خوابگاه دانشگاه چارلز

تخصیص اتاق های خوابگاه دانشگاه چارلز با مسئولیت مدیریت سالن محل اقامت است، اگر مایل هستید که یک اتاق با همکار یا همکلاسی خود داشته باشید، لطفا از اداره اقامت (پذیرش) در هنگام ورود خود بپرسید یا با واحد درخواست اداره اروپا از پیش تماس بگیرید. محل اقامت در دوره تحصیلی مربوطه در دانشگاه چارلز ارائه خواهد شد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

اقامت در خوابگاه دانشگاه چارلز

اقامت دانشجویان در خانه های دانشگاه چارلز جمهوری چک (خوابگاه ها) ارائه می شود. دانش آموزان در اتاق های دو نفره قرار دارند. اتاق تنها در دسترس نیست سیستم واحد شامل اتاق های دو نفره (اتاق دو نفره با دو تخت جداگانه) با امکانات حمام (دوش و توالت) می باشد. یک آشپزخانه کوچک معمولا در انتهای هر راهرو قرار دارد که دانش آموزان همچنین می توانند از یک توالت در ساختمان استفاده کنند.

ملافه و تشک نیز به دانشجویان ارائه می شود (ملافه به طور منظم مبادله می شود)، حوله و ظروف آشپزخانه (مانند تابه، صفحات، فنجان و غیره) در دسترس نیستند. اتاق ها همیشه در دسترس می باشند که تقریبا یک هفته قبل از شروع دوره ترم/ دوره تحصیلی، در دسترس است. اگر یک دانش آموز مایل به اقامت زودتر از قرارداد ذکر شده باشد، او مجبور است که یک هزینه مازاد را که از بخش «پیش پرداخت» عنوان می شود، پرداخت کند.

کمک هزینه اقامت در دانشگاه چارلز

کمک هزینه اقامت توسط دانشگاه چارلز در پراگ به عنوان کمک هزینه های اقامت در طول تحصیل در جمهوری چک پرداخت می شود. این کمک 520 CZK/month به صورت دانشجویی در برنامه Erasmus در هر شاخه اصلی Komerční banka a.s پرداخت می شود.

کمک هزینه اقامت در دانشگاه چارلز

حین تحویل مدارک، شماره اسناد باید با آن که در هنگام ثبت نام در اینترنت پر شده است، مطابقت داشته باشد. اگر از سوی دیگر، شما نمی توانید پول نقد را به صورت شخصی حمل کنید، ممکن است فرد دیگری را مجاز به انجام این کار از جانب شما قرار دهند. این شخص باید مدارکی از شما را داشته باشد:

  • اسناد مسافرتی معتبر (اصل کپی نشده است)
  • یک سند حاوی: نام، نام خانوادگی، و شماره اسناد سفر شما
  • بیانیه معامله مجاز (اخراج پول پرداخت شده توسط دانشگاه چارلز از طریق شعبه Komerční banka a.s)
  • امضای اسناد رسمی شما

جزئیات مسکن در دانشگاه چارلز

شما از جزئیات مسکن خود در کوپن اقامت مطلع خواهید شد که شما آن را با تایید نامه خود دریافت خواهید کرد. لطفا در صورت نیاز به اقامت برای دوره ای که به دلایل دلخواه نیاز دارید. آدرس اقامت دانش آموز در اقامت نامه مشخص شده است. قیمت دقیق و مدت اقامت شما بر روی برگ اقامت تأیید خواهد شد. دانش آموزانی که مایل به مهاجرت به چک هستند باید محل اقامت خود را از قبل پیدا کنند. لطفا توجه داشته باشید اگر شما تصمیم به لغو مسکن دارید، نمی توانید برای اقامت در CU Residence Halls دوباره درخواست کنید. دریافت اقامت دانشجویی در دانشگاه های مختلف اروپا را به دست مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بسپارید، مشاورین ما این کار را به راحتی برای شما انجام خواهند داد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *