پذیرش از دانشگاه های پزشکی فیلیپین

پس از اتمام دوره پیش دانشگاهی، دانش آموزان برای آزمون ملی پزشکی NMAT پذیرفته می شوند. که شامل دو قسمت کلامی، منطقی، کمی و قسمت فیزیک، شیمی و زیست شناسی است. لطفا توجه داشته باشید که هیچ سیستم ارزیابی در مورد NMAT وجود ندارد، فقط گذراندن این آزمون برای پذیرش از دانشگاه های پزشکی فیلیپین کافی است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط پذیرش از دانشگاه های پزشکی فیلیپین

دانش آموزان مطالعه (MBBS) به خاطر هزینه های تحصیلی کم و هزینه زندگی مقرون به صرفه تحصیل در فیلیپین انتخاب می کنند. این به خاطر کیفیت آموزش پزشکی ارائه شده توسط دانشگاه شریکز، دانشگاه کمک دائمی داتاز، فیلیپین استز می باشد. آیا می دانید که یکی از ده پزشک در ایالات متحده آمریکا از دانشگاه پزشکی فیلیپین فارغ التحصیل شده اند. نرخ پاکسازی MCI برای کمک به دانشگاه دائمی در مقایسه با دیگر دانشگاه ها با توجه به شباهت بسیار نزدیک برنامه درسی با برنامه هندسی MBBS و روش متدولوژی با کیفیت بالا که توسط این دانشگاه در تدریس استفاده می شود، بالا است. در سال 2017 دانش آموز UPHSD در معرض آزمایش USMLE در فیلیپین قرار گرفت.

دوره پزشکی در فیلیپین

دانش آموزان هندی که می خواهند دوره MBBS / MD را دنبال کنند، ابتدا باید برای یک دوره پیش از مداخله پذیری (مدت زمان این دوره 16 ماه) اقدام کنند و پس از اتمام تحصیل، می توانند در رشته پزشکی ثبت نام کنند. این دوره به طور عمده شامل زیست شناسی، فناوری های دارویی، پرستاری، داروسازی، فیزیوتراپی و روانشناسی است. پس از اتمام این دوره، دانش آموزان می توانند پس از پاکسازی آزمون NMAT، که مشابه آزمون NEET در هند است، در هر دانشگاه پزشکی فیلیپین ثبت نام کنند.

دوره پزشکی در فیلیپین

هزینه پزشکی در فیلیپین

دانش آموزانی که MBBS را در Phlippines مطالعه می کنند، باید در ابتدای سال تحصیلی هزینه های خود را پرداخت کنند. فقط در سال اول، آن ها باید در اقساط مختلف هزینه را پرداخت کنند. صرف نظر از هزینه ها، اگر آن ها در خوابگاه دانشگاهی اقامت کنند، باید برای غذا و اقامت خود هزینه کنند. به دانش آموزان توصیه می شود که هزینه های پذیرش، هزینه تحصیل در فیلیپین، هزینه های خوابگاه و هزینه های حمل و نقل خود را مستقیما به حساب بانکی دانشگاه واریز کنند. کل هزینه برای تکمیل مدرک MBBS در فیلیپین نزدیک به 25 واحد است. این شامل هزینه های اقامت فیلیپین و غذا می شود.

آموزش پزشکی در فیلیپین

دوره ریاضی دوره 5 و نیم سال برای نامزدهای +2 با پیشینه علمی است. 16 ماه اول برای دوره پیش از آموزش اختصاص یافته است، این تمرکز بر ایجاد یک پایگاه برای آموزش قوی است. دانشجویان چهار ساله بعدی، موضوعات پزشکی طبقاتی را مطالعه می کنند و چرخش بالینی را انجام می دهند (همچنین به عنوان یک دوره کارآموزی پزشکی یک ساله نامیده می شود). دانشجوی پزشکی باید یک کارآموزی را در یک بیمارستان مجاز بگذراند، کارآموز باید گواهی کارآموزی و گواهی فارغ التحصیلی را ارائه کند. دانشگاه و مشاوره آن شما را برای پیگیری موفقیت آمیز کارآموزی راهنمایی می کنند.

ویزای دانشجویی فیلیپین

دانش آموزانی که می خواهند در رشته پزشکی (MBBS) در فیلیپین تحصیل کنند، باید ویزای دانشجویی را از سفارت فیلیپین در هند دریافت کنند. گرفتن ویزای فیلیپین بدون مصاحبه مستقیم از سفارت هند انجام می شود، به طوری که معمولا دانشجویان ویزای توریستی را دریافت می کنند و بعد آن را در فیلیپین به ویزای دانشجویی تبدیل می کنند. همانطور که بیشتر دانشجویان هند در سن 17 سالگی مسافرت می کنند، باید مجوز تحصیلی ویژه (SSP Visa) که به مدت شش ماه معتبر است، دریافت کنند. آن ها باید این SSP را تا زمانی که به 18 سال برسند تمدید کنند. پس از آن دانش آموزانی که در پزشکی (MBBS) در فیلیپین تحصیل می کنند، تا پایان دوره برای مدت اقامت خود در فیلیپین، ویزای دانشجویی دریافت می کنند.

مهاجرت به فیلیپین می تواند مراحل مختلف داشته باشد، که شما می توانید با مشاورین تلفنی ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) به صورت رایگان مشاوره شوید.

2.3/5 - (3 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *