دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین

دانشگاه پزشکی پکن (CMU) که ​​قبلا به عنوان دومین دانشکده پزشکی پکن شناخته شده، در سال 1960 تاسیس شده است. دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین در میان موسسات عالی علمی پزشکی در چین قرار دارد و یکی از کلیدی ترین دانشگاه های شهری در پکن است. امروزه شش عضو هیات علمی دانشگاهی عضو این آکادمی های معتبر هستند، که شهرت دانشگاه را بیشتر کرده اند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین

جهت تحصیل در چین دانشگاه پزشکی پکن (CMU) شامل 10 دانشکده، 14 بیمارستان وابسته و 1 موسسه آموزشی است. این دانشگاه دارای بیش از 9000 دانش آموز است. CMU طیف گسترده ای از برنامه های آموزشی را به زبان انگلیسی برای مقطع دکتری، کارشناسی ارشد، لیسانس و گواهینامه ارائه می دهد. CMU یک موسسه آموزشی شناخته شده در تحقیقات علمی است. این دانشگاه میزبان بسیاری از رشته های مهم ملی و شهری، آزمایشگاه ها و ایستگاه های تبادل برای تحقیقات پس از دکترا است.

دوره های دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین

جهت ادامه تحصیل در چین در دانشگاه پزشکی پکن (CMU) مراکز و موسسات تحقیق و آموزش عالی ملی و شهری گنجانده شده است، که شامل طیف گسترده ای از زمینه های مختلف مثل: آموزش عمومی پزشک، پزشکی بالینی، پزشکی پایه، علوم اعصاب، چشم پزشکی، جراحی، اورولوژی، قلب و عروق، پزشکی درد، سم شناسی، مهندسی پزشکی طب سنتی چینی، تولید مثل، سیاست های بهداشتی می باشد.دوره های دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین

دانشگاه در بسیاری از رشته ها مانند نوروبیولوژی، Cytobiology، ایمونولوژی، قرنطینه پزشکی، مغز و اعصاب، جراحی مغز و اعصاب، قلب و عروق، جراحی قلب و عروق، پیوند کلیه، بیماری تنفسی، دستگاه گوارش، عمل جراحی دهان و فک و صورت، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی و هماتولوژی کودکان، در میان دیگر دانشگاه ها معروف است.

آموزش در دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین

پکن تعداد زیادی از کالج ها و دانشگاه ها، از جمله چندین دانشگاه معتبر بین المللی را در خود جای داده است. بسیاری از دانشجویان بین المللی از ژاپن، کره، آمریکای شمالی، اروپا، آسیای جنوبی و شرقی و دیگر نقاط جهان به پکن می روند تا در این شهر به تحصیلات خود ادامه دهند. CMU از شش پردیس در سراسر پایتخت تشکیل شده است.

پردیس اصلی و پردیس بین المللی CMU هر دو در ناحیه Fengtai قرار دارند، در حالیکه در Shunyi Campus در ناحیه Shunyi، پردیس Wanshoulu در ناحیه Haidian، پردیس Hepingli در ناحیه Dongcheng و پردیس Dongsishitiao در ناحیه Dongcheng قرار دارد. دانشجویان بین المللی به طور عمده در پردیس بین المللی CMU می توانند به تحصیل خود ادامه دهند.

امکانات دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین

از طریق حمل و نقل عمومی می توانید به راحتی به دانشگاه بروید. دانشگاه دارای کتابخانه، رستوران های بین المللی و محلی، سالن غذاخوری دانشجویی، زمین تنیس، زمین های فوتبال، ورزشگاه ها، دادگاه های بسکتبال داخل سالن، دادگاه های بسکتبال در فضای باز و استخر شنا در فضای باز است.

بیمارستان Xuan Wu، دانشگاه پزشکی پایتخت (اولین دانشکده پزشکی دانشگاه پزشكی) در سال 1959 تأسیس شده است كه یکی از بزرگترین بیمارستان های عمومی پكن در زمینه های عصبی و جراحی پزشكی است. بیمارستان دوستی پکن، دانشگاه پزشكي (مدرسه باليني دوم دانشگاه پزشكي): این بیمارستان در سال 1953 بنا نهاده شده است كه يكي از بزرگترين بيمارستان هاي عمومي پكن است كه در مورد بيماري هاي گوارشي، مزمن كبدي و بيماري هاي گرمسيري و غيره تحقیق می کند.

راه های تحصیل و اعزام دانشجو به چین را می توانید از مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بخواهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *