تحصیل مهندسی شیمی در نروژ

کشور نروژ در سال های اخیر یکی از مقصدهای مورد توجه مهاجران تحصیلی می باشد. این کشور در شبه جزیره اسکاندیناوی و در شمال غربی اروپا قرار دارد. بر این اساس در این مقاله به بررسی تحصیل مهندسی شیمی در نروژ می پردازیم. در این مقاله می خوانید:

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
  • اهمیت تحصیل در نروژ
  • اهمیت دانشگاه های مهندسی نروژ
  • شرایط تحصیل در دانشگاه های مهندسی نروژ
  • برنامه تحصیل در رشته مهندسی شیمی در نروژ
  • تحصیل کارشناسی ارشد شیمی در نروژ
  • شرایط تحصیل کارشناسی ارشد شیمی در نروژ
  • تحصیل کارشناسی ارشد شیمی در دانشگاه علوم و فناوری نروژ
  • شرایط کار پس از تحصیل مهندسی شیمی در نروژ
  • دلایل تحصیل مهندسی در نروژ
  • تحصیل مهندسی شیمی در نروژ و اخذ اقامت
  • تحصیل مهندسی شیمی در نروژ و اخذ تابعیت
  • تحصیل مهندسی شیمی در نروژ و خدمات موسسه اصطهباناتی
  • مزایای تحصیل مهندسی شیمی در نروژ
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد تحصیل مهندسی شیمی در نروژ

اهمیت تحصیل در نروژ

کشور نروژ به دلیل دارا بودن منابع نفتی و گازی و دانشگاه های برتر در رشته های مرتبط با صنعت نفت از برترین مقاصدتحصیلی برای مهاجران تحصیلی محسوب می شود. از مهم ترین دلایل تحصیل متقاضیان در این کشور دارا بودن دانشگاه های معتبر و جهانی، امکانات پزشکی، امنیت و رفاه اجتماعی و بالا بودن امید به زندگی می باشد.کشور نروژ دارای برترین اقتصاد و از پیشرفته ترین کشورهای جهان می باشد. کشور نروژ از لحاظ اقتصادی کشور سالم و باثبات است و در مقایسه با دیگر کشورهای جهان کمتر دچار فساد اداری و اقتصادی شده است. بر این اساس برای سرمایه گذاری از امنیت بالایی برخوردار است.متقاضی اخذ اقامت نروژ می تواند از طریق تحصیل اقامت دائم نروژ را اخذ کند. بالا بودن استانداردهای آموزشی، اخذ پذیرش آسان و دانشگاه های معتبر در نروژ موجب شده است تا این کشور مقصد بسیار خوبی برای مهاجران تحصیلی محسوب شود.سازمان ملل متحد کشور نروژ را به عنوان دارنده بالا ترین استانداردهای جهانی برای زندگی در میان کشورهای جهان معرفی کرده است. برابری های جنسیتی، پایین بودن جرم و جنایت و وجود امنیت اجتماعی و مالی از دیگر عوامل مهاجرت متقاضیان به کشور نروژ می باشد.

این کشور از دیرباز در مقاصد مهاجرت تحصیلی و کاری متقاضیان ایرانی قرار داشته است. متخصصان مهاجرت و کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل مهندسی شیمی در نروژ پرداخته اند. اگر قصد تحصیل مهندسی شیمی در این کشور را دارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

اهمیت دانشگاه های مهندسی نروژ

دانشگاه های کشور نروژ در میان برترین دانشگاه های جهان قرار دارند. آموزش و تحصیلات در کشور نروژ اهمیت فراوانی دارد. دانشگاه های این کشور در زمره برترین دانشگاه های جهان قرار دارند. بر اساس رتبه و رنکینگ جهانی برترین دانشگاه های جهان QS در سال ۲۰۲۰ دانشگاه های اسلو با رتبه جهانی ۱۳۵، دانشگاه برگن با رتبه جهانی ۱۷۱، دانشگاه ترومسو با رتبه جهانی۳۶۹ و دانشگاه علم و صنعت با رتبه جهانی ۳۶۳ در برترین رتبه های جهانی قرار دارند.دانشگاه برگن در رشته ژئوفیزیک با دارا بودن رتبه و رنکینگ جهانی 34 و دانشگاه NTNU در رشته مهندسی نفت با دارا بودن رتبه و رنکینگ جهانی 34 از معتبرترین دانشگاه های مهندسی نروژ و جهان محسوب می شوند.متقاضیان برای تحصیل در دانشگاه های مهندسی نروژ می توانند به زبان انگلیسی تحصیل کنند که این یکی از مهم ترین مزیت های تحصیل مهندسی در نروژ می باشد.متقاضیان برای تحصیل به زبان انگلیسی در رشته مهندسی نروژ باید دارای مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس 6.5 باشند. از مهم ترین دانشگاه های مهندسی نروژ دانشگاه های زیر را می توان نام برد:

  • دانشگاه علوم و تکنولوژی نروژ با رتبه و رنکینگ جهانی 360
  • دانشگاه Agder
  • دانشگاه Stavanger
  • دانشگاه اسلو با رتبه و رنکینگ جهانی135

شرایط تحصیل در دانشگاه های مهندسی نروژ

کیفیت بالای آموزشی دانشگاه ها، بالا بودن استانداردهای آموزشی، اخذ پذیرش آسان و دانشگاه های معتبر در نروژ موجب شده است تا این کشور مقصد بسیار خوبی برای مهاجران تحصیلی محسوب شود.طول مدت تحصیل در مقطع کارشناسی مهندسی نروژ در حدود ۳ سال می باشد. زبان تحصیل در این مقطع نروژی است. مدت تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی نروژ در حدود ۲ سال می باشد.متقاضیان ایرانی می توانند در رشته های مهندسی شیمی، پزشکی، داروسازی، روان شناسی، مدیریت، هنر، زیست شناسی و MBA در مقطع کارشناسی در این کشور تحصیل کنند. تحصیل در این مقطع رایگان می باشد اما متقاضیان باید دارای مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس ۶.۵ باشند.متقاضیان تحصیل در دوره دکترا نروژ باید دارای مدرک کارشناسی ارشد و رزومه تحصیلی علمی قوی باشند. دارا بودن مدرک مهارت زبان انگلیسی و اخذ پذیرش ازاستاد راهنما برای اخذ پذیرش در مقطه دکترا نروژ الزامی می باشد.مدت زمان تحصیل در دوره دکترا این کشور در حدود ۴سال می باشد. دانشجویان برای تحصیل در نروژ ملزم به پرداخت هزینه تحصیل و شهریه نمی باشند و فقط باید در حدود ۱۰۰ دلار برای هزینه های اداری هر ترم پرداخت کنند.دانشجویان با کار دانشجویی تا ۲۰ ساعت در هفته و اخذ بورسیه های دانشجویی می توانند هزینه های تحصیل و زندگی خود در نروژ را تامین کنند. دانشجویان مقطع دکترا از حقوق ماهانه ۲۲.۰۰۰ کرون نیز برخوردار می باشند.

شرایط تحصیل در دانشگاه های مهندسی نروژ

شرایط تحصیل در دانشگاه های مهندسی نروژ

برنامه تحصیل در رشته مهندسی شیمی در نروژ

متقاضیان با تحصیل در رشته شیمی به دانش بررسی مواد، اتم ها، مولکول ها و ساختا و خواص مواد و تغییرات مواد با ترکیب با عناصر دیگر دسترسی پیدا می کنند. متقاضیان می توانند در گرایش های بیولوژی، پزشکی، داروسازی، بیوتکنولوژی، پتروشیمی، صنایع غذایی و مهندسی مواد مرتبط با رشته شیمی به تحصیل بپردازند.

تحصیل کارشناسی ارشد شیمی در نروژ

متقاضیان با دارا بودن مدرک کارشناسی و لیسانس در رشته شیمی می توانند در رشته کارشناسی ارشد شیمی نروژ تحصیل کنند. متقاضیان بدین منظور نیازمند دارا بودن مدرک کارشناسی شیمی یا Bsc یا Beng یا مدرک معادل مهندسی شیمی می باشند. متقاضیان باید در طول تحصیل کارشناسی و مهندسی شیمی در حدود 180 واحد درسی را گذرانده باشند. متقاضی باید دارای حداقل نمره میانگین C باشد. علاوه بر این متقاضی باید در حدود 30 واحد درسی ریاضیات و آمار را در مقطع کارشناسی گذرانده باشد.

شرایط تحصیل کارشناسی ارشد شیمی در نروژ

متقاضیان ایرانی که دارای مدرک کارشناسی در رشته شیمی می باشند، می توانند در رشته کارشناسی ارشد و فوق لیسانس دانشگاه نروژ ادامه تحصیل دهند. طول مدت تحصیل در این مقطع در نروژ در حدود 2 سال می باشد.متقاضیان باید در طول 2 سال در حدود 120 واحد درسی را بگذرانند. دارا بودن مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس 6.5 از مهم ترین شرایط تحصیل در این مقطع در نروژ می باشد. علاوه بر این متقاضی باید دارای تمکن مالی کافی برای تامین هزینه های تحصیل و هزینه زندگی در نروژ باشد.

شرایط تحصیل کارشناسی ارشد شیمی در نروژ

شرایط تحصیل کارشناسی ارشد شیمی در نروژ

تحصیل کارشناسی ارشد شیمی در دانشگاه علوم و فناوری نروژ

متقاضیان برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته شیمی نروژ می توانند در دانشگاه علوم و فناوری نروژ تحصیل کنند. این دانشگاه که از برترین دانشگاه های نروژ و دارای رتبه و رنکینگ جهانی 359 می باشد، یک دانشگاه تحقیقاتی است که پردیس های آن در شهرهای تروندهایم، ژوویک و السوند قرار دارد.این دانشگاه که بزرگترین دانشگاه نروژ است، دارای 40.000 دانشجو می باشد. متقاضیان برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی شیمی این دانشگاه باید دارای مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس 6.5 باشند.علاوه بر این متقاضیان باید دارای حداقل معدل 15 در مقطع کارشناسی شیمی باشند. طول مدت تحصیل کارشناسی ارشد مهندسی شیمی این دانشگاه 2 سال و تعداد واحدهای درسی 120 واحد می باشد.دارا بودن تمکن مالی برای پرداخت شهریه و تامین هزینه های زندگی الزامی می باشد. متقاضیان برای ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی شیمی این دانشگاه تا اول دسامبر 2020 فرصت دارند.

شرایط کار پس از تحصیل مهندسی شیمی در نروژ

متقاضیان با تحصیل در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی شیمی نروژ می توانند پس از تمام شدن دوره تحصیلی خود در این کشور مشغول کار شوند. به طور کلی پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی شیمی در مورد پروژه های صنعتی و نفت می باشد.کشور نروژ به دلیل دارا بودن منابع نفتی و گازی دارای فرصت های شغلی برای کار در پروژ های نفتی و گازی برای تحصیل کرده های این رشته ها می باشد.متقاضی با تمام شدن دوره تحصیلی می تواند با یافتن کار مناسب ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کند. در این روش متقاضی پس از فارغ تحصیلی در فرصت ۶ ماه تا یک سال می تواند در مهلت یک ساله جست و جوی کار در این کشور کار مورد نظر خود را پیدا کند و با یافتن کار ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کند.متقاضی می تواند از طریق اخذ ویزای اقامت برای آموزش یک دوره کوتاه مدت نیز پس از تمام شدن دوره آموزشی و یافتن کار برای اخذ ویزای کاری این کشور اقدام کند. به طور کلی دولت نروژ با ارائه فرصت ۶ ماهه جست و جوی کار، امکان یافتن کار برای فارغ تحصیلان این کشور را فراهم کرده است. هزینه تحصیل در نروژ سالانه در حدود ۳۰۰ تا ۶۰۰ کرون نروژی است.

شرایط کار پس از تحصیل مهندسی شیمی در نروژ

شرایط کار پس از تحصیل مهندسی شیمی در نروژ

دلایل تحصیل مهندسی در نروژ

کشور نروژ از دیرباز مورد توجه متقاضیان ایرانی بوده است و در سال های اخیر روند این گرایش افزایش یافته است.

  1. رایگان بودن تحصیل در رشته ها و مقاطع مختلف به ویژه رشته های مهندسی نفت و شیمی و عملی بودن واحدهای درسی دانشگاهی و همچنین بالا بودن کیفیت و مدارک دانشگاه ها موجب شده است تا متقاضیان تحصیلی با اطمینان از آینده ای درخشان در این کشور مشغول تحصیل شوند.
  2. تحصیل به زبان انگلیسی در رشته های مهندسی و همچنین رایگان بودن تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور از مهم ترین دلایل تحصیل در نروژ می باشد.
  3. کشور نروژ به عنوان بازار کار مهندسی نفت شناخته می شود و متقاضیانی که دارای مدرک مهندسی نفت و مهندسی شیمی می باشند در اولویت استخدام قرار دارند.
  4. تحصیل در کشور نروژ در مقایسه با دیگر کشورهای اسکاندیناوی مانند سوئد، دانمارک و فنلاند برای متقاضیان ایرانی به صرفه تر و مناسب تر می باشد.
  5. در کشور نروژ مهاجران و شهروندان بر اساس علم و دانش و توانایی خود به اشتغال و کار و فعالیت مشغول می شوند.
  6. ایجاد فضای تجاری و کسب و کار رو به رشد و رونق اقتصادی و همچنین امنیت بازار موجب شده است تا مهاجران سرمایه گذار با درآمدزایی زندگی خوبی در این شادترین کشور جهان داشته باشند.
  7. بالا بودن سطح امنیت و رفاه در کشور نروژ موجب شده است تا متقاضیان به راحتی با اشتغال بخشی از درآمد خود را پس انداز کنند.
  8. وجود آزادی های مدنی و مردم آرام و شاد و مهربان این کشور و همچنین شرایط اقتصادی بسیار خوب شهروندان و وجود بیمه های درمانی عالی این کشور موجب رضایت مندی مهاجران از زندگی و اقامت در این کشور را فراهم کرده است.
  9. سرمایه گذاران با سرمایه گذاری در این کشور کمتر از یک سال به سوددهی می رسند و دانشجویان با برخورداری از تحصیل رایگان شرایط اخذ اقامت خود را فراهم می کنند.

تحصیل مهندسی شیمی در نروژ و اخذ اقامت

متقاضی با تحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی شیمی می تواند اقامت کشور نروژ را دریافت کند. متقاضیان اخذ ویزای کار با اشتغال در این کشور به مدت ۳ سال می توانند برای اخذ اقامت دائم خود اقدام کنند.متقاضیان با یافتن کار پس از فارغ تحصیلی می توانند با اخذ ویزای کاری و اشتغال اقامت دائم این کشور را اخذ کنند. متقاضیانی که مجوز اقامت نروژ را دریافت کرده است، در صورتی که به مدت ۷ سال در این کشور زندگی و کار کرده باشد، می تواند برای اخذ تابعیت نروژ اقدام کنند.

تحصیل مهندسی شیمی در نروژ و اخذ اقامت

تحصیل مهندسی شیمی در نروژ و اخذ اقامت

تحصیل مهندسی شیمی در نروژ و اخذ تابعیت

متقاضی با تحصیل در رشته مهندسی شیمی نروژ می تواند تابعیت این کشور را اخذ کند. متقاضی پس از فارغ تحصیلی باید به مدت ۷ سال در این کشور به کار و اشتغال و زندگی مشغول باشد. یکی از موارد مهم در اخذ تابعیت هر کشور موضوع تابعیت مضاعف می باشد. کشور نروژ اخیرا تابعیت مضاعف را به رسمیت می شناسد و متقاضیان می توانند با دارا بودن تابعیت فعلی خود تابعیت نروژ را نیز دریافت کنند.متقاضی در ابتدا با اخذ ویزای کار در نروژ مشغول کار و اشتغال می شود و پس از ۳ سال کار و اشتغال و زندگی می تواند اقامت دائم این کشور را دریافت کند. با اخذ تابعیت و شهروندی نروژ متقاضی می تواند برای اخذ پاسپورت این کشور اقدام کند.پاسپورت نروژ از لحاظ اعتبار و ارزش در رتبه چهارمین پاسپورت معتبر دنیا قرار دارد و متقاضیان با این پاسپورت می توانند به ۱۷۰ کشور جهان بدون اخذ ویزا رفت و آمد کنند. متقاضیانی که قصد اخذ تابعیت و شهروندی نروژ را دارند، باید واجد شرایطی باشند. از مهم ترین شرایط اخذ تابعیت و شهروندی نروژ با تحصیل در این کشور موارد زیر را می توان نام برد:

  • عدم سوپیشینه و عدم ارتکاب جرم و جنایت در مدت زندگی در نروژ
  • تسلط و مهارت به زبان نروژی و شرکت در کلاس های آموزش زبان نروژی
  • دارا بودن اقامت دائم نروژ
  • زندگی و کار و اشتغال به مدت ۷ سال در نروژ
  • پرداخت منظم و به موقع مالیات ها
  • ارائه گواهی

تحصیل مهندسی شیمی در نروژ و خدمات موسسه اصطهباناتی

متقاضیان ایرانی که قصد تحصیل در رشته مهندسی شیمی در نروژ را دارند، برای اخذ پذیرش و اخذ ویزای تحصیلی و دیگر شرایط تحصیل و اقامت در این کشور اروپایی باید با مشاوره با وکلا و متخصصان مهاجرت اقدام به این کار کنند.موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی با دارا بودن وکلا و مشاوران برجسته و مجرب یکی از برترین موسسه های مهاجرتی در کشور می باشد که می تواند در زمینه اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی مهندسی شیمی متقاضیان را راهنمایی و کمک کند. مشاوره با وکلای مجرب و متخصصان مهاجرت از مهم ترین موارد در اخذ ویزای تحصیلی برای متقاضیان می باشد. متقاضیان برای مهاجرت به کشورهای برتر جهان خود به تنهایی نمی توانند اقدام کنند و بدون کمک و مشاوره با متخصصان مهاجرت این کار بسیار دشوار، زمان بر و پر هزینه خواهد بود.وکلا و متخصصان مهاجرت موسسه اصطهباناتی با آگاهی از چگونگی اخذ ویزای تحصیلی کشورهای اروپایی جزئیات و اطلاعات لازم و تخصصی را به متقاضیان ارائه می دهند.در واقع کارشناسان و وکلای برجسته این موسسه می توانند اطلاعات لازم در مورد چگونگی اخذ ویزا، شرایط کار و اشتغال، شرایط اخذ اقامت و موضوعات مربوط به مهاجرت تحصیلی به نروژ را در اختیار متقاضیان بگذارند.موسسه اصطهباناتی با همکاری با وکلای متبحر و مشاوران ارشد بین المللی در جهت جلب اعتماد موکلان و مهاجران تاکنون به موفقیت های فراوانی نائل شده است. علاوه بر این متقاضیان می توانند با مطالعه سلسله مقاله های علمی و مستند این موسسه در سایت های جهانی در مورد شرایط و چگونگی مهاجرت به کشورهای برتر جهان اطلاعات لازم را کسب کنند.افتتاح شعب متعدد در داخل و خارج از کشور، موفقیت در پرونده های مهاجرت تحصیلی و شغلی و سرمایه گذاری و اعتماد و اطمینان موکلان به این موسسه تنها گوشه هایی ازموفقیت این موسسه برتر در سطح کشور می باشد.

مزایای تحصیل مهندسی شیمی در نروژ

متقاضی با تحصیل در رشته ها و مقاطع تحصیلی مهندسی شیمی نروژ و اخذ اقامت این کشور می تواند از مزیت های زندگی و اقامت در این کشور برخوردار شود. البته در کنار همه مزیت های زندگی و کار در کشور نروژ ذکر این نکته ضروری است که کشور نروژ دارای آب و هوای خاصی است که ممکن است چند ماه سال کاملا شب و چند ماه سال کاملا روز باشد. از مهم ترین مزیت های تحصیل و اقامت در نروژ موارد زیر را می توان برشمرد:

  1. تحصیل رایگان برای دانشجویان بین المللی
  2. تحصیل در جامعه چند فرهنگی با ثبات و امنیت اجتماعی
  3. تحصیل در دانشگاه هایی با استانداردهای عالی آموزشی و تحقیقی
  4. امکان اخذ اقامت دائم نروژ با تحصیل در دانشگاه ها
  5. دارنده بالاترین استانداردهای جهانی برای زندگی در میان کشورهای جهان
  6. زندگی در اجتماعی با برابری جنسیتی، جرم و جنایت پایین و وجود امنیت اجتماعی و مالی
  7. وجود دانشگاه های معتبر و جهانی، امکانات پزشکی، امنیت و رفاه اجتماعی
  8. بالا بودن امید به زندگی در میان مردم نروژ
  9. وجود اقتصاد سالم نروژ که در مقایسه با دیگر کشورهای جهان کمتر دچار فساد اداری و اقتصادی شده است.
  10. بالا بودن سطح امنیت برای سرمایه گذاری خارجی
  11. پایین بودن نرخ تورم و بیکاری و وجود فرصت های شغلی
  12. زندگی در کشوری اروپایی با بالاترین سطح رفاه اجتماعی
  13. زندگی در دومین کشور شاد جهان و برخورداری از برابری اجتماعی و مدنی در کار و زندگی
  14. محاسبه ساعت های کاری بیش تر از ۴۰ ساعت به عنوان اضافه کاری
مزایای تحصیل مهندسی شیمی در نروژ

مزایای تحصیل مهندسی شیمی در نروژ

سخن آخر

در این مقاله چگونگی تحصیل مهندسی شیمی در نروژ مورد بررسی قرار گرفت. از مجموع موارد شرح داده شده می توان نتیجه گیری کرد که متقاضی با دارا بودن مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس و دارا بودن معدل درسی خوب می تواند در رشته های مهندسی شیمی نروژ تحصیل کند. مهاجرت تحصیلی از بهترین روش های اخذ اقامت کشور نروژ می باشد. رایگان بودن تحصیل در این کشور، تحصیل به زبان انگلیسی و همچنین وجود دانشگاه های معتبر روش اقامت تحصیلی را به بهترین روش اقامت نروژ تبدیل کرده است.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تحصیل مهندسی در نروژ، مشاوران موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی در شعبه های تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد با سابقه صدها پرونده مهاجرت تحصیلی و شغلی ضمن ارائه خدمات مشاوره ای مهاجرتی، بهترین گزینه مهاجرتی را بر اساس شرایط زندگی، سن، تحصیلات و بودجه به شما ارائه می دهند.این مقاله به شرح چگونگی تحصیل مهندسی شیمی در نروژ پرداخت. اگر قصد تحصیل در کشوری اروپایی با بالاترین سطح رفاه اجتماعی را دارید، اگر می خواهید در دومین کشور شاد جهان زندگی و کار و تحصیل کنید، اگر قصد تحصیل به زبان انگلیسی در اروپا را دارید، اگر فاقد تمکن مالی کافی می باشید و قصد تحصیل رایگان در اروپا را دارید، ما تحصیل مهندسی در کشور نروژ را پیشنهاد می کنیم. از دلایل مهم مهاجرت تحصیلی به این کشور می توان پایین بودن نرخ بیکاری و وجود فرصت های شغلی، برخورداری از برابری اجتماعی در کار و زندگی و رایگان بودن تحصیل را نام برد. کشور نروژ با بالاترین استانداردهای جهانی برای زندگی و بالا بودن امید به زندگی بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت تحصیلی محسوب می شود.اگر می خواهید با چگونگی تحصیل در کشورهای اروپایی آشنا شوید، مقاله های موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی را دنبال کنید و از خدمات مشاوره ای این موسسه برتر در سطح کشور برخوردار شوید.

سوالات متداول در مورد تحصیل مهندسی شیمی در نروژ

1- شرایط تحصیل کارشناسی ارشد شیمی در نروژ چیست؟

دارا بودن مدرک کارشناسی شیمی یا Bsc یا Beng یا مدرک معادل مهندسی شیمی می باشند. متقاضیان باید در طول تحصیل کارشناسی و مهندسی شیمی در حدود 180 واحد درسی را گذرانده باشند. متقاضی باید دارای حداقل نمره میانگین C باشد.

2- آیا با تحصیل مهندسی در نروژ می توان اقامت این کشور را اخذ کرد؟

دانشجویان پس از فارغ تحصیلی با یافتن کار و تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری می توانند پس از چند سال کار و اشتغال اقامت نروژ را اخذ کنند.

3- شرایط تحصیل کارشناسی ارشد شیمی در دانشگاه علوم و فناوری نروژ چیست؟

متقاضیان برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی شیمی این دانشگاه باید دارای مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس 6.5 باشند. علاوه بر این متقاضیان باید دارای حداقل معدل 15 در مقطع کارشناسی شیمی باشند.

4- شرایط کار پس از تحصیل مهندسی شیمی در نروژ چیست؟

متقاضی پس از فارغ تحصیلی در فرصت ۶ ماه تا یک سال می تواند در مهلت یک ساله جست و جوی کار در این کشور کار مورد نظر خود را پیدا کند و با یافتن کار ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کند.

5- دلایل تحصیل مهندسی در نروژ کدامند؟

رایگان بودن تحصیل در رشته ها و مقاطع مختلف به ویژه رشته های مهندسی نفت و شیمی و عملی بودن واحدهای درسی دانشگاهی و همچنین بالا بودن کیفیت و مدارک دانشگاه ها

6- آیا اخذ اقامت نروژ با تحصیل مهندسی شیمی امکان پذیر است؟

متقاضی با تحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی شیمی می تواند اقامت کشور نروژ را دریافت کند. متقاضیان اخذ ویزای کار با اشتغال در این کشور به مدت ۳ سال می توانند برای اخذ اقامت دائم خود اقدام کنند.

7- آیا اخذ تابعیت نروژ با تحصیل مهندسی شیمی امکان پذیر است؟

متقاضی با تحصیل در رشته مهندسی شیمی نروژ می تواند تابعیت این کشور را اخذ کند. متقاضی پس از فارغ تحصیلی باید به مدت ۷ سال در این کشور به کار و اشتغال و زندگی مشغول باشد.

8- مهم ترین شرایط تابعیت و شهروندی نروژ کدامند؟

عدم سوپیشینه و عدم ارتکاب جرم و جنایت در مدت زندگی در نروژ تسلط و مهارت به زبان نروژی و شرکت در کلاس های آموزش زبان نروژی دارا بودن اقامت دائم نروژ زندگی و کار و اشتغال به مدت ۷ سال در نروژ

9- معایب تحصیل مهندسی شیمی در نروژ چیست؟

کشور نروژ دارای آب و هوای خاصی است که ممکن است چند ماه سال کاملا شب و چند ماه سال کاملا روز باشد.

10- مهم ترین مزیت های تحصیل و اقامت در نروژ کدامند؟

تحصیل رایگان برای دانشجویان بین المللی تحصیل در جامعه چند فرهنگی با ثبات و امنیت اجتماعی تحصیل در دانشگاه هایی با استانداردهای عالی آموزشی و تحقیقی امکان اخذ اقامت دائم نروژ با تحصیل در دانشگاه ها

11- آیا متقاضی برای تحصیل مهندسی در نروژ خود می تواند اقدام کند؟

متقاضیان برای مهاجرت تحصیلی به نروژ خود به تنهایی نمی توانند اقدام کنند و بدون کمک و مشاوره با متخصصان مهاجرت این کار بسیار دشوار، زمان بر و پر هزینه خواهد بود.

1/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *