تحصیل در مدارس شبانه روزی روسیه

برای تحصیل در روسیه انتخاب یک مدرسه خوب بسیار مهم است چون به موفق شدن کودک در تمام طول عمرش کمک می کند. روسیه فعالانه با مدارس خوب  عمومی، خصوصی، کاتولیک، مسیحی، شبانه روزی و ESL کار می کند. برنامه تحصیل در مدارس شبانه روزی روسیه موسسه حقوقی توسعه گران مهر علاوه بر یافتن بهترین برنامه آموزشی برای کودک شما، نیازهای آموزشی آکادمیک او را نیز در نظر می گیرد و برنامه مدون تحصیل و اعزام دانشجو به روسیه را ارائه می دهد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در مدارس شبانه روزی روسیه

مدارس شبانه روزی در روسیه از پسران و دختران بین 6 تا 19 سال که می خواهند در محیطی کاملا بین المللی تحصیل کنند، استقبال می نماید. اگر علاقه به تحصیل و توسعه ی یادگیری معنادار و تجربیات اوقات فراغت دارید، مدارس شبانه روزی بین المللی روسیه در بین بهترین مدارس شبانه روزی قرار دارند. شخصیت متعادل تنها در نتیجه ی تحصیل آکادمیک به وجود نمی آید بلکه آموزش هوشیاری و فهم اجتماعی و همچنین سطح بالای نظم درونی نیز مورد نیاز است.

تجربه ی تحصیل و زندگی در یکی از مدارس بین المللی شبانه روزی روسیه به طور طبیعی توانایی برقراری ارتباط به چندین زبان، حضور موفقیت آمیز در یک جامعه و عمل مسئولانه جهت حل درگیری های بین فردی را به این توانمندی ها می افزاید. تحصیل در این مدارس نوجوانان را از توانمندی هایشان آگاه می سازد و به آن ها کمک می کند که به نظرات مخالف بقیه ی افراد احترام بگذارند و به آن ها می آموزد که در مواقع ضروری، سازش نمایند.

دانش آموزان تشویق می شوند که تمام این ویژگی ها را توسعه دهند چرا که این مهارت ها برای هر فردی که در آینده ی شغلی خود وظیفه ی رهبری دارند، مهارتی ضروری می باشد. از طریق تجربیات  متنوع یادگیری در زندگی و فعالیت های خارج از کلاس درس، برنامه ای ایده آل برای دانشجویان جهت کسب “ابزار زندگی” مهم همچون خلاقیت، سازگاری و استقامت تدارک دیده شده است. در طول یک قرن، مدارس بین المللی شبانه روزی روسیه هزاران بزرگسال برای زندگی حرفه ای و شخصی تربیت نموده اند. بسیاری از آن ها در ارتباط نزدیک با دوستان مدرسه ای خود باقی می مانند.

لیست بهترین مدارس شبانه روزی روسیه

لیست بهترین مدارس شبانه روزی روسیه

لیست بهترین مدارس شبانه روزی روسیه

  • موسسه ی مونت روزا
  • مدرسه ی شبانه روزی بین المللی ووندر پارک در مسکو، روسیه
  • مدرسه ی شبانه روزی برای کودکان با استعداد ” ذهنی ” در مسکو، روسیه
  • بریتیش لیسوم مسکو در روسیه
  • مدرسه – پانسیون خصوصی لومونوسف چولکوو در مسکو/ روسیه
  • مدرسه – مهدکودک خصوصی ” زنایکا ” در مسکو روسیه
  • آکادمی ژیمناستیک سوکولنیکی در مسکو/ روسیه
  • مدرسه ی بین المللی خصوصی روسیه در مسکو/روسیه
  • پیترزبورگ لیسوم “آریستوس” در سنت پترزبورگ/روسیه
  • مدرسه ی خصوصی شبانه روز ” موگلی” مسکو در مسکو/ روسیه
  • مدرسه ی تیز هوشان در مسکو/ روسیه
  • اولین مدرسه ی ژیمناستیک اروپای پیتر بزرگ
  • دبیرستان خصوصی
  • مدرسه ی گریبوئدووا
  • مدرسه ی نام گرفته از M. Grockakova

هزینه مدارس شبانه روزی روسیه

مدارس بین المللی شبانه روزی در مسکو به صفات خود می بالند: در این مدارس دانش آموزان در رده ی سنی 3 تا 18 سال در کلاس هایی 14 یا 15 نفره مشغول به تحصیل می باشند. این مدارس از سال ها  پیش که تنها تعداد کمی دانش آموز داشتند، به سرعت رشد کردند. به طور مثال این مدارس در مناطقی در نواحی شرقی اطراف مسکو قرار گرفته است که از طریق سیستم حمل و نقل زیرزمینی ربع ساعت با مرکز شهر مسکو فاصله دارند.

امکانات رفاهی ورزشی آن شامل زمین تنیس، بدمینتون، بسکتبال و باشگاهی کوچک و زمین  دو می باشد. این مدارس حقیقتا مدارسی بین المللی با 40 ملیت متفاوت می باشد. اقلیت قابل توجهی  به زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم یا سوم صحبت می کنند در نتیجه شما می توانید برای تحصیل در روسیه به زبان انگلیسی نیز درخواست دهد.

هزینه ها:

هزینه ی سالانه بین 13900 یورو ( 11917 پوند ) بابت مهدکودک تا 20400-21400 یورو ( 17490  -18348 پوند ) بابت دبیرستان می باشد. همچنین در آن هزینه ای بابت ارزیابی ورود به مدرسه به میزان 2000 یورو ( 1715 پوند ) پرداخت  می کنید. تمام هزینه های خورد و خوراک، اسکان، وسایل مورد نیاز و هزینه امتحانات در این مبلغ گنجانده می شود. البته مبلغ 1000 یورو ( 857 پوند ) بابت اتوبوس و حدود 200 یورو ( 171 پوند ) بابت فرم مدرسه نیز باید پرداخت نمایید.

 مدارک لازم جهت تحصیل در مدارس شبانه روزی روسیه

  1. هر دانش آموز برای پذیرش باید معیارهای لازم را داشته باشد؛
  2. تمام شرایط لازم برای ورود به مدرسه را داشته باشد؛
  3. در صورت نیاز، مدارک اضافه لازم اعلام می شود؛
  4. ارائه فیش پرداخت هزینه و توافق نامه امضا شده توسط والدین به مدرسه الزامی است؛
  5. کپی پاسپورت دانش آموز مورد نیاز است؛
  6. کپی شناسنامه دانش آموز برای اینکه تایید کند چه کسی مسئولیت او را به عهده دارد و کپی مدارک دادگاه که مرتبط با این زمینه است نیز مورد نیاز می باشد؛
  7. متقاضی باید به سن و بلوغ مناسب رسیده باشد؛
  8. مدرسه می تواند نیازهای هر نوع معلولیت را برآورده کند ( در صورت وجود)؛
  9. برای دانش آموزان خارجی، سرپرست قانونی باید رضایت نامه ای را تکمیل و به مدرسه ارائه دهد.

مزایای تحصیل در مدارس شبانه روزی روسیه 

اکثر مدارس شبانه روزی از امکانات ورزشی بسیار خوبی برخوردار هستند. دامنه ورزش و تیم های ورزشی بسیار گسترده است. انواع ورزش های مختلف از اسکواش، هاکی تا بسکتبال و غیره موجود است. استخر شنا و امکانات اسب سواری نیز مهیا  می باشد. بسیاری از باشگاه های تناسب اندام مدارس شبانه روزی بسیار هیجان انگیز هستند که باعث می شود باشگاه های آمادگی جسمانی تجاری خسته کننده به نظر برسند. تیم های دانشگاهی( مدرسه ای) در سطح منطقه و جهان رقابت می کنند.

مزایای تحصیل در مدارس شبانه روزی روسیه 

مزایای تحصیل در مدارس شبانه روزی روسیه

 برخورداری از برنامه ها و امکانات هنری فوق العاده:

تئاتر، رقص، موسیقی  و به طور خلاصه هر چیزی که مربوط به هنر باشد در مدارس شبانه روزی یافت می شود. برخی از مدارس دارای مراکز هنری و هنرهای نمایشی باشکوهی هستند. کلیساهای مجلل با گروه آواز خوانی همچنان مرسوم اند. موسیقی مجلسی، گروه های موسیقی، ارکسترها و گروه های موسیقی جاز فرصت های بسیاری را برای شکوفایی استعداد موسیقیایی دانش آموزان به ارمغان می آورند.

انجام دادن کارهای آکادمی و دانشگاهی فراوان:

در مدارس دولتی اگر خوش شناس باشید، می توانید یک نمایشنامه شکسپپر را بخوانید که در امتحانات از آن سوال می آید. در مدارس خصوصی این امکان فراهم  می شود که 3 _ 4 نمایشنامه شکسپیر را با جزئیات مورد بررسی و مطالعه قرار دهید. آموزش برای امتحان تقریبا ناشناخته است، زیرا دانش آموزان در مدارس شبانه روزی تنها برای ورود به کالج آماده می شوند. در نتیجه گستردگی دوره های آکادمیک در اکثر مدارس شبانه روزی قابل توجه است.

مدارس شبانه روزی مجهز به كتابخانه و مراكز رسانه ای:

مدارس قدیمی تر دارای کتابخانه های سنتی هستند که در اکثر موارد از بسیاری از کالج ها مجهزتر می باشند. کتابخانه ها در طی سالیان متمادی به مراکز رسانه ای تغییر شکل داده اند. کتابخانه معمولی مدارس شبانه روزی علاوه بر کلیه مواد چاپی معمول، مجهز به بروزترین تکنولوژی می باشند. امکانات در مدارس معمولا شامل زمین بازی، کتابخانه، مجموعه کامپیوتر و در سایت بالا، یک سالن ورزش، بسکتبال و رانندگی گلف می باشد. شرایط اخذ بورسیه تحصیلی روسیه را از زبان مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بشنوید و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در مدارس شبانه روزی روسیه به مشورت با متخصصین مهاجرت ما بپردازید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *