دانشگاه تکنولوژی گدانسک لهستان

دانشگاه تکنولوژی گدانسک لهستان یک دانشگاه فنی در Gdańsk-Wrzeszcz و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های لهستان است. این دانشکده دارای 41 رشته تحصیلی،بیش از 26000 دانشجوی کارشناسی،400 دانشجوی دکتری و همچنین 1200 معلم دانشگاهی است که در حال حاضر 2500 نفر را شامل می شود. دانشگاه تکنولوژی گدانسک لهستان نیز یکی از محبوب ترین دانشگاه ها در میان جوانان برای تحصیل در لهستان است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه تکنولوژی گدانسک لهستان

برای پنجمین بار دانشگاه تکنولوژی گدانسک در یک ردیف، در مقام دوم رتبه بندی وزارتخانه ای قرار گرفت که محبوبیت دانشگاه را در میان کاندیداها مورد مطالعه قرار داد. فارغ التحصیلان GUT به راحتی کار می کنند و اغلب با موفقیت کسب و کار خود را ایجاد و اجرا می کنند. مهم است که بر این واقعیت تأکید کنیم که طبق نظرسنجی در سراسر کشور، درآمد فارغ التحصیلان دانشگاه گدانسک در رتبه سوم در میان فارغ التحصیلان کشور قرار دارد.در طول سال های اخیر، دانشگاه گدانسک از تغییرات بسیاری برخوردار است، هرچند حفظ سنت یک دانشگاه فنی، باز شدن مطالبات اقتصادی و اجتماعی است. دانشگاه در حال حاضر با تحول روبرو است: از یک دانشگاه دیجیتال به یک دانشگاه SMART به همراه تحقق پروژه های بین المللی جدید و انگیزه های نوآورانه تاکید زیادی بر حفظ استانداردهای کیفیت آموزش عالی ارائه شده است.

آموزش در دانشگاه تکنولوژی گدانسک لهستان

GUT اولین و تنها دانشگاه جهت تحصیل در لهستان است که عضو انجمن ابتکار CDIO می باشد که توسط موسسه فناوری ماساچوست در همکاری با دانشگاه صنعتی چالمرز در سوئد تاسیس شده است. CDIO قصد دارد آموزش و پرورش را برای مهندسان فراهم کند که آنها را قادر می سازد تا “سیستم های تکنولوژیکی صنعتی” را به “تصور، طراحی، پیاده سازی و بهره برداری” تبدیل کنند. GUT یک عضو فعال تعدادی از شبکه ها و انجمن های دانشگاهی است، برای مثال تحقیقات علمی بلاروس (هماهنگی تحقیق و آموزش فناوری نانو)، شبکه دانشگاه بریتانیا (پروتکل Uppsala) و شبکه دانشگاهی منطقه بالتیک.

تحقیقات در دانشگاه تکنولوژی گدانسک لهستان

تحقیقات در دانشگاه تکنولوژی گدانسک لهستان

تحقیقات در دانشگاه تکنولوژی گدانسک لهستان

دانشگاه صنعتی گدانسک یک دانشگاه با سابقه طولانی تحقیقاتی است و در سال جاری 111 سالگی خود را جشن می گیرد. دانشگاه در استراتژی انکشافی خود بر همکاری گسترده در مقیاس جهانی متمرکز است؛ چرا که این یک عامل مهم در پیشرفت است. کارکنان GUT مطالعات جالبی انجام می دهند و پروژه های ارزشمند را با دانشمندان با اشتیاق کار می کنند. دستاوردها و فعالیت های علمی آنها در شمار زیادی از جوایز و تمایز های وزیر علوم و تحصیلات عالی، و همچنین تعدادی از موسسات ملی و بین المللی مربوط به فعالیت های علمی و تحقیقی، منعکس شده است.دانشگاه گدانسک (GUT) یک دانشگاه دولتی کاملا مستقل است که به طور مداوم توسعه و توجه به ارائه آموزش عالی با کیفیت به منظور رفع نیازهای اقتصاد و جامعه پویا در حال توسعه است. دانشگاه تحت بررسی ارزیابی دوره ای است و رتبه بندی 2018 آن 801 – 1000 می باشد.

درباره دانشگاه تکنولوژی گدانسک لهستان

دانشگاه Gdańsk فناوری (GUT) بزرگترین دانشگاه فنی در منطقه Pomeranian و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های فنی در لهستان است. محوطه دانشگاهی قابل توجه 77 هکتار ترکیبی هارمونی از ساختمان های 100 ساله با ساختمان های فوق العاده مدرن قرن است.در 9 دانشکده، دانشگاه ارائه مطالعات کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در سیستم های تمام وقت و بخشی از زمان در زمینه های مختلف علوم و فنون انجام می دهد. پیشنهاد دانشگاهی شامل 38 رشته مطالعات کارشناسی و 27 رشته تحصیلات تکمیلی، از جمله 3 دوره های بین اداری و 2 دوره بین آکادمیک در حال حاضر است.GUT اولین دانشگاه لهستان می باشد که عضو انجمن ابتکار CDIO است، و توسط موسسه فناوری ماساچوست در همکاری با دانشگاه صنعتی چالمرز در سوئد تاسیس شده است.

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه تکنولوژی گدانسک لهستان

نحوه درخواست برای برنامه های تحصیلی کارشناسی:

  • مدرسه متوسطه / گواهی نام نویسی در دانشگاه (با شناسایی رسمی یا حاشیه نویسی)، که شما را واجد شرایط درخواست برای مدرک لیسانس در کشوری می کند که مدرک در آن صادر شده است.
  • گزارش نمرات با معیار نمره دهی رسمی

برای برنامه های تحصیلی کارشناسی ارشد:

مدرک لیسانس (با شناسایی رسمی یا حاشیه نویسی)، که شما را واجد شرایط درخواست برای مدرک کارشناسی ارشد در کشوری می کند که مدرک لیسانس در آن اعطا شده است و رونوشت نمرات با معیار نمره دهی رسمی.

متقاضیان مدرک لیسانس:

اطلاعات درباره مدرک متوسطه (صادر شده توسط مقامات مدرسه متوسطه)

متقاضیان مدرک کارشناسی ارشد:

  • نامه واجد شرایط بودن / گواهی مهاجرت
  • تاییدیه واجد شرایط بودن شما در کشوری که مدرک لیسانس تان در آن اعطا شده است
  • گواهی زبان انگلیسی

با استثنا، اگر متقاضی از یک کشور انگلیسی زبان است یا تحصیلات قبلی به طور کامل به زبان انگلیسی ارائه شده است.

  • پرداخت هزینه درخواست نامه (غیر قابل بازگشت؛ 22.318 دلار آمریکا)
  • گزیده آثار تنها برای متقاضیان کارشناسی ارشد معماری اعمال می شود

شرایط پذیرش

مدرک کارشناسی (یا معادل) که تایید کننده تکمیل اولین سطح تحصیلات (کارشناسی) است. سابقه در ریاضیات، فیزیک، آموزش فنی در سطح دانشگاهی بسیار توصیه می شود.

توضیحات:

دوره ها در زمینه طراحی های سیستم اینترنتی و مشکلات طراحی های مربوطه، الگوریتم های برابر و توزیع شده، کاربرد های هوش مصنوعی، زمینه های کار گروهی و هوش محیطی ارائه می شوند.

رتبه و رنکینگ دانشگاه تکنولوژی گدانسک لهستان

رتبه بندی های دانشگاه جهانی آموزش عالی تایمز (Times Higher Education World University Rankings) در سال 2019 شامل بیش از 1250 دانشگاه است و این بزرگترین جدول لیگ های بین المللی است.  این تنها جدول عملکرد جهانی دانشگاه برای قضاوت دانشگاه های تحقیقاتی در همه ماموریت های اصلی شان است: تدریس، تحقیق، انتقال دانش و چشم انداز بین المللی. آنها از 13 شاخص عملکرد با دقت کالیبراسیون استفاده می کنند تا مقادیر جامع تر و متعادل تر را که مورد اعتماد دانشجویان، دانشگاهیان، رهبران دانشگاه ها، صنعت و دولت ها است، ارائه دهند.

محاسبه رتبه بندی ها در سال 2019 توسط شرکت خدمات حرفه ای PricewaterhouseCoopers ؛(PwC) مورد ارزیابی قرار گرفته است، و این تنها رتبه بندی دانشگاه های جهانی است که به بررسی کامل و مستقل این ماهیت می پردازد.

  • رتبه بندی های آموزش اروپایی 2019 = 151 – 200
  • رتبه بندی های دانشگاه جهانی = + 1001 
رتبه و رنکینگ دانشگاه تکنولوژی گدانسک لهستان

رتبه و رنکینگ دانشگاه تکنولوژی گدانسک لهستان

رشته های دانشگاه تکنولوژی گدانسک لهستان

  1. تحصیل به زبان انگلیسی
  2. لیسانس علوم در تکنولوژی های سبز و نظارت 
  3.  لیسانس مدیریت
  4.  لیسانس علوم در زمینه مهندسی برق، فن آوری های انرژی
  5. لیسانس علوم در مهندسی داده ها
  6. لیسانس علوم در مهندسی مکانیک
  7. کارشناسی ارشد مهندسی عمران
  8. کارشناسی ارشد مهندسی محیط زیست
  9. کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک
  10. کارشناسی ارشد مدیریت
  11. کارشناسی ارشد در تجزیه و تحلیل اقتصادی
  12. کارشناسی ارشد الکترونیک و مخابرات
  13.  کارشناسی ارشد انفورماتیک
  14. کارشناسی ارشد در اتوماسیون، سایبرنتیک و رباتیک
  15. کارشناسی ارشد علوم در تکنولوژی های سبز و نظارت
  16. کارشناسی ارشد مهندسی اقیانوس
  17. کارشناسی ارشد علوم در معماری
  18. کارشناسی ارشد در فناوری نانو
  19. تحصیل به زبان لهستانی
  20. معماری
  21. شیمی
  22. الکترونیک، مخابرات و انفورماتیک
  23. مهندسی برق و کنترل فیزیک و ریاضیات
  24. مهندسی عمران و محیط زیست
  25. مهندسی مکانیک
  26.  مهندسی اقیانوس و فناوری کشتی
  27. مدیریت و اقتصاد

هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه تکنولوژی گدانسک لهستان

دانشگاه تکنولوژی گدانسک (Gdańsk University of Technology) که در سال 1904 تاسیس شد، یکی از قدیمی ترین دانشگاه های ملی مستقل در لهستان است و قدیمی ترین دانشگاه فنی در منطقه لهستانی است. دانشگاه به دلیل مشارکت عمده جامعه تحقیقاتی دنزینگ (Societas Physicae Experimentalis)، یکی از اولین سازمان های علمی در خاک لهستان تشکیل شد. جامعه تحصیل طبیعت را اجرا کرد و ارتقا داد. خانواده های قدرتمند گدانسک کتاب های باارزش خود را به کتابخانه آن اهدا کردند، که در اوایل قرن بیستم تبدیل به اموال دانشگاه تکنولوژی گدانسک شد.

هزینه تحصیل

3100 یورو در سال (متقاضیان اتحادیه اروپا / اتحادیه تجارت آزاد اروپا (EFTA) بدون پرداخت شهریه قادر به تحصیل هستند). شما می توانید از شرایط پذیرش دانشگاه تکنولوژی گدانسک لهستان و همچنین مهاجرت تحصیلی به لهستان اطلاعات کاملی را به دست آورید اگر با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *