تحصیل خلبانی در آلمان

خلبانی یکی از جذاب ترین شغل های دنیا می باشد و آرزوی کودکی بسیاری از افراد برای انتخاب شغل می باشد. تحصیل خلبانی در آلمان می تواند شما را به رویایتان نزدیک تر کند. آموزش خلبانی در آلمان در دانشگاه های بسیار معتبری تدریس می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در رشته خلبانی در آلمان به سایت موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مهاجرت به آلمان و تحصیل خلبانی در این کشور، پیشنهاد می کنیم حتما این پادکست را بشنوید!

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

خلبانی چیست؟

کار یک خلبانان  یا کمک خلبان این است که یک هواپیما را به پرواز در آورد و اغلب این کار ترکیبی از عملکرد دستی و نظارت بر سیستم های پرواز کنترل شده توسط کامپیوتر می باشد. در شرایط اضطراری، مانند شرایط آب و هوایی شدید، خلبان هواپیما را به صورت دستی هدایت می کند.

یک خلبانان فقط موتور هواپیما را روشن نمی کنند و آن را پرواز در آورد بلکه خلبان یک طرح پرواز ایجاد می کند که مسیر، ارتفاعات و سوخت مورد نیاز سفر را پوشش می دهد. آن ها همچنین سوابق پرواز را ثبت می کنند و هر گونه مشکل فنی یا حادثه ای مانند حمله پرندگان، هواپیماهای بدون سرنشین و غیره را ثبت می کنند.

شرایط پذیرش در دانشگاه خلبانی

مدارک لازم برای شروع تحصیل خلبانی در آلمان ممکن است به آکادمی یا مدرسه ای که در آن آموزش می بینید بستگی داشته باشد. به وب سایت این مراکز مراجعه نمایید تا از مدارک مورد نیاز، اطلاعات کامل تری به دست بیاورید. اما در اینجا برخی از شرایط لازم برای شروع تحصیل خلبانی در آلمان به عنوان خلبان آورده شده است:

خصوصیات شخصی: اشتیاق به پرواز، انگیزه و جاه طلبی، نظم و انضباط بالا، استعداد فنی، تحمل فشار، بلوغ سنی و آگاهی مکانی. 

گواهی علمی: گواهی صلاحیت ورودی آموزش عالی عمومی یا صلاحیت ورود به دانشگاه های علمی کاربردی یا مدارک ورودی معادل آموزش عالی ( به خصوص در آزمون های GCSE به انگلیسی، ریاضیات و فیزیک موفق شوند.)

 گواهینامه پزشکی: برای آزمایش شنوایی، بینایی، هماهنگی عصب، عضله و سلامت کلی شما نیاز به معاینه دارید. پس از اتمام موفقیت آمیز آزمایش های سلامتی، شما یک گواهی پزشکی معتبر کلاس یک دریافت خواهید کرد. همه خلبانان در طول دوره پرواز خود ملزم به داشتن این گواهینامه هستند.

ارزیابی: ارزیابی تست استعداد مبتنی بر رایانه، پرسشنامه شخصیت، تمرینات کار تیمی و مصاحبه های مبتنی بر شایستگی، افرادی را مشخص می کند که به احتمال زیاد در آموزش خلبانی موفق می شوند و برای شغل خلبانی هواپیمایی مناسب هستند.

هزینه تحصیل در رشته خلبانی در آلمان

آلمان چهارمین مقصد آموزشی رتبه بندی شده برای دانشجویان بین المللی در جهان است. کسانی که آموزش خلبانی در آلمان می بینند این مسیر را با هزینه بسیار مقرون به صرفه آموزشی طی خواهند کرد. برای شرکت در دوره های تحصیلات تکمیلی هزینه دریافت می شود.

هزینه تحصیل در آلمان رشته خلبانی را به شرح زیر ذکر می باشد:

متوسط هزینه تحصیل در هواپیمایی در آلمان، در هر سال: 10،520  دلار آمریکا (9170 یورو)

هزینه های متوسط هزینه های مدرسه و 12 ماه زندگی: 9،980 دلار آمریکا (8700 یورو)

هزینه های متوسط شامل هزینه های مدرسه و 12 ماه زندگی شامل غذا، حمل و نقل، اسکان، سرگرمی، موارد درسی و سایر ملزومات است. سیستم حمل و نقل کشور رفت و برگشت به مدرسه و سفرهای گسترده در سراسر اروپا را آسان می کند. مردم آلمان با دانشجویانی که در آلمان به تحصیل می پردازند، رفتاری بسیار گرم و صمیمی دارند.

تحصیل خلبانی رایگان در آلمان به دانشگاهی که درخواست پذیرش داده اید، بستگی دارد. به طور کلی هزینه تحصیل در رشته خلبانی در آلمان گران قیمت می باشد اما می توان در بعضی از دانشگاه های خلبانی آلمان، بورسیه خلبانی در خارج از کشور را به دست آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره درباره بورسیه تحصیلی آلمان در خارج از کشور به سایت موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی مراجعه کنید.

 دانشگاه های خلبانی آلمان

دانشگاه های خلبانی بسیار زیادی در آلمان وجود دارد و دست شما برای انتخاب دانشگاه برای تحصیل خلبانی در آلمان باز می باشد.

دانشگاه های خلبانی آلمان

دانشگاه های خلبانی آلمان

در زیر به معرفی دانشگاه های خلبانی آلمان خواهیم پرداخت:

مدرسه خلبانی  AEROTOURS

این مدرسه آموزش پرواز دقیقاً نزدیک دروازه های برلین در فرودگاه اشتراوسبرگ واقع شده است.

این دانشگاه در شرایط ایده آل، شما را قادر می سازد تا به عنوان یک خلبان تجاری هواپیماهای حمل و نقل هوایی موفق شوید. هم هزینه های تحصیل خلبانی در آلمان مناسب و هم ساختارهای کم هزینه ارائه شده، تحقق آرزوهای شما را تسهیل می کند.

سرویس هواپیمایی Cockpit4u

یکی از سازمانهای برتر آموزش در جهان (ATO) است و شرکتهای هواپیمایی، خلبانان و مبتدیان، واحدهای آموزشی حرفه ای و فردی را با بالاترین انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان کار تیمی در پرواز را به جامعه هواپیمایی دنیا ارائه می دهد.

 آکادمی FlightCrew

آکادمی FlightCrew یک مدرسه پروازی است که زیر نظر شبکه آموزش خلبانی است و متعلق به آموزش پرواز پرواز لوفت هانزا می باشد.

در کنار جذابیت تحصیل در رشته خلبانی در آلمان، تخصص عمیق، حرفه ای بودن، بالاترین کیفیت و استانداردهای ایمنی و همچنین تجربه عملیاتی گسترده از خصوصیات این آکادمی می باشد. از دیگر دانشگاه های خلبانی در آلمان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دانشگاه آلفرد روبیش
  • هائوسل ایر
  • لندشات
  • InterCockpit
  • آکادمی پرواز MFA مونیخ
  • Motorflugschule Egelsbach GmbH
  • Pilot Training Network GmbH
  • RWL German Flight Academy GmbH
  • خدمات هواپیمایی SKY4u

ما در این مقاله از شرایط تحصیل خلبانی در آلمان برای شما گفتیم و دانشگاه های خلبانی آلمان را با هزینه های تحصیل و دوره های تحصیلی را شرح دادیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل خلبانی در آلمان و اخذ ویزای تحصیلی آلمان با موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی ارتباط برقرار کنید. تا بتوانید بهترین راهنمایی ها را از مشاوران حرفه ای ما دریافت نمایید. همچنین، دانشجویانی که تمایل به کسب اطلاعات در زمینه تحصیل در آلمان، مهاجرت به آلمان، تحصیل پزشکی در آلمان و اعزام دانشجو به آلمان دارند، می‌توانند به دیگر مقالات سایت ما مراجعه نمایند.

سوالات متداول در ارتباط با تحصیل خلبانی در آلمان

  1. خصوصیات شخصی یک فرد برای تحصیل خلبانی در آلمان چه می باشد؟

اشتیاق به پرواز، انگیزه و جاه طلبی، خود انضباطی، استعداد فنی، تحمل فشار، بلوغ برای سن شما و آگاهی مکانی.

  1. مدرک علمی لازم برای تحصیل در رشته خلبانی در آلمان چه می باشد؟

گواهی صلاحیت ورودی آموزش عالی عمومی یا صلاحیت ورود به دانشگاه های علمی کاربردی یا مدارک ورودی معادل آموزش عالی (به خصوص در آزمون های GCSE به انگلیسی، ریاضیات و فیزیک موفق شوند.)

  1. آیا گواهینامه پزشکی برای آموزش خلبانی در آلمان لازم می باشد؟

بله، برای آزمایش شنوایی، بینایی، هماهنگی و سلامت کلی شما نیاز به معاینه دارید. پس از اتمام موفقیت آمیز، شما یک گواهی پزشکی معتبر کلاس 1 دریافت خواهید کرد.

  1. ارزیابی هایی که قبل از ورود به تحصیل خلبانی در آلمان از شما گرفته می شود شامل چه مواردی می باشد؟

ارزیابی شامل تست استعداد مبتنی بر رایانه، پرسشنامه شخصیت، تمرینات کار تیمی و مصاحبه های مبتنی بر شایستگی های فردی

  1. متوسط هزینه تحصیل در رشته خلبانی در آلمان، در هر سال چقدر می باشد؟

10،520  دلار آمریکا (9170 یورو)

  1. آیا امکان تحصیل رایگان خلبانی در آلمان وجود دارد؟

بله، شما می توانید بورسیه خلبانی در خارج از کشور را به دست بیاورید، برای اطلاعات تکمیلی به سایت موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی مراجعه کنید.

  1. تعدادی از دانشگاه های خلبانی در آلمان که معروف می باشند را نام ببرید؟

AEROTOURS، آکادمی FlightCrew، سرویس هواپیمایی Cockpit4u

2.3/5 - (9 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *