کالج پاتفک دانشگاه کارازین

دانشگاه سراسری VN – کارازین خارکوف، از سال 1948 شروع به آموزش دانشجویان بین المللی بمنظور تحصیل در رشته MBBS (پزشکی عمومی، MD) کرده است. از آن زمان تا بحال، 5000 دانشجوی بین المللی از آفریقا، آسیا، امریکا و اروپا از این دانشکده فارغ التحصیل شده اند. در حال حاضر، بیش از 3000 دانشجوی داوطلب و دکتری بین المللی از سراسر جهان وجود دارد که در حال تحصیل در این دانشگاه هستند. این مقاله در رابطه با كالج پاتفك دانشگاه كارازین می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل در كالج پاتفك دانشگاه كارازین

دانشگاه سراسری VN – دانشگاه کارازین خارکف اوکراین، رشته MBBS (پزشکی عمومی، MD) را در یک محیط انگلیسی به منظور تحصیل دانشجویان بین المللی ارائه می کند. دوره مقدماتی – شامل دوره یکساله زبان– است که در آن دانشجویان بین المللی، در رشته زبان روسی تحصیل کرده و آزاد به انتخاب هر دوره تحصیلی پس از اتمام آن دوره هستند.

کالج پاتفک دانشگاه کارازین

هزینه شهریه كالج پاتفك دانشگاه كارازین

در جدول زیر برخی هزینه های کالج پاتفک این دانشگاه شرح داده شده است؛

هزینه تحصیل پاتفك دانشگاه كارازین

دانشگاه سراسری VN – كالج پاتفك دانشگاه كارازین، بهترین گزینه برای تحصیل دانشجویان بین المللی در رشته پزشکی در محیطی انگلیسی با شهریه کم در یکی از قدیمی ترین دانشگاه های اوکراین است که مدرک آن، در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است (سازمان بهداشت جهانی، شورای پزشکی هند، شورای عمومی پزشکی و یونسکو) .

ممکن است دانشجویان دانشگاه سراسری VN  کارازین- خارکوف، از زندگی در شهر زیبای خارکوف لذت ببرند، شهری که در آن تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی در حال تحصیل هستند. شهر خارکوف، بخاطر مناظر زیبا، معماری، سالن های تئاتر، موزه ها، مراکز خرید و مراکز تفریحی، مکان خوبی برای زندگی است. دانشگاه، دوره های کارآموزی منظمی در بیمارستان ها ارائه می کند، که در آن دوره ها، دانشجویان ارشد، پس از فراگیری مفاهیم اصلی MBBS (پزشکی عمومی، MD) آموزش های حقیقی مرتبط به مهارت های پزشکی خود را دریافت می کنند. موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی راه ورود شما را به دانشگاه های پزشکی اوکراین هموار نموده است.

دانشگاه سراسری VN- كالج پاتفك دانشگاه كارازین ، دانشجویان بین المللی را به تحصیل در رشته MBBS (پزشکی عمومی، MD) دعوت می کند. دوره تحصیلی MBBS (پزشکی عمومی، MD) در ماه سپتامبر شروع می شود، و تاکنون پذیرش بین المللی امکان پذیر بوده است. پذیرش برای دوره مقدماتی هر یکسال یکبار امکانپذیر بوده است. به متقاضیان بین المللی، خوشامد گفته می شود تا آنها به بخشی از آموزش های بین المللی و تحصیل پزشکی عمومی در یکی از بهترین دانشگاه های دارای هزینه های مقرون به صرفه و آزمون ورودی در اوکراین، تبدیل شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید در رابطه با تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اوکراین با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *