شرایط جدید ورود به اسپانیا در موج دوم کرونا

کرونا ویروسی که حدود یک سال است مردم تمام کشور ها را بامحدویت هایی مواجه کرده است. این ویروس که از ووهان چین شروع شد، درگیری های زیادی را برای کشور ها پدید آورده است. از این رو هر کشور برای بهبود شرایط و جلوگیری از همه گیری بیشتر این بیماری، شرایط و قوانینی را اعمال کرده است. برای مهاجرت به اسپانیا نیز لازم است تا شرایط را سنجید و با قوانین دقیق وارد این کشور شد. همه گیری موج دوم کرونا موجب شده تا روند جدیدی برای ورود به اسپانیا طراحی شود. طبق اخبار اعلام شده، شرایط جدید ورود به اسپانیا در موج دوم کرونا اعلام شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط جدید ورود به اسپانیا در موج دوم کرونا

اسپانیا یکی از کشور هایی است که درگیر بیماری کرونا می باشد. از این رو برای ورود به اسپانیا به هر روشی مانند کار در اسپانیا یا تحصیل در اسپاینا لازم است تا قوانین و شرایط اعلام شده را مورد بررسی قرار داد. بر مبنای این شرایط فرد می تواند به این کشور ورود کند.بر طبق بررسی های جدید برخی از کشور ها به عنوان مبدا پر خطر شناخته شده اند.

از این رو از تاریخ ۲۳ نوامبر، تمام افرادی که از کشور های پرخطر وارد این کشور می شوند، باید مدرکی را ارائه دهند که نشان می دهد حداکثر ۷۲ ساعت قبل از سفر به اسپانیا آزمایش کووید ۱۹ را انجام داده اند و جواب آزمایش آن ها منفی بوده است. کسانی که نتوانند این شرایط را برآورده کنند، به کشور خود برگرداننده می شوند. این اقدام جدید توسط وزارت امور خارجه اسپانیا و وزارت بهداشت اعلام شده است.

قوانین مهاجرتی به اسپانیا

دولت اسپانیا با انتشار بیانیه ای اعلام کرده است کنترل های بهداشتی که در حال حاضر بر روی کلیه مسافران بین المللی در تمامی ورودی ها انجام می شود،‌ کماکان ادامه خواهد داشت. در واقع علاوه بر آزمایش و حواب آن، کنترل دمای بدن هم صورت می گیرد. علاوه بر این از تاریخ ۲۳ نوامبر تمام متقاضیان مهاجرت به اسپانیا باید به عنوان یک موضوع جدید، فرم کنترل بهداشتی را قبل از ورود به کشور تکمیل کنند. همچنین به این نکته اشاره شده است که در هر زمان ممکن است از مسافر خواسته شود تا نتیجه آزمون را تأیید کند.

سند باید اصل باشد ، به زبان اسپانیایی یا انگلیسی نوشته شده و ممکن است به صورت کاغذی یا الکترونیکی ارائه شود. بر طبق قانون جدید آن دسته از مسافرانی که پس از انجام کنترل های خاص دمایی و غیره مشکوک به بیماری هستند، باید حتما مورد آزمایش قرار گیرند. وزارت بهداشت اسپانیا از همه آژانس های مسافرتی ، اپراتورهای مسافرتی و شرکت های حمل و نقل هوایی یا دریایی و هر کارگزار دیگری که بلیط فروشی می کند ، می خواهد تا مسافران را در مورد الزام به داشتن سندی که نشان می دهد برای آزمایش PCR COVID-19 منفی بوده اند راهنمایی کنند. از این رو اگر تمایل به مهاجرت اسپانیا دارید و می خواهید وارد این کشور شوید باید با رعایت تمامی پروتکل ها و قوانین اقدام نمایید. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *