دانشگاه ملی تنگا

UNITEN یک موسسه خصوصی است که در Selangor مالزی، 25 کیلومتری جنوب کوالالامپور واقع شده است. دانشگاه ملی تنگا در سال 1997 تاسیس شد و دارای پردیس هایی در نقاط مختلف است. UNITEN یک موسسه عالی آموزشی مختلط بزرگی است، که متوسط ثبت نام 10.000 تا 14.999 دانشجو می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه ملی تنگا

دوره های و برنامه های آموزشی UNITEN جهت تحصیل در مالزی به طور رسمی به رسمیت شناخته شده اند و درجه هایی تحصیلات عالی مانند مدرک پیش لیسانس (به عنوان مثال گواهینامه ها، دیپلم، مدارک تحصیلی و یا پایه)، دوره های کارشناسی، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکتری در زمینه های مختلف را ارائه می دهد. این موسسه آموزش عالی 21 ساله دارای یک سیاست پذیرش انتخابی مبتنی بر سابقه تحصیلی و نمرات تحصیلی دانشجویان است.

پذیرش در دانشگاه ملی تنگا

محدوده پذیرش در دانشگاه ملی تنگا 80 تا 90 درصد است و این سازمان آموزشی عالی مالزی یکی از موسسات انتخابی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست کنند.

پذیرش در دانشگاه ملی تنگا

دانشگاه ملی تنگا یکی از اولین دانشگاه های خصوصی در مالزی است و متعلق به شرکت (Tenaga Nasional Berhad)، یکی از بزرگترین شرکت های خدماتی در جنوب شرق آسیا است. UNITEN برنامه ها تحصیلی در زمینه مهندسی و مدیریت کسب و کار در دوره های کارشناسی و فارغ التحصیلی را از طریق پیوندها با دانشگاه های محلی و خارجی ارائه می دهد.

آموزش در دانشگاه ملی تنگا

موسسه UNITEN در سال 1976 مرکز آموزشی لاتین سلطان احمد شاه (ILSAS) نامگذاری شد، که در سال 1977 این مرکز به موسسه آموزش عالی تبدیل شد و به نام UNITEN تغییر نام یافت و توسط توسط آژانس صلاحیت مالزی (MQA) مورد تایید قرار گرفته است. UNITEN یک نهاد منحصر به فرد است که برنامه های آموزشی و آموزش مهارت های فنی مهندسی را در یک محوطه دانشگاه فراهم می کند. برنامه های دانشگاه بر روی مهندسی، فناوری اطلاعات، مدیریت کسب و کار و زمینه های مرتبط تمرکز دارند.

فارغ التحصیلان دانشگاه ملی تنگا

UNITEN نه تنها فارغ التحصیلان خود را برای تبدیل شدن به متخصصان خبره آماده می کند، بلکه آنها را به طور جامع و با دقت گسترده ای از افراد با چشم انداز گسترده فکری می سازد. با وجود اینکه UNITEN به عنوان یک دانشگاه نسبتا جدید است، به سرعت به سوی ایجاد خود به عنوان یک مرکز منطقه ای حرکت می کند. این دانشگاه شامل دو پردیس، پردیس پوتراجیا و پردیس سلطان حاجی احمد شاه می شود. UNITEN آپارتمان های دانشجویی را به دانشجویان ارائه می دهد و پذیرای آنها برای حداقل یک سال است.

در سال 2018، دانشگاه ملی تنگا در رتبه 201 از میان 250 دانشگاه برتر دنیا قرار گرفته است و رتبه 801 در میان 1000 دانشگاه برتر دنیا است و اطلاعاتی مبنی بر مورد تایید بودن این دانشگاه توسط وزارت علوم ایران نبود. برای اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل رایگان در مالزی با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *