خرید بیزنس در سوئیس

قانون اساسی سوئیس اجازه می دهد تا هر کسی، از جمله خارجی ها، برای اجرای خرید بیزنس در سوئیس یا تشکیل یک شرکت یا یک منفعت مالی در یک شرکت را اجازه کار را داشته باشد. مسیر خود اشتغالی، خرید یک شرکت یا اجرای طرح توسعه برای یک شرکت می تواند چالش های قابل توجهی را به همراه داشته باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط خرید بیزنس در سوئیس

بهترین راه شرایط یافتن کار و شغل در سوئیس با استفاده از یک مشاور با تجربه M & A در این کشور است. مهم است که در مورد فرهنگ تجاری محلی و عادت های محلی بدانید. هنگام انجام کسب و کار در سوئیس بسیار مهم است که یک مشاور موفق در M & A داشته باشید. قدرت مردم در امور مالی شرکت در اروپا (Corporate Finance in Europe) ترکیبی از آگاهی عمیق از صنایع هسته ای این کشور در کنار حضور محلی و دسترسی به اهداف M & A با کیفیت بالا است.

کار در سوئیس

مهاجرت کاری به سوئیس و شرایط خرید یک کسب و کار برای مشاوران M & A است، که کشور و عادات تجاری خود را می دانند. شبکه M & A تمرکز بیشتری بر امور مالی و بانکی، ساعت و وسایل لوکس، غذا و صنعت ماشین دارد.

کار در سوئیس

اگر بخواهید یک کسب و کار را در یکی از این صنایع خریداری کنید، عاقلانه است که برای گرفتن اطلاعات با تماس M & A بگیرید. اعضای وابسته M & A در خدمات مربوط به M & A مانند مالیات، خدمات حقوقی، حسابرسی و ارزیابی ها برای دستیابی به معامله موفق عمل می کنند. سوئیس تمرکز ویژه ای بر صنایع زیر دارد:

  • خرید یک شرکت نرم افزاری در سوئیس
  • خرید یک شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات در سوئیس
  • خرید یک شرکت داروسازی در سوئیس
  • خرید یک بانک در سوئیس

جنبه های خرید بیزنس در سوئیس

هنگام خرید بیزینس بسیار مهم است که مشاور M & A شما در جنبه های قانونی مهارت داشته باشد، که برای معاملات M & A در سوئیس بکار می روند. مسائل مهم قانونی هنگام خرید یک شرکت در سوئیس، کنترل شرکت را در دست دارند. شما همیشه باید بتوانید شرکت خود را کاملا کنترل کنید و در صورت لزوم تصمیم بگیرید. CFIE دارای فهم بسیار خوبی از محیط قانونی مربوط به پروژه های M & A سوئیس است. برای استراتژی خرید و ساخت، فرصت های زیادی در سوئیس وجود دارد. گروهی از مشاوران با تجربه درون تیم CFIE از مشاوران M & A در اجرای استراتژی خرید و ساخت هستند. تعداد زیادی مشاغل مورد نیاز در سوئیس وجود دارد، برای دستیابی به این مشاغل کافی است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در تماس باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *