ثبت شرکت در اتریش

صاحبان کسب و کار در اتریش باید یک حساب بانکی که سرمایه اولیه آنها در این حساب سپرده می شود را باز کنند. اسناد ذکر شده در ادامه باید با ثبت نام تجاری به منظور کسب گواهی ادغام شرکت همراه باشد. سپس، شرکت باید برای مقاصد مالیاتی ثبت نام کند. در ادامه مقاله ما راه های ثبت شرکت در اتریش را برای شما آورده ایم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط ثبت شرکت در اتریش

نمایندگان تشکیل دهنده شرکت در اتریش می توانند اطلاعاتی در مورد قوانین قابل اجرا در هنگام شروع کسب و کار در این کشور ارائه دهند. معامله کردن ساده ترین روش انجام کسب و کار در اتریش است و تنها می تواند توسط افراد بصورت فیزیکی ایجاد شود. هیچ الزامی برای سرمایه گذاران برای ایجاد این فرم کسب و کار وجود ندارد، اما آنها باید نام تجاری خود را با ثبت شرکت در اتریش ثبت کنند و مجوز های خاصی را از مقامات دریافت کنند. اولین گام برای ثبت نام یک شرکت در اتریش، انتخاب یک نهاد قانونی از موارد ذیل است:

  • تنها مالک و یا معامله گر تنها که ساده ترین راه کسب و کار در اتریش است.
  • شرکت با مسئولیت محدود که می تواند خصوصی یا عمومی باشد و بیشترین نوع کار شرکت باشد.
  • مشارکتی که مناسب کسانی است که می خواهند کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​را ایجاد کنند.
  • دفاتر تابعه، شعبه و دفاتر نمایندگی که فرم های کسب و کار شرکت های خارجی هستند که علاقه مند به ورود به بازار اتریش هستند.

شرکت محدود در اتریش

جهت مهاجرت کاری به اتریش، شرکت محدودیتی می تواند دو شکل داشته باشد، شرکت خصوصی که به عنوان شرکت بین المللی شناخته می شود، که باید حداقل یک سهامدار تشکیل شود که نمی تواند سهام شرکت را در بورس اوراق بهادار تجارتی کند و به حداقل 35000 یورو برای ثبت این شرکت نیاز دارد.

شرکت دولتی، به زودی به عنوان AG شناخته می شود، که همچنین نیاز به حداقل یک سهامدار و کمترین سرمایه متعلق به 70،000 یورو دارد. فرد می تواند سهام خود را در بورس اوراق بهادار تجارت کند. فرایند ثبت شرکت برای هر دو نوع شرکت ها مراحل مشابهی را دنبال می کند.

ثبت شرکت در اتریش

برای ثبت شرکت و موسسه در اتریش نیازمند یک آدرس محلی در یک شهر اتریش داشته باشد. ما می توانیم با استفاده از سرویس های مجازی برای این منظور کمک کنیم. نرخ مالیات معمول برای ثبت شرکت در اتریش 25٪ است. مهم نیست که سرمایه گذاران در کدامیک از موارد زیر بخواهند ثبت شرکت کنند، ولی حداقل دو عضو بنیادی لازم است. همچنین، هیچ الزامات سرمایه ای برای این فرم کسب و کار وجود ندارد. چهار نوع مشارکت وجود دارد که می توانند در اتریش ثبت شوند:

  • مشارکت عمومی
  • مشارکت محدود
  • همکاری خفته
  • مشارکت قانون مدنی
اسناد برای تاسیس شرکت در اتریش

اسناد برای تاسیس شرکت در اتریش

اسناد برای تاسیس شرکت در اتریش

آیا ثبت نام یک شرکت در اتریش آسان است؟ بله، بسیار آسان است که یک شرکت در اتریش را باز کند، زیرا روند ثبت نام شرکت در چند روز به پایان می رسد. در هنگام ثبت شرکت در اتریش حضور شما در هنگام باز کردن یک شرکت در اتریش لازم نیست وکالت خود را به نمایندگی از ما اعطا کنید. در هنگام باز کردن یک شرکت در اتریش، سرمایه گذاران خارجی و محلی باید اسناد زیر را ارائه دهند:

  • گذرنامه یا شناسه که بسته به ملیت سهامداران باید تأیید شود.
  • اسناد قانونی شرکت که توسط Memorandum و مقررات نمایندگی نشان داده شده است.
  • قرارداد اجاره ای که نشان دهنده آدرس محلی شرکت در اتریش است.
  • اطلاعات در مورد مدیران شرکت، مانند گذرنامه یا کپی شناسنامه
  • اطلاعات در مورد سهم هر سهامدار

قانون ثبت شرکت طبق قانون اصلی اتریش است که کسب و کار را در اتریش فراهم می کند. اگر قصد خرید و فروش شرکت در اتریش را دارید، بهتر است که با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

2 دیدگاه برای “ثبت شرکت در اتریش

  1. امیررضا قربانی نژاد گفت:

    با سلام
    ما از موکلین قدیم شما هستیم
    الان در وین شرکت جهت کافه ثبت کرده ایم
    نیازمند یک بیزنس پلن قوی جهت اخذ اقامت هستیم
    متشکر میشوم ما را کمک کنید

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      لطفا از طریق شماره های ذکر شده در سایت و یا ایمیل با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *