تحصیل روانشناسی در سوئیس

روانشناسی یکی از رشته های پر طرفدار در کل جامعه می باشد که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این رشته به دلیل اهمیت بسیار زیادی که در زمینه شخصیت و روح و روان انسان ها دارد گزینه ای بسیار مناسب برای مطالعات پیشرفته علمی است. از این رو در این مقاله ما در ارتباط با تحصیل روانشناسی در سوئیس صحبت می کنیم. روانشناسی در کل دنیا در دانشگاه های معتبری ارائه می شود و مدرک این رشته بسیار حايز اهمیت است. رشته روانشناسی دارای شرایط خاصی است که می تواند برای هر فرد چالش هایی را به وجود آورد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

سوئیس کشوری با شرایط خاص و ویژگی های منحصر به فرد است که می تواند برای هر شخصی گزینه ای مناسب باشد. برای مهاجرت به این کشور می توان از روش های گوناگونی استفاده نمود. از جمله روش های مهاجرت به سوئیس عبارتند از: مهاجرت تحصیلی به سوئیس، مهاجرت کاری به سوئيس، مهاجرت سرمایه گذاری به سوئيس، مهاجرت از طریق ازدواج در سوئيس، مهاجرت از طریق تولد فرزند در سوئیس،‌ مهاجرت از طریق خرید ملک در سوئيس و … . برای این که بتوانید به این کشور مهاجرت نموده لازم است تا با وکلا و کارشناسان مجرب موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی مشورت کنید. موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی دارای نمایندگی های معتبر در شهر های شیراز، تهران، اصفهان،‌ مشهد و تبریز می باشد.

تحصیل روانشناسی سوئیس

همان طور که گفتیم یکی از رشته های پر طرفدار در کل دنیا روانشناسی است. در کشور سوئیس این رشته از اهمیت بالایی برخوردار است و دانشگاه های بسیاری دوره های مختلف روانشناسی را ارائه می دهند. تحصیل در سوئيس در رشته روانشناسی دارای اعتبار بسیار بالایی است و مدارک معتبری در این رابطه به دانشجویان ارائه می شود. البته شما می توانید برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در سوئيس، تحصیل داروسازی در سوئيس، تحصیل پرستاری در سوئيس و … نیز اقدام کنید.

روانشناسی رشته ای است که دانش جویان را به تحقیق و علم آموزی در ارتباط با همه جوانب عملکرد ذهن و روان انسان دعوت می کند. دوره های روانشناسی مختلف در دانشگاه های برتر سوئیس و در کل دنیا با در نظر گرفتن توسعه شرایط و مراحل انساني، با درک افراد و رفتار آن ها و تحلیل جامعه کورس های تحصیلی خود را ارائه می کنند و دانشجویان را برای حضور روانشناسانه در جامعه آماده می کنند. افرادی که از این رشته فارغ التحصیل می شوند می توانند در زمینه های مختلفی مشغول به کار شوند و در جامعه به افراد زیادی کمک کنند.

فارغ التحصیلان مطالعات روانشناسی در مقاطع مختلف از دانشگاه های سوئيس در حوزه های مختلفی همچون مشاوره،‌ روان درمانی، روانشناسی سازمانی، آموزش ویژه ، تبلیغات و … پیش می روند و می توانند مشغول به کار در سوئیس یا در هر کشور دیگری شوند. کار روانشناسی در سوئیس برای دانشجویان و فارغ التحصیلان این رشته به نحوی مناسب در دسترس است و از درآمد خوبی برخوردار می باشد. البته باید به این نکته توجه داشت که امروزه کار در حوزه های مختلف روانشناسی در گل دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد.

تحصیل روانشناسی در دانشگاه های سوئیس

دانشگاه های بسیار زیادی در کشور سوئیس ارائه دهنده رشته روانشناسی هستند. البته انستیتو های روانشناسی در این کشور نیز فعال هستند که می تواند ارائه دهنده دوره های مختلف روانشناسی در این کشور باشد. دقت داشته باشید که تحصیل روانشناسی در دانشگاه های مختلف سوئیس در تمامی مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می شود. این رشته در دانشگاه های سوئیس در گرایش های مختلفی ارائه می شود که می توان به روانشناسی بالینی، روانشناسی شناخت و ادراک، روانشناسی ادراکی، روانشناسی رفتاری،‌ روانشناسی رشد عصبی و … اشاره نمود.

تحصیل روانشناسی در دانشگاه های سوئیس

تحصیل روانشناسی در دانشگاه های سوئیس

از جمله دانشگاه های ارائه دهنده روانشناسی در این کشور می توان به دانشگاه های مختلفی اشاره نمود که عبارتند از: دانشگاه فرانکلین سوئيس، دانشگاه زوریخ سوئيس، دانشگاه ژنو سوئيس، دانشگاه بازل سوئيس و … . در ادامه قصد داریم به بررسی مهم ترین دوره های تحصیلی در رشته روانشناسی و در دانشگاه های سوئیس بپردازیم. البته دقت داشته باشید که در زمان اقامت در سوئيس لازم است تا هزینه تحصیل در سوئیس و هزینه زندگی در سوئیس را نیز در نظر داشته باشید. دانشگاه های این کشور بورسیه های تحصیلی خاصی را علاوه بر بورسیه های تحصیلی سوئيس به صورت دولتی ارائه می دهند.

تحصیل روانشناسی در دانشگاه زوریخ سوئیس

در این بخش از مقاله به بررسی تحصیل روانشناسی در دانشگاه زوریخ سوئیس می پردازیم. روانشناسی به عنوان یک علم تجربی، یعنی مبتنی بر آزمایش و شواهد علاوه بر علوم انسانی،‌به علوم اجتماعی یا طبیعی نیز نسبت داده خواهد شد. روانشناسی به گونه ای است که زمینه های مختلف علمی را با هم ترکیب می کند. در واقع می توان گفت که در گروه روانشناسی تعداد زیادی از رشته های تحصیلی به شما ارائه می شود.

برنامه کارشناسی علوم روانشناسی در این دانشگاه با هدف انتقال درک اساسی در زمینه های مختلف روانشناختی و آموزش توانایی تفکر روش شناختی و علمی به دانشجویان ارائه می شود. برنامه کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی در این دانشگاه نیز در مبنای برنامه لیسانس پیش می رود که البته در این دوره ها شما می توانید مشغول به کار در سوئیس در رشته روانشناسی شوید.

در این رشته در دانشگاه زوریخ سوئیس کلاس ها و امتحانات هر دو برنامه به طور کلی به زبان آلمانی برگزار می شود. در این دانشگاه برنامه روانشناسی در شاخه های روانشناسی عمومی، روانشناسی اجتماعی ، سازمانی و تجاری، روانشناسی بالینی،‌ روانشناسی اعصاب و روانشناسی شناختی، روانشناسی رشد و … را ارائه می دهد. شما در این دانشگاه می توانید در مقطع دکتری در سوئيس و رشته روانشناسی به تحصیل بپردازید.

تحصیل روانشناسی در دانشگاه ژنو سوئيس

در این بخش از مقاله به معرفی دوره های روانشناسی در دانشگاه ژنو سوئیس می پردازیم. دوره های روانشناسی در این دانشگاه در مقاطه کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود. در دوره کارشناسی موضوع مورد بحث بسیار خاص می باشد و عموما کورس های تحصیلی در ارتباط با روند خاصی از روانشناسی می باشد. تحصیل در سوئيس و در این دانشگاه برای رشته روانشناسی در زمینه سن است و تئوری های مختلف و متفاوتی در مورد پیری افراد ارائه می شود.

در واقع رشته روانشناسی در این دانشگاه در دوره کارشناسی توجه ویژه ای به روند کلی تغییرات عملکردهای شناختی مربوط به سن دارد. این دوره به ابعاد مختلفی می پردازد که عبارتند از: جمعیت شناسی ، منابع درمانی ، توجه ، حافظه و عملکردهای اجرایی. ارزیابی دانشجویان برای هر کورس تحصیلی در قالب یک آزمون کتبی انجام می شود. در دروه کارشناسی ارشد نیز شما با شرایطی مواجه می شوید که باید روند متوسط ​​تغییرات وابسته به سن را در عملکرد شناختی مورد بررسی دقیق قرار دهید و در ارتباط با فرایند های تغییر سن و سال نظریه هایی را توصیف و توضیح دهید.

این دوره مقدمه ای پیشرفته برای پژوهش با محوریت تفاوت های افراد با روش های گوناگون را ارائه داده است. چرا برخی از افراد در مراحل اولیه بزرگسالی نسبتاً دچار اختلال هستند و برخی از افراد تا سن بسیار بالا قادر به حفظ سطح بالای عملکرد هستند؟ در بخش اول این دوره ، مفاهیم تفاوت های فردی و تغییرپذیری در پیری معرفی می شود. سپس ، تئوریهای اصلی توصیف و تبیین تفاوتهای فردی در پیری شناختی مورد بحث قرار می گیرد. در دوره کارشناسی ارشد این دانشگاه علاوه بر ارائه شفاهی می توان کار کتبی هم انجام داد.

تحصیل روانشناسی در دانشگاه بازل سوئيس

در این بخش از مقاله به بررسی تحصیل روانشناسی در دانشگاه بازل سوئیس می پردازیم. تحصیل روانشناسی در این دانشگاه عموما در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری به دانشحویان ارائه می شود. مطالعه روانشناسی به بررسی و درک تجربه و رفتار افراد و پیشرفت مداوم آنها در تداخل شرایط بیولوژیکی ، اجتماعی و اجتماعی می پردازد . برنامه ترم در این دانشگاه در پاییز و بهار و در چهر ترم برای دوره کارشناسی ارشد ارائه می شوذ و کورس های تحصیلی به زبان های آلمانی و انگلیسی هستنذ. دانشکده روانشناسی در این دانشگاه متعهد است که روانشناسی مبتنی بر شواهد مبتنی بر شواهد و تحقیقات را در زمینه تحقیق و تدریس با هدف اساسی ارتقاء بهزیستی بشر انجام دهد.

مطالعه روانشناسی در دانشکده روانشناسی در دانشگاه بازل هم ابتکاری است و هم در مهم ترین مباحث ، روش ها و کاربرد ها و هم تمرکز در زمینه های جالب ، مهم و امیدوار کننده روانشناسی ، مبنای گسترده ای را ارائه می دهد. تخصص کارشناسی ارشد روانشناسی در گرایش های گوناگون روانشناسی اجتماعی ، اقتصادی و تصمیم گیری ، شخصیت و روانشناسی رشد و نمو و روانشناسی بالینی و علوم اعصاب ارائه می شود. برنامه های دکتری این اجازه را به شما می دهد که در یک دوره مطالعه ساختار یافته شرکت کنید و به تبدل ويژه با سایر محققان بپردازید. هزینه تحصیل روانشناسی در این دانشگاه بیش از هزار و پانصد یورو در سال است.

تحصیل روانشناسی در دانشگاه بازل

تحصیل روانشناسی در دانشگاه بازل

تحصیل روانشناسی در دانشگاه فرانکلین سوئيس

یکی دیگر از دانشگاه هایی که ارائه دهنده روانشناسی می باشد، دانشگاه فرانکلین سوئیس است. روانشناسی علم احساسات ، فکر و رفتار انسان است و در ارتباط با فرآیندهای عصبی ، فیزیولوژیکی و شناختی، عوامل رشدی و تفاوت های فردی، مؤلفه های بین فردی و … کورس هایی را ارئه می دهد. رشته روانشناسی به گونه ای طراحی شده است که دانشجویان را در معرض طیف وسیعی از موضوعات اساسی قرار دهد .

رشته روانشناسی در دانشگاه فرانکلین سوئیس آمادگی دانشجویان را برای حضور در حرفه روانشناسی به طور کامل و دقیقی فراهم می کند. دقت کنید آموزش در این دانشگاه به شیوه ای خاص ارائه می شود. برای دانشجویان علاقه مند به تجربه آزمایشگاهی فشرده ، ترم خارج از کشور در طول ترم بهار سال سوم تحصیل به شدت توصیه می شود. این دانشگاه با موسسات بسیار زیادی فعالیت می کند و دانشجویان را در شرایط خاصی برای تحصیل روانشناسی قرار می دهد.

دانشگاه فرانکلین سوئیس که در سال هزار و نهصد و سصت و نه میلادی تأسیس شد ، یک دانشگاه خصوصی و مستقل است که در یک تپه در شهر زیبای لوگانو واقع شده است. تاکید این دانشگاه بر یادگیری تجربی است. دقت کنید که برای اطلاع از هزینه های تحصیل در سوئیس و در این دانشگاه باید با خود دانشگاه در تماس باشید.

تحصیل روانشناسی در دانشگاه وبستر سوئيس

یکی از دانشگاه هایی که ارائه دهنده رشته روانشناسی در سوئيس است، دانشگاه وبستر می باشد. در این دانشگاه شما می توانید گواهی روانشناسی عمومی در شاخه روانشناسی خردسال و روانشناسی عادی را دریافت نمایید و علاوه بر آن در لیسانس علوم روانشناسی و کارشناسی ارشد روانشناسی مشغول به تحصیل شوید. تحصیل روانشناسی در این دانشگاه این فرصت را به شما می دهد تا سوالات مربوط به رفتار انسان و زندگی ذهنی را مطالعه کنید.

در این دانشگاه همانطور که مهارت های حل مسئله را توسعه داده و به کار می گیرید ، دستورالعمل شما شخصی می شود. دوره های روانشناسی در این دانشگاه امکان پیوستن به یک باشگاه روانشناسی را برای شما فراهم می کند که از وقایع روانشناسی مطلع شوید ، با دیگران معاشرت کنید و تجربیات و انتظارات خود را به اشتراک بگذارید. شهریه تمام وقت در دوره های کارشناسی در این دانشگاه بیست و هشت هزار و پانصد دلار می باشد.

سوالات متداول در ارتباط با تحصیل روانشناسی در سوئیس

  1. آیا سوئيس مکانی مناسب برای تحصیل و زندگی است؟

    بله کشور سوئیس کشوری امن و با امکانات عالی برای رندگی است.

  2. آیا مدرک تحصیل روانشناسی در سوئیس معتبر می باشد؟

    بله مدرک تحصیل روانشناسی در سوئیس دارای اعتبار بسیار بالایی در کل دنیا می باشد.

  3. تحصیل روانشناسی در سوئیس در چه مقاطعی امکان پذیر است؟

    تحصیل روانشناسی در سوئیس در مقاطع کارشناسی،‌ کارشناسی ارشد و دکتری امکان پذیر است.

  4. آیا امکان اخذ بورسیه برای تحصیل روانشناسی در سوئیس موجود است؟

    بله می توان برای تحصیل روانشناسی در سوئیس درخواست بورسیه داد.

  5. کدام دانشگاه ها برای تحصیل روانشناسی در سوئیس مناسب هستند؟

    این دانشگاه ها عبارتند از: دانشگاه زوریخ، دانشگاه جنوا،‌دانگشاه بازل،‌دانشگاه فرانکلین و … .

  6. زبان تحصیل روانشناسی در سوئیس چیست؟

    زبان تحصیل روانشناسی در سوئیس انگلیسی و آلمانی می باشد که البته بیشتر آلمانی است.

  7. آیا امکان تحصیل روانشناسی در سوئیس به زبان انگلیسی است؟

    بله برخی از دوره های تحصیل روانشناسی در سوئیس به زبان انگلیسی هستند.

  8. هزینه تحصیل روانشناسی در دانشگاه بازل سوئيس چقدر است؟

    هزینه تحصیل بیش از هزار و پانصد یورو در سال می باشد.

  9. تحصیل روانشناسی در دانشگاه ژنو سوئيس بر چه محوری استوار است؟

    تحصیل روانشناسی در سوئیس در این دانشگاه بیشتر با محوریت سن و پیری و حوزه های مربوط به آن می باشد.

  10. تحصیل روانشناسی در دانشگاه زوریخ سوئیس به چه زبانی ارائه می شود؟

    تحصیل رشته روانشناسی در این دانشگاه به زبان آلمانی است.

  11. دوره کارشناسی ارشد روانشناسی در سوئيس چند ساله است؟

    تحصیل روانشناسی در سوئیس و در دوره کارشناسی ارشد چهار ترم یا دو ساله است.

 

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *