موسسه مهاجرتی در گرگان

اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید، باید به دنبال دفتر مهاجرت معتبری باشید، این روزها با توجه به حجم تقاضا ها دفاتری غیر متخصص در امور مهاجرت و اخذ ویزا مشغول شده اند، در این مقاله سعی نموده ایم ضمن معرفی خدمات موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی به عنوان یکی از قوی ترین و معتبرترین موسسات مهاجرتی کشور نکاتی را راجع به انتخاب یک موسسه مهاجرتی و همچنین نکاتی مختصر راجع به راه های مختلف مهاجرتی ارائه کنیم. موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی به عنوان یک موسسه مهاجرتی در گرگان فعالیت خود را شروع کرده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

موسسه مهاجرتی معتبر در گرگان

چه راه هایی برای انتخاب یک موسسه معتبر مهاجرتی در گرگان و سایر نقاط کشور وجود دارد؟ معمولاً یکی از راه های سنجش هر مجموعه  ای استعلام از نهاد ها و ارگان ها جهت اعتبار آن مجموعه و داشتن مجوزهای مربوطه است، ولی در کشور ما، نهاد یا ارگانی وجود ندارد که به موسسات مهاجرتی مجوزی بدهد، برای مثال آژانس های مسافرتی از اداره میراث فرهنگی و گردشگری مجوز می گیرند و غیره. عدم صدور مجوز برای موسسات مهاجرتی و یا نبودن ارگان خاصی برای صدور مجوز برای این قشر موسسات، به معنای تخلف این موسسات نیست، خیلی از امور در کشور ما هنوز متولی خاصی ندارند و اداره یا ارگانی مسئولیتی در خصوص این امور ندارد.

پس چنانچه به دنبال یک شرکت مهاجرتی معتبر در گرگان هستید، استعلام از ادارات و ارگان های مختلف نمی تواند به شما کمک کند، خب این مسئله ممکن است مقداری کار شما را سخت کند ولی به توجه به تعداد موسسات مهاجرتی و امکان پیگیری و سوال از آنها، پیدا کردن یک موسسه مهاجرتی معتبر کار چندان پیچیده ای نیست. در ادامه نکاتی را راجع به پیدا کردن موسسه یا شرکت مهاجرتی شرح خواهیم داد.

وکیل مهاجرت در گرگان

وکیل مهاجرت در گرگان

پیدا کردن شرکت مهاجرتی معتبر

در اینجا به ارائه چند نکته در زمینه موسسات مهاجرتی می پردازیم؛

اول اینکه بسیار دقت کنید، با موسسات و شرکت هایی که در ایران هستند و فعالیت می کنند، وارد قرارداد و مشاوره شوید، با پرداخت هر گونه وجهی به خارج از کشور عملاً قدرت پیگیری در صورت بروز هر گونه مشکل را از خود گرفته اید، این روزها معمولاً موسسات مهاجرتی داخل کشور به اندازه موسسات خارجی و بلکه بهتر از آنها خدمات ارائه می دهند. موارد بسیار زیادی مشاهده شده که افراد با پرداخت وجه کم یا زیاد به افراد یا شرکت های خارجی عملاً امکان پیگیری را از خود سلب نموده اند.

مسئله دوم در پیدا کردن موسسات مهاجرتی معتبر، توجه به سابقه و میزان فعالیت آنهاست، معمولاً موسسات مهاجرتی قدرتمند بسیار فراگیر و شعبات زیاد کار می کنند.

مسئله بعد که در انتخاب موسسه مهاجرتی به شما کمک می کند، توجه به این نکته است که هدف از مشاوره آن مشاور در موسسه مهاجرتی را دقیقاً بررسی و کشف کنید، بسیاری از موسسات سعی می کنند شما را به سمت هدفی که خود مشخص کرده اند سوق دهند، برای مثال موسسه مهاجرتی وجود دارد که اساساً فقط برای کشور ترکیه اقدام می کند و بنابراین هر متقاضی را سعی می کند بنا به سیاست های موسسه خود به این کشور ترغیب کند.

مسئله بعد، گرفتن مشاوره از چند موسسه و اکتفا نکردن مشاوره فقط یک مشاوره یا یک موسسه است، همانطور که در بالا نیز ذکر شد، برخی موسسات توانایی و اشراف کامل به موضوعات مختلف مهاجرتی ندارند که با گرفتن مشورت از چندین موسسه می توانید به بهترین و جامع ترین اطلاعات دست پیدا کنید.

وکیل مهاجرت به کانادا، سوئد، آلمان در گرگان

یکی دیگر از نکات مهمی که در زمینه مهاجرت باید اطلاع داشته باشید این است که طبق قوانین کشور ما ایران، رده شغلی به نام وکیل مهاجرت تعریف نشده است، برای مثال وکلای دادگستری از کانون وکلای مجوز اخذ می کنند ولی وکلای مهاجرتی در ایران اصلاً تعریف نشده اند و هیچ فردی نمی تواند به صورت تعریف شده و با مجوز خود را وکیل مهاجرت معرفی کند. توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که برخی افراد از استرالیا، کانادا و غیره مجوز وکالت در زمینه مهاجرت اخذ نموده اند ولی طبق قانون، با این مجوزات حق کار در کشور ما را ندارند. معمولاً در ایران موسسات مهاجرتی مثل موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی با وکلای مهاجرتی در کشورهای مختلف در ارتباط هستند و می توانند در این زمینه راهنمای شما باشند.

مشاوره مهاجرت در گرگان و استان گلستان

گرفتن مشاوره در زمینه مهاجرت بسیار مهم و راهبردی است، باید بدانید که بسیاری از ایرانی اصلاً شرایط مناسبی برای مهاجرت ندارند و زندگی در ایران برای دسته ای واقعاً بهتر است. برخی افراد متاسفانه تحت تاثیر کارهای بقیه و از روی چشم و هم چشمی تصمیمی به این بزرگی می گیرند و بعضاً متاسفانه موجب پشیمانی می شود. مشاوره با یک موسسه حقوقی مهاجرتی معتبر بسیار می تواند به شما کمک کند و از طرفی هم مشاوره اشتباه می تواند مسیر زندگی شخص یا خانواده ای را عوض کند. پس بنابراین اگر تصمیم به مهاجرت دارید، حتماً با مشاوران مختلفی مشورت کنید، اول از این جهت که آیا مهاجرت برای شما مناسب است یا خیر و در اینکه بهترین راه و بهترین کشور برای شما کدام است.

موسسه مهاجرتی معتبر در گرگان

موسسه مهاجرتی معتبر در گرگان

راه های مختلف مهاجرت به خارج از کشور

راه های مختلفی برای مهاجرت به خارج از کشور و اخذ اقامت وجود دارد، برخی راه های مهاجرتی مانند، مهاجرت از طریق تحصیل، کار، سرمایه گذاری، پناهندگی روش های عمومی هستند و راه هایی هم مثل اقامت از طریق بازنشستگی و یا تمکن مالی از روش های مهاجرت و اخذ اقامت خاص برخی کشورها می باشد. این روزها روش هایی مثل مهاجرت از طریق تحصیل و کار مورد استقبال است، موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی با داشتن مشاوران و کارشناسان زبده می تواند پاسخگوی سوالات شما در زمینه های مختلف مهاجرتی باشد. البته این نکته را نیز باید در نظر بگیریم که این موسسه مثل سایر موسسات برای همه کشورها اقدام نمی کند. روش هایی مثل ویزای کار آلمان، اسکیل ورکر استرالیا، اکسپرس اینتری کانادا، سرمایه گذاری در اروپا برخی از روش های پر طرفدار و قابل انجام توسط این موسسه می باشد.

شرایط مهاجرت از طریق موسسه مهاجرتی پناهندگی در گرگان

قطعاً می توان به جرات گفت، بدترین راه برای مهاجرت اقدام از طریق پناهندگی است، اساساً قانون مشخص شده برای پناهندگی برای افرادی است که در کشور خود مشکلات سیاسی، مذهبی یا اجتماعی دارند، ولی متاسفانه عده ای با توسط به افراد سودجو و ارائه راهکاری های اشتباه دست به اشتباهات بزرگی می زنند که موجب ایجاد مشکلات فراوان برای خود و بعضاً خانواده خود می شوند، توصیه اکید ما این است که از روش پناهندگی برای مهاجرت متوسل نشوید، راه های قانونی فراوانی برای مهاجرت و اخذ اقامت وجود دارد. مشاوران ما می توانند بهترین راه را برای مهاجرت  قانونی و بدون دردسر به شما معرفی کنند.

سوالات متداول

  1. بهترین وکیل مهاجرت به کانادا در گرگان را معرفی کنید؟
    همانطور که ذکر شد، بهترین وکیل قابل انتخاب نیست، معمولاً هر موسسه یا وکیلی در امور قوی و معتبر است.
  2. ساعت کاری موسسه مهاجرتی اصطهباناتی در گرگان را بفرمایید؟
    ساعت کاری این موسسه همه روزه بجز روزهای تعطیل از ساعت 9 الی 19 می باشد. این دفتر آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره و خدمات به متقاضیان می باشد.
  3. بهترین راه برای مهاجرت به آلمان کدام است؟
    قطعاً برای هر کسی راهی مطمئن و بهتر نسبت به سایر روش ها وجود دارد ولی انتخاب یک راه واحد برای همه امکانپذیر نیست.
  4. هزینه مهاجرت تحصیلی به سوئد چقدر است؟
    هزینه مهاجرت به توجه به هزینه های ترجمه، هزینه موسسه و غیره و همچنین عدم ثبات قیمت ارز هزینه ثابتی نیست، ولی می توانید به صورت حدودی در حد 20 میلیون تومان برای مهاجرت قانونی از طریق تحصیل در نظر بگیرید.

3/5 - (4 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *