دانشگاه پومرانیا لهستان

در سال 2008، مرکز علمی انرژی خالص و مرکز آموزش و درمان پیشگیرانه در دانشگاه پومرانیا لهستان ایجاد شد که هدف این واحدها تحقيق در منطقه خاورميانه Pomerania بود. دانشکده فلسفه و تاریخ و دانشکده ریاضیات و علوم مجاز است که به ترتیب در رشته تاریخ، ادبیات و زیست شناسی دانشجو بپذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر مشاورین موسسه حقوقی توسعه گران مهر مطالبی را در زمینه مزایا و امتیازات تحصیل در لهستان برای شما مهیا کرده اند که در ادامه باهم مطالعه میکنیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

درباره دانشگاه پومرانیا لهستان

دانشگاه پزشکی پومرانیا (PMU)؛ Pomeranian Medical University – در سال 1948 در Szczecin، لهستان تاسیس شد. این دانشگاه در لهستان به عنوان Pomorski Uniwersytet Medyczny نامیده می شود. دانشگاه پومورانیا دارای بیش از 500 هیات علمی و تقریبا 200 پرسنل فنی است. در میان کارکنان دانشگاهی 43 استاد و 54 پزشک فرهیخته وجود دارند. از سال 1948، 8060 پزشک و 3314 دندانپزشک از دانشگاه فارغ التحصیل شده اند. 1113 محقق، درجه دکترا را کسب کردند؛ در واقع دانشگاه 33 پروفسور و 36 استاد دانشگاه فوق العاده را استخدام کرد. مراکز مهم اطلاعات و اسناد، که برای فعالیت های پژوهشی ضروری هستند، کتابخانه اصلی و انتشارات PMU هستند.

کتابخانه اصلی همچنان از سال 1949 رو به رشد است، با این تفاوت که این سرعت در طول سال متفاوت بوده است. دو بخش در بیمارستان های بالینی دارد، بیش از 260،000 کتاب و 584 مجله دارد. مقالات علمی، تجربی، بالینی، تاریخی و کتاب شناختی از سال 1950 در سالنامه های دانشگاه وجود دارند. در ابتدا، سالنامه ها به صورت مجموعه ای جداگانه از مقالات به طور نامنظم منتشر شدند، اما از سال 1962 آنها یک نشریه علمی منظم تحت عنوان Annales Academiae Medicae Stetinensis indexed i.a. in Index Medicus را تشکیل دادند. در اصل سالنامه ها حاوی نسخه مختصر پایان نامه های دکترا بود، در حالی که ضمیمه ها معمولا شامل پایان نامه های دکترای فرهیخته بود.

بخش انتشارات، سردبیر نشریات دیگر مانند کتابچه راهنما برای دانشجویان، کمک های تحصیلات تکمیلی، کتاب های راهنمای پزشکی و اداری است، که از سال 1969 به طور پیوسته رشد می کند.

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه پومرانیا لهستان

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه پومرانیا لهستان

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه پومرانیا لهستان

دانشگاه پزشکی پومرانیا، دوره های انگلیسی زبان خود را در دو دانشکده زیر ارائه می کند: 

  1. برنامه شش ساله MD به زبان انگلیسی
  2. برنامه شش ساله MD به زبان آلمانی و انگلیسی ( برنامه ASKLEPOIS)
  3. دانشکده پزشکی و دندانپزشکی
  4. برنامه پنج ساله DMD به زبان انگلیسی

تمام برنامه های ارائه شده برنامه های بلند مدت هستند که منجر به دریافت مدرک کارشناسی ارشد در رشته علمی مشخص می شوند. لطفا توجه داشته باشید که دانشگاه پومرانیا، آموزش در سطح کارشناسی و نه کارشناسی ارشد را برای دارندگان مدرک کارشناسی ارائه نمی دهد.

BMAT( آزمون پذیرش پزشکی )

موسسه ارزیابی پذیرش های کمبریج در اکتبر 2018، 15 سالگی آزمون پذیرش پزشکی ( BMAT) را جشن گرفت. آزمون BMAT توسط دانشگاه های سراسر جهان برای انتخاب متقاضیان در دوره های پزشکی، دندانپزشکی و زیست پزشکی استفاده می شود این آزمون مهارت های کلیدی مثل تفکر انتقادی، مهارت حل مسئله و استفاده از دانش را که تعیین کننده موفقیت در نیازهای آکادمی و دوره های مبتنی بر علوم است را محک می زند.

دانشگاه پزشکی پومرانیا در ششم سپتامبر 2018، توافقنامه ای با دپارتمان آزمون های محلی دانشگاه کمبریج (UCLES) و موسسه ارزیابی زبان انگلیسی کمبریج امضا کرد.

  • آزمون آکادمی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه( TOEFL )، حداقل امتیاز 87 در آزمون اینترنتی(IBT ) 
  • آزمون زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی ( TOEFL) با حداقل امتیاز 510 در آزمون کتبی (PBT)
  • تکمیل شده به همراه امتیاز 3.5 در ازمون رایتینگ انگلیسی (TWE) و حداقل امتیاز 50 در آزمون اسپیکینگ انگلیسی (TSE)
  • آزمون لیسنینگ و ریدینگ زبان انگلیسی برای ارتباطات بین الملل(TOEIC) با حداقل امتیاز 700

 رتبه و رنکینگ دانشگاه پومرانیا لهستان

پنجمین گزارش سالانه رتبه بندی بهترین دانشگاه های US NEWS برای مقایسه دانشگاه ها در سطح جهانی منتشر شد. از آنجا که تعداد دانش آموزانی که تصمیم دارند در دانشگاه های خارج از کشور خودشان ثبت نام کنند افزایش یافته است – رتبه بندی بهترین دانشگاه های جهان که بر روی تحقیقات آکادمی دانشگاه ها و شهرت آنها به طور ویژه متمرکز است ( نه تنها به صورت جداگانه بر روی دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد – می تواند به متقاضیان برای مقایسه دقیق موسسات سراسر جهان کمک کند.

رنکینگ بهترین دانشگاه های جهان همچنین دانشگاه های آمریکا را در سطح جهانی رتبه بندی می کندکه US NEWS بیش از 30 سال است که به صورت جداگانه انجام می دهد. تمام دانشگاه ها می توانند خود را نسبت به دیگر دانشگاه ها در منطقه و کشور خود محک بزنند و بیشتر در سطح جهانی دیده شوند و دانشکده های برتر در سطح جهان را پیدا کنند و با آنها همکاری کنند.

به طور کلی رتبه بندی دانشگاه های جهان شامل 1250 موسسه برتر می شود که بدون تغییر نسبت به سال قبل در 75 کشور توسعه یافته است( در دو سال قبل 74 کشور بود).اولین گام در ایجاد این رتبه بندی که توسط CLARIVATE ANALYTICS INCITE طراحی شده است ایجاد رتبه بندی 1250 دانشکده برتراز میان 1372 دانشگاه است.

  • رنکینگ داخلی 75
  • رنکینگ جهانی 6311

رشته های دانشگاه پومرانیا لهستان

دانشگاه پزشکی پومرانیا در شچچین یک دانشگاه دولتی با سیستم آموزشی تمام وقت است.

  • سطح دوره های ارائه شده: برنامه کارشناسی ارشد، دیپلم آموزش عالی، برنامه های دوره بلند مدت 

دو دانشکده در دانشگاه دوره های انگلیسی زبان را ارائه می کنند:

  1. دانشکده پزشکی
  2. دانشکده پزشکی و دندانپزشکی

دانشگاه پزشکی پومرانیا در شچچین دوره های انگلیسی زبان را از سال 1996 در دانشکده پزشکی و از سال 2006 در دانشکده دندانپزشکی ارائه می کند. در حال حاضر دانشگاه پزشکی پومرانیا در شچچین بیش از 600 دانشجو در برنامه های انگلیسی زبان در هر دو دانشکده دارد و بیش از 250 دانشجوی فارغ التحصیل در دانشکده های مربوطه دارد. در هر سال دانشگاه 100 کرسی در دانشگاه پزشکی و 30 کرسی در دانشکده دندانپزشکی ارائه می دهد.

دوره ها:

  • پزشکی: به زبان انگلیسی ( 100 کرسی)
  • دندانپزشکی: به زبان انگلیسی ( 20 کرسی)
رشته های دانشگاه پومرانیا لهستان

رشته های دانشگاه پومرانیا لهستان

هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه پومرانیا لهستان

دانشگاه پزشکی پومرانیا (PMU) در سال 1948 در شچچین لهستان تاسیس شده است. دانشگاه دارای دو دانشکده است که برنامه های خود را به زبان انگلیسی ارائه می کنند: دانشکده پزشکی و دانشکده دندانپزشکی. دانشگاه پزشکی پومرانیا دوره های انگلیسی زبان خود را از سال 1996 در دانشکده پزشکی و از سال 2006 در دانشکده دندانپزشکی ارائه می کند. در حال حاضر دانشگاه پزشکی پومرانیا دارای بیش از 600 دانشجو است که در برنامه های انگلیسی زبان هر دو دانشکده تحصیل می کنند. بیش از 250 دانشجو موفق به فارغ التحصیلی از هر دو دانشکده شده اند. هر ساله دانشگاه 100 کرسی در دانشکده پزشکی و 30 کرسی در دانشکده پزشکی و دندانپزشکی ارائه می کند.

هزینه تحصیل:

  • برنامه 6 ساله پزشکی: 10500 یورو در سال
  • برنامه 5 سال دندانپزشکی: 10500 یورو در سال

اگر از شرایط مهاجرت تحصیلی به لهستان اطلاعی ندارید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) همراه باشید. ما بر اساس تجربه در زمینه اخذ پذیرش از دانشگاه پومرانیا لهستان شما را راهنمایی خواهیم کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *