اعزام دانش آموز به لهستان

اگر می خواهید در لهستان تحصیل کنید، باید شرایط اعزام دانش آموز به لهستان را بپذیرید. این مقاله نوشته شده است تا شرایط لازم برای راحتی شما را شرح دهد. گزینه های موجود برای نامزدهای که واجد شرایط برای تحصیل در لهستان هستند؛ در زیر آورده شده است، اگر حداقل یکی از معیارهای زیر را دارید شما می توانید این گزینه را انتخاب کنید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط اعزام دانش آموز به لهستان

جهت تحصیل در لهستان گام اول و اساسی برای هر دانشجو، این است که شما باید حداقل دوره دبیرستان را تمام کرده باشید، این امر شما را قادر می سازد تا در یک سطح علمی تحصیلات خود را ادامه دهید. ثانیا، در طول دوره تحصیل شما، باید اجازه اقامت قانونی در لهستان بدست آورید. در نهایت، بسته به زبان انتخابی شما، باید مدرک گواهی مهارت زبان را نشان دهید که دانش دقیق شما را از زبان انگلیسی یا لهستانی ثابت می کند.

تحصیل در لهستان

برای تحصیل در لهستان، شما ملزم به تحصیل در سطح متوسطه هستید و یک گواهینامه تحصیلی باید داشته باشید که تایید می کند واجد شرایط درخواست تحصیل هستید. داشتن گواهینامه ها و مدارک بین المللی مانند مدرک لیسانس بین المللی یا مدرک لیسانس انگلیسی، به صورت آزادانه برای تحصیل در مقطع کارشناسی در یک دانشگاه لهستان واجد شرایط خواهد بود.تحصیل در لهستان

اگر شما دارای یک مدرک معادل از کشور خود هستید، این سند باید به صورت قانونی در یکی از مراکز دیپلماتیک لهستان یا یکی دیگر از موسسات مناسب شناخته شود. قانون گذاری به این معنی است که گواهی دیپلم شما مطابق با قانون کشور صادر شده است. پس از آن، شما باید برآوردهای آن را با قانون لهستان بررسی کنید. این فرایند اعطای شناسایی درجه ای از یک موسسه دانشگاهی خارجی، نوسترآیی نامیده می شود.

پذیرش تحصیلی در لهستان

برای پذیرش مطالعات تحصیلات تکمیلی، باید یک دیپلم کارشناسی را از موسسه لهستانی یا معادل آن در خارج از کشور، که در لهستان نیز شناخته شده است، ارائه دهید. شما ملزم هستید تا پایان دوره اول، نوسترآهنگی دیپلم خارجی خود را به دانشگاه لهستانی ارائه دهید. اگر شما یک کارت شهروندی معتبر لهستان یا شما یک شهروند از یک کشور عضو شهروندی اتحادیه اروپا، ایالتی EFTA (حزب توافقنامه اتحادیه اروپا یا کنفدراسیون سوئیس، یعنی نروژ، لیختن اشتاین، ایسلند یا سوئیس) یا عضو خانواده ای از این شهروندان هستید، می توانید جهت پذیرش در دانشگاه های لهستان اقدام کنید.

نامزدهای واجد شرایط برای درخواست در این روش بایستی مدارک استخدام را همانگونه که در مصوبه مجلس شورای ملی AMU، در مورد روش درخواست سال اول تمام وقت و مطالعات اضافی در سال تحصیلی تعیین شده آمده است و همچنین پرداخت هزینه پذیرش را ارائه دهند.

تحصیل رایگان در لهستان

تحصیل تمام وقت در لهستان رایگان است به جزء در رشته های مطالعات فراشناختی، مطالعات بعد از دیپلم، دوره های آموزش داده شده در زبان های خارجی در دسترس می باشد. دانشجویان خارجی باید هزینه هایی را به همان میزان که توسط شهروندان جمهوری لهستان پرداخت می شود، پرداخت کنند. دارنده کارت های شهروند معتبر لهستان و شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا، EFTA-EEC و سوئیس، که تصمیم به تحصیل در لهستان دارند، می توانند از شرایط اخذ بورسیه تحصیلی لهستان بهره مند شوند.

مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند در کمترین زمان ویزای مهاجرت تحصیلی به لهستان را برای شما دریافت کرده و به ادامه تحصیل در این کشور بپردازند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *