تحصیل در نروژ بدون مدرک زبان

آیا شما یک دانشجوی بلند پایه هستید و به دنبال بهبود شرایط زندگی و شغلی خود می باشید؟ علیرغم داشتن یک کشور کوچک، دانشگاه های نروژی تحصیلات عالی را ارائه می دهند. تحصیل در نروژ بدون مدرک زبان فرصت های شغلی زیادی را در کشور خود و خارج از کشور بهبود خواهد بخشید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل در نروژ بدون مدرک زبان

شما ممکن است از فضای غیر رسمی در محوطه دانشگاه ها جهت تحصیل در نروژ شگفت زده شوید. معلمان به آسانی در دسترس هستند، تحصیلات اغلب در گروه های کوچک اتفاق می افتد و به عنوان یک دانش آموز مورد تشویق قرار می گیرید. ما معتقدیم این بهترین راه برای آماده سازی شما برای آینده است. تعدادی از دوره های آموزشی به زبان انگلیسی تدریس می شود. دانش آموزان غیر انگلیسی زبان می توانند مهارت های انگلیسی خود را در طول تحصیلات خود در نروژ بهبود بخشند. سطح بالایی از زبان انگلیسی در جامعه به طور کلی باعث می شود، که به راحتی در نروژ تحصیل و زندگی کنید.

آموزش رایگان در نروژ

نروژ یک کشور کوچک با منابع بزرگ است. اولویت مقامات نروژی برای حفظ و توسعه یک سیستم آموزشی با کیفیت بالا است که برای همه، بدون توجه به زمینه های اجتماعی و اقتصادی دانشجویان، ارائه می شود. جهت ادامه تحصیل در نروژ این سیستم آموزشی برای دانشجویان بین المللی نیز اجرا می شود.

آموزش رایگان در نروژ

با این حال، مراقب باشید که نروژ یک کشور با هزینه بالا است و به عنوان یک دانشجوی بین المللی شما باید در طول تحصیلتان قادر به پرداخت هزینه های زندگی خود در نروژ باشید. نروژ یک جامعه مدرن دارد. در محوطه دانشگاه دانش آموزان از استانداردهای فناوری بالا و خدمات، امکانات و تجهیزات مدرن و همچنین آموزش نوآورانه بهره مند می شوند.

هزینه تحصیل در نروژ

نروژ نیز به عنوان یک جامعه امن شناخته شده است، شما می توانید تقریبا در هر کجا که هستید، احساس امنیت کنید. اکثر دانشگاه های نروژ هزینه های تحصیلی ندارند، بنابراین دانش آموزان می توانند دوره های تحصیلات عالی با کیفیت بالا را پیدا کنند. تحصیل در خارج از کشور در نروژ یک تجربه چالش برانگیز اما باارزش است، که به درجه تحصیلی ارزشمندی منجر خواهد شد.

در نروژ، برخی از دانشگاه های دولتی هزینه های تحصیل را نمی گیرند، یعنی تحصیل در این دانشگاه ها رایگان است. این برای دوره های کارشناسی، برنامه های کارشناسی ارشد و دکتری و برای دانش آموزان از همه کشورها، صرف نظر از این که آیا آنها عضو شهروندی اتحادیه اروپا/ EEA هستند یا نه، معتبر است.

دانشگاه های نروژ

شرکت در دانشگاه در نروژ شامل هزینه های زندگی شامل اقامت، کتاب و سایر مواد آموزشی، مواد غذایی و خدمات آب و برق است. گرچه هزینه های زندگی ممکن است بالاتر از متوسط ​​کشورهای اروپایی باشد. هزینه تحصیل دانشجویان برای نیمسال تحصیلی اول که باید پرداخت شود، حدود 32 تا 64 یورو است. برخی از دانشگاه هایی که می توانید در نروژ در آن تحصیل کنید عبارتند از:

  • دانشگاه برگن
  • BI Norwegian Business School در اسلو
  • دانشگاه نورونگ علم و صنعت (NTNU)، در تروندهایم
  • NHH دانشکده بازرگانی نروژی، در برگن

شرایط پذیرش دانشگاه های نروژ را مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در اختیار شما قرار خواهند داد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *