مهاجرت کاری به آتلانتیک

مهاجرت برای هر فرد به روش های مختلفی امکان پذیر است و راه های گوناگونی برای مهاجرت وجود دارد. یکی از بهترین راه هایی که می توان با توجه به آن ها مهاجرت را انتخاب نمود، مهاجرت کاری می باشد. در واقع هر فرد با توجه به شرایط خود برای آینده اش تصمیم گیری می کند. از این رو می تواند برای بهبود شرایط زندگی خود روند مهاجرت کاری و کار در کشوری جدید را انتخاب نماید. کار در یک کشور جدید همراه با شرایط خاصی است که هر متقاضی باید از آن ها خبر داشته باشد. در این مقاله نیز ما در ارتباط با مهاجرت کاری به آتلانتیک صحبت می کنیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

برای مهاجرت کاری روش ها و راه های خاصی وجود دارد و می توان از هر شیوه ای برای مهاجرت کاری استفاده نمود. در واقع در هر کشور روشی خاص وجود دارد. مهاجرت به کانادا هم از روش ها و راه های مختلفی امکان پذیر است. مهاجرت به کانادا از روش هایی همچون مهاجرت کاری به کانادا، مهاجرت سرمایه گذاری به کانادا، مهاجرت تحصیلی به کانادا، مهاجرت از طریق ازدواج در کانادا، مهاجرت از طریق تولد فرزند در کانادا و … امکان پذیر است. برای کسب اطلاعات در ارتباط با روش های مهاجرتی می توانید به موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی مراجعه نمایید. موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی دارای نمایندگی های معتبر در شهر های شیراز، تهران، اصفهان، مشهد و تبریز می باشد.

مهاجرت کاری آتلانتیک

برای مهاجرت کاری به کانادا می توان از راه های مختلفی اقدام نمود. یکی از این روش ها مهاجرت کاری به آتلانتیک می باشد. البته برای مهاجرت به کانادا می توان از روش های مختلف دیگری هم استفاده نمود. شما می توانید برای مهاجرت به این کشور از طریق تحصیل در کانادا مثلا تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا یا تحصیل داروسازی در کانادا اقدام نمایید. راه دیگری که می توان برای مهاحرت به کانادا در نظر داشت این است که می توانید برای سرمایه گذاری در کانادا به روش هایی مانند خرید ملک در کانادا یا ثبت شرکت در کانادا اقدام نمایید. برای مهاجرت می توان از طریق کار در کانادا یا اخذ ویزای کاری کانادا هم اقدام نمایید.

روش مهاجرتی آتلانتیک برای افرادی که از مهارت بالایی برخوردار هستند یا برای فارغ التحصیلان دانشجویان بین المللی است که می خواهند به طور دائم در کانادا زندگی کنند. منظور از آتلانتیک صرفا استان آتلانتیک نمی باشد و چهار استان کانادا را مورد بررسی دارد. این استان های کانادا در بخش آتلانتیک عبارتند از: نیوبرانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، نوا اسکوشیا و جزیره پرنس ادوارد. برای درخواست ، شما به یک پیشنهاد کار از یک کارفرمای تعیین شده در یک استان آتلانتیک نیاز دارید. این برنامه راهی برای اقامت دائم برای کارگران ماهر خارجی و فارغ التحصیلان بین المللی است که می خواهند در یکی از چهار استان آتلانتیک کانادا کار و زندگی کنند.

این برنامه در واقع برای کارفرمایانی طراحی شده است که در آتلانتیک کانادا قرار دارند. این افراد در واقع به عنوان کارفرما نتوانسته اند برای استخدام نامزد های واجد شرایط جهت مشاغلی که می خواهند افراد محلی را استخدام کنند. برای مهاجرت از طریق روند آتلانتیک نیاز به راه های خاصی است که این برنامه مشخص کرده است. در واقع روند آتلانتیک برای کار طراحی شده است و تمام روند های کاری را در نظر می گیرد. این برنامه از سال دو هزار و هفده شروع شده است و افراد زیادی در این راستا اقامت کانادا را اخذ کرده اند. 

معرفی اولیه روش مهاجرت کاری آتلانتیک

همان طور که گفتیم مهاجرت آتلانتیک یکی از روش های مهاجرتی به کانادا می باشد که به واسطه آن می توان برای کار در استان های آتلانتیک کانادا اقدام نمود. در واقع این روش راهی برای اقامت دائم کانادا را در اختیار کارگران ماهر و فارغ التحصیلانی قرار می دهد که می خواهند برای کار در کانادا اقدام نمایند. شما از طریق برنامه آتلانتیک اجازه دارید با مهارت های مختلف در سطوح مختلفی از سطح A،B یا C اقدام نمایید. البته باید دقت داشته باشید که این سطح مهارتی در طبقه بندی مشاغل مربوط به کار های شما ذکر شده باشد.

معرفی اولیه روش مهاجرت کاری آتلانتیک

معرفی اولیه روش مهاجرت کاری آتلانتیک

طبق برنامه آتلانتیک کارفرمایانی که نتوانسته اند کارگران خود را از بین افراد محلی انتخاب کنند می توانند برای این امز از طریق کارگران خارجی اقدام نمایند. برای این روش اگر درخواست کار می دهید باید بتوانید از یک کارفرما در استان های آتلانتیک کانادا پذیرش دریافت نمایید. در واقع برای این که بتوانید مشغول به کار شوید باید کاری را در استان های آتلانتیک پیدا نموده و سپس با ارائه مدارک و اسنادی پذیرش خود را دریافت نمایید. در واقع با کاهش نیروی کار و افزایش جمعیت ، مهاجرت نیروهای ماهر برای تأمین نیازهای مبرم بازار کار و اطمینان از رشد اقتصادی بلند مدت و موفقیت مداوم برای آتلانتیک کانادا لازم است.

از این رو باید به این نکته دقت داشته باشید که کلیه متقاضیان اصلی که تحت این برنامه وارد کانادا می شوند، یک پیشنهاد کار از یک کارفرمای تعیین شده و یک برنامه مالی مشخص برای خود و خانواده شان دارند. پشتیبانی از کار و مسائل مالی برای موفقیت تازه واردان و ماندن در منطقه آتلانتیک بسیار مهم است.

روند مهاجرت کاری به آتلانتیک

در این بخش از مقاله و پس از معرفی دقیق برنامه آتلانتیک و بررسی اولیه مهاجرت کاری به آتلانتیک قصد داریم در ارتباط با روند مهاجرت کاری به آتلانتیک صحبت کنیم. در ابتدا باید به این نکته دقت داشته باشید که در بسیاری از موارد برای تأثیر مهاجرت به ارزیابی اثر بازار کار نیاز است تا نشان دهد هیچ کارگر کانادایی برای انجام کار در دسترس نیست. برای کمک به رفع نیازهای مبرم بازار کار منطقه آتلانتیک ، کارفرمایان نیازی به ارزیابی اثر بازار کار برای مشاغلی که در این برنامه های آزمایشی جدید به کارگران ماهر ارائه می دهند، دارند.

پس توجه داشته باشبد که هنگامی که یک کارفرمای مشخص یک مهاجر ماهر را پیدا می کند که نیاز های شغلی آن ها و معیار های برنامه را برآورده می کند ، ابتدا باید به آن ها پیشنهاد کار دهد. پس از پذیرش شغل ، کارفرما مهاجر ماهر را با یک سازمان ارائه دهنده خدمات اسکان تعیین شده برای ارزیابی نیازها و تهیه یک برنامه تسویه حساب متصل می کند. در ادامه نیز باید به این نکته توجه داشته باشید که کارفرمایان از حضور خانواده های فرد متقاضی کار در منطقه آتلانتیک هم حمایت می کنند.

بر طبق این برنامه از سال دو هزار و هفده میلادی کارفرمایانی که نیاز به پر کردن یک فرصت شغلی فوری دارند نیز به مجوز کار موقت دسترسی خواهند داشت تا مهاجران ماهر و خانواده آن ها بلافاصله به کانادا بیایند. برای واجد شرایط شدن برای این مجوز کار موقت ، مهاجران ماهر نیاز به یک پیشنهاد شغلی معتبر ، نامه ای از استان و تعهد به درخواست اقامت دائم ظرف نود روز از زمان درخواست اجازه کار موقت دارند.

فرایند تعیین کارفرما برای کار در آتلانتیک

در بخش های قبل مقاله ما در ارتباط روش آتلانتیک صحبت کردیم و روند دقیق مهاجرت کاری به آتلانتیک را برای شما بیان نمودیم. اما در این بخش از مقاله قصد داریم در ارتباط با قرایند تعیین کارفرما در این بخش صحبت کنیم. فرایند تعیین کارفرما یکی از بخش های مهم در زمینه کار در آتلانتیک کانادا می باشد. استان های اقیانوس اطلس در حال حاضر درخواست هایی را از کارفرمایان پذیرفته اند که مایلند مهاجران ماهر را تحت برنامه آتلانتیک و مهاجرت کاری به کانادا پذیرش کنند. کارفرمایانی که در چندین استان آتلانتیک مستقر هستند، برای هر استان تعیین جداگانه ای نیاز دارند.

برای منصوب شدن در این برنامه، کارفرمایان باید شرایط خاصی را داشته باشند ، از جمله تعهد حمایت از فرد متقاضی کار در آتلانتیک و خانواده آن ها. در واقع بر مبنای این روش فرد متقاضی کار در کانادا می تواند مشغول به کار شود و برای حانواده خود نیز اقامت کانادا را داشته باشد. از این رو کارفرمایی که در این برنامه آتلانتیک فعالیت می کنند  باید این مسئله را در نظر داشته باشند. کارفرمایانی که می خواهند در برنامه آتلانتیک فعالیت داشته باشند باید برای واجد شرایط بودن به وب سایت های مربوط به این کار مراجعه نمایند. 

موارد مورد نیاز برای برنامه های مختلف آتلانتیک

برنامه آتلانتیک از راه ها و روش های مختلفی جهت کار در آتلانتیک کانادا امکان پذیر است. در واقع دقت داشته باشید که به سه روش می توان جهت برنامه آتلانتیک کانادا اقدام نمود. برنامه کاری آتلانتیک می تواند برای سه گروه از افراد اتفاق بیفتد. این برنامه ها عبارتند از برنامه کارگران ماهر در آتلانتیک یا AHSP، برنامه مهارت های متوسط آتلانتیک یا AISP و برنامه تحصیلات تکمیلی بین المللی آتلانتیک یا AIGP. تقریبا در تمامی این مدل های خاص در روند کار در آتلانتیک لازم است که پیشنهاد کاری تمام وقت از کارفرمای تعیین شده ای در استان های آتلانتیک داشته باشید. در واقع برنامه های کاری آتلانتیک خصوصا در برنامه مخصوص این استان ها برای کارگران ماعر دو برنامه وحود دارد که عبارتند از: برنامه کارگران ماهر آتلانتیک و برنامه مهارت متوسط ​​آتلانتیک.

تجربه کار، تحصیلات و پیشنهاد شغلی مورد نیاز شما بستگی به این دارد که شما به عنوان یک کارگر یا یک دانشجوی فارغ التحصیل دانشجوی بین المللی درخواست می دهید. سایر الزامات برای هر روش یکسان است. در واقع مواردی که برای کار در آتلانتیک لازم است بسیار مهم هستند. ابن موارد عبارتند از: تجربه کاری، تحصیلات، پیشنهاد کار، زبان، اثبات تمکن مالی، گواهی تایید و غیره. شما در این حالت باید اطمینان حاصل کنید که شرایط استخدام ذکر شده در طبقه بندی ملی مشاغل را دارا هستید. پیشنهاد شغلی شما نیازی نیست که در همان زمینه مشاغل دیگری باشد که داشته اید. البته باید اطمینان حاصل کنید که واجد شرایط برنامه ای هستید که کارفرما در پیشنهاد شغلی انتخاب کرده است.

شرایط کاری در آتلانتیک کانادا

در بخش های قبلی مقاله ما در ارتباط با کار در آتلانتیک و روند کار در استان های آتلانتیک صحبت کردیم. بررسی این شرایط به ما امکان می دهد تا بتوانیم در زمینه مهاجرت تصمیم دقیق تری بگیریو برای اخذ اقامت و تابعیت کانادا اقدامات درستی کنیم. اما باید دید که شرایط کاری در آتلانتیک چگونه است؟! نرخ بیکاری در استان های آتلانتیک کانادا هفت و نیم درصد است که رقم مناسبی محسوب می شود. از این رو اگر شما شرایط را برای کار مهیا کرده باشید و خصوصا به زبان انگلیسی یا فرانسوی تسلط داشته باشید، می توانید به راحتی در آتلانتیک کانادا مشغول به کار شوید.

شرایط کاری در آتلانتیک کانادا

شرایط کاری در آتلانتیک کانادا

از این رو مهاجرت کاری به استان های آتلانتیک کانادا سخت نخواهد بود. کم ترین درآمد در استان های آتلانتیک دو هزا و پانصد دلار می باشد. متوسط درآمدی در یک سال در استان های آتلانتیک بیش از نه هزار دلار می باشد و بیشترین میزان درآمد در استان های آتلانتیک کانادا چهل و چهار هزار و پانصد دلار می باشد. دقت داشته باشید که تجربه کاری و میزان تحصیلات می تواند نقش بسیار مهمی در برنامه مهاجرتی شما داشته باشد.

سوالات متداول در ارتباط با مهاجرت کاری به آتلانتیک

  1. آیا استان های آتلانتیک برای کار مناسب هستند؟

    بله استان های آتلانتیک شرایط بسیار مناسبی برای کار و زندگی دارند.

  2. آيا با مهاجرت کاری به آتلانتیک می توان همسر و فرزندان را به کانادا وارد نمود؟

    بله از این طریق امکان همراهی همسر و فرزندان هم وجود دارد.

  3. آيا مهاجرت کاری به آتلانتیک منجر به اخذ اقامت دائم کانادا می شود؟

    بله از این روش می توان به اخذ اقامت دائم کانادا دست یافت.

  4. بیشترین میزان درآمد از طریق مهاجرت کاری به آتلانتیک چیست؟

    بیشترین درآمد سالیانه بیش از چهل هزار دلار می باشد.

  5. آیا مولفه زبان تاثیری بر روند مهاجرت کاری به آتلانتیک دارد؟

    بله تسلط یه زبان انگلیسی یا فرانسه بر سرعت پذیرش کاری می افزاید.

  6. درصد بیکاری در استان های آتلانتیک چقدر است؟

    درصد بیکاری هفت و نیم می باشذ.

  7. چه مواردی در برنامه مهاجرت کاری به آتلانتیک مناسب هستند؟

    تجربه کاری، تحصیلات، پیشنهاد کار، زبان، اثبات تمکن مالی، گواهی تایید و … مورد نیاز است.

  8. اولین اقدام کارفرمایان آتلانیک در روند مهاجرت کاری به آتلانتیک چیست؟

    اولین اقدام این است گه کارفرمایان برای استخدام افراد محلی اقدام نمایند.

  9. استان های آتلانتیک چه استان هایی هستند؟

    این استان ها عبارتند از: نیوبرانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، نوا اسکوشیا و جزیره پرنس ادوارد.

  10. آیا پیشنهاد شغلی برای مهاجرت کاری به آتلانتیک باید حتما در راستای شغل قبلی شما باشد؟

    خیر لزومی ندارد که پیشنهاد شغلی در راستای شغل قبلی فرد باشد.

  11. کارفرمایان آتلانتیک باید چه شرایطی داشته باشند؟

    کارفرمایان باید شرایط خاصی را داشته باشند ، از جمله تعهد حمایت از فرد متقاضی کار در آتلانتیک و خانواده آن ها

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *