود را تمدید نمایید.
  • تکمیل فرم‌های مربوطه و ارسال مدارک

برنامه جذب نیروی کار جزیره پرنس ادوارد کانادا

استان پرنس ادوارد از طریق این راه نیروی کار لازم برای این جزیره را فراهم می‌کند که از دسته‌های زیر نیروی کار مورد نیاز خود را تامین می‌کند.

  1. نیروهای کار ماهر مقیم جزیره پرنس ادوارد
  2. نیروهای کار ماهر خارج از کشور کانادا
  3. نیروی کار صنایع ضروری
  4. دانشجویان فارغ التحصیل شده خارجی

برنامه جذب کارکنان متخصص در جزیره پرنس ادوارد کانادا

نیروهای کاری که در حرفه خود از مهارت بالایی برخوردار می‌باشند، می‌توانند از این طریق ویزای این کشور را دریافت نمایند. این افراد باید ابتدا درخواست خود را به اداره مهاجرت اعلام و هزنیه 300 دلاری ایجاد درخواست را پرداخت نمایند. پروسه بررسی پرونده متقاضیان 18 ماه به طول می‌انجامد. برنامه Skilled Worker Stream مناسب اشخاصی است که در جزیره پرنس ادوارد مشغول به کار می‌باشند یا یکی از کارفرماهای جزیره پرنس ادوارد به آن‌ها پیشنهاد کار داده باشند. انتخاب این روش برای مهاجران و نیروهای متخصص کار مزایای خوبی به همراه دارد که در ادامه آن‌ها را بیان خواهیم کرد:

  1. اخذ اقامت دائم کانادا در سریع‌ترین حالت ممکن
  2. نیاز به ارائه مدرک زبان نیست یا ارائه مدرک CLB 4
  3. داشتن مدرک دانشگاهی
  4. داشتن حداقل 2 سال تجربه کاری تمام وقت در 5 سال قبل از درخواست
  5. سن متقاضی باید بین 18 تا 59 سال باشد
  6. داشتن تمکن مالی لازم برای رفتن به کانادا

برنامه جذب کارکنان متخصص در خارج از کانادا

جزیره پرنس ادوارد برای کسانی که قصد ورود به این استان را دارند، برنامه‌های ترتیب داده است که از طریق آن متقاضیان می‌توانند در این شهر مشغول به کار شوند. متقاضیان خارجی که قصد گرفتن ویزای کار را دارند باید شرایط زیر را داشته باشند تا بتوانند این ویزا را دریافت کنند.

  • داشتن پیشنهاد شغلی از یک کارفرما در استان پرنس ادوارد
  • پیشنهاد متقاضی باید در یکی از گروه‌های شغلی O, A یا B باشد
  • داشتن مدرک زبان CLB/NCLC سطح 4
  • داشتن حداقل مدرک فوق دیپلم
  • داشتن حداقل 2 سال تجربه کاری تمام وقت در 5 سال قبل از درخواست
  • سن متقاضی باید بین 18 تا 59 سال باشد
  • داشتن تمکن مالی لازم برای زندگی در جزیره پرنس ادوارد

برنامه جذب کارگران صنایع ضروری جزیره پرنس ادوارد کانادا

برخی از کارفرماهای جزیره پرنس ادوارد به دنبال جذب افرادی هستند که در زمینه صنایع حیاتی این جزیره تخصص دارند. این افراد نیز می‌توانند با پیدا کردن کار متناسب با حرفه خود در این جزیره و ارائه مدارک، ویزای کشور کانادا را از این طریق دریافت کنند. برای ایجاد فرم درخواست، متقاضی باید مبلغ 300 دلار کانادا را پرداخت نماید. پس از ایجاد فرم، حدود 18 ماه طول می‌کشد تا نتیجه مدارک ارسالی شما معلوم شود. گرفتن ویزای جزیره پرنس ادوارد از این طریق برای متقاضی مزایای به همراه دارد که در این بخش به آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • نیاز به ارائه مدرک دانشگاهی نیست
  • تجربه کاری لازم نمی‌باشد
  • نیازی به ارائه مدرک زبان(انگلیسی یا فرانسوی) سطح بالایی نیست
  • امکان دریافت تابعیت و اقامت دائم کانادا

البته متقاضیانی که قصد ورود به این جزیره را از طریق برنامه جذب کارگران صنایع حیاتی را دارند، باید دارای یکسری شرایط خاص نیز باشند که عبارت­اند از:

  • ارائه مدرک سابقه کار در جزیره پرنس ادوارد
  • داشتن پیشنهاد شغلی از یک کارفرما در یکی از مشاغل گروه C یا D
  • ارائه مدرک زبان CLB 4
  • داشتن مدرک دیپلم یا بالاتر
  • متقاضی باید سابقه کاری بیش از 6 ماه در این جزیره داشته باشد
  • سن متقاضی باید بین 18 تا 59 سال باشد
  • داشتن تمکن مالی لازم برای زندگی در این جزیره

برنامه مهاجرتی کارآفرینی جزیره پرنس ادوارد کانادا

یکی دیگر از راه‌هایی که از طریق آن متقاضیان می‌توانند به جزیره پرنس ادوارد مهاجرت کنند، برنامه کارآفرینی در این جزیره می‌باشد. متقاضی باید مبلغ 10 هزار دلار کانادا که هزینه ایجاد فرم درخواست می‌باشد را پرداخت نماید. پس از پرداخت این هزینه با توجه به مدارکی که ارسال می‌کنید، پروسه و زمان بررسی مدارک نیز متفاوت می‌‎باشد و زمان دقیقی ندارد. این افراد باید این قابلیت را داشته باشند که بتوانند در جزیره پرنس ادوارد با سرمایه شخصی خود کسب و کار جدیدی را ایجاد کنند یا شرکتی را خریداری نموده و در آن مشغول به کار شوند. پس از انجام این کار دولت به متقاضی ویزای دو ساله این کشور را اعطا می‌کند که در صورت رساندن آن به مرحله سوددهی می‌توانید برای گرفتن اقامت دائم نیز اقدام کند.

برای گرفتن اقامت دائم این کشور سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد از این طریق نیز راه مناسبی است. اما متقاضی باید چه شرایطی داشته باشد تا بتواند چنین درخواستی را به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهد؛ در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد:

  • داشتن دارایی خالص به مقدار 600.000 دلار کانادا
  • ارائه مدرک زبان CLB 4
  • داشتن حداقل مدرک دیپلم
  • داشتن تجربه مدیریتی و مالکیتی یک کسب و کار
  • سن متقاضی باید بین 21 تا 59 سال باشد
  • نشان دادن تمایل و انگیزه برای انجام مدیریت فعالانه
  • موفقیت در مصاحبه با افسر اداره مهاجرت کانادا
  • توافق نامه عملکرد باید توسط متقاضی امضا گردد.

برنامه مهاجرتی آزمایشی آتلانتیک جزیره پرنس ادوارد کانادا

برنامه مهاجرتی آزمایشی آتلانتیک

برنامه مهاجرتی آزمایشی آتلانتیک

جوانانی که قصد کار در جزیره پرنس ادوارد را دارند می‌توانند از طریق برنامه مهاجرتی آزمایشی آتلانتیک این جزیره ویزای کانادا را دریافت نمایند. این افراد می‌توانند از طریق کارآموزی یا کار، در صورت داشتن شرایط آن به جزیره پرنس ادوارد مهاجرت کنند. این نوع درخواست نیز همانند سایر درخواست‌ها هزینه‌ای در بردارد. متقاضی باید برای ایجاد فرم درخواست برنامه مهاجرتی آزمایشی آتلانتیک کانادا مبلغ 1.325 را پرداخت نماید. پس از پرداخت هزینه ایجاد فرم، پروسه بررسی مدارک شما حدود 6 ماه به طول می‌انجامد که از سایر روش‌هایی که تا این بخش بیان کردیم کوتاه‌تر می‌باشد.

برنامه مهاجرتی آزمایشی آتلانتیک خود به 3 زیر بخش نیز تقسیم بندی می‌شود:

  • فارغ التحصیلان بین المللی آتلانتیک
  • جذب نیروی کار بسیار ماهر
  • جذب نیروی کار نسبتاً ماهر

برنامه فارغ التحصیلان بین المللی آتلانتیک

افرادی که به تازگی از یکی از موسسات آموزش عالی جزیره پرنس ادوارد فارغ التحصیل شده‌اند، می‌توانند از این طریق در جزیره پرنس ادوارد مشغول به کار شوند. افرادی که قصد گرفتن ویزای کانادا از این طریق را دارند باید ویژگی‌هایی داشته باشند که در ادامه آن‌ها را توضیح خواهیم داد:

  • داشتن حداقل یک مدرک معتبر از موسسات یا دانشگاه پرنس ادوراد
  • متقاضی باید حداقل 16 ماه در جزیره پرنس ادوارد پیش از ارائه درخواست خود، سکونت داشته باشد
  • گرفتن حداقل نمره قبولی در یکی از آزمون‌های زبان انگلیسی یا فرانسوی
  • داشتن تمکن مالی برای خود و اعضای خانواده
  • داشتن پیشنهاد شغلی با حداقل 30 ساعت کاری در هفته از یک کارفرما در جزیره پرنس ادوارد

جذب نیروی کار بسیار ماهر

افرادی که در تخصص خود مهارت کافی را دارند و در صورت برخورد با هر مشکلی می‌توانند به آسانی آن را برطرف کنند، می‌توانند از طریق این روش ویزای کانادا را دریافت کنند. شرایطی که باید متقاضی یا داوطلب آن‌ها را دارا باشد تا بتواند ویزای کانادا و سپس اقامت آن را از طریق این روش بدست آورد به شرح زیر است:

  • داشتن حداقل تجربه کاری 1 ساله در حوزه‌های مدیرتی، حرفه‌ای یا فنی
  • ارائه مدرک معال با دپیلم یا خود دیپلم
  • ارائه مدرک زبان CLB 4
  • داشتن تمکن مالی برای اقامت در جزیره پرنس ادوارد
  • داشتن پیشنهاد کاری در کانادا

برنامه آتلانتیک برای نیروی کار با مهارت متوسط جزیره پرنس ادوارد

جزیره پرنس ادوارد برای کسانی که در حرفه کاری خود از تخصص بالایی برخوردار نمی‌باشند؛ اما می‌توانند مسائل و مشکلات پیش آمده را تا حدودی به خوبی مدیریت کنند راهی ایجاد کرده است که از طریق آن می‌توانند ویزای کانادا را دریافت کنند. گرفتن این ویزا برای چنین افرادی مزایایی به همراه دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد:

  • داشتن تخصص خیلی حرفه‌ای الزامی نیست
  • ارائه مدرک دانشگاهی بلامانع است
  • دریافت تابعیت و اقامت کانادا پس از پذیرش و مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد

مراحل مهاجرت به پرنس ادوارد از طریق برنامه مجوز کار

کسانی که قصد مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد را طریق برنامه مهاجرتی مجوز کار یا همان سرمایه‌گذاری از طریق ایجاد شرکت یا خرید سهام شرکتی دیگر را دارند، بهتر است پیش از اقدام با مراحل آن آشنا شوند.

1.بررسی و مطالعه شرایط شرکت در برنامه

 

2.مطالعه راهنمای راه‌اندازی کسب و کار در جزیره پرنس ادوارد

 

3.اظهار علاقه مندی در سایت پروفایل اظهار علاقه مندی

 

4.گرفتن دعوت نامه و ارسال مدارک و ثبت درخواست

 

5.ارائه مدل کسب و کار(حداکثر تا 90 روز بعد از پرداخت هزینه درخواست)6.مصاحبه کردن با افسر اداره مهاجرت کانادا

 

7.قبول یا رد شدن درخواست شما8.در صورت قبولی باید یک نامه نظر حقوقی را که مطابق با قوانین مهاجرتی کانادا است را توسط یک وکیل کانادایی تنظیم و ارسال نمایید.

 

9.صدور نامه حمایتی برای دریافت مجوز کار10.برای گرفتن مجوز کار موقت باید به اداره مهاجرت کانادا(IRCC) مراجعه کنید

 

11. مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد و شروع کسب و کار12.پس از گذشت 30 روز از ورود به کانادا باید با افسر اداره مهاجرت ملاقات کنید
13.نامزدی استانی را در صورتی دریافت خواهید کرد که به توافقات خود در سند توافق‌نامه عملکر، عمل کرده باشید14.پس از این موارد شما می‌توانید درخواست خود را مبنی برا گرفتن اقامت دائم کانادا پس از گذشت 6 ماه از صدور نامزدی استانی به اداره مهاجرت کانادا بدهید.

بهترین شغل برای مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد

به طور صریح نمی‌توان بیان کرد که بهترین شغل برای مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد کدام است؛ چرا که این جزیره راه مهاجرتی را برای تمامی مشاغل، آزاد گذاشته است. از این رو هر شخص با توجه به حرفه‌ای که دارد می‌تواند ویزای کشور کانادا را دریافت و به جزیره پرنس ادوارد مهاجرت کند. در ادامه لیست مشاغل مورد نیاز پرنس ادوارد را برای شما عزیزان قرار داده‌ایم تا با مشاغل مورد نیاز این جزیره بیشتر آشنا شوید.

مشاغلراه مهاجرتی
 کارگر ساده مزرعهبرنامه نیروی کار حیاتی
دستیار پرستاربرنامه نیروی کار حیاتی
کارگر برداشت کنند میوهبرنامه نیروی کار حیاتی
نظافتچیبرنامه نیروی کار حیاتی
مهندس هوافضااکسپرس اینتری
استاد دانشگاهاکسپرس اینتری
جوشکاراکسپرس اینتری
مسئول مرکز تماسبرنامه آزمایشی مهاجرتی آتلانتیک
مسئول فروشبرنامه آزمایشی مهاجرتی آتلانتیک

مهاجرت به پرنس ادوارد با وکیل موسسه اصطهباناتی

خدمات موسسه اصطهباناتی

خدمات موسسه اصطهباناتی

احتمالاً با خواندن این مقاله متوجه این موضوع شدید که راه‌های مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد بسیار متنوع و زیاد می‌باشد. از این رو پیدا کردن راهی که متناسب شرایط شما باشد، ممکن است برای هر فرد مشکل باشد. بنابراین گرفتن وکیل برای انجام کارهای مهاجرتی شما بهترین گزینه است؛ چرا که با تمامی راه و روش‌های گرفتن ویزا آشنایی دارد و می‌تواند راحت‌تر از خودتان ویزای این کشور را دریافت کند. ما در موسسه اصطهباناتی بهترین وکلا و مشاوران حقوقی را برای راهنمایی و انجام امور مهاجرتی شما استخدام نموده‌ایم؛ چرا که رضایت مشتری برای ما در اولویت است. از جمله دلایلی که نشان می‌دهد بهتر است از یک وکیل برای انجام کارهای مهاجرتی خود استفاده کنید در بخش زیر برای شما آورده شده است:

جلوگیری از هزینه‌های اضافیسریع‌تر شدن پروسه کاری
انتخاب صحیح راه مهاجرتیمشاوره تخصصی از مشاوران ما
گرفتن ویزای کاناداانجام مکاتبات اداری
مکاتبه با افسر مهاجرتی در صورت ریجکتیارائه راه‌های سرمایه گذاری نوین

مشاوره مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد

همیشه مشاوره با افراد آگاه یکی از بهترین راه‌ها برای شروع و آغاز فعالیت یا کسب و کاری جدید می‌باشد. شما در هر مرحله از فرآیند مهاجرتی خود می‌توانید با مشاوران متخصص و مجرب ما صحبت کنید و از آن‌ها در انجام مراحل کاری خود مشورت بگیرید. با مشورت گرفتن از مشاوران ما از ویژگی‌های زیر برخوردار خواهید شد:

  • ارزیابی شرایط و ویژگی‌های شما
  • انتخاب بهترین راه مهاجرتی به جزیره پرنس ادوارد
  • راهنمایی‌های لازم جهت افزایش شانس بیشتر متقاضی در جهت گرفتن ویزا
  • پیاده سازی و طرح ریزی یک راه مهاجرتی مناسب و سریع
  • کمک در تکمیل و ارسال مدارک

جمع بندی

پرنس ادوارد یکی دیگر از استان‌های کشور بزرگ کانادا می‌باشد که سالانه افراد زیادی از سراسر دنیا به این جزیره مهاجرت می‌کنند. راه‌های مهاجرتی که جزیره پرنس ادوارد برای مهاجران خارجی و داخلی در نظر گرفته است بسیار متنوع و زیاد می‌باشد. متقاضیان می‌توانند از طریق یکی از راه‌هایی که در این مقاله به آن اشاره شد به جزیره پرنس ادوارد مهاجرت کنند و پس از گذشت مدتی اقامت دائم کانادا را دریافت نمایند. هر کدام از روش‌ها مناسب عده‌ای از افراد می‌باشد که اگر مسیر مهاجرتی خود را به درستی انتخاب کنید به راحتی ویزای کانادا را دریافت خواهید کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *