هنر در سوئیس

کارشناسی ارشد در رشته های هنر به طور معمول پس از یک برنامه از هنرهای زیبا ، علوم انسانی ، علوم اجتماعی و یا دیگر رشته های مرتبط است. مطالعات هنر در سوئیس شامل انواع مختلفی از رشته ها از جمله :فیلم، هنرهای تجسمی، موسیقی و تئاتر است. در حالی برخی برنامه های هنر بر روی یک رشته خاص متمرکز می شوند ما در این مقاله از موسسه حقوقی توسعه گران مهر به بررسی کامل تر این موضوع پرداخته ایم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل رشته هنر در سوئیس

سیستم آموزش عالی سوئیس بین دانشگاه ها و موسسات آموزشی مختلف خود تمایز قائل می شود. با وجود شیوه آموزش متفاوت هر دو دانشگاه دارای رتبه برابر هستند. همه موسسات آموزش عالی دوره های آموزشی در تئاتر، موسیقی و طراحی را ارائه می دهند. دانشگاه هنرهای زیبا وابسته به دانشگاه علوم کاربردی است. دانشگاه های سوئیس دارای مدرک دانشگاهی و مدرک تحت قوانین قابل اجرا هستند. شرایط پذیرش عمومی در مورد تحصیلات عالی در سوئیس 12 تا 13 سال تحصیل اجباری و مدرک دیپلم متوسطه( لیسانس)است. پس از معرفی سیستم آموزش عالی بولینا، همه دانشگاه های سوئیس برنامه های لیسانس و دکترا را ارائه خواهند داد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه اصطهباناتی تماس حاصل فرمایید.

شرایط اخذ پذیرش رشته هنر از دانشگاه های سوئیس

برنامه های کارشناسی:

کاندیداهایی که دنبال پذیرش برنامه های کارشناسی هستند باید دارای مدرک دانشگاهی یا حرفه ای از یک دبیرستان دولتی شناخته شده باشند. پذیرش در برخی از برنامه موضوعی است که کاندیداها در حال به دست آوردن یک سال تجربه حرفه ای در زمینه دانش مطالعاتی خود هستند، پذیرش اعضای جدید در برنامه های هنری و طراحی موضوع آزمون استعداد انتخابی است.

برنامه های کارشناسی ارشد:

کاندیداهایی که برای پذیرش در برنامه های کارشناسی ارشد باید دارای مدرک کارشناسی یا یک معادل دانشگاهی باشند. آزمون های آمادگی پذیرش و شرایط ورود به سیستم ممکن است براساس برنامه انتخاب شده متفاوت باشد. با ارائه آموزش عملی مبتنی بر علمی ،دانشگاه های علوم کاربردی سوئیس سهم قابل توجهی در تعلیم حرفه ای جوانان برای حرفه های آینده خود دارند.

ادامه تحصیل:

علاوه بر برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد، دانشگاه های هنر و طراحی سوئیس طیف وسیعی از فرصت های آموزشی را برای تحصیل و اعزام دانشجو به سوئیس ارائه می دهند. این دوره ها مدولار هستند و به سمت وضعیت فعلی تحقیق و عمل تمرکز می کنند. این دوره ها به عنوان یک قانون در کنار اشتغال دنبال می شوند. ساختار دوره مدولار، انتقال و به رسمیت شناختن اعتبارات در موسسات دیگر را ممکن می سازد. شرایط پذیرش عمومی شامل یک مدرک از دانشگاه می باشد، از یک دانشگاه علوم کاربردی یا از یک دانشکده تحصیلات تکمیلی(دانشکده تربیت معلم). کاندید هایی که دنبال اخذ پذیرش هستند نیز باید مدارک مربوطه به تجربه عملی مربوطه را ارائه دهند. دانشگاه ها این حق را دارند که بسته به این برنامه را محدود کرده یا دوره های درسی را برای داوطلبان واجد شرایط انجام دهند.

بهترین دانشگاه های سوئیس برای تحصیل رشته هنر

  • دانشگاه زوریخ ETH
  • دانشگاه ژنو
  • دانشگاه زوریخ
  • دانشگاه برن
  • دانشگاه باسل
  • دانشگاه فریبورگ
  • دانشگاه لوزان
بهترین دانشگاه های سوئیس برای تحصیل رشته هنر

بهترین دانشگاه های سوئیس برای تحصیل رشته هنر

تحصیل رشته هنر در سوئیس به زبان انگلیسی

سیستم تحصیلات عالیه کشور سوئیس در میان دانشگاه ها و دانشگاه های علوم کاربردی متمایز است. با وجود معافیت تحصیلی متفاوت این کشور، هر دو گروه دانشگاه ها شرایط یکسانی دارند. تمامی موسسات تحصیلات عالیه اهداء مدارک تحصیلی در زمینه موسیقی، تئاتر، طراحی، هنر های تجسمی، نویسندگی خلاقانه و دوره های حفظ منابع طبیعی دانشگاه های علوم تجربی را پیشنهاد می دهند. دانشگاه های علوم کاربردی کشور سوئیس مدارک تحصیلی دانشجویان را تحت قوانین اجرایی به آنان اهداء می نمایند. الزامات عمومی پذیرش در موسسات تحصیلات عالیه کشور سوئیس شامل 12 الی 13 سال تحصیل اجباری و مدارک تحصیلی فوق لیسانس ( آکادمیک و یا لیسانس فنی حرفه ای ) می باشد. در ادامه آشنایی با سیستم تحصیلات عالیه درجه دو در اروپا، تمامی دانشگاه های کشور سوئیس در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس دانشجو می پذیرند.

دوره ها

دانشگاه های هنر و طراحی کشور سوئیس، در نقاط آلمانی زبان، فرانسوی زبان، انگلیسی زبان و ایتالیایی زبان کشور واقع شده اند. تمامی این دانشگاه ها روی هم رفته 7000 صندلی برای دانشجویانی که به دنبال اخذ مدرک در زمینه هنر های تجسمی، طراحی، موسیقی، تئاتر، نویسندگی و خدمات حفاظتی هستند، در اختیار قرار میدهند. دانشگاه های هنر و طراحی کشور سوئیس، با 8 دانشگاه علوم کاربردی کشور در تعامل می باشند و در تمامی زمینه ها مدرک لیسانس و فوق لیسانس به دانشجویان خود اهداء می نمایند.

دانشگاه های هنر کشور سوئیس به دانشجویان خود خدمات تحصیلی با بالاترین کیفیت ارائه می دهند. هر دانشگاه علوم کاربردی دارای دوره های تحقیقاتی، تحصیلات تکمیلی و ایجاد نقش کلیدی در زندگی فرهنگی هر منطقه می باشد. تمامی دانشگاه های علوم کاربردی کشور سوئیس، دارای همکاری و تبادل نظر با دیگر دانشگاه هاست.

الزامات زبان انگلیسی:

تمامی متقاضیان ملزم به ارائه نمرات قابل قبول در امتحاناتی چون آیلتس هستند. حداقل نمره قابل قبول در این امتحان 6 می باشد.

بازار کار رشته هنر در سوئیس

بازار هنر در حال تحول است تا روندهای جدید را بپذیرد، پیشرفت های دیجیتال، و هنرمندان با تجربه جوان، ربکا جنینگز از گروه هنرهای زیبا، همه آنها را توضیح می دهد. بازار هنر اغلب از طریق لنز عاشقانه از مجموعه های هنری بزرگ مانند پگی گوگنهایم مشاهده می شود. مشتریان که به نوعی به جنبش های فرهنگی بزرگ کمک می کنند همانند خود هنرمندان، این افراد نه فقط به عنوان خریداران بلکه به عنوان مامورانی که هنرمندان را تشویق می کنند تا بتوانند به دنبال دستیابی بیشتر به حرکات خلاقانه خود بگردند، به حساب می آیند. برای همیشه چشم انداز هنری را تغییر دادند.

ارزش افزوده:

در حالی که مجموعه هنرمندان( برای بسیاری از هنرمندان )تاثیر می گذارد، کار قطعا کاهش نمی یابد. شکل تاثیر آن را تغییر داده است. بعضی از خریداران هنری مهم در بازار امروز به هنر صرفا به عنوان لذت علمی یا زیبایی شناختی نمی روند، و نه حتی برای اشتیاق هنری، بلکه آن را به عنوان دارایی در نظر می گیرند. این خریداران هنر تنها افراد شخصی نیستند، اما در بسیاری موارد، شرکت های ساختمانی مجموعه ای از هنر را به عنوان وسیله ای برای تسهیم دارایی های کسب و کار خود طراحی می کنند.

در سال های اخیر، هنر به عنوان یک کلاس دارایی در حق خود دیده می شود. همانطور که بعضی ها در ماشین های کلاسیک سرمایه گذاری می کنند،شراب یا اموال دیگران در مجسمه سازی سرمایه گذاری می کنند، نقاشی و ویدیو کار می کند. گزارش 2017 سوئیس و گزارش هنر و امور مالی اظهار می دارد که 86 درصد از خرید هنری با انگیزه دیدگاه جمع آوری سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است.

در حالی که یک بار آن را طعم ضعیف در نظر گرفته بود برای بحث در مورد هنر و امور مالی در همان اتاق، آثار هنری در حال حاضر به عنوان یک فروشگاه ارزش استفاده می شود. این با این تغییر قابل درک است که مشاوران هنری به وجود آمدند.. اگر شما به دنبال جمع آوری هنر به عنوان دارایی هستید، به اندازه کافی به هنر علاقه مند نیستید، همچنین باید به طور کامل ارزش آن را درک کنید یا خطر پرداخت هزینه زیادی را در نظر بگیرید.

  • حقوق 92.74 -135.741 فرانک
  • پاداش 6.104 فرانک
  • مجموع پرداخت 165-154.563 فرانک

رتبه و رنکینگ دانشگاه های سوئیس برای تحصیل رشته هنر

رتبه هنر و علوم انسانی در سال 2019/  رتبه هنر و علوم انسانی در سال 2018

  1. دانشگاه ETH زوریخ: 37 – 46
  2. دانشگاه گناو: 73 – 90
  3. دانشگاه زوریخ: 77 – 88
  4. دانشگاه برن: 101 – 125
  5. دانشگاه باسل: 126 – 150
  6. دانشگاه فیبروگ: 151 – 175
  7. دانشگاه لوزان: 151 –  175
هزینه تحصیل رشته هنر در سوئیس

هزینه تحصیل رشته هنر در سوئیس

هزینه تحصیل رشته هنر در سوئیس

در اکثر دانشگاه های عمومی، هزینه شهریه سالانه برای دانشجویان بین المللی بین 650 تا 1000 یورو می باشد که استثناهایی نیز دارد؛ به عنوان مثال، دانشگاه ایتالیایی سوئیس سالانه هزینه بسیار بیشتری به مبلغ 2600 یورو را طلب می کند. هزینه زندگی در سوئیس بالاست. در بررسی جهانی هزینه زندگی که امسال توسط واحد اطلاعات اکونومیست (EIU) منتشر شد، زوریخ به عنوان گران ترین شهر جهان نام برده شد و ژنو نیز رتبه سوم را از آن خود کرد. قیمت ها براساس محل زندگی متغیر هستند، اما قیمت های معمول (GBP، مارس 2015) عبارت اند از:

  • اجاره آپارتمان یک خوابه: ماهانه 755 تا 946 یورو
  • غذا در رستوران ارزان قیمت: 13.47 یورو
  • غذا در مک دونالد: 8.76 یورو
  • کاپوچینو: 2.91 یورو
  • کوکا/پپسی (بطری 0.33 لیتری): 2.66 یورو
  • آب (بطری 0.33 لیتری): 2.24 یورو
  • قرص نان: 1.68 یورو
  • سیگار: 5.39 یورو
  • بلیط یک طرفه حمل و نقل محلی: 2.02 یورو
  • بلیط سینما: 12.12 یورو

موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) از موسسات برتر و معتبر حقوقی کشور خدمات زندگی در سوئیس را به صورت تضمینی برای افراد انجام می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط مهاجرت سوئیس و همچنین هزینه زندگی سوئیس با همکاران و مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره بهره مند شوید.

1/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *