دوره زبان انگلیسی در سوئیس

بسیاری از افراد و شرکت های چند ملیتی معاملات خارجی را به زبان انگلیسی انجام می دهند، یادگیری و دوره زبان انگلیسی در سوئیس برای دنیای کسب و کار در این کشور مناسب است. مهارت های مکالمه انگلیسی برای افرادی که زبان مادری آنها انگلیسی نیست، سخت است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط و دوره زبان انگلیسی در سوئیس

اگر قبل از پیشرفت در حرفه خود، به دنبال بهبود بخشیدن به مهارت های زبانی خود هستید در یک مدرسه یا کالج زبان جهت تحصیل در سوئیس ثبت نام کنید. بسیاری از دوره ها، برنامه هایی برای دانشجویان کارشناسی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی، یا کسانی که به دنبال یک دوره تابستانه کوتاه مدت هستند، ارائه می دهند. مدارس زبان اغلب رویکردهای شخصی و متقابل فرهنگی را برای آموزش به کار می گیرند، که تجربه دانشجو را در کلاس درس انگلیسی در سوئیس گسترش می دهد. آشنایی با افراد مختلف از زمینه های مختلف و ملیت، آگاهی شما از جهان اطراف تان را تشدید می کند.

مهارت انگلیسی در سوئیس

برای افرادی که در زمینه کسب و کار و کسانی که به دنبال پست های مدیریت در سوئیس هستند، برنامه آماده سازی انگلیسی فقط می تواند برای شما باشد. بعضی از این دوره ها در دانشگاه های انگلیسی در سوئیس تدریس می شوند، در حالی که بعضی از آنها با یک معلم آموزش داده می شوند.

مهارت انگلیسی در سوئیس

این نوع برنامه ها به شما امکان می دهد با دانشجویان دیگر و ایجاد یک شبکه آشنا شوید. این دوره های آموزشی همچنین فرصتی را برای ایجاد مهارت های انگلیسی به شما ارائه می کند تا جایی که شما می توانید برای یک دوره کارشناسی در کسب و کار مطمئن شوید.

مدرسه زبان انگلیسی در لوزان سوئیس

مدرسه زبان انگلیسی در لوزان در سال 1908 تاسیس شده و در سراسر جهان شناخته شده است. ما دانش آموزان را از مدرسه ابتدایی تا دوره های مدرک کارشناسی و دوره های بالاتر را به زبان فرانسه یا انگلیسی یا در هر دو می پذیریم. ما در حال حاضر 45،000 دانش آموز از 60 ملیت را آموزش داده ایم. دوره های فشرده انگلیسی (ESL) و دوره های فشرده فرانسوی، دانش آموزان می توانند کلاس های صبح (20 ساعت در هفته)، بعد از ظهر (8 ساعت) یا ترکیبی از کلاس های صبحگاهی و بعد از ظهر (28 ساعت آموزش در هفته) را انتخاب کنند.همچنین این انتخاب برای دانش آموزان وجود دارد که زبان انگلیسی و فرانسوی، 20 ساعت یک زبان و 8 ساعت دیگر را همزمان انتخاب کنند.

علاوه بر امکانات اقامتی مختلف در سوئیس ما نیز در مدرسه، خوابگاه شبانه روزی را ارائه می دهیم. اگر می خواهید از شرایط تحصیل رایگان در سوئیس اطلاعاتی را کسب کنید، مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند در این راستا شما عزیزان را راهنمایی کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *