قیمت خانه در روسیه

در کشور روسیه در زمان هایی که بحران مالی پیش می آید میزان درآمد مردم به طور چشمگیری کاهش می یابد. بنابراین، پیشنهادات ویژه ای در جهت فروش املاک و مستغلات به اشخاص داده می شود و تخفیف هایی تحت عنوان یارانه و یا وام مسکن به آنان تعلق می گیرد. در نتیجه، قیمت خانه در روسیه کاهش یافته و در حال حاضر یک آپارتمان در منطقه مسکو را می توان با مبلغ 3 میلیون روبل (USD 47،000) یا حتی ارزان تر خریداری کرد. جهت اطلاع از مهاجرت به روسیه با مشاوران موسسه توسعه گران مهر تماس حاصل فرمایید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

قیمت خانه در روسیه

هزینه خانه در روسیه

در چند سال گذشته، اگر شما نمی توانستید 100000 دلار را صرف خرید ملک نمایید، این امر بدین دلیل بود که امکان اخذ مالکیت املاک در مسکو یا دیگر منطقه های آن وجود نداشت. در حال حاضر شما می توانید یک واحد را در یک ساختمان شیک و تازه ساخته شده؛ خریداری کنید که بسیار ارزان قیمت تر خواهد بود. همچنین شما  میتوانید با مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در روسیه اقامت آن کشور را دریافت کنید. البته شایان ذکر است که  این روش تنها یکی از روش های مهاجرت به روسیه است و روش های دیگری نیز وجود دارند که اگر قصد مهاجرت به این کشور را دارید بهتر است تا از همه روش ها و شرایط هر روش اطلاعات کسب کنید.

به یاد داشته باشید که حقوق و دستمزد متوسط ​​در این کشور معادل با 490 دلار در ماه و یا 5،900 دلار در سال خواهد بود.
با این حال، طبق آمار رسمی دولت و در اوت سال 2016 و در منطقه مسکو، ساکنان درآمد بیشتری خواهند داشت که معادل با 68،728 روبل (USD 1،044) و در یک ماه می باشد.

میزان قیمت ملک در روسیه

آپارتمان های کوچک یا به طور کلی “آپارتمان ها” همانطور که روس ها معمولا آنها را می نامند، نوعی از مسکن در این کشور می باشند. به طرز حیرت انگیزی تقاضا برای خرید ملک و در جهت رسیدن به اقامت نیز احساس می گردد.

اختیار کردن یک خانه مستقل و نزدیک به شهر برای اکثریت روس ها مقرون به صرفه است. با این حال، بسیاری از مردم محلی خانه کوچکی را در کشور اختیار خواهند کرد که صرف تعطیلات آخر هفته خواهد شد.

بخاطر داشته باشید که در چند سال گذشته اشخاص به سختی می توانستند یک اتاق را در یک آپارتمان چند خوابه و با در اختیار داشتن یک آشپزخانه مشترک (که هنوز در روسیه امکان پذیر است) و با هزینه ای معادل با 3 میلیون روبل و در شهر مسکو خریداری نمایند.

قیمت خرید یک آپارتمان در روسیه

اما امروزه یک واحد آپارتمان که اخیرا ساخته شده است و در منطقه “قدیمی مسکو” (حومه های قدیمی تر شهر) قرار دارد می تواند به ارزش 2.1 میلیون دلار (32،900 دلار آمریکا) نیز باشد.

تمامی این موارد شامل پیشنهادات ویژه مانند Zhemchuzhina Zelenograda (“مروارید مسکو”) در حومه، که مبلغ آن به اندازه کافی و برای خرید یک استودیو مقرون به صرفه می باشد و متراژ آن معادل با 22 متر مربع (236 متر مربع) می باشد و در حال حاضر در حال ساخت است خواهد بود. علاوه بر این؛ حومه Severny با حداقل بودجه 2.7 میلیون (42،300 دلار آمریکا) و یا یک واحد آپارتمان 25 متر مربعی (269 فوت مربع) در یک ساختمان که در “مرحله پایه” می باشد نیز امکان پذیر می باشد. با پیشرفت رخ داده درساخت و ساز و رسیدن به مرحله تکمیل، قیمت ها افزایش خواهد یافت.

اما شما تضمین نمی کنید که توسعه قصد ندارد به توقف و سازنده نمی افتد شکست، بنابراین خرید در مراحل اولیه همیشه خطر است. با این حال، اشیاء فوق ذکر شده در نزدیکی مترو (مترو) قرار دارند. ممکن است “قدیمی مسکو” باشد، اما هنوز مرکز شهر نیست. برای دریافت اطلاعات در زمینه تابعیت روسیه به موسسه توسعه گران مهر مراجعه نمایید.

سوالات متداول در مورد قیمت خانه در روسیه

1- قیمت خانه در روسیه چه زمان هایی کاهش می باید؟

مواقعی که درآمد مردم کاهش می یابد، پیشهنادات ویژه جهت فروش املاک زیاد شده و تخفیف هایی نیز در قالب یارانه و وام به خریداران تعلق می گیرد.

2- در حال حاضر قیمت خرید یک آپارتمان در مسکو چقدر است؟

به طور میانگین سه میلیون روبل، معادل 47,000 دلار آمریکا

3- آیا افراد خارجی می توانند در روسیه خانه خریداری کنند؟

بله، شهروندان خارجی که اجازه اقامت این کشور هستند، طبق قوتنین این امکان را دارند تا در روسیه خانه خریداری کنند.

4- چه محدودیت هایی برای شهروندان خارجی جهت خرید خانه در روسیه وجود دارد؟

شهروندان خارجی نمی توانند در مناطق مرزی ملکی را خریداری کنند، همچنین محدودیت هایی نیز جهت خرید زمین های کشاورزی وجود دارد.

5- مدارک لازم جهت مهاجرت به روسیه از راه خرید خانه و ملک چیست؟

کپی شناسنامه، گواهی عدم سوء پیشینه، گوتهی ازدواج متقاضی، گواهی تایید سلامت جسمانی، گواهی بیمه درمانی، کپی گذرنامه اعضای خانواده متقاضی و غیره

6- هزینه های جانبی خرید خانه در روسیه شامل چه مواردی است؟

هزینه ثبت نام ملک، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه ثبت اسناد به صورت رسمی، هزینه های مربوط به آژانس املاک

7- آیا با خرید ملک در روسیه می توان تابعیت این کشور را اخذ کرد؟

بله، شهروندان خارجی که در روسیه اجازه اقامت داشته و اقدام یه خرید ملک کنند، می توانند پس از سه سال جهت اخذ تابعیت این کشور درخواست دهند.

8- راه های یافتن خانه در روسیه جهت خرید کدامند؟

متقاضیان می توانند از طریق سایت های خرید و فروش ملک، آژانس های املاک و مستغلات، روزنامه ها و غیره به جستجوی ملک مورد نظر خود بپردازند.

9- مزیت خرید خانه در روسیه چیست؟

خرید خانه در روسیه می تواند یک سرمایه گذاری ایمن، پر سود و قابل استرداد باشد که تحت داشتن شرایط لازم، به اخذ تابعیت این کشور نیز بیانجامد.

10- آیا خرید ملک در روسیه اقامت این کشور را به دنبال دارد؟

خیر، اما افرادی که اقامت روسیه را دارند، می توانند تابعیت این کشور را با خرید ملک اخذ کنند.

11- آیا با خرید خانه در روسیه، مالکیت ملک 100% است؟

بله، بر خلاف امارات و ترکیه، مالکیت ملک در روسیه صد در صدی است و ملک خریداری شده به طور کامل متعلق به خریدار است.

3.4/5 - (5 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *