مشاوره رایگان مهاجرت به نیوزلند

نیوزلند از جمله کشورهای مهاجرپذیر می‌باشد، چرا که دارای وسعتی زیاد با جمعیت کمی است و میل به افزایش جمعیت دارد، به همین جهت برنامه‌های مهاجرتی زیادی اجرا می‌کند تا بتواند مهاجرین بیشتری به کشور خود جذب نماید، اما برنامه‌های مهاجرتی دارای قوانین و شرایط خاصی هستند و به همین جهت نیاز به آماده‌سازی و مدارک مهمی نیز خواهند داشت.‌ بنابراین برای اینکه بتوان یک مسیر مهاجرت مناسب را انتخاب کرد و پروسه مهاجرتی را شروع نمود، نیاز به اطلاعات علمی و تخصصی زیادی می‌باشد که می‌توان با استفاده از یک وکیل مهاجرت به نیوزلند، این مسیر درست را انتخاب نمود که معمولاً نیاز به کار در زمان زیاد یا کم خواهد داشت. وکیل مهاجرت به نیوزلند با مشاوره رایگان جهت مهاجرت به نیوزلند به موکل خود تمامی روش‌های مهاجرت را توضیح می‌دهد و به او کمک می‌کند تا با انتخاب مسیر درست مهاجرتی به کشور نیوزلند برود.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

وکیل مهاجرت به نیوزلند و خدمات و توانایی‌های او

معمولا افرادی که می‌خواهند به مهاجرت به نیوزلند بپردازند، باید قبل از اقدام برای مهاجرت با یک وکیل بسیار با سابقه و مجرب مشورت نمایند و از مشاوره‌های او استفاده کنند. می‌توان گفت یک وکیل مهاجرت مناسب باید دارای سابقه کاری خوبی باشد و توانایی لازم جهت اخذ ویزاهای مختلف کشور نیوزلند را داشته باشد. با توجه به اینکه عصر، عصر تکنولوژی و اینترنت است، بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به نیوزلند را دارند، معمولاً به دنبال برقراری ارتباط به صورت آنلاین با وکلای زبده هستند، از این رو یک وکیل مجرب و باسابقه امکان برقراری ارتباط آنلاین با موکل خود را خواهد داشت تا بتواند به او مشاوره مهاجرت به نیوزلند را به صورت رایگان ارائه دهد.

بنابراین وکیل مهاجرت نیوزلند خوب، با ارائه خدمات آنلاین به مشتریان خود کمک زیادی می‌کند تا بدون صرف وقت و هزینه مشاوره، بتوانند وقت سفارت برای آنها بگیرند و همچنین قراردادهای لازم را برای مشتریان خود تهیه نمایند و بدین ترتیب از موکلین خود نیز هزینه کمتری دریافت کنند.

می‌توان گفت وکیل و مشاوره مهاجرت به نیوزیلند همچنین باید توانایی ارتباط با سایر وکلای بین المللی را داشته باشد تا امکان موفقیت پرونده‌های موکلین خود را افزایش دهد. یک وکیل مهاجرت زبده و با مهارت، به تمامی دستورالعمل‌ها، قوانین و تبصره‌های اداره مهاجرت نیوزلند آگاه است، به همین جهت مسیر مهاجرت موکلین خود را به این کشور به راحتی میسر می‌نماید. بنابراین افرادی که قصد مهاجرت به نیوزلند را دارند، باید وکیل مهاجرت بامهارت و باسابقه به نیوزلند داشته باشند تا آنها را در راه رسیدن به این کشور یاری کند.

وکیل مهاجرت به نیوزلند

انواع مشاوره مهاجرت به نیوزلند

نیوزلند از جمله کشورهای می‌باشد که با توجه به اینکه دارای جمعیت کمی است، به همین دلیل برای رفع نیازهای خود به جذب افراد مورد نیازش می‌پردازد و به عنوان یکی از کشورهای مهاجرپذیر دارای برنامه‌های مهاجرتی بسیار گوناگونی خواهد بود.

می‌توان گفت برای مهاجرت به نیوزلند، روش‌های مختلفی وجود دارد که همه آنها زیر مجموعه ۷ روش اصلی همچون روش مهاجرت تحصیلی، روش مهاجرت کاری، روش مهاجرت از طریق تولد، روش مهاجرت از طریق ازدواج، روش مهاجرت از طریق پناهندگی، روش مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، روش مهاجرت از طریق هنرمندان خواهد بود که از مهمترین روش‌های مهاجرتی به کشور نیوزلند می‌توان به روش کاری و تحصیل در نیوزیلند اشاره کرد و این روش‌ها بیشتر متقاضیان را به خود جلب کرده است.

به طور کلی می‌توان گفت کشور نیوزلند دارای برنامه‌های مهاجرتی بسیار شبیه به کشور استرالیا است، اما با توجه به نیازها و شرایط این کشور، سخت‌گیری‌های بیشتری نسبت به کشور استرالیا برای مهاجرت برای متقاضیان اعمال خواهد کرد. بنابراین یک وکیل مهاجرت به نیوزلند خوب باید عملکرد مناسبی با توجه به هر دسته‌بندی مهاجرتی داشته باشد و مدارک خواسته شده را هماهنگ با نیاز کشور نیوزلند به سفارت آن ارائه دهد. می‌توان گفت برخی از مسیرهای مهاجرتی همچون مهاجرت تحصیلی در نیوزلند، در مقایسه با دیگر مسیرهای مهاجرتی همچون سرمایه گذاری برای کارآفرینی در نیوزلند، زمان بسیار کمی از وکیل می‌گیرد و در نتیجه پروسه مهاجرتی بسیار سریع‌تر پیش خواهد رفت.

وکیل مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل

می‌توان گفت یکی از روش‌های مرسوم و پرطرفدار جهت مهاجرت به نیوزلند، مهاجرت از طریق تحصیل است، مهاجرت تحصیلی به نیوزلند در تمام مقاطع تحصیلی این کشور انجام می‌گیرد، یعنی از مدارس تا دکتر، پس دکترا و حتی امکان مهاجرت تحصیلی برای فرصت مطالعاتی نیز به مهاجران داده می‌شود. معمولاً کشور نیوزلند همانند سایر کشورها همچون کانادا و استرالیا در مقاطع بالاتر از مدارس، نیمی از تایم تحصیل افراد را به عنوان اقامت کاری محسوب خواهد کرد و همین امر موجب می‌شود تا دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی با انجام سال‌های کاری کمتر و براساس سال‌های تحصیلش، بتوانند اقامت دائم و پاسپورت نیوزلند را اخذ کنند. معمولاً دانشجویانی که در کشور نیوزلند مهاجرت کرده‌اند در حین تحصیل اجازه کار دانشجویی را به صورت پاره وقت خواهند داشت، یعنی در زمان دانشگاه، می‌توانند همزمان با تحصیل ۲۰ ساعت در هفته کار کنند و در تعطیلات نیز به صورت تمام وقت امکان کار کردن را خواهند داشت.

کشور نیوزلند از جمله کشورهایی می‌باشد که دارای سیستم آموزشی بسیار باکیفیت و قدرتمندی است و در زمینه‌های مختلف به ویژه تحقیقاتی و پژوهشی بسیار فعال می‌باشد. در این کشور اجازه همراه آوردن همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال برای فرد دانشجو وجود دارد و در زمان تحصیل این فرد در دانشگاه‌های نیوزلند، فرزندان زیر ۱۸ سال فرد دانشجو می‌توانند از شرایط تحصیل رایگان در نیوزلند برخوردار گردند و همسر او هم اجازه کار در نیوزلند را خواهد داشت تا بتواند به تامین راحت هزینه زندگی در نیوزلند بپردازند.

دانشجویان برای آنکه بتوانند مهاجرت تحصیلی به نیوزلند را بگیرند با دو پروسه پذیرش و ویزا مواجه هستند. معمولاً برای اخذ پذیرش از بهترین دانشگاه های نیوزلند و ویزای تحصیلی مدارک و شرایط مختلفی برای فرد متقاضی وجود دارد که با توجه به مقطع تحصیلی، دانشگاه محل تحصیل، رزومه فرد و …  تفاوت‌هایی خواهد داشت، بنابراین این افراد می‌توانند با استفاده از یک وکیل مهاجرت به نیوزلند باتجربه و مشاوره با او، اقدامات لازم را به صورت دقیق و کامل انجام دهند و به راحتی مهاجرت تحصیلی خود را بدست آورند.

معمولا دانشگاه‌ها و موسسات نیوزلند امکان تعیین شهریه خود را خواهند داشت، یعنی شهریه‌ی هر دانشگاه و موسسه با موسسه دیگر تفاوت‌های خواهد داشت، بنابراین دانشجویان بین المللی برای آنکه بتوانند دوره کارشناسی در آن را بگذرانند با بین 22 تا ۳۲ هزار دلار هزینه کنند و جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد نیز باید بین ۲۶ تا ۳۷ هزار دلار بپردازند، اما این میزان هزینه با توجه به نوع تحصیل آنها متفاوت است، یعنی هزینه تحصیل پزشکی در نیوزلند، تحصیل مهندسی در نیوزلند، تحصیل دامپزشکی در نیوزلند و … با یکدیگر در مقاطع مختلف تفاوت دارد و این افراد هزینه بالاتری باید بپردازند. لازم به ذکر است در مقطع کارشناسی سطح زبان انگلیسی افراد باید مدرک آیلتس نمره ۶ و برای کارشناسی ارشد آیلتس آنها 6.5 و برای دکترا آیلتس با نمره ۷ داشته باشند.

وکیل مهاجرت به نیوزلند از طریق کار

یکی دیگر از راه‌ها جهت مهاجرت به نیوزیلند استفاده از مسیر کاری می‌باشد، معمولا برنامه‌های مهاجرتی کاری در این کشور به صورت‌های مختلفی انجام می‌شود. مثلاً فردی که دارای یک کارفرمای نیوزلندی می‌باشد که به او پیشنهاد کاری نموده، راحت‌تر می‌تواند وارد کشور نیوزلند گردد و مشغول به کار شود و سپس با احراز شرایط و مدارک لازم اقامت نیوزلند را کسب کند.

می‌توان گفت پیدا کردن کار خارج از کشور که فرد در کشور مقیم نیست و با کارفرما ملاقات حضوری ندارد، کار بسیار سختی است، به همین دلیل کشورهای مختلفی همچون نیوزیلند، استرالیا و کانادا برنامه‌های مهاجرتی گوناگونی ایجاد کرده‌اند تا نیروی کار ماهر بتواند جذب این کشور شود، اما شرایطی دارند و این برنامه‌ها با داشتن تحصیلات مناسب، سن مناسب، مدرک زبان، رزومه خوب میسر می‌گردد و فرد می‌تواند با مهاجرت به این کشورها از همان ابتدا برای اقامت دائم اقدام کند.

معمولا افراد می‌توانند با استفاده از برنامه اسکیل میگرنت امتیاز خود را بالا ببرند و بدین ترتیب با گرفتن مهاجرت به نیوزلند، اقامت دائم این کشور را نیز بدست آورند، برای افزایش امتیاز این برنامه می‌توانند یک پیشنهاد شغلی استانی داشته باشند. به طور کلی برای استفاده از این برنامه و امتیاز آن، نیاز به وکیل بسیار مجرب و کار بلد می‌باشد تا از قوانین اداره مهاجرت نیوزلند به خوبی آگاه باشد و با ارائه مشاوره‌های لازم به فرد، او را در این راه کمک کند.

وکیل مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

معمولاً در کشور نیوزلند برنامه‌های مختلفی جهت سرمایه‌گذاری در نظر گرفته می‌شود که پایه اکثر آنها جهت کارآفرینی است. به همین دلیل این کشور به جذب سرمایه‌گذاران و کارآفرینان از سراسر دنیا می‌پردازد و برنامه‌هایی متنوعی را برای آنها در نظر گرفته که می‌توانند با اجرای آنها در کمتر از دو سال اقامت دائم نیوزلند را به دست آورند، بنابراین یکی از روش های اخذ اقامت نیوزلند از طریق سرمایه گذاری است.

از این رو یک وکیل مهاجرت به نیوزلند، باید موکل خود را از راه‌های سرمایه گذاری در این کشور مطلع کند و اطلاعات را به صورت کاملاً صادقانه در اختیار موکلین خود قرار دهد و نحوه اقدام، ریسک‌ها و امتیازات سرمایه گذاری در این کشور را برای او توضیح بدهد. معمولاً صداقت و مهارت وکیل در این برنامه سرمایه‌گذاری در نیوزلند بسیار حائز اهمیت است تا موکلین از سرمایه خود به سود برسند و دچار زیان نشوند و بتوانند اقامت دائم نیوزلند را با کارآفرینی در این کشور کسب کنند چرا که اقامت نیوزلند از طریق خرید ملک و اوراق قرضه میسر نمی‌گردد.

وکیل مهاجرت به نیوزلند از طریق ازدواج

یکی دیگر از مسیرهایی که با آن، اقامت دائم کشور نیوزلند را می‌توان بدست آورد، ازدواج با شهروند یا فردی می‌باشد که اقامت دائم نیوزلند را داشته باشد، یعنی اگر فرد با شخصی ازدواج کند که شهروند نیوزلند است و اقامت دائم این کشور را دارد، می‌تواند به سبب آن اقامت کشور نیوزلند را به دست آورد. برای گرفتن این اقامت افراد باید ترجمه رسمی اسناد و مدارک قانونی ازدواج خود را به اداره مهاجرت نیوزلند ارائه دهند، همچنین متقاضی باید تمام امور مرتبط با پروسه ازدواج و مهاجرت به نیوزلند را بداند و از قوانین داخلی این کشور خبر داشته باشد، بنابراین با توجه به اینکه مهاجرت از طریق ازدواج دارای جزئیات حقوقی و مراحل پیچیده‌ای می‌باشد، مشاوره با یک وکیل مهاجرت به نیوزلند که از قوانین داخلی این کشور آگاه است و تجربه لازم را دارد، می‌تواند به آنها کمک زیادی کند.

وکیل مهاجرت به نیوزلند

جمع بندی

در این مقاله روش‌های متعدد مهاجرت به نیوزلند معرفی گردید و همچنین به شرح برخی از این روش‌ها با بکارگیری یک وکیل مهاجرت باسابقه پرداخته شد و به نکاتی اشاره شد که یک وکیل مهاجرت به نیوزلند زبده و بامهارت باید داشته باشد تا بتواند بهترین خدمات و کمک‌ها را به موکلین خود ارائه دهد. از جمله مهم‌ترین شاخصه‌های یک وکیل مهاجرت خوب شامل داشتن صداقت، اطلاعات کامل در مورد قوانین بین المللی، اطلاعات لازم در زمینه قوانین داخلی کشورها، داشتن اطلاعات لازم در مورد تغییر قوانین موجود در داخل کشورها و … است. بنابراین در این مقاله بررسی کردیم که اگر قصد مهاجرت به نیوزلند را دارید، می‌توانید با استفاده از یک وکیل زبده و ماهر زودتر به موفقیت دست یابید و به اخذ اقامت دائم نیوزلند برسید.

 

 

1.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *