خاطرات زندگی در قطر

قطر ممکن است یک شبه جزیره کوچک باشد، اما باید به این کشور سفر کنید. در ادامه به خاطرات زندگی در قطر اشاره شده است. قطر از سرمایه خود در دوحه تا سواحل شمال غربی آن، فرصت های تفریحی زیادی برای کسانی که مایل به استراحت و کسانی که مایل به فعالیت هستند، ارائه می دهد. از آنجایی که قطر در حال حاضر جز ثروتمندترین کشورها است، انتظار می رود که خرید لوکس و گران باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط و خاطرات زندگی در قطر

مهاجرت به قطر واقعا بهترین در جهان می باشد. قطر، کشوری است که موقعیت های اجتماعی و مکانی مهاجران به واسطه ملیت و شایستگی آنها تعیین می شود. دولت قطر در واقع تامین مهاجران را با توجه به نیازهای بخش خصوصی تنظیم می کند و با توجه به سهمیه های ملی که مخفی نگه داشته می شوند. مردم بیگانه تحت حمایت سیستم دولت قرار می گیرند که هر شهروند قطر را یک حامی بالقوه (kafeel) می داند، که هر مهاجر باید به طور ماهانه در عوض مجوز اقامت و کار جهت ویزای قطر هزینه ای پرداخت کند. حامی مالی باید هر گونه تغییر در کارفرما یا محل اقامت مهاجر را تصویب کند.

موسیقی و تئاتر در قطر

با درجه حرارت روزانه در قطر حتی بالاتر از 42 درجه سانتیگراد (108 F)، بیشتر فعالیت ها در دوحه بعد از غروب خورشید صورت می گیرد. برای متخصصان تئاتر، فرصت زیادی برای مشارکت وجود دارد. ساکنان قطر می توانند از طریق بازدید از گروه های سینمایی خارجی در تئاتر ملی قطر، که اخیرا ساخته شده شرکت کنند و یا در تولید نمایش های آماتور از طریق شرکت تئاتر پخش کننده دوحه شرکت کنند.

موسیقی و تئاتر در قطر

موسیقی نیز بخش مهمی از زندگی شبانه در دوحه است. ارکستر فیلارمونیک قطر صدای حرفه ای را برای کسانی که مایل به عطر و طعم کلاسیک اروپایی هستند ارائه می دهد. بازدید کنندگان در دوحه همچنین ممکن است در ارکستر جامعه دوحه شرکت کنند که شامل نوازندگان از سراسر جهان است که سن آنها بین هشت تا 60 سال است. فرصت های زیادی برای شنیدن موسیقی پاپ محلی و بین المللی در سالن ها و کافه های هتل در دوحه وجود دارد.

ورزشکاری در قطر

شاید محبوب ترین سرگرمی در دوحه در کنار Corniche، که حدود 4.5 کیلومتر (هفت مایل) طول دارد، قدم زدن باشد، بهترین راه برای کشف این نوار ساحلی توسط دوچرخه است. باشگاه های تنیس و اسکواش، استخرهای شنا و مرکز ورزشی نخبگان، باشگاه های تفریحی در دوحه، فعالیت های تفریحی متنوعی را ارائه می دهند. باشگاه گلف دوحه چشم انداز خوبی است و دارای یک دوره شناخته شده بین المللی است، که میزبان مسابقات سالانه قطر است. قطر میزبان بسیاری از رویدادهای ورزشی سالانه از قبیل تنیس، گلف و مسابقات اتومبیلرانی است و اولین کشور خاورمیانه است که میزبان رقابتهای جام جهانی فوتبال در سال 2022 خواهد بود. گروهی ک از مهاجران ساکن قطر علاقمند به رویدادهای اجتماعی و هیجان انگیز بیابانی هستند.

موزه ها و فعالیت های سنتی در قطر

فعالیت های سنتی عربی شامل مسابقات اسب، مسابقه شتر و سحر و جادو است. برای غرق شدن در جادوی خاورمیانه، در دوحه باشگاه مسابقه و سوارکاری قطر حضور داشته باشید که شامل مسابقات قهرمانی شتر و اسب است. این باشگاه همچنین فرصتی برای سوار شدن فراهم می کند. قطر انواع مختلفی از ماجراهای فرهنگی و فعالیت های گروهی را برای گروه ها ارائه می دهد، مانند ناهارخوری در صحرا، کشتی های دوا (کشتی های سنتی).

معروف ترین موزه قطر موزه هنر اسلامی در دوحه است. موزه هنر اسلامی دوحه، طراحی شده توسط معمار مشهور جهان، I.M.Pei، موزه هنر اسلامی است که به مجموعه های زیادی از آثار باستانی مربوط به فرهنگ اسلامی از هلال بارور تا سرزمین های باستانی کتاب مقدس می پردازد. هیچ دیداری از دوحه بدون بازدید از این بندر تاریخی گنجینه کامل نیست.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از کشور قطر بهتر است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *