ویزای تحصیلی اسپانیا

اگر به تحصیل در کشور اسپانیا علاقه مند هستید، نیازمند تهیه ویزای تحصیلی اسپانیا هستید. با استفاده از ویزای تحصیلی اسپانیا، اجازه تحصیل و کار نیمه وقت را خواهید داشت. برای درخواست ویزای تحصیلی این کشور، باید واجد شرایطی باشید که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت. با در دست داشتن مدارم لازم، می توانید به سفارت اسپانیا مراجعه نموده و فرم درخواست ویزا را تکمیل کنید. در صورتی که می خواهید یک موسسه مهاجرتی این کار را برای شما انجام دهد، می توانید با کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی اصطهباناتی تماس بگیرید تا مشاوره لازم را دریافت نمائید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

ویزای تحصیلی اسپانیا

یکی از محبوب ترین ها در میان انواع ویزای تحصیلی، مربوط به کشور اسپانیا است. علت آن این است که پس از اتمام دوره تحصیل، دریافت اقامت و کار در اروپا برای شما بسیار هموار خواهد بود. اگرچه به دلیل بالا رفتن نرخ بیکاری، دریافت اقامت اسپانیا از طریق کار پس از دوره تحصیل کمی مشکل شده است، اما همچنان این کشور یکی از مقاصد پرطرفدار دانشجویان است.

اولین دانشگاه عالی در کشور اسپانیا در اوایل قرن سیزدهم میلادی راه اندازی شد و لذا، در این زمینه جزو اولین کشورهای جهان است که به آموزش عالی بها داده است. اسپانیا دارای چندین دانشگاه تراز اول جهان بوده و مدارک تحصیلی دانشگاه های ممتاز آن، در بسیاری از نقاط دنیا دارای اعتبار بالایی است. صدور ویزای تحصیلی اسپانیا برای همه متقاضیان از جمله افراد زیر 18 سال نیز ممکن است. در این حالت، باید والدین فرد متقاضی درخواست فرزند خود را از طریق سفارت اسپانیا ثبت و پیگیری نمایند.

مزایای ویزای تحصیلی اسپانیا

از جمله مزایایی که تحصیل در اسپانیا برای دانشجویان به ارمغان می آورد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فرهنگ غنی: اسپانیا دارای مردمی خونگرم، آرام و راحت است. صرف نظر از موقعیت و شغل، مردم این کشور بسیار اجتماعی هستند و اگر فرهنگ مردم این کشور را بپذیرید، می توانید مورد استقبال آنها قرار بگیرید.

شهریه دانشگاه ها: با اهتمام به سطح آموزش و امکانات دانشگاه ‌ها، می‌ توان گفت شهریه دانشگاه ها در اسپانیا پایین است. دانشجویان دارای رزومه تحصیلی مناسب، می ‌توانند از انواع بورسیه تحصیلی اسپانیا برخوردار شوند.

هزینه زندگی: در اسپانیا، انواع خدمات عمومی و بهداشتی، حمل و نقل و غیره نسبت به اکثر کشورهای اروپایی پایین تر است. متوسط هزینه زندگی در اکثر شهرهای اسپانیا حدود 700 الی 800 دلار است. اگرچه برخی شهرهای اسپانیا، دارای هزینه های عمومی بیشتری است.

کیفیت آموزش: مدیریت سیستم آموزشی در اسپانیا بسیار قوی است و برای همه علاقه مندان به تحصیل و آموزش، یک فرصت استثنایی را فراهم نموده است. در واقع، بیش از 200.00 دانشجوی بین المللی در دانشگاه های اسپانیا مشغول به تحصیل هستند که خبر از کیفیت بالای آموزشی در این کشور می دهد.

سبک زندگی: زندگی دانشجویی در اسپانیا لذت بخش است. علاوه بر روابط حسنه دانشجویان با اساتید، کشور اسپانیا نیز دارای جاذبه های فراوانی است که تجربه زندگی در این کشور را برای دانشجویان لذت بخش می کند. به علاوه، امکان کار در حین تحصیل از دیگر جنبه های مثبت آموزش عالی در این کشور است.

آب و هوای مطلوب: با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور اسپانیا، وضعیت آب و هوا معتدل و مطلوب است. تابستان های این کشور تقریبا گرم با کمی بارش باران و زمستان های آن، دارای سرمای مناسب است. میانگین هوا نیز در تابستان 20 درجه سانتیگراد و در زمستان حدود 15 درجه است. با توجه به این اعتدال آب و هوایی، تحصیل همراه با زندگی در این کشور زیبا، به هیچ وجه سخت و دشوار نیست.

ویزای دانشجویی اسپانیا

ویزای دانشجویی اسپانیا دارای انواع مختلفی است:

  • ویزای دانشجویی شینگن
  • ویزای دانشجویی کوتاه مدت
  • ویزای دانشجویی بلند مدت

نکته اول: مدت زمان ویزای دانشجویی شینگن، حداکثر سه ماه است. در نتیجه، اگر دانشجویی از کشورهایی به جز اتحادیه اروپا و سوئیس، دارای برنامه تحصیلی زیر 90 روز باشند، باید نسبت به دریافت این نوع ویزای دانشجویی اقدام کنند. در صورتی که دانشجوی متقاضی، از کشورهای اتحادیه اروپا و یا سوئیس باشد، در صورتی که برنامه تحصیلی وی حداکثر 90 روز باشد، نیازی به اخذ این نوع ویزا ندارد.

نکته دوم: ویزای دانشجویی کوتاه مدت اسپانیا که به ویزای نوع D معروف است، برای برنامه های تحصیلی با طول مدت بین 3 الی 6 ماه ضروری است. علاوه بر پیچیدگی های اخذ این نوع ویزا، باید بدانید که ویزای دانشجویی کوتاه مدت قابل تمدید نیست. در صورتی که مدت زمان تحصیل دانشجوی متقاضی بیش از 180 روز باشد، باید برای دریافت ویزای دانشجویی بلند مدت اقدام نماید.

نکته سوم: ویزای دانشجویی بلند مدت اسپانیا، معمولا برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در مقاطعی همچون کارشناسی یا کارشناسی ارشد دارند، مناسب است. شما با دارا بودن این نوع ویزا، می توانید برنامه های تحصیلی بالای 180 روز را در کشور اسپانیا دنبال کنید. برای اخذ این نوع ویزا، مدت زمان و مدارک بیشتری مورد نیاز است. از جمله، مدرک دال بر تمکن مالی و خدمات بیمه درمانی جزو مدارکی هستند که باید برای دریافت این نوع ویزا تهیه کنید.

با در اختیار داشتن ویزای دانشجویی بلند مدت، شما می توانید اقدام به دریافت کارت امت اسپانیا موسوم به TIE نمائید. دریافت این کارت اقامت، برای کلیه دانشجویان بین المللی که از کشورهای غیر اتحادیه اروپا به اسپانیا می آیند، ضروری است.

به کمک این کارت، شما می توانید تا پایان دوره تحصیلی خود در اسپانیا اقامت داشته باشید. البته، مدت زمان اعتبار کارت اقامت TIE یکساله بوده و باید در پایان هر سال، مجددا تمدید شود. همچنین، دانشجویانی که موفق به دریافت ویزای دانشجویی بلند مدت شده اند، باید حداکثر ظرف یک ماه پس از ورود به خاک اسپانیا، نسبت به دریافت کارت اقامت خود اقدام نمایند.

انواع ویزای دانشجویی اسپانیاانواع ویزای تحصیلی اسپانیا

با توجه به توضیحات گذشته، ویزای دانشجویی یا تحصیلی بسته به مدت زمان برنامه تحصیلی شما، انواع مختلفی دارد و به شما این اجازه را می دهد که علاوه بر تحصیل، لذت زندگی در یکی از کشورهای حوزه شینگن را هم تجربه کنید. اگر بخواهیم انواع ویزای تحصیلی اسپانیا را خلاصه کنیم، می توانیم به جدول زیر بسنده کنیم:

ردیفنوع ویزامدت زمان ویزا
1ویزای تحصیلی شینگن۳ ماه
2ویزای تحصیلی کوتاه مدت (ویزای نوع D)بین ۳ تا ۶ ماه
3ویزای تحصیلی بلند مدتبیش از ۶ ماه

شرایط ویزای تحصیلی اسپانیا

عوامل متعددی وجود دارند که باعث می شود شما به عنوان متقاضی تحصیل در اسپانیا واجد شرایط دریافت ویزای تحصیلی این کشور باشید یا خیر. اساسی ترین نکته برای دریافت ویزای دانشجویی اسپانیا، کشور مبدا دانشجوی متقاضی است. اما به جز این موضوع، شرایط دیگری نیز وجود دارد. از جمله،

  • نامه پذیرش از دانشگاه مورد نظر،
  • دارا بودن سلامت جسمانی از طریق ارائه گواهی سلامت،
  • تمکن مالی همراه با اثبات این مطلب، صورت حساب های بانکی،
  • نامه رضایت والدین یا قیم قانونی که به عنوان مسئول تامین هزینه های مالی متقاضی شناخته می شود،
  • نامه تایید دانشگاه،
  • پرداخت هزینه دریافت ویزای تحصیلی

از جمله شرایط ضروری برای اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا به شمار می رود.

شرایط سنی ویزای تحصیلی اسپانیا

با توجه به قوانین تحصیلی اسپانیا، اخذ ویزای تحصیلی این کشور دارای محدودیت سنی خاصی نیست و همه افراد در همه سنین می توانند برای دریافت این ویزا درخواست نمایند. اگرچه در هر مقطع تحصیلی، ممکن است سخت گیری های لازم از سوی دانشگاه مقصد نسب به افرادی که دارای تفاوت سنی فاحشی هستند، صورت گیرد. لذا، دقت در انتخاب رشته دانشگاهی و دانشگاه مقصد و بررسی و مطالعه شرایط و ضوابط پذیرش آن، به همه افراد توصیه می شود.

هزینه ویزای تحصیلی اسپانیا

انواع هزینه هایی که برای اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا مورد نیاز است، شامل هزینه درخواست ویزا، هزینه مصاحبه، هزینه تحویل ویزا، هزینه بیمه مسافرتی و هزینه عزیمت به کشور اسپانیا خواهد بود.

عنوان هزینهمبلغ (یورو)
هزینه درخواست ویزا60
هزینه مصاحبه80
هزینه تحویل ویزا15
هزینه بیمه مسافرتی50
هزینه سفربسته به کشور مبدا و روش سفر

به علاوه شما باید هزینه های زندگی در ماه های اول ورود به کشور اسپانیا را نیز در نظر داشته باشید که معمولا شامل هزینه اقامت، خورد و خوراک، حمل و نقل، خرید کتاب و سایر موارد است. بدیهی است که این مبالغ همگی با توجه به قوانین و مقررات کشور اسپانیا، سال درخواست ویزای تحصیلی و بسیاری موارد دیگر ممکن است تغییر کند.

ویزای همراه تحصیلی اسپانیا

اگر فرد متقاضی دارای همراهانی باشد، در صورت پذیرش ویزای تحصیلی وی، همراهان وی نیز می توانند همراه او در کشور اسپانیا اقامت داشته باشند. به این منظور، دانشجوی متقاضی باید پس از مراجعه به دانشگاه مقصد در کشور اسپانیا، همسر یا فرزندان خود را معرفی نماید. همراهان فرد متقاضی باید کلیه مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه تحصیلی ارائه دهند.

برخی از مدارک لازم برای صدور ویزای همراه تحصیلی عبارتند از:

  • پاسپورت
  • عکس رسمی
  • گواهی ازدواج
  • شناسنامه فرزندان
  • اثبات تمکن مالی

پس از ارائه مدارک، در صورت نیاز مصاحبه های لازم با افراد همراه صورت خواهد گرفت و نتیجه متعاقبا اعلام خواهد شد. پس از تایید ویزای همراه تحصیلی، همراهان متقاضی قادر خواهند بود به فرد متقاضی پیوسته و همراه او در خاک کشور اسپانیا اقامت نمایند.

ویزای همراه اسپانیا، امکان الحاق افراد خانواده را به فرد متقاضی می دهدویزای همراه دانشجو اسپانیا

همانطور که در بالا توضیح دادیم، همسر و فرزندان فرد متقاضی تحصیل در اسپانیا می تواند با ارائه مدارک و دریافت ویزای همراه دانشجویی به همراه دانشجوی متقاضی ویزای تحصیلی، در اسپانیا زندگی کند. باید توجه داشته باشید که فرزندان فرد متقاضی باید زیر 18 سال داشته باشند. همچنین، ممکن است اعضای درجه یک فرد متقاضی قصد ملحق شدن به وی را داشته باشند که در این صورت، باید نسبت به دریافت ویزای الحاق اسپانیا اقدام نمایند. تمکن مالی افراد همراه برای کلیه موارد فوق، الزامی است. مبلغ تمکن مالی برای هر ماه چیزی حدود 350 الی 550 یورو خواهد بود. به طور کلی، بودن مبلغی در حدود 8.000 یورو در حساب شما می تواند موضوع تمکن مالی را برای شما تایید نماید. این موضوع، بسته به دانشگاه های مختلف ممکن است متفاوت باشد و مبلغ مورد نظر آنها در مورد تمکن مالی شما کمتر یا بیشتر باشد.

لازم به ذکر است والدین متقاضی یا همسر وی، در صورتی که سن آنها بیش از 65 سال باشد و وابستگی مالی آنها به فرد متقاضی قابل اثبات باشد، می توانند از ویزای همراه دانشجویی استفاده کنند. اثبات تمکن مالی فرد متقاضی برای همراه کردن والدین خود یا همسر قانونی وی، از طریق گردش مالی حساب فرد متقاضی طی ماه های قبلی بررسی می گردد و در صورت تایید، امکان درخواست ویزای همراه برای آنها وجود دارد.

افرادی که می توانند از طریق ویزای همراه دانشجویی به فرد متقاضی ملحق شوند، عبارتند از:

  • همسر
  • فرزندان مجرد و تحت تکفل فرد متقاضی
  • فرزند خواندگان زیر 18 سال به شرط وابستگی مالی
  • کلیه افراد تحت سرپرستی فرد متقاضی
  • والدین فرد متقاضی یا همسر وی با حداقل 65 سال سن

نکته مهم بعدی این است که چنانچه توانسته باشید با سپری کردن 10 سال زندگی در کشور اسپانیا موفق به اخذ شهروندی این کشور شده باشید، این اجاره را دارید که با اثبات تمکن مالی خود، افراد دیگری از اعضای خانواده همچون برادر زاده، خواهر زاده، عمو، عمه، خاله، دایی، نوه ها و افراد دیگر را از طریق ویزای همراه اسپانیا به این کشور دعوت کنید.

ویزای همسر دانشجو اسپانیا

همسر فرد متقاضی چنانچه دارای گواهی ازدواج رسمی و قانونی باشد، می تواند به فرد متقاضی ملحق شود. این موضوع از طریق صدور ویزای همسر دانشجو که نوعی ویزای همراه دانشجویی محسوب می شود، امکان پذیر است. البته ازدواج قانونی در کشور اسپانیا تنها مشمول دگرجنس گرایان نمی شود و همجنس گرایان نیز در صورت اثبات قانونی بودن ازدواج خود می توانند از امکانات این ویزا بهره مند شوند.

مراحل اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا

طی کردن صحیح و اصولی مراحل اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا امری ضروری است؛ چرا که هرگونه اشتباهی در این مسیر ممکن است باعث از بین رفتن شانس شما برای دریافت موفق آمیز ویزای تحصیلی اسپانیا شود. مراحلی که برای اخذ ویزای تحصیلی کشور اسپانیا مورد نیاز است، به شرح ذیل است:

پذیرش اولیه توسط دانشگاه مقصد

در این مرحله، یکی از دانشگاه های کشور اسپانیا شما را به عنوان متقاضی واجد الشرایط تحصیل در آن دانشگاه می پذیرد.

تکمیل فرم درخواست ویزا

با توجه به مفاد پذیرش دانشگاه مقصد، متقاضی مکلف به تکمیل فرم درخواست ویزای تحصیلی خواهد بود.

تهیه مدارک مورد نیاز

طبق درخواست دانشگاه مقصد، کلیه مدارک مورد نیاز برای تایید ویزای تحصیلی باید توسط متقاضی جمع آوری گردد. از جمله این مدارک، پاسپورت با مدت اعتبار مشخص، عکس، کلیه مدارک و ریزنمرات تحصیلی، مدارک اثبات تمکن مالی و برگه احراز سلامت فرد متقاضی است.

پرداخت هزینه های مرتبط

در این مرحله، هزینه های لازم برای درخواست و صدور ویزای تحصیلی کشور اسپانیا که به صورت الکترونیکی صادر می گردد، توسط فرد متقاضی پرداخت می شود.

تعیین وقت سفارت

پس از جمع آوری مدارک، باید برای تحویل مدارک به سفارت کشور اسپانیا ثبت نام کنید.

تعیین وقت مصاحبه

در این مرحله، بر اساس وقت تعیین شده از سوی سفارت، به /انجا مراجعه و در مصاحبه حضوری با مقامات سفارت شرکت میکنید.

صدور ویزای تحصیلی

در صورت تایید کلیه مراحل، ویزای تحصیلی شما توسط سفارت کشور اسپانیا صادر خواهد شد.

مدارک ویزای تحصیلی اسپانیا

در بالا، مراحل اخذ ویزای تحصیلی سفارت را بیان کردیم و یکی از این مراحل، جمع آوری مدارک لازم است. کلیه مدارکی که برای اخذ ویزای تحصیلی کشور اسپانیا نیاز دارید، به شرح ذیل خواهد بود:

  • فرم ویزای تحصیلی اسپانیا که باید به صورت پرینت شده تکمیل گردد؛
  • عکس رنگی جدید با پس زمینه سفید یا یکنواخت و واضح به تعداد دو عدد؛
  • اصل و کپی پاسپورت با تاریخ اعتبار؛
  • گواهینامه رانندگی یا کارت دانشجویی؛
  • مدارک پذیرش دانشگاه مقصد شامل مقطع تحصیلی، برنامه تحصیلی، مدت زمان تحصیل شامل زمان شروع و پایان، اطلاعات تماس شامل آدرس و شماره تلفن، که همگی باید به زبان اسپانیایی باشد.
  • گواهی پزشکی مبنی بر سلامت به صورت اصل و کپی با تاریخ سه ماه قبل از درخواست؛
  • گواهی عدم سوء پیشینه مربوط به سه ماه قبل از درخواست؛
  • گواهی تمکن مالی مربوط به هزینه های دانشجویی مانند اقامت و هزینه رفت و برگشت به کشور مبدا متقاضی (میزان تمکن مالی باید ماهانه حداقل 700 دلار آمریکا باشد)

مدارک ضروری برای اخذ ویزای تحصیلی اسپانیامدت زمان صدور ویزای تحصیلی اسپانیا

از زمان درخواست ویزای تحصیلی تا صدور نهایی آن، چیزی حدود 1 الی 3 ماه کاری طول خواهد کشید. این مدت زمان، البته به حجم کاری سفارت بستگی دارد. در برخی مواقع، صدور ویزای تحصیلی کشور اسپانیا بسیار سریع اتفاق میفتد. لذا، برای جلوگیری از اتلاف وقت و از دست دادن فرصت ثبت نام و موارد اینچنینی، بهتر است در اولین فرصت ممکن نسبت به درخواست ویزای تحصیلی خود اقدام نمائید، مدارک مورد نیاز را سریعا جمع آوری کنید و منتظر تعیین وقت مصاحبه باشید.

ویزای تحصیلی اسپانیا بدون مدرک زبان

دانشجویان عزیز ایرانی به مدرک زبان خاصی برای تحصیل در این کشور نیاز ندارند اما بدون دارا بودن مدرک زبان، عملا توفیقی در حضور در کلاس های درسی نخواهید داشت. لذا، داشتن سواد زبان تدریسی دانشگاه مقصد امری حیاتی است.

در کل، دارا بودن گواهینامه های معتبر زبان اسپانیایی همچون DELE، CELU و یا SIELE که نشان دهنده سطح زبان متوسط به بالا هستند، می تواند بسیار به شما کمک کند. برخی از دانشگاه ها، دروس خود را به زبان اسپانیایی تدریس می کنند. برخی دیگر ممکن است دروس خود را به زبان انگلیسی تدریس نمایند. لذا، باید به این زبان آشنایی کافی داشته باشید. به طور مثال، برای تحصیل پزشکی در اسپانیا نیازمند دانش کافی در زمینه زبان دانشگاهی خود هستید. در نهایت، این دانشگاه مقصد است که تعیین می کند به چه سطحی از زبان نیاز دارید. آیا نیاز است دارای گواهینامه زبان باشید یا خیر؟ لذا، از طریق واحد آموزش دانشگاه مقصد می توانید مطمئن شوید که به چه سطحی از زبان برای آموزش بهینه در دانشگاه مقصد خود نیاز دارید.

ریجکتی ویزای تحصیلی اسپانیا

در صورتی که برخی از شرایط لازم برای اخذ ویزای تحصیلی مهیا نشود، ممکن است که دچار ریجکتی ویزای تحصیلی شوید.

این شرایط معمولا از ناحیه مدارک و یا گواهینامه های مورد نیاز برای اثبات برخی حقایق از جمله تمکن مالی و یا سلامت فرد متقاضی حادث می شود. در ادامه، به معرفی برخی دلایل ریجکتی ویزای تحصیلی کشور اسپانیا می پردازیم:

  • عدم دارا بودن تمکن مالی
  • نقص در مدارک ارسالی یا عدم صحت اطلاعات تکمیلی
  • مصاحبه نامناسب در دفتر سفارت
  • عدم اقناع مقامات اسپانیا از هدف فرد متقاضی برای تحصیل

همه اینها را گفتیم تا در نهایت این مطلب را بازگو کنیم که برای جلوگیری از ریجکتی، باید مدارک خود را صحیح و با کلیه جزئیات درخواستی آماده کنید، در مصاحبه حضوری کلیه اطلاعات لازم را صادقانه بیان کنید و هدف روشنی از حضور خود در اسپانیا تعریف کنید.

تبدیل ویزای تحصیلی به کاری در اسپانیا

امکان کار برای دانشجویان دانشگاه های اسپانیا در زمان تحصیل وجود دارد. در واقع، ویزای تحصیلی اسپانیا به دانشجویان این اجازه را می دهد تا به مدت 20 ساعت در هفته امکان کار داشته باشند. امکان کار تمام وقت در حین تحصیل در اسپانیا وجود ندارد. به علاوه، اخذ مجوز کار توسط کارفرمای اسپانیایی شما از طریق وزارت خارجه ضروری است. اما دانشجویان این امکان را دارند تا تنها با ارائه شماره یا شناسه دانشجویی خود، در دوره های کاراموزی بدون حقوق شرکت کنند.

تبدیل ویزای تحصیلی اسپانیا به اقامت دائم

دانشجویانی که تحصیلات خود را در اسپانیا به پایان می رسانند، می توانند تحت شرایطی اقامت کسور اسپانیا را دریافت کنند.

در واقع، با اخذ ویزای کار می توان در نهایت به اقامت دائم کشور اسپانیا دست یافت. روش هایی که این امر را ممکن می کنند، عبارتند از:

  • ویزای جستجوی کار در اسپانیا
  • دریافت پیشنهاد کاری یا همان جاب آفر کاری
  • ویزای کارآفرینی اسپانیا

در صورت اقامت 5 ساله به صورت موقت در اسپانیا، می توانید برای اقامت دائم این کشور اقدام نمائید. به علاوه، با گذراندن اقامت 10 ساله متناوب یا مستمر در این کشور، امکان دریافت تابعیت و اخذ شهروندی کشور اسپانیا برای شما فراهم می شود.

مشاوره ویزای تحصیلی اسپانیا

در صورتی که قصد تحصیل در یکی از دانشگاه های کشور اسپانیا را دارید، نیاز به اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا خواهید داشت.

اگرچه تمام مراحل مربوط به اخذ ویزا را می توانید شخصا انجام دهید، اما بهره گرفتن از تجربیات موسسات مهاجرتی می تواند در زمان و هزینه شما صرفه جویی بسزایی کنید. در واقع، با اخذ مشاوره از کارشناسان موسسه مهاجرتی اصطهباناتی به راحتی می توانید بهترین روش اخذ ویزای تحصیلی کشور اسپانیا را تجربه کنید.

چنانچه هنوز نمی دانید که کدام دانشگاه اسپانیا برای تحصیل مناسب است، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی اسپانیا کمک بگیرید. برخی از دانشگاه های معتبر اسپانیا عبارتند از:

  • مدرسه تجارت وابسته به اتحادیه اروپا
  • دانشگاه پمپئو فابرا
  • دانشگاه ژاین
  • دانشگاه دوستوی اسپانیا
  • موسسه IED (مربوط به طراحی)
  • مرکز تجارت TBS

با توجه به سالها تجربه اخذ انواع ویزاهای تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و غیره در کشورهای مختلف، مشاوران موسسه مهاجرتی اصطهباناتی می توانند کوتاه ترین راه برای مسیر موفقیت آمیز مهاجرت تحصیلی به اسپانیا را به شما پیشنهاد کنند.

برای دریافت وقت مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

برای مشاوره ویزای تحصیلی اسپانیا با ما تماس بگیریدوکیل اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا

برای تضمین اخذ ویزای تحصیلی خود، بهترین کار این است که کار خود را به یک وکیل مهاجرت تحصیلی بسپارید. بدین ترتیب، کلیه امور مربوط به اخذ ویزای دانشجویی شما از مشاوره اولیه گرفته تا راهنمایی درباره جمع اوری مدارک، تعیین وقت سفارت و کلیه مکاتبات اداری و غیره توسط وی انجام می شود تا اطمینان حاصل کنید که کلیه کارهای مربوط به درخواست و صدور ویزای تحصیلی شما به بهترین نحو ممکن و در اسرع وقت صورت می پذیرد. وکلای موسسه مهاجرتی اصطهباناتی با سالها تجربه موثر و فعال در زمینه مهاجرت به اسپانیا، می توانند در زمینه اخذ موفقیت آمیز ویزای تحصیلی کشور اسپانیا شما را یاری نمایند.

کافیست از طریق تماس با کارشناسان ما، برای دریافت وقت مشاوره و راهنمایی های لازم اقدام نمائید.

سوالات متداول

1- چند نوع ویزای دانشجویی اسپانیا وجود دارد؟

ویزای تحصیلی اسپانیا در سه نوع ویزای شینگن، ویزای کوتاه مدت و ویزای بلند مدت صادر می شوند.

2- ویزای همراه دانشجویی اسپانیا چیست؟

به کمک ویزای همراه دانشجویی، امکان همراهی همسر، فرزندان زیر 18 سال و برخی اعضای دیگر خانواده با فرد متقاضی وجود دارد.

3- مدت زمان صدور ویزای تحصیلی کشور اسپانیا چقدر است؟

با توجه به حجم کار سفارت اسپانیا، صدور ویزای تحصیلی ممکن است بین 1 الی 3 ماه طول بکشد.

4- هزینه صدور ویزای تحصیلی اسپانیا چقدر است؟

به طور کلی، صدور ویزای تحصیلی کشور اسپانیا حدود 300 تا 600 یورو هزینه دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *