املاک در انگلستان

خارجی ها با وجود هزینه زندگی در انگلستان قادر به خرید ملک در این کشور هستند و اکثر ملیت ها واجد شرایط برای وام های سرمایه گذاری می باشند. کسانی که در خارج زندگی می کنند برای معاملات املاک در انگلستان مستلزم اثبات درآمد هستند و ممکن است از آنها خواسته شود تا 40% ودیعه را برای خرید یا اجاره بپردازند. در مقاله زیر از موسسه حقوقی توسعه گران مهر، ما اطلاعات تکمیلی را در این حوزه به شما ارائه کرده ایم، باشد که کاربرد خوبی در مسیر مهاجرت شما نشان دهد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط خرید املاک در انگلستان برای خارجی ها

اصلی ترین کاری که اتباع خارجی برای خرید ملک در انگلستان باید انجام دهند این است که مبلغ مورد نیاز را کنار بگذارند و در صورتی که به وام رهن مسکن نیازی داشته باشند، اقدامات مربوط به آن را انجام دهند. پس از اینکه شخص خریدار، ملک مورد نظر خود را پیدا کرد و نماینده مشاور املاک، مبلغ پیشنهاد شده توسط خریدار را مناسب دانست، پیش نویسی از قرارداد به وکیل هر دو طرف ارائه میدهد و مبلغ را به اطلاع آنها میرساند. این بدان مناسبت که در صورتی که فروشنده این اجازه را به شما بدهد، میتوانید به عنوان خریدار تمامی مراحل این کار را خودتان انجام دهید.

نماینده و وکیل فروشنده باید با وکیل خریدار تماس بگیرد و یک کپی از قرارداد را به آنها تحویل دهد. سپس، وکیل شخص خریدار تمامی نکات مورد نیاز و تمامی موارد مرتبط را بررسی میکند. وکیل خریدار ممکن است لیستی از لوازم خانه و تسهیلات آن نیز درخواست کند تا خریدار در جریان مواردی که شامل قرارداد می شوند قرار گیرد. وکیل خریدار موظف است تمامی تحقیقات محلی لازم را نیز انجام دهد. وام رهن مسکن بیشتر اوقات 5 هفته پس از ثبت درخواست به متقاضی داده میشود.

تمامی موارد مذکور در بالا شامل اقدامات قبل از عقد قرارداد میباشد. این بدان معناست که هیچ یک از طرفین وظیفه ای در قبال دیگری ندارند، و هم خریدار، هم فروشنده می توانند از انجام معامله انصراف دهند. پس از اینکه این بخش از کار انجام شد و مبالغ رهن مدنظر به اطلاع شخص فروشنده رسید، و با آن موافقت شد، نمایندگان طرفین میتوانند در خصوص تاریخ های تکمیل قرارداد با یکدیگر صحبت کنند.

پس از اینکه این مرحله انجام شد، قراردادی بین طرفین نوشته میشود. در این مرحله، هنگام نوشتن قرارداد، خریدار موظف به پرداخت 10 درصد از کل هزینه ملک میباشند، که به منظور ضمانت عدم فسخ قرارداد پرداخت میشود. پس از آن، در صورتی که هر یک از طرفین قرارداد تصمیم به فسخ آن بگیرد این مبلغ به عنوان خسارت به طرف دیگر داده میشود و اگر ضرری به فروشنده برسد می تواند از خریدار شکایت کند. پس از تکمیل این مرحله نماینده مبلغ ملک را پرداخت میکند بنابراین خریدار می بایست از قبل این مبلغ را به نماینده خود بدهد. سپس وکیل خریدار موظف خواهد بود که باقی مانده مبلغی که باید برای خرید ملک بپردازید را مشخص کند و در دفتر ثبت اراضی این معامله را ثبت کند و گواهی ثبت آن را برای خریدار ارسال نماید. با اتمام این مرحله، ملک به صاحب جدید خود تعلق خواهد داشت و میتواند کلیدهای آن را دریافت کند

قیمت املاک در انگلستان

اگر که قصد خرید و فروش دارید و یا فقط می خواهید بدانید که در بازار املاک منطقه تان چه اتفاقاتی می افتد آن موقع حرکت درست میتواند کمک کند. حرکت درست در روند بازار از بزرگترین مجموعه اطلاعات مربوط به املاک استفاده میکند تا به شما در درک فعالیت های بازار در منطقه تان کمک کند. مشاهده کنید که اموال زیادی برای خرید در دسترس هستند که میانگین قیمت آنها پرداخت شده و تعدادی از آنها فروش رفته اند. اولین خسارت سالیانه به نمایندگان فروش املاک لندن شش سال پیش از زمانی که در بازار آغاز به کار کردند وارد شد که کاهش تعداد خانه های فروخته شده و هشدار رکود اقتصادی طولانی در بازار املاک پایتخت دلیل این خسارت بود.

فاکستون که برای آن کمیسیون های خوب و ناوگان مینی cooper شناخته شده است گفته است که بی اعتمادی مشتریان به دلیل نامعلومی brexit است.پس از سال ها رشد سریع قیمت خانه در لندن میزان تاثیر تمبر مهره ای که در سال 2016 معرفی شده بود و مقرون به صرفه و ارزان بود بالاتر رفت. نیک بادن مدیر اجرایی گفته:سال 2018 یکی از سخت ترین فروش ها را در بازار لندن داشته ایم که همراه با تحریم ها و سقوط از سطوح پایین سال های تاریخی است.آژانس املاک در سال گذشته 2.529 ملک به فروش رسانده است.با 15 درصد سقوط از میانگین قیمت فروش foxton که از 582.000پوند به 581.000 پوند در سال 2017 کاهش یافته است.

چشم انداز وحشتناکی در سراسر کشور اتفاق افتاد بزرگترین ساختمان جامعه بریتانیا گفته است که قیمت خانه از ماه ژانویه تا فوریه با میانگین قیمت 211.304پوند 0.1درصد سقوط داشته است این در حالیست که میزان رشد سالانه این قیمت از 0.1درصد به 0.4افزایش یافته است.

میانگین قیمت خانه در انگلستان چند است؟

میانگین قیمت ملک در اپریل 2019 بر روی 312.242 پوند قرار گرفته است.این افزایش 1.08 درصدی در سه ماه اخیر (از ژانویه 2019) و افزایش 1.26 درصد از دوازده ماه گذشته است.از لحاظ انواع ملک ساختمان ها در انگلستان با میانگین 298.122 پوند و خانه های تراس دار با 252.859 پوند به فروش رسیده است.

سایت های معتبر خرید املاک در انگلستان

مک گراو هیل میگوید که خرید خانه یک تعهد بزرگ است و جستجو برای خرید خانه میتواند یک دردسر بزرگ باشد.  در بازاری که نرخ وام در حال تغییر است و اعتماد مصرف کننده هنوز مشخص نیست و متزلزل است، پیدا کردن ملک مناسب به سختی پیدا میشود. در اینجا چند وب سایت یافتن ملک مناسب وجود دارد که به شما کمک میکند تا راحت تر ملک مورد نظرتان را پیدا و جستجو را محدودتر و سپس خریداری کنید که در ادامه این سایت ها ذکر شده اند:

  • Realtor.com

فهرستRealtor.com بیش از 900 فهرست ذکر شده در سراسر کشور را به روز رسانی کرده است. این امر باعث می شود بیش از4 میلیون فهرست از حداکثر اطلاعات موجود در دسترس برای همسایگان فراهم می شود. از آنجا که وب سایت رسمی انجمن ملی، اطمینان داده است که یک سایت معتبر برای شروع جستجو می باشد، جستجو را آغاز کنید.

سایت های معتبر خرید املاک در انگلستان

سایت های معتبر خرید املاک در انگلستان

  • Home finder.com

این سایت فهرست خود را بر اساس دسته بندی از لیست های کارگزاران به اجاره ها، سلب حق مالکیت و طبقه بندی جدید ایجاد می کند که برای متقاضیان حائز اهمیت است از نوع فهرستی که آنها میخواهند دنبال کنند، مفید است. با منابعی در وبلاگ خود، چندین راهنمای موجود و حرفه ای که برای چت کردنHomefinder.comاز طریق فرآیند خرید ملک، قدم به قدم به شما کمک میکنند.

  • Trulia.com

ترولیا واقعا یک سایت محبوب و کاربر پسند است. با قابلیت هایی برای نمایش فهرست در فهرست عکس و حتی فرمت های نقشه. شعار آنها ” دریافت کلاهبرداری داخلی است” و در این سایت کاربران میتوانند با بررسی مدرسه,روند قیمت،گزارش های جرم از ساکنان محلی انجام دهد. آنها اخیرا یک ویژگی عامل را پیدا کرده و می توانید آن را از طریق برنامه تلفن همراه انجام دهید.

  • Homes.com

این سایت راه تازه ای برای جستجوی اصول اولیه فراهم میکند؛ ملک هایی برای فروش، مکان هایی برای اجاره و ملک هایی که اخیرا فروخته شده اند، ارزش های یک ملک و یک راهنمای حرفه ای محلی برای کمک به جستجوی شما برای یافتن ملک مناسب است. اطلاعات جمعیتی برای همسایگی در نمودارها نمایش داده می شود و درک اینکه این مکان بسیار عالی برای جستجوی آسان شما است.

  • Realstate.com

این سایت دارای برخی از اطلاعات عمیق فاجعه شناختی و تجزیه و تحلیل بازار به روز ملک است. اطلاعات ملک را نمایش میدهد. فهرست ملک ها را می توان بر اساس معیارهای مورد نظر طبقه بندی کرد و شما حتی می توانید در این سایت ارزش ملک ها را دریافت کنید.

  • Forsalebyowner.com

این سایت بسیار توضیح دهنده است، در این سایت می توانید لیست ملک هایی که به فروش نمی رسند را پیدا کنید. در اینجا می توانید خانه های خود را در بازار ملک به فروش برسانید و حتی منابع زیادی هم برای خریداران و هم فروشندگان پیدا کنید.اطلاعاتی را راهنمای خود قرار دهید تا مطمئن شوید که اگر تصمیم به خرید خانه دارید چیزی را فراموش نکنید.

  • Zillow.com

این سایت اغلب توسط صاحبخانه هایی برای بررسی ارزش ملکشان استفاده می شود. با نمایش بیش از 100 میلیون لیست( از دیدگاه گوگل زمین) نه تنها برای کسانی که قصد فروش ملکشان را دارند، ارزیابی آنها با استفاده از داده های موجود در دسترس عموم قرار میدهد که می توانند سوالات خود را بپرسند و در فروم های مشاوره در جامعه آنلاین آنها شرکت کنند. با استفاده از این وب سایت های شکار املاک، میتوانید کمی زمان و انرژی خود را در جستجوی ملک مورد نظر ذخیره کنید که می تواند جستجویی طولانی باشد اما در نهایت می توانید ملک مورد نظرتان را در در یکی از این سایت ها پیدا کنید. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) تماس بگیرید.

اخذ اقامت انگلستان از طریق خرید ملک

با توجه به سیستم سرمایه گذاری مهاجران در انگلستان، مالکان قادر خواهند بود تا زودتر از دیگران امتیاز شهروندی خود را در این کشور دریافت نمایند. جهت اخذ اقامت، متقاضیان ملزم به اقدام در یکی از زمینه های زیر می باشند:

  • حفظ و تطبیق خود با شرایط کشور و کار بدون حمایت کارفرما ( خارج از خود کارفرمایی و کسب و کار ).
  • تبدیل کشور انگلستان به کشور اصلی خود. سرمایه گذاران جهت دریافت ویزای خود ملزم به گذران 6 ماه از 12 ماه سال در کشور انگلیس می باشند.

گزینه های سرمایه گذاری:

متقاضیان می بایست بیش از 75% میزان سرمایه گذاری قانونی در کشور انگلیس را در این کشور سرمایه گذاری نمایند. و 25% باقی مانده را در دارایی ملکی صرف نمایند. همانطور که گفته خواهد شد، هر چه میزان سرمایه گذاری بیشتر باشد، سرعت دریافت اقامت نیز بیشتر خواهد بود.

الزامات اخذ امتیاز شهروندی:

افرادی که بیش از 5 سال در کشور انگلستان اقامت داشته اند می توانند جهت اخذ امتیاز شهروندی اقدام نمایند. البته شایان ذکر است که لازمه دریافت امتیاز شهروندی رعایت موارد زیر می باشد:

  • در صورتی که افراد بیش از 90 روز از 12 ماه سال ( بیش از3  ماه ) در کشور حضور نداشته باشند، روند اخذ امتیاز شهروندی به تعویق خواهد افتاد.
  • کل زمان غیبت از کشور در طول 5 سال اقامت در این کشور نباید بیش از 450 روز باشد. ( 3 ماه از هر سال و یا 75% زمان فرد).
  • عدم هر گونه سوء سابقه در زمان اقامت.
  • دانستن فرهنگ و سبک زندگی در این کشور.
  • مهارت در زبان انگلیسی، ولز و یا اسکاتلندی.

نکات مهم قبل از خرید املاک در انگلستان

در صورتی که برای تامین هزینه های خرید ملک در کشور انگلستان به کمک مالی نیاز دارید، اتباع غیر اروپایی میتوانند از بانک های انگلستان و یا از دلال ها، وام سرمایه گذاری دریافت کنند. دلیل پرداخت وام این است که خرید ملک نوعی سرمایه گذاری در انگلستان محسوب می شود. بیشتر افرادی که به شما وام میدهند، از شما مبلغی معادل 10 درصد از کل ارزش ملک را به عنوان ضمانت دریافت خواهند کرد که این مبلغ می تواند برای اتباع خارجی تا 40 درصد هم افزایش پیدا کند. همچنین ممکن است بتوانید وامی را که در کشور محل زندگی خود دریافت کرده اید به خارج از کشور بفرستید اما احتمالا مجبور به پرداخت مالیات خواهید شد. هزینه های مربوط به دریافت وام نیز بسته به شخصی که به شما وام میدهد میتوانند متفاوت باشد اما این مبلغ ها معمولا هزینه های رزرو وام، و یا تکمیل روند دریافت آن را شامل میشوند.

مزایده ملک در انگلستان

همچنین می توانید در حراج ها و یا مزایده ها ملکی را خریداری کنید. مزایده یکی از بهترین راه ها برای خرید ملک با قیمت پایین و با سرعت بالاست. معمولا مزایده طی 28 روز به اتمام میرسد. با این وجود برای انجام این کار باید با روند آن آشنایی داشته باشید و از قبل برای آن آماده شده باشید و ملک مورد نظر را دیده باشید و مطمئن باشید که سرمایه گذاری خوبی برای شما به شمار می رود.

آیا بهتر است در انگلستان ملک را خریداری کنید یا اجاره؟

اگر قصد دارید در کشور انگلستان برای مدت طولانی ای بمانید و یا در صورتی که از خرید ملک در یک مکان مشخص اطمینان دارید، خرید خانه یا آپارتمان در کشور انگلستان می تواند انتخاب بهتری باشد مخصوصا با توجه به پایین بودن نرخ سود وام مسکن در سال های گذشته. با این وجود، در صورتی که قصد داشته باشید تنها برای مدت چند سال در این کشور اقامت کنید، اجاره مسکن گزینه بهتری برای شهروندان خارجی به شما میرود. هم چنین جبران هزینه های مالیاتی و سایر هزینه ها در کوتاه مدت به صرفه نیست. اجاره مسکن به افرادی که تازه به این کشور مهاجرت کرده اند این امکان را میدهد که در منطقه های مختلف زندگی و آنها را بررسی کنند.

مزایده ملک در انگلستان

مزایده ملک در انگلستان

اعلام مبلغ پیشنهادی:

پس از اینکه هزینه خرید مسکن خود را تامین کردید، می توانید برای خرید املاک موجود در انگلستان قیمت پیشنهادی خود را اعلام کنید. این کار را میتوانید به صورت شفاهی و یا نوشتاری و از طریق مشاور املاک انجام دهید و یا آن را مستقیما به یک فروشنده خصوصی اعلام کنید. پس از اینکه با مبلغ پیشنهادی شما موافقت شد، فروشنده وظیفه انجام امور مربوط به نوشتن قرارداد برای انتقال مالکیت را بر عهده خواهد داشت.

در انگلیس، ولز و ایرلند شمالی، صرف اینکه با پیشنهاد شما موافقت شود، فروشنده از لحاظ قانونی وظیفه ای در قبال شما نخواهد داشت تا اینکه قراردادی بین طرفین به امضا برسد. بنابراین برای انجام اقدامات خرید و فروش خود کمال دقت را به خرج دهید و طبق قوانین موجود  شرایط مهاجرت به انگلستان اقدام فرمائید. اگر طبق چارچوب فوق، سوالاتی در ذهن شما می چرخد، ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) پاسخگوی شما خواهیم بود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *