بورسیه های تحصیلی در مالزی برای تحصیلان پیش دانشگاهی و کارشناسی توسط سازمان های مختلف در بخش دولتی و خصوصی اهدا می شوند. در این مقاله مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) اطلاعات مفیدی در خصوص بورسیه را برای شما عزیزان بازگو گرده اند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط انواع بورسیه های تحصیلی مالزی

برنامه آموزش ملی امنیت، بورس تحصیلی دیوید ل. بورن را در اختیار دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد قرار می دهد. بورس جهت تحصیل در مالزی جوایز سخاوتمندانه ای را برای دانشجویانی که مشتاق تحصیل در مورد مناطق جهان و بحرانی برای امنیت ملی ایالات متحده آمریکا مانند مالزی هستند، فراهم می کند.

متقاضیان واجد شرایط باید دارای نمرات علمی بالایی باشند و در یک برنامه شرکت کنند که به آنها اجازه می دهد همه ی فرهنگ ها و زبان مالایی را غوطه ور شوند. دانش آموزانی که در زمینه امنیت حرفه ای مشارکت دارند، ترجیح داده می شود و دریافت کنندگان باید برای یک مدت برای دولت فدرال کار کنند. به مدت 20 هزار دلار برای مدت یک سال به آنها داده می شود.

با تشکر از سازمان های خیرخواه و روان تفکر مانند بنیاد فریمن، هزاران دانشجوی کارشناسی و کارشناسی ارشد، هر ساله مطالعاتی در مالزی انجام می دهند که بسیاری از جوایز فریمن برای مطالعات در آسیا حمایت می شوند. آسیا-فریمن برنامه های کاربردی از شهروندان ایالات متحده یا ساکنین دائمی که در دوره کارشناسی تحصیل می کنند در کالج یا دانشگاه دوساله یا چهار ساله که نیاز مالی به تحصیل در خارج از کشور را در شرق یا جنوب شرقی آسیا دارند پذیرش می کند.

متقاضیان واجد شرایط باید معدل 2.8 داشته باشند و در مالزی کمی تجربه و یا اصلا تجربه نداشته باشند. جوایز همچنین نیاز مالی و وضعیت تحصیلی را در نظر می گیرند. کاندیدان ممکن است برای برنامه های ترم تابستان، یا سالانه درخواست کنند و تا 7000 دلار دریافت کنند. (این امر از طریق 2013 تأمین می شود تا از وضعیت فریمن-آسیا اطمینان حاصل شود.)

بنیاد بلیکمور حمایت مالی از بلیکمور فریمن است که دانشجویان کارشناسی ارشد را برای شرکت در مطالعه زبان پیشرفته مشارکت می دهد. اولویت دادن به کسانی است که نیاز حرفه ای به زبان مورد نظر خود را نشان می دهند. فقط متقاضیان سال تحصیلی کامل در نظر گرفته می شوند.

بورس تحصیلی روابط بین المللی سفیر، که از سال 1947 به فهم بین المللی کمک می کند، در سال 2013 به پایان می رسد. آنها توسط کمک های بخشیی جایگزین می شوند که می توانند برای تعدادی از پروژه ها و اهداف، از جمله بورس تحصیلی استفاده شوند. این بورس تحصیلی هیچ محدودیتی بر سطح دریافت کننده (مدرسه ای، دانشگاهی یا فارغ التحصیل)، مدت، محل (بومی یا بین المللی) یا منطقه تحصیلی ندارد و هیچ محدودیتی برای مبلغ دلار برای بورس تحصیلی وجود ندارد.

بورس تحصیلی بین المللی بریتانیا در کوالالامپور در مالزی. اکنون برای بورس تحصیلی مدرسه بین المللی کوالالامپور در مالزی درخواست اعمال می شود، همه متقاضیان می توانند با پیروی از معیارهای واجد شرایط بودن، درخواست های خود را تا مهلت تعیین شده ارسال کنند. درباره: مدرسه بین المللی بریتانیا کوالالامپور (BSKL) یکی از مدرسه های بین المللی پیشرو در کوالالامپور است که آموزش بین المللی بریتانیا را به دانشجویان پیش دبستانی تا سال ششم، ارائه می دهد.

بنیاد کوک می خواهد بورس تحصیلی دیپلم را در زمینه های پلی تکنیک ارائه دهد. این بورس تحصیلی برای شهروندان مالزی برای دانشگاه / کالج های خصوصی با دوره کامل در مالزی تکمیل شده است. کمک هزینه تحصیلی تا 100 درصد از هزینه های دوره را بسته به دوره در بر می گیرد. هدف از بورس تحصیلی کمک به نسل آینده برای رسیدن به پتانسیلشان است.

شرایط تحصیل رایگان در مالزی

هزینه تحصیلات عالیه از جمله موانع بر سر راه علاقه مندان به تحصیل می باشد.  بسیاری از دانشگاه ها شرایط تحصیل رایگان در مالزی را در اختیار دانشجویان قرار می دهند اما متاسفانه این شانس به ندرت نصیب دانشجویان بین المللی می شود. در عوض، به سبب افزایش هزینه تحصیلی دانشجویان داخلی، می توان هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی را کاهش داد بی آن که در وضعیت مالی دانشگاه ها خللی وارد گردد.

شرایط تحصیل رایگان در مالزی

این بدان معنی است که، در حالی که بسیاری از افراد می توانند با هزینه کمتری به تحصیل بپردازند، هزینه تحصیلی معدودی از افراد کمی گران تر خواهد بود. با توجه به گفته های نخست وزیر ماهاتیر بن محمد، هزینه تحصیلی پایین نباید مسبب آن شود که یک عده تحصیل را کم ارزش بپندارند. در عوض، این مساله موجب می گردد تا مردمان کشور مالزی فرصت های بیشتری جهت تحصیل بیایند.

بورسیه های بسیاری از سمت دانشگاه های مالزی به دانشجویان تعلق می گیرد. معمولا دانشگاه های مالزی به دانشجویان بین المللی و دانشجویان داخلی بورسیه و یا تخفیف بسیار ارائه می دهند و می توان جزییات مرتبط با آن را در وبگاه های این دانشگاه ها مطالعه نمود.

بورسیه تحصیلی برای دانش آموزان در مالزی

آخرین اطلاعات در مورد کمک هزینه تحصیلی برای دانش آموزان بین المللی در مالزی 2019-20، بورس تحصیلی مدرسه بین المللی استرالیایی مالزی، بورس تحصیلی بین المللی جزئی است که توسط مدرسه بین المللی استرالیا در مالزی برای دانشجویان بین المللی ارائه می شود. دانشجویان واجد شرایطی که برای این بورس تحصیلی هستند: برای متقاضیان مالزی باز است.

این کمک هزینه تحصیلی در دبیرستان/ متوسطه می تواند برای تمام دروس موجود در مدرسه در نظر گرفته شود .. مهلت تعیین شده برای ارسال درخواست برای بورس تحصیلی بین المللی بورسیه تحصیلی استرالیا متفاوت است. این بورس تحصیلی را می توان در مدرسه بین المللی استرالیایی مالزی دریافت کرد. فرم درخواست بورس تحصیلی را می توان در اینجا مشاهده کرد.

BeArt پیش فرض بورس تحصیلی. 2019 بورس تحصیلی بین المللی جزئی است که توسط BeArt برای دانشجویان بین المللی ارائه می شود. دانشجویانی که واجد شرایط دریافت این بورس تحصیلی هستند: برای همه ملیت ها باز است. این کمک هزینه تحصیلی دبیرستان / متوسطه، لیسانس / کارشناسی ارشد، را می توان برای پیگیری در هر رشته مورد استفاده قرار گیرد. اول ماه آوریل مهلت ارسال درخواست برای بورس تحصیلی BeArt  پیش فرض، 2019 است.

این بورس تحصیلی را می توان در دانشگاه معتبر و یا موسسات علمی در سراسر جهان دریافت کرد. فرم درخواست بورس تحصیلی را می توان در اینجا مشاهده کرد. کمک هزینه های تحصیلی بین المللی دیگر که توسط BeArt ارائه شده است را مشاهده کنید.

مسابقه نوشتن مقالات پنسترز. 2018 بورس تحصیلی بین المللی جزئی است که توسط پنسترز برای دانشجویان بین المللی ارائه شده است. دانشجویان واجد شرایط دریافت این بورس تحصیلی هستند: برای همه ملیت ها باز است. این کمک هزینه تحصیلی در دبیرستان/ متوسطه / کارشناسی می تواند برای تحصیل در هر موضوع تحصیلی انجام شود. 31 ماه مه آخرین مهلت برای ارسال درخواست برای مسابقه نوشتن مقاله پینستر است. این بورس تحصیلی را می توان در هر دبیرستان / کالج / دانشگاه در سراسر جهان دریافت کرد. فرم درخواست بورس تحصیلی را می توان در اینجا مشاهده کرد.

کمک تحصیلی IGCSE مدرسه بین المللی گاردن در مالزی، 2019، بورس تحصیلی بین المللی جزئی است که توسط مدرسه بین المللی گاردن برای دانشجویان بین المللی ارائه می شود. دانشجویانی که واجد شرایط برای این بورس تحصیلی هستند: برای متقاضیان مالزی باز است.

این کمک هزینه تحصیلی در دبیرستان/ متوسطه می تواند برای تحصیل در موسیقی، درام، هنرهای تجسمی، ورزش مورد توجه قرار گیرد. 11 ماه مارس، آخرین مهلت ارسال درخواست برای کمک تحصیلی IGCSE مدرسه بین المللی گاردن در مالزی است. این بورس تحصیلی را می توان در مدرسه بین المللی گاردن گرفت. فرم درخواست تحصیلی را می توان در اینجا مشاهده کرد. سایر بورس های تحصیلی بین المللی، کمک هزینه تحصیلی و کمک های مالی توسط مدرسه بین المللی گاردن را بررسی کنید.

بورس تحصیلی پیش دانشگاهی AISM  2017 یک بورس تحصیلی بین المللی جزئی است که توسط مدرسه بین المللی استرالیایی در مالزی برای دانشجویان بین المللی ارائه می شود. دانشجویانی که واجد شرایط برای این بورس تحصیلی هستند: برای دانشجویان مالزی باز است.

این کمک هزینه تحصیلی در دبیرستان/ متوسطه می تواند برای هر درسی که توسط مدرسه ارائه می شود، انجام شود. 28 آوریل آخرین مهلت ارسال درخواست برای کمک هزینه تحصیلی AISM پیش دانشگاه 2017 است. این بورس تحصیلی را می توانید در مدرسه بین المللی استرالیا مالزی دریافت کنید . فرم درخواست تحصیلی را می توان در اینجا مشاهده کرد.

میزان فاند دانشگاه های مالزی

کمک هزینه تحصیلی بنیاد کوک برای بورسیه تحصیلی دانشجویان مالزی:تحصیل کمک هزینه تحصیلی سالانه (6.000 رینگت) =1.432.5 دلار امریکا که هرکدام در هرسال به داوطلبان موفق عرضه خواهد شد. کمک هزینه تحصیلی ( آیاسان در مالزی) این بورسیه تحصیلی هزینه کتاب را تا حداکثر (30.000 رینگت) =7.162.5 دلار امریکا در سال میپردازد.

نکته: کمک هزینه تحصیلی تنها پس از اعطای جوایز به دریافت کنندگان را پوشش میدهد( به عنوان مثال: با اجرای موافقت نامه تحصیلی). بورسیه کالج برای دانشجویان بین المللی از سال 1985 بیش از 3.800  رینگت =(907.25 دلار امریکا)بورسیه بالغ بر 3.200.000 رینگت=(0.764دلارامریکا) به (NCCS) دانشجو اعطا شده است.

بورسیه تحصیلی از طریق بنیاد ( NCCS) برای دانشجویانی که برای سال تحصیلی 2018- 2019 ثبت نام میکنند در دسترس است. بورسه تحصیلی  مدرک زالورا. هریک از برندگان بورس تحصیلی زالورا.. هزینه ی تحصیل را تا مبلغ 3.000 رینگت=( 716.25 دلار امریکا)دریافت خواهید کرد.

جایزه بورس تحصیلی یایاسان در سال 2019 ارزش هریک از اعطای جایزه بستگی به دوره ای دارد که در هر سال تحصیلی 9000رینگت=2.148.75 دلار امریکا بیشتر نمی شود. هرجایزه برای حداقل دوره مورد نیاز برای تکمیل دوره تحصیل خواهد بود.

  • کمک آموزشی( اس ای آی) سهنگ دریافت کننده بورس تحصیلی انتخاب شده دریافت خواهد کرد.
  • دوره های کارشناسی در دانشگاه های عمومی/8.500رینگت=2.029.375 دلار امریکا
  • دوره های دیپلم پیشرفته در دانشگا های  دولتی و خصوصی6.000 رینگت=1.432.5 دلار امریکا
  • تحصیل کارشناسی در دانشگاه های خصوصی( برنامه های3+0 در دوره های کارشناسی) تا آر ام 24.000رینگت=5.730 دلار امریکا
  • دوره های پزشکی/ دندانپزشکی در دانشگاه خصوصی تا 32.000 رینگت=7.640 دلار امریکا

برای اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) تماس بگیرید.

میزان فاند دانشگاه های مالزی

شرایط اخذ بورسیه و فاند از دانشگاه های مالزی

MIS یک بورس تحصیلی است که توسط دولت مالزی  برای جذب و حفظ بهترین مغزها از سراسر جهان برای رفتن  به مالزی  و برای کمک به بهتر شدن کشور مالزی  آغاز شده است. کمک هزینه تحصیلی برای کسانی است که به دنبال تحصیل در مقاطع  کارشناسی ارشد، دکتری و پس دکتری خود هستند.

البته رشته هایی  مانند  علم و مهندسی، بیوتکنولوژی و بسیاری دیگر اولویت بندی می شوند. از خیلی از متقاضیان  انتظار می رود که حداقل یک مدرک فوق لیسانس درجه دوم (عالی) و مهارت عالی در زبان انگلیسی را داشته باشند.  برای جزئیات این جا کلیک نمایید.

بورس تحصیلی و دوره های  دانشجویی کشورهای  ملل متحد، همانطور که عنوان نشان می دهد این بورس تحصیلی است که عمدتا برای دانشجویان کشورهای مشترک المنافع می باشد. این یک بورس تحصیلی برای تحصیل در رشته کارشناسی ارشد و دکتری نمی باشد. همچنین رشته هایی مانند شیلات، اقتصاد و  کشاورزی اولویت بندی می شوند. بنابراین شانس خود را امتحان کنید.

نه تنها کمک هزینه تحصیلی هزینه شهریه را پرداخت خواهد کرد  ، بلکه هزینه بلیط هواپیما از پایتخت کشور  به مالزی ،  کمک هزینه  مالی ماهانه،  کمک هزینه سالانه برای کتاب ها و مسافرت های داخلی و … را نیز پرداخت می کند. اطلاعات بیشتر در اینجا موجود است.

بورس تحصیلی هنرهای سینمایی دانشگاه چند رسانه ای، دانشگاه چندرسانه ای (multimedia) هنرهای سینمایی دانشگاه مالزی را ، برای دانشجویان مالزی در دسترس قرار می دهد. این بورس تحصیلی 100% هزینه ثبت نام ،  هزینه تحصیل و منابع سالانه، به علاوه حقوق ماهانه برای یک پایه 1 ساله  و برنامه دوره های 3 ساله را پوشش می دهد.

دانشگاه چندرسانه ای یک دانشگاه خصوصی در مالزی است. دانشگاه دارای سه دانشکده در ملکا،  Cyberjaya ( سیبرجایا ) و iskandar puteri می باشد.  این دانشگاه دارای 9 دانشکده و 19 مرکز تحقیقاتی است. متقاضی  باید تسلط  بسیار خوبی بر روی  زبان انگلیسی داشته باشد. بنابراین درخواست باید به زبان انگلیسی باشد.

فرصت بورس تحصیلی  Tunku Abdul Rahman University College Merit Scholarships In Malaysia 2019 ، برای دانشجویان برجسته مالزی در حال انجام است . جایزه بورس تحصیلی تا % 100 پرداخت هزینه تحصیل در طول دوره تحصیل در دانشگاه را پوشش می دهد.

دانشگاه Tunku Abdul Rahma یک دانشگاه  غیر انتفاعی، و   دانشگاه خصوصی در مالزی می باشد. UTAR  یکی از معتبر ترین دانشگاه های خصوصی در مالزی است. رتبه این دانشگاه در رتبه بندی دانشگاه های آسیا  در آموزش عالی دانشگاه تایمز در سال 2019 ، بالاتر از 100 است  و در مالزی، بعد از دانشگاه مالایا، دومین رتبه را دارد.  متقاضی باید تسلط بسیار خوبی بر روی  زبان انگلیسی داشته باشد،  بنابراین  درخواست  باید به زبان انگلیسی باشد.

بورسیه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مالزی

در اینجا لیست جامعی از تمام بورس های پزشکی موجود ارائه شده توسط موسسات، شرکت ها،  GLCs و انجمن ها در مالزی و  اینکه چگونه برای آنها بتوانید درخواست دهید، آورده شده است. بورس تحصیلی پزشکی معمولا توسط موسساتی که دوره ها را برگزار می کنند، ارائه می شود. اکثر آنها مبتنی بر شایستگی هستند و برای رسیدن به بورس تحصیلی به نتایج واقعی شما نیاز دارند.

با توجه به هزینه بالای رشته  پزشکی، این بورس ها اغلب تنها برای  تعداد کمی از افراد انتخاب شده  که معمولا  هم  از رده های  بالایی هستند، در نظر گرفته می شود. بورس تحصیلی Kuok Foundation Berhad  : کمک هزینه تحصیلی تا 15000رینگیت ( حدود5000 دلارآمریکا) در سال می باشد. مصاحبه الزامی است، در 17 تا 31 مارس باز می باشد.

  • بورس تحصیلی Hong Leong Foundation، تنها برای شهروندان مالزی، فقط در 1 تا 17 ژوئن باز می باشد.
  • بورس تحصیلی تکوانت عبدالرحمان (Tunku Abdul Rahman)، مصاحبه الزامی است، حداقل معدل کل 3.50 می باشد.
  • بورس تحصیلی دانشگاه AIMST، برای دانشجویانی که تحصیلات ابتدایی  و دوره های  تحصیلی خود را  در دانشگاه AIMST  ادامه می دهند، بورس تحصیلی 100% پرداخت می گردد.
  • بورس تحصیلی Taylors University Merit : حداقل 3A+، 5A  در SPM، ABB در A-level مجموع معدل 55  در موسسه یا معادل آن، پرداخت 100%کمک هزینه  تحصیلی، مصاحبه الزامی است.
  • بورس دانشگاه جهانی تیلور Taylor’s University World Class : حداقل 3A+، 5A  در SPM، ABB در A-level  مجموع معدل 55  در موسسه یا معادل آن، پرداخت  100% بورس تحصیلی، مصاحبه ضروری است.
  • بورس تحصیلی دانشگاهی ورزشی تیلور Taylor’s University Sports، برای دانشجویان ورزشی بااستعدادی  که امتیازاتی در  مسابقات سطح  ایالتی  و  یا بالاتر کسب کرده اند. حداقل 7A در SPM، BCC در A-level ، مجموع معدل 2.70 در موسسه و یا معادل آن، 100%بورس تحصیلی و مصاحبه الزامی است.
  • بورس تحصیلی Taylirs university talent : برای دانشجویان با استعداد های خاص ( مانند : موسیقی، رسانه های اجتماعی)می باشد. حداقل 7A در SPM ، BCC در A-level ، مجموع معدل 2.70 در موسسه یا معادل آن
  • بورس تحصیلی UTAR برای دستاورد های برتر: حداقل 4A برای A-level یاSTPM  یا 5A برای تحصیلات استرالیایی، تا 15 % هزینه تحصیل دانشجویان پرداخت می گردد.
  • پاداش بورس تحصیلی UCSI Tan Sri Ahmed Razali Merti، برای دانش آموزانی که به طور فعال در فعالیت های فوق برنامه مشغول به تحصیل هستند و به دلیل پیشرفت قابل توجهی به رسمیت شناخته شده اند. 100% پرداخت هزینه تحصیلی دانشجویان انجام می شود.
  • بورس تحصیلی UCSI university trust، پرداخت هزینه تحصیلی دانشجویان 100% انجام می شود، فقط برای دانشجویان تازه وارد است. در  بورس تحصیلی Merit مصاحبه الزامی نیست.
  • صندوق آموزش The star، باید در فعالیت های فوق برنامه آموزشی پیشرفت کنند، برای  دانش آموزان زیر 25  ساله می باشد.
  • دوره های بورس تحصیلی khazanah global : حداقل 8A در SPM مصاحبه مورد نیاز است، دانشجویان ضمانتی برای پس از فارغ التحصیلی می دهند.
  • بورس تحصیلی عالی MAHSA University Haj Abdul la، تا 50% هزینه تحصیل دانشجویان  را پرداخت می کند، برای دانشجویان با محدودیت های مالی  می باشد.
  • بورس تحصیلیSEGi ACE، تخفیف 500 رینگیت ( حدود 119.66 دلار آمریکا ) برای هر امتیاز دریافت شده  در نظر گرفته شده است.
  • Monash MBBS Bursary: تا 10.000رینگیت ( حدود 2 دلار آمریکا )  در هر سال می دهند، مصاحبه ضروری است
  • کمک هزینه آموزشی UCSI University Trust (پزشکی)، تا 20% هزینه تحصیل برای اولین و دومین سال تحصیل پرداخت می شود. دانش آموز باید حداقل معدل کل 3.30  در طول دوره تحصیلشان  دریافت کند.
  • بورس تحصیلی ورزشی MAHSA Sport : پرداخت تا 4000رینگیت ( حدود 957.28 دلار آمریکا ) برای کمک  هزینه تحصیل انجام می گردد، بورس تحصیلی فقط در سال آخر تحصیل قابل اجرا است.

بورس تحصیلی AMU MBBS : پرداخت 30% هزینه تحصیل برای کل دوره  و به علاوه 5 سال هزینه خوابگاه به ارزش 15000 رینگیت ( حدود 8 دلار آمریکا). مهاجرت تحصیلی به مالزی شرایط خاصی دارد که مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند شما عزیزان را راهنمایی کنند.

سوالات متداول در مورد بورسیه های تحصیلی در مالزی

1- آیا دانشگاه های مالزی به دانشجویان مقطع ارشد بورس تحصیلی ارائه می دهد؟

برنامه آموزش ملی امنیت، بورس تحصیلی دیوید ل. بورن را در اختیار دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد قرار می دهد.

2- آیا دانشجویان ایرانی می توانند از بورس تحصیلی آسیا-فریمن مالزی استفاده کنند؟

آسیا-فریمن برنامه های کاربردی از شهروندان ایالات متحده یا ساکنین دائمی که در دوره کارشناسی تحصیل می کنند در کالج یا دانشگاه دوساله یا چهار ساله که نیاز مالی به تحصیل در خارج از کشور را در شرق یا جنوب شرقی آسیا دارند پذیرش می کند.

3- آیا معدل برای اخذ بورسیه تحصیلی آسیا-فریمن موثر است؟

متقاضیان واجد شرایط باید معدل 2.8 داشته باشند و در مالزی کمی تجربه و یا اصلا تجربه نداشته باشند.

4- بورس تحصیلی مدرسه بین المللی کوالالامپور برای چه مقطع تحصیلی است؟

دانشجویان پیش دبستانی تا سال ششم، ارائه می دهد.

5- بورس تحصیلی مدرسه بین المللی استرالیایی مالزی به چه صورت است؟

بورس تحصیلی بین المللی جزئی است که توسط مدرسه بین المللی استرالیا در مالزی برای دانشجویان بین المللی ارائه می شود.

6- آیا دانشجویان ایرانی می توانند از بورس تحصیلی BeArt مالزی استفاده کنند؟

دانشجویانی که واجد شرایط دریافت این بورس تحصیلی هستند: برای همه ملیت ها باز است.

7- چه مقاطع تحصیلی می توانند از بورس مقالات پنسترز مالزی استفاده کنند؟

این کمک هزینه تحصیلی در دبیرستان/ متوسطه / کارشناسی می تواند برای تحصیل در هر موضوع تحصیلی انجام شود.

8- آیا ایرانیان می توانند از بورس تحصیلی مقالات پنسترز مالزی استفاده کنند؟

این بورس تحصیلی را می توان در هر دبیرستان / کالج / دانشگاه در سراسر جهان دریافت کرد.

9- کمک هزینه تحصیلی بنیاد کوک مالزی چقدر است؟

تحصیل کمک هزینه تحصیلی سالانه (6.000 رینگت) =1.432.5 دلار امریکا که هرکدام در هرسال به داوطلبان موفق عرضه خواهد شد.

10- کمک هزینه تحصیلی ( آیاسان در مالزی) چه هزینه ای را پوشش می دهد؟

این بورسیه تحصیلی هزینه کتاب را تا حداکثر (30.000 رینگت) =7.162.5 دلار امریکا در سال میپردازد.

11- مبلغ بورسه تحصیلی مدرک زالورا چقدر است؟

هریک از برندگان بورس تحصیلی زالورا.. هزینه ی تحصیل را تا مبلغ 3.000 رینگت=( 716.25 دلار امریکا)دریافت خواهید کرد.

12- بورسیه دانشگاه سان وی جوهور باهرو مالزی به چه صورت است؟

در میان دانشجویانی که فرصت تحصیل در اینجا را به دست می آورند، بورسیه کامل دریافت می کنند.

13- کدام دانشگاه مالزی بورسیه ارائه می دهد و کیفیت آموزش آن مطلوب است؟

دانشگاه خواندن مالزی، اگر شما در جستجوی یک دانشگاه در مالزی هستید که عملکردش نمیتواند شک داشته باشد. این باید انتخاب شما باشد.

14- آیا در مالزی می توان با بورس تحصیلی وارد رشته پزشکی شد؟

می توانم وارد رشته پزشکی با بورس تحصیلی در مالزی شوم ؟دانشگاه بین المللی پزشکی، این موسسه بورس تحصیلی را برای دانشجویان سزاوارتر فراهم می کند.

15- آیا بورس تحصیلی مالزی شامل دانشجویان دکترا می شود؟

بورسیه تحصیلی بین المللی مالزی( MIS) کمک هزینه تحصیلی برای کسانی است که پس از دریافت مدرک کارشناسی ارشد به دنبال دریافت مدرک دکترا و سپس فوق دکترا هستند.

16- آیا رشته اقتصاد شامل بورس تحصیلی مالزی می شود؟

بورس تحصیلی و برنامه مشترک دانشجویان، برای تحصیل در رشته های کشاورزی و اقتصاد اولویت بندی شده است.

17- بورس تحصیلی و برنامه مشترک دانشجویان شامل کدام هزینه های دانشجو می شود؟

کمک هزینه تحصیلی نه تنها هزینه تحصیل را دانشجو را پرداخت می کند بلکه همچنین از بلیط های هواپیما گرفته تا مالزی، مستمری نگهداری ماهانه، کمک سالانه برای کتاب ها و سفر های داخلی و یک مقدار بیشتر حمایت می کند.

18- آیا می توان وارد مقطع کارشناسی ارشد پرستاری با بورس تحصیلی در مالزی شد؟

بورسیه های تحصیلی از دانشگاه های مالزی، دانشگاه UCSI، این بورسیه تحصیلی برای دانشجویان که به دنبال دریافت مدرک لیسانس و مدرک فوق لیسانس در زمینه های پرستاری و مامایی و بینایی سنجی و زمینه های مختلف دیگر هستند، ارائه می شود.

19- آیا می توانم رشته مهندسی عمران را با بورس تحصیلی در مالزی بخوانم؟

دانشگاه ناتینگهام دارای 100 درصد کمک هزینه تحصیلی برای شما است. برای این بورس تحصیلی ارائه شده رشته هایی مانند مهندسی عمران و روابط بین الملل است.

20- دانشگاه موناش مالزی برای چه مقاطعی بورس تحصیلی ارائه می دهد؟

این دانشگاه بورسیه های تحصیلی را برای هردو مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهد.

21- چگونه می توانم برای بورس تحصیلی رشته مهندسی نفت در مالزی درخواست دهم ؟

به غیر از پر کردن فرم، شما همچنین باید یک بیانیه مختصر بنویسید و علت اینکه چرا می خواهید در رشته مهندسی نفت تحصیل کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *