حقوق کارشناس هوشبری در کانادا

اگر به عنوان پزشک یا پرستار بیهوشی قصد مهاجرت به کانادا را دارید، باید گفت که شما بسیار خوش شانس هستید، زیرا مسیر مهاجرت کارشناس هوشبری به کانادا به دلیل ضرورت و تقاضای بالا برای متخصصان این رشته، از طرف مقامات این کشور بسیار تسهیل شده است. هیچ عمل جراحی بدون حضور متخصص هوشبری انجام نمی شود.  این رشته یکی از قدیمی ترین تخصص های پزشکی است که دارای یکی از  بالاترین درآمدها در میان متخصصان پزشکی در کانادا است. در ادامه با جزییات حقوق کارشناس هوشبری در کانادا و بازار کار هوشبری در کانادا آشنا خواهید شد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

 

پزشک بیهوشی در کانادا

بدون پزشک بیهوشی ، اکثر جراحی ها غیر ممکن خواهد بود. متخصصان بیهوشی پزشکانی هستند که داروهایی را به منظور کاهش درد در حین عملی جراحی به بیمار تزریق می کنند. البته کار متخصصان بیهوشی تنها به این موضوع ختم نمی شود‌. آنها وظیفه حفظ سلامتی بیمار قبل، بعد و در حین جراحی را بر عهده دارند. قبل از شروع جراحی، متخصص بیهوشی با بیمار ملاقات می کند و سابقه پزشکی او را ارزیابی می کنند و در صورت نیاز او را  معاینه می کند و در مورد داروی بیهوشی که قرار است استفاده کند تصمیم می گیرد. تصمیم گیری در مورد نوع داروی بیهوشی بر اساس نوع جراحی و سلامت بیمار از جمله داروهای مصرفی انجام می شود. قبل از عمل جراحی، متخصص بیهوشی تزریق درون وریدی را انجام می دهد، مانیتورها را وصل می کند و بیهوشی موضعی یا بیهوشی کامل را انجام می دهد. در بیهوشی کامل بیمار کاملا بیهوش می شود اما در بیهوشی موضعی تنها بخشی از بدن بیمار بی حس می شود.

 

در طول جراحی، متخصصان بیهوشی از طریق مانیتورها، تغییرات علائم حیاتی بیمار از جمله، ضربان قلب، تنفس و فشار خون را چک می کنند . متخصص بیهوشی علاوه بر بررسی مانیتورها، وضعیت بیمار را نیز  تحت نظر دارد. کارشناس هوشبری باید آمادگی پاسخ به هر گونه شرایط اضطراری و غیر منتظره ای را داشته باشد. بعد از عمل جراحی، متخصص بیهوشی باید از به هوش آمدن بیمار اطمینان حاصل کند و در صورت نیاز داروهای مسکن بعد از عمل جراحی تجویز کند.

 

پرستار بیهوشی در کانادا

پرستاران بیهوشی (Nurse Anesthetist)  در کانادا با دریافت آموزش های تخصصی و تحصیل پزشکی در کانادا ، وظیفه مدیریت خدمات بیهوشی در طول جراحی و دیگر اقدامات پزشکی را بر عهده دارند. آنها دستورالعمل های آماده شدن قبل از عمل جراحی را برای بیمار ارائه می دهند و سوابق پزشکی بیمار را بررسی می کنند. آنها اقدامات اولیه بیهوشی را انجام می دهند و داروهای حین جراحی و بعد از آن را تزریق می کنند. پرستاران بیهوشی در کانادا عضو مهمی از تیم جراحی هستند و راهنمایی ها و مشاوره هایی را به تیم پزشکی ارائه می دهند. پرستاران بیهوشی در کانادا باید به عنوان پرستار ثبت شده مراقبت های پیسرفته ( APRN) ثبت نام شده باشند و  مجوز پرستاری در استان و منطقه ای که در آن فعالیت می کنند را داشته باشند‌. آنها همچنین باید گواهی پرستار ثبت شده بیهوشی(CRNA ) و همچنین تجربه بالایی در تجویز و ارائه خدمات بیهوشی در طیف گسترده ای از اقدامات پزشکی را داشته باشند. علاوه بر این پرستاران بیهوشی در کانادا باید تمرکز وتوانایی بالایی در کنترل شرایط بحرانی و استرس زا داشته باشند.

 

دستیار بیهوشی در کانادا

دستیاران بیهوشی (Anesthesia Assistant) در کانادا آمورزش های ویژه ای را فرا می گیرند و در طول عمل جراحی تحت نظارت پزشک بیهوشی با استفاده از دستورالعمل های مشخص شده بر سلامت بیمار نظارت می کنند‌. حضور و نقش دستیار بیهوشی (AA) در حوزه بیهوشی تقریبا جدید است‌ و در الزامات آموزشی و شرح وظایف تفاوت هایی با پرستار بیهوشی دارند. به طور کلی ، دستیاران بیهوشی در کانادا قبل از دریافت آموزش های اضافه در زمینه هوشبری، باید آموزش های اولیه درمان های تنفسی و یا پرستاری را کسب کرده باشند. انجمن متخصصین بیماری های تنفسی کانادا(CSRT)، انجمن ملی پرستاران بیهوشی کانادا( NAPANc)  و  اتحادیه NARTRB کانادا چارچوب  دانش مورد نیاز دستیار بیهوشی را مشخص کرده اند. آنها باید دانش کافی در زمینه فارماکولوژی بیهوشی، تجهیزات بیهوشی، اقدامات تنفسی، ارزیابی های قبل عمل، ارزیابی های حین عمل، بیهوشی کامل، بیهوشی موضعی و مراقبت های بعد بیهوشی داشته باشند.

بازار کار هوشبری در کانادا

 

درآمد پزشک بیهوشی در کانادا

 متوسط درآمد سالانه در کانادا بر اساس هزینه مسکن، بیمه، حمل و نقل و سایر هزینه ها محاسبه می شود. متوسط درآمد پزشک بیهوشی در کانادا 308.000 دلار در سال یا به عبارتی 158 دلار در ساعت است. پزشکان تازه کار تقریبا 254.000 دلار در سال دریافت می کنند در حالیکه میانگین درآمد پزشکان با تجربه سالانه 397.000 دلار است. باید به این نکته توجه داشته باشید که میزان درآمد پزشک بیهوشی در کانادا بسته به میزان تحصیلات، موقعیت شغلی، تجربه کاری و استانی که در آن کار می کنید، متفاوت است.

 

 درآمد پزشک بیهوشی بر اساس سطح تجربه

یکی از موثرترین عوامل تاثیرگذار در میزان درآمد پزشک بیهوشی در کانادا ، سطح تجربه آنها است. به طور طبیعی، هر چه سطح تجربه افراد بیشتر باشد، حقوق بالاتری دریافت می کنند. به طور مثال: پزشکان با کمتر از دو سال تجربه کار ، 236.000 دلار در سال درآمد دارند؛ در حالیکه پزشکان با دو تا پنج سال تجربه، سالانه 317.000 دلار دریافت می کنند که 34 درصد بیشتر از افرادی است که کمتر از دو سال تجربه کار دارند. در جدول زیر میزان درآمد پزشک بیهوشی در کانادا بر اساس میزان تجربه ارائه شده است:

سطح تجربهدرصد افزایشیمیزان حقوق
2-0 سال تجربه236.000 دلار
5-2 سال تجربه34 درصد317.000 دلار
10-5 سال تجربه30 درصد412.000 دلار
15-10 سال تجربه21 درصد499.000 دلار
20-15 سال تجربه9 درصد545.000 دلار
 20 سال به بالا5 درصد573.000 دلار

 

حقوق کارشناس هوشبری در کانادا

افرادی که به عنوان پرستار بیهوشی در کانادا کار می کنند به طور متوسط 74.000 دلار در سال و یا به عبارتی 38 دلار در ساعت درآمد دارند. پرستاران تازه کار به طور متوسط 72.000 دلار در سال دریافت می کنند در حالیکه پرستاران با تجربه سالانه 91.000 دلار کسب می کنند. در جدول زیر میزان حقوق کارشناس هوشبری در کانادا با سایر رشته ها مقایسه شده است:

مشاغل مختلفمیزان درآمد سالانه
پرستار بالینی84.000 دلار
پرستار مراکز بهداشتی81.000 دلار
پرستار روانپزشکی79.000 دلار
پرستار ثبت شده روانپزشکی79.000 دلار
پرستار اتاق عمل78.000 دلار
پرستار رسمی78.000 دلار
پرستار بهداشت ثبت شده78.000 دلار
پرستار دارای پروانه کار71.000 دلار
مدیر بخش پرستاری57.000 دلار

 

درآمد دستیار بیهوشی در کانادا

میزان درآمد دستیار بیهوشی در کانادا از 60.000 دلار ( حداقل حقوق ) تا 194.000 دلار ( حداکثر حقوق ) در سال است. حال با توجه به اینکه متوسط حقوق سالانه در کانادا برای دستیاران بیهوشی 127.000 دلار است ، نتیجه می گیریم که تقریبا 50 درصد افرادی که به عنوان دستیار بیهوشی در کانادا کار می کنند کمتر از متوسط حقوق در کانادا دریافت می کنند، درحالیکه نیمه دیگر بیشتر از آن کسب می کنند.

همه ما می دانیم که تحصیلات بالا برابر است با حقوق بیشتر، اما سطح تحصیلات تا چه اندازه بر میزان درآمد دستیار بیهوشی در کانادا تاثیر گذار است. دستیاران بیهوشی با مدرک لیسانس 90.000 دلار در سال درآمد دارند، در حالیکه متخصصان با مدرک فوق لیسانس 145.000 دلار دریافت می کنند که تقریبا 60 درصد بیشتر از افرادی است که مدرک لیسانس دارند. یکی از دیگر عوامل موثر بر میزان درآمد دستیار بیهوشی در کانادا، جنسیت افراد است. دستیاران مرد در سال127.000 دلار درآمد دارند، درحالیکه دستیاران زن 121.00 دلار دریافت می کنند که تقریبا 4 درصد کمتر از دستیاران بیهوشی مرد است.

حقوق کارشناس هوشبری در کانادا

 

بهترین شهرها برای متخصصان بیهوشی در کانادا

تقریبا در تمام استان های کانادا ، نیاز به متخصص بیهوشی به چشم می خورد. در استان های آلبرتا، انتاریو و بریتیش کلمبیا تقاضای زیادی برای متخصصان بیهوشی وجود دارد. اگر چه درآمد کارشناس بیهوشی در استان های مختلف کانادا تفاوت هایی دارد، اما میزان درآمد تکنسین ها تا حد زیادی به محل کار آنها بستگی دارد. در جدول زیر پردرآمدترین شهرها برای متخصصان بیهوشی در کانادا ارائه شده است:

اسامی شهرهامیزان درآمد سالانه
ونکوور- بریتیش کلمبیا530.000 دلار
موس جاو- ساسکاچوان458.000 دلار
یورکتون- ساسکاچوان428.000 دلار
پرنس آلبرت- ساسکاچوان383.000 دلار
سیدنی- نوااسکوشیا374.000 دلار
گاندر- نیوفاندلند و لابرادور353.000 دلار
آنتیگونیش- نوااسکوشیا324.000 دلار
تورنتو- انتاریو302.000 دلار

 

بهترین مراکز درمانی برای متخصصان هوشبری در کانادا

 همانطور که اشاره شد ، میزان حقوق کارشناس هوشبری در کانادا بستگی زیادی به محل کار آن دارد. در جدول زیر لیست بهترین مراکز درمانی کانادا که دارای بیشترین پرداختی برای متخصصان بیهوشی هستند را مشاهده می کنید:

بهترین مراکز درمانیمیزان درآمد سالانه
Provincial Health Services Authority (PHSA)529.000 دلار
Saskatchewan Health Authority430.000 دلار
Prairie Mountain Health405.000 دلار
Nova Scotia Health Authority365.000 دلار
Central Health338.000 دلار
RPI Consulting Group Inc335.000 دلار
The Hospital for Sick Children302.000 دلار
Western Health Newfoundland278.000 دلار
Horizon Health Network253.000 دلار
Island Health159.000 دلار

 

بازار کار هوشبری در کانادا

خدمات بیهوشی برای عمل های جراحی، زایمان و خدمات اورژانس در تمام مناطق کانادا ضروری است.  حدود 3300 پزشک بیهوشی در کانادا مشغول به کار هستند که تقریبا 13 درصد آنها بالای 65 سال سن دارند. کمبود متخصص بیهوشی در کانادا پیش بینی شده است، از همین رو مقامات این کشور درصدد تامین نیروی انسانی برای ارائه خدمات بیهوشی هستند. انتظار می رود بازار کار هوشبری در کانادا بین سالهای 2026-2016 ، حدود 15.5 درصد رشد داشته باشد . در طول ده سال آینده کانادا به 6.200 متخصص بیهوشی نیاز دارد. در جدول زیر بازار کار هوشبری در مناطق مختلف کانادا در طول سه سال آینده را مشاهده می کنید:

اسامی استان هابازار کار محیط زیست
آلبرتاخوب
بریتیش کلمبیاخوب
مانیتوباخوب
نیوبرانزویکخوب
نیوفاندلند و لابرادورخوب
سرزمین های شمال غربیمشخص نشده
نوا اسکوشیاخوب
نوناووتمشخص نشده
اونتاریوخوب
جزیره پرنس ادواردخوب
کبکخوب
ساسکاچوانخوب
یوکانمشخص نشده

حقوق کارشناس هوشبری در کانادا

مهاجرت کارشناس هوشبری به کانادا ( پزشکان بیهوشی)

 پزشکان بیهوشی در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا قرار دارند و با ناک شغلی 3111 واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستند. زمانی که تصمیم می گیرید به عنوان پزشک بیهوشی به کانادا مهاجرت کنید باید شرایط و الزامات عمومی و تخصصی مهاجرت به کانادا را داشته باشید. تمام افرادی که می خواهند از طریق کار به کانادا مهاجرت کنند باید شرایط عمومی زیر را داشته باشند:

  • الزامات سنی

برای مهاجرت به کانادا به عنوان مدیر مالی باید الزامات سنی را داشته باشید. سن ایده آل برای مهاجرت به کانادا بین 18 تا 35 سال است.

  • تحصیلات

در ابتدا، برای کار به عنوان پزشک در کانادا به مدرک کارشناسی علوم (BSc) نیاز دارید. اگر قصد مهاجرت به استان کبک را دارید، باید دوره یکساله مقدماتی پزشکی را بگذرانید. زمانی که به عنوان پزشک بیهوشی قصد مهاجرت به کانادا را دارید، باید مدرک تحصیلی و ریز نمرات خود را ارائه کنید

  • تجربه کار

بسته به مسیری که برای مهاجرت به کانادا انتخاب می کنید ممکن است به تجربه کار به عنوان پزشک نیاز داشته باشید. در اکثر موارد برای مهاجرت کاری به کانادا به تجربه کاری نیاز است. داشتن تجربه کاری امتیاز شما را تا حد زیادی افزایش می دهد.

  • مهارت زبان

بسته به استان و منطقه ای که برای مهاجرت انتخاب کرده اید ، باید مهارت های زبان خود را اثبات کنید. شرکت و قبولی در آزمون های زبان انگلیسی و فرانسوی یکی از الزامات عمومی برای افرادی است که می خواهند در کانادا کار کنند. آزمون های آیلتس، تافل، سلپیپ، آزمون PTE، آزمون CAEL، آزمون  DET، آزمون TCF ( زبان فرانسوی) و آزمون TEF ( زبان فرانسوی) مورد تایید کانادا هستند.

مسیرهای مهاجرتی خاصی وجود دارد که برای واجد شرایط بودن برای مهاجرت به کانادا به عنوان پزشک به امتیاز خاصی در سیستم رتبه بندی جامع (CRS ) نیاز دارید.

 

الزامات خاص مهاجرت کارشناس هوشبری به کانادا

برخی از مشاغل برای مهاجرت به کانادا نیاز به مجوزهای خاصی دارند. پزشکان بیهوشی از جمله این مشاغل هستند. برای کار در کانادا به عنوان پزشک بیهوشی ، باید علاوه بر تایید مدرک تحصیلی، در آزمون تاییدیه کالج پزشکان و جراحان کانادا ( Royal College ) شرکت کرده و قبول شوید. از همه مهم تر باید از مراجع قانونی استان یا منطقه ای که در آن فعالیت می کنید، مجوزهای مورد نیاز را کسب کنید. علاوه بر این ، در برخی از مواقع لازم است دو تا پنج سال دوره رزیدنتی در بخش خاصی را بگذرانید.

 

روش های مهاجرت کارشناسی هوشبری به کانادا

به عنوان پزشک بیهوشی ده ها برنامه مهاجرتی وجود دارد که می توانید از طریق آنها برای مهاجرت به کانادا در خواست دهید. در ادامه با بهترین مسیرهای مهاجرت کارشناس هوشبری در کانادا آشنا خواهید شد:

 

1. سیستم اکسپرس اینتری (Express entry )

اکسپرس اینتری محبوبترین روش برای اخذ اقامت دائم کانادا برای نیروهای کار متخصص است. سه برنامه تحت سیستم اکسپرس اینتری عمل می کنند. این برنامه ها عبارتند از برنامه کارگر ماهر فدرال ( FSWP )،  برنامه مهاجرتی کارکنان مشاغل فنی ( FSTP  ) و کلاس تجربه کانادایی ( CEC ).  پزشکان بیهوشی می توانند امیدوار باشند که از طریق سیستم اکسپرس اینتری ، اقامت دائم کانادا را کسب کنند.

 

2. برنامه نامزد استانی (Provincial Nominee Program )

برنامه نامزد استانی یا همان   PNP، دسته ای دیگر از برنامه اکسپرس اینتری است، که با هدف جذب نیروی متخصص برای استان یا منطقه ای خاص طراحی شده است. افرادی که امتیاز کافی در سیستم اکسپرس اینتری کسب نکرده اند، می توانند از طریق برنامه نامزد استانی برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند. هر استان معیارهای خود را برای جذب نیروی کار دارد. متقاضیان باید فاکتورهای لازم برای کسب اقامت در هر استان را داشته باشند

 

3. برنامه نیروی کار ماهر فدرال ( Federal Skilled Worker Program )

اگر شما موفق به دریافت پیشنهاد کاری از طرف کارفرمای کانادایی شوید، واجد شرایط اقامت دائم کانادا از طریق ابرنامه نیروی کار ماهر فدرال هستید. در برنامه نیروی کار ماهر فدرال عواملی همچون سن، تحصیلات، مهارت زبان و جاب آفر برای دریافت اقامت دائم تاثیرگذار است. پروسه دریافت اقامت دائم از طریق این برنامه بین 12 تا 18 ماه طول می کشد.

 

4. ویزای کار ( Work Visa)

پزشکان بیهوشی برای کسب اقامت کانادا به مجوز کار (Work Permit )نیاز دارند. به منظور درخواست برای مجوز کار، پزشکان به یک پیشنهاد شغلی ( Job Offer ) از طرف کارفرمای کانادایی که دارای تاییدیه ارزیابی اثرگذاری بر بازار کار کانادا ( LMIA) است احتیاج دارند.

 

مراحل مهاجرت کارشناس هوشبری به کانادا

به طور کلی، مراحل مهاجرت انواع تخصص های پزشکی مشابه است. دقت کنید بسته به مسیری که برای مهاجرت انتخاب می کنید ، ممکن است مراحل خاصی وجود داشته باشد. هر چند که اگر بخواهید به عنوان پزشک بیهوشی به کانادا مهاجرت کنید انجام مراحل زیر الزامی هستند:

 

مرحله اول- در امتحان کالج سلطنتی پزشکان و جراحان کانادا شرکت کرده و پذیرفته شوید.

مرحله دوم- برای مهاجرت به کانادا از طریق یکی از برنامه های بالا درخواست دهید.( برای درخواست ممکن است به ایجاد پروفایل شخصی در سیستم اکسپرس اینتری نیاز باشد)

مرحله سوم- در صورتی که امتیاز لازم در سیستم اکسپرس اینتری را کسب کنید، دعوتنامه ای (ITA ) برای شما ارسال می شود.

مرحله چهارم- با داشتن نامه  ITAمی توانید برای اقامت دائم کانادا از اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا ( IRCC ) درخواست دهید.

مرحله پنجم– بعد از دریافت مجوز اقامت، مجاز به سفر به کانادا و کار به عنوان پزشک هستید.

 

هزینه های مهاجرت کارشناس هوشبری در کانادا

هزینه مهاجرت پزشکان هوشبری در کانادا متفاوت است. با این حال برخی از هزینه های مشخصی وجود دارد که افراد برای مهاجرت به کانادا باید پرداخت کنند. در ادامه لیست هزینه های مهاجرت کارشناس هوشبری در کانادا را مشاهده می کنید:

  • هزینه درخواست برای آزمون MCCEE( آزمون ارزشیابی پزشکی کانادا ) : 2.365 دلار
  • هزینه آزمون ارزشیابی انجمن پزشکی کانادا( MCCQE ): 5000 دلار
  • هزینه تاییدیه مدرک: 215 دلار
  • هزینه ترجمه : 181 دلار برای هر صفحه
  • هزینه گزارش ارزیابی مدرک تحصیلی (ECA ) : 137 دلار

حقوق کارشناس هوشبری در کانادا

 

مهاجرت کارشناس هوشبری به کانادا ( پرستاران و دستیاران بیهوشی)

 پرستارای جزو مشاغل پر تقاضا در کانادا محسوب می شود. بنابراین، با توجه به اینکه کانادا به پرستار نیاز دارد، دولت این کشور برنامه های مهاجرتی متعددی را برای جذب پرستاران در نظر گرفته است. اگر میخواهید به عنوان کارشناس هوشبری به کانادا مهاجرت کنید می توانید از طریق برنامه های زیر اقدام کنید:

 

سیستم اکسپرس اینتری ( Express Entry )

پرستاران بیهوشی می توانند از طریق سیستم اکسپرس اینتری ( Express Entry ) برای دریافت اقامت دائم کانادا و ورود به بازار کار در کانادا درخواست دهند. برای شروع، باید میزان امتیاز خود را در سیستم اکسپرس اینتری محاسبه کنید. در این سیستم رتبه بندی( CRS) بر اساس سن، تخصص، مهارت های زبان انگلیسی یا فرانسوی، تجربه کاری و پیشنهاد شغلی امتیاز دهی می شود. در صورتی که امتیاز مورد نیاز را کسب کنید، از شما خواسته می شود مدارکتان را در نمایه ای که با نام خود در سیستم اکسپرس اینتری ایجاد کرده اید، بارگذاری کنید. پس از تایید مدارک، دعوتنامه (ITA) دریافت می کنید که به مدت 60 روز بعد از دریافت دعوتنامه فرصت دارید به کانادا سفر کنید.

 

برنامه نامزد استانی ( Provincial Nominee Program)

اگر به عنوان پرستار هوشبری ، استانی خاصی را برای مهاجرت به کانادا در نظر گرفته اید، می توانید از طریق برنامه نامزد استانی درخواست دهید. برنامه نامزد استانی بیش از 80 مسیر مهاجرتی را شامل می شود و 11 استان  و منطقه کانادا در این برنامه حضور دارند. دولت کانادا قصد دارد بین سالهای 2023-2021  حدود 250000 نیروی کار تنها از طریق برنامه PNP جذب کند. شما می توانید از طریق یکی از برنامه های استانی زیر درخواست دهید:

  • برنامه انتخاب استانی آلبرتا(AINP)
  • برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا(BC PNP)
  • برنامه انتخاب استانی مانیتوبا (MPNP)
  • برنامه انتخاب استانی نیوبرانزویک(NW PNP)
  • برنامه انتخاب استانی نیو فاندلند و لابرادور (NL PNP)
  • برنامه انتخاب استانی نواحی شمال غرب (NTNP)
  • برنامه انتخاب استانی انتاریو ( OINP)
  • برنامه انتخاب استانی جزیره پرنس ادوارد (PIE PNP)
  • برنامه انتخاب استانی ساسکاچوان (SINP)
  • برنامه انتخاب استانی یوکان (YNP)

برنامه انتخاب استانی آلبرتا یکی از آسان ترین برنامه های نامزد استانی برای دریافت اقامت کانادا است. از طریق برنامه مهاجرتی استانی آلبرتا ، افرادی که تنها موفق به دریافت 300 امتیاز در سیستم امتیاز بندی جامع شده اند، دعوتنامه دریافت می کنند.

 

برنامه نیروی کار ماهر فدرال (FSWP )

برنامه نیروی کار ماهر فدرال بخشی از سیستم اکسپرس اینتری است که به دلیل پردازش سریع درخواستها در ظرف تنها 6 ماه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برنامه نیروی کار ماهر فدرال برای مهاجرت افرادی در نظر گرفته شده است که توانایی، مهارت و تجربه کار لازم برای کمک به اقتصاد کانادا را دارند.

پرستاران و دستیاران بیهوشی به عنوان ارائه کنندگان مراقبت های بهداشتی اولیه می توانند تحت ناک شغلی 3124 برای مهاجرت به کانادا درخواست دهند. برای مهاجرت کارشناس هوشبری به کانادا ارائه مدارک زیر الزامی هست:

  • ارائه مدرک کارشناسی ارشد پرستاری و یا رشته های مرتبط
  • داشتن چندین سال تجربه کار به عنوان پرستار
  • ثبت نام به عنوان پرستار در یک نهاد نظارتی در کانادا

( در برخی از موارد پرستاران و دستیاران بیهوشی ملزم به گذرندان دوره های دستیار پزشک هستند. )

 

سخن پایانی

با توجه به ضرورت حضور متخصصان و تکنسین های بیهوشی در جراحی ها و کمبود نیروی متخصص در این زمینه ، مراحل مهاجرت کارشناس هوشبری به کانادا توسط مقامات این کشور تسهیل شده است. حقوق کارشناس هوشبری در کانادا در میان بالاترین درآمدها در تخصص های پزشکی و پیراپزشکی قرار دارد. اگر به عنوان کارشناس هوشبری قصد مهاجرت به کانادا را دارید، زمان را از دست ندهید. مشاوران ما در موسسه حقوقی اصطهباناتی شما را در تمام زمینه های مهاجرت راهنمایی می کنند. با ما در تماس باشید.

 

 

سوالات متداول

 

1- آیا مراحل مهاجرت کارشناس هوشبری به کانادا سخت است؟ خیر، به دلیل نیاز این کشور به نیروهای های متخصص ، مراحل مهاجرت کارشناس هوشبری به کانادا تسهیل شده است.

2- برای مهاجرت کارشناس هوشبری به کانادا به چه مدارکی نیاز است؟ متخصصان ملزم به ارائه مدرک کارشناسی ارشد پرستاری و یا رشته های مرتبط ، سابقه کار و  ثبت به عنوان پرستار در کانادا هستند.

3- مهاجرت کارشناس هوشبری به کانادا از چه طریقی امکان پذیر است؟ کارشناسان می توانند از طریق سیستم اکسپرس اینتری، برنامه نامزد استانی و نیروی کار ماهر فدرال درخواست دهند.

4- آسان ترین برنامه برای مهاجرت کارشناس هوشبری به کانادا کدام است؟ برنامه نامزد استانی آلبرتا آسان ترین برنامه برای مهاجرت کارشناسان هوشبری به کانادا است.

5- آیا کارشناسان هوشبری در کانادا از درآمد بالایی برخوردار هستند؟ بله، متوسط درآمد کارشناسان هوشبری در کانادا تقریبا 75.000 دلار در سال است.

6- سریع ترین برنامه برای مهاجرت کارشناس هوشبری به کانادا کدام است؟ برنامه نیروی کار ماهر فدرال با پردازش 6 ماهه سریع ترین برنامه مهاجرت کارشناس هوشبری در کانادا است.

7- کارشناسان هوشبری تحت کدام ناک شغلی می توانند برای مهاجرت به کانادا درخواست دهند؟ پزشکان بیهوشی تحت ناک شغلی 3111 و کارشناسان هوشبری تحت ناک 3124 می توانند برای مهاجرت به کانادا درخواست هند.

8- آیا بازار کار هوشبری در کانادا از شرایط مطلوبی برخوردار است؟ بله، پیش بینی میشود تقاضای زیادی برای متخصصان این رشته در سالهای آینده در کانادا وجود داشته باشد.

9- میزان حقوق کارشناس هوشبری در کانادا به چه عواملی بستگی دارد؟ میزان حقوق کارشناسان هوشبری در کانادا بستگی زیادی به محل کار آنها دارد.

10- آیا بدون داشتن جاب آفر امکان مهاجرت کارشناس هوشبری به کانادا وجود دارد؟ بله، در سیستم اکسپرس اینتری این امکان وجود دارد.

 

 

3.8/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *