تحصیل در رشته هوانوردی در روسیه

پیشگام دانشگاه فنی هوانوردی روسیه موسسه پلی تکنیک ورشو بود، که در سال 1897 تاسیس شد و در جریان انقلاب اول روسیه بسته شد. دقیقا در آن زمان کارکنان دانشگاه Polytechnic ورشو به شهر پایتخت قزاق ها Novocherkassk انتقال داده شدند. در ادامه مقاله به تحصیل در رشته هوانوردی در روسیه بیشتر اشاره شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل در رشته هوانوردی در روسیه

جهت تحصیل در روسیه امروزه دانشگاه فنی هوانوردی دولتی (USATU) یک مجموعه علمی و آموزشی، نوآورانه و مولد با مدارس علمی شناخته شده است، که متخصصان واجد شرایط در همه سطوح تربیت می کند. سال تحصیلی در USATU در ماه سپتامبر آغاز می شود و در ماه ژوئن (01.09 – 30.06) به پایان می رسد. مدرک کارشناسی برای تکمیل، 4 سال تحصیلی طول می کشد، مدرک تخصصی، 5 سال، مدرک کارشناسی ارشد 2 سال و درجه دکتری 4 سال تحصیلی است. همه دانشکده ها تحصیلات تمام وقت را ارائه می دهند.

آموزش هوانوردی در روسیه

امکانات آموزشی و آزمایشگاهی دانشگاه فنی هوانوردی دولتی جهت تحصیل در روسیه 2018 شامل 11 ساختمان دانشگاهی با سالن های سخنرانی چند رسانه ای، کلاس های کامپیوتر و آزمایشگاه هایی با تجهیزات فنی مدرن است. 7 مرکز نوآوری علمی، ایجاد شده با همکاری موسسات RAS و شرکت های بزرگ، 35 آزمایشگاه بین المللی، بین سازمانی، مشارکتی و شاخه های اداری در دانشگاه ها وجود دارد. کتابخانه USATU یکی از بزرگترین کتابخانه های دانشگاهی روسیه است. صندلی های دانشگاه به رهبری دانشمندان و مربیان با تجربه هستند که بسیاری از آن ها به طور گسترده ای در روسیه و خارج از کشور شناخته شده اند.

آموزش هوانوردی در روسیه

دانشکده های هوانوردی در روسیه

آزمایشگاه های آموزشی و تحقیقاتی با کامپیوترهای مدرن، ابزار و وسایل، مدل ها، شبیه سازها، مدل های کارآمدی تجهیزات حمل و نقل هوایی، آموزش فنی و امکانات عالی مجهز شده اند. این باعث می شود کلاس ها را به صورت کامل بروید و کار علمی را در سطح علمی و فناوری به روز نگه دارید. این دانشگاه در سال 1992 به عنوان دانشگاه فنی هوایی ایالتی اوفیا نامگذاری شد. دانشکده های هوانوردی عبارت است از:

  • 7 دانشکده در USATU
  • 2 موسسه آموزشی در USATU
  • 56 تخصص در USATU
  • در شهرهای جمهوری باشکورتستان 5 شاخه USATU وجود دارد.

هزینه تحصیل در دانشگاه هوانوردی روسیه

در دانشگاه هوانوردی روسیه بیش از 23000 دانشجو تحصیل می کنند، که شامل 116 دانشجوی خارجی از 26 کشور است. هزینه تحصیل در روسیه به صورت سالانه به قرار زیر می باشد:

  • هزینه تحصیلات 4000 دلار آمریکا، 270،000 INR (سال اول)
  • هزینه تحصیل 3000 دلار آمریکا 200،000 INR / سال (2 تا 4 سال)
  • خوابگاه 300 دلار آمریکا
  • بیمه درمانی 100 دلار آمریکا / سال
  • کل هزینه کل دوره 14600 دلار آمریکا

شرایط تحصیل انیستیتو هوانوردی مسکو را از مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بخواهید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *