شرایط جدید مهاجرت به اسپانیا در دوران کرونا

برای مهاجرت به اسپانیا لازم است تا ویزای این کشور را دریافت نمود. به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلات ناشی از آن، قوانینی که در زمینه مهاجرتی رخ داده است همراه با تغییرات بسیار زیادی بوده است. ویزای اسپانیا نیز همراه با تغییرات خاصی بوده و بر مبنای آن می توان برای مهاجرت به این کشور تصمیم گرفت. اطلاع شرایط جدید مهاجرت به اسپانیا در دوران کرونا در دوران کرونا برای افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط جدید مهاجرت به اسپانیا در دوران کرونا

همان طور که می دانید محدودیت های بسیار زیادی برای کشور های مختلف اتحادیه اروپا همانند سایر کشور ها وجود دارد. این محدودیت ها برای کشور اسپانیا هم موجود می باشد. اسپانیا یکی از کشور هایی است که در منطقه شینگن به شدت تحت تاثیر همه گیری ویروس کرونا قرار گرفته است. پس از چندین ماه شرایط قرنطینه در اسپانیا، طبق دستور اتحادیه تدابیر بازگشایی و بهبود شرایط را به تدریج اعمال کرده است. محدودیت های مربوط به ویروس کرونا در کل این کشور وجود دارد اما ممکن است بسته به منطقه متفاوت باشد.

کلیه مسافران خارجی صرف نظر از ملیتشان که میال به سفر به اسپانیا یا مهاجرت به اسپانیا هستند، باید فرم کنترل بهداشت، FCS را تکمیل و قبل از سفر به کشور ، آن را به صورت الکترونیکی امضا کنند. مسافران می توانند از طریق وب سایت Spain Travel Health به این فرم دسترسی پیدا کنند. همچنین برنامه ای برای iOS و Android در دسترس است. بازدیدکنندگان یک کد QR برای ارائه به محض ورود به اسپانیا دریافت می کنند. کد را هم می توان در گوشی یا رایانه ذخیره کرد و هم می توان چاپ نمود. مسافران پس از ورود هوایی یا دریایی به اسپانیا ، باید از طریق چک بهداشت هم بررسی شوند. در واقع دمای بدن آن ها گرفته می شود، مدارک بررسی می شود و معاینه های مربوط به سلامت هم انجام می شود. 

قوانین اقامت در اسپانیا در دوران کرونا

زمانی که شما وارد کشور اسپانیا می شوید، باید قوانین این کشور را رعایت نمایید. در طول اقامت در اسپانیا تمامی افراد باید مواردی را رعایت کنند. شما به عنوان مهاجر یا مسافر باید در تمام فضاهای عمومی و حمل و نقل عمومی از ماسک استفاده کنید. این ماسک باید به گونه ای باشد که دهان و بینی را به طور کامل بپوشاند.  علاوه بر این کلیه خدمات گردشگری موظفند پروتکل های ایمنی را بر اساس دستورالعمل های وزارت بهداشت اعمال کنند.

سازمان های گردشگری دولتی و خصوصی باید دستورالعمل های گفته شده را برای محافظت از مردم محلی و بازدید کنندگان به طور یکسان اجرا کنند. تمام افرادی که به این کشور وارد می شوند باید بدانند که حتی برای پرداخت هم باید از کارت های اعتباری استفاده شود. دقت داشته باشید که تمام مشاغل در اسپانیا موظف هستند موراد ضد عفونی کننده را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. از این رو شما در زمان خرید یا حضور در رستوران ها می توانید از این امکانات استفاده نمایید. رعایت این قوانین در کشور اسپانیا اجباری است. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *