تحصيل در رشته هنر در نيوزلند

کالج طراحی و هنر در نیوزلند تاریخچه بسیار بلندی در فراهم کردن آموزش کیفی دارد که باعث اشتغالزایی در صنایع مختلف خلاقانه گردیده است. مراکز برای تحصيل در رشته هنر در نيوزلند برای مدت بیش از 30 سال هنرها  و صلاحیت های طراحی را که روی مهارت های واقعی و عملی تمرکز دارند، فراهم آورده اند. بنابراین دانش آموختگان ما آماده برای کار به بازار هدایت می شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در نیوزلند و سایر شرایط مهاجرت به این کشور، با مشاورین ما در موسسه حقوقی توسعه گران مهر نیز می توانید مشوت کنید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل رشته هنر در نیوزلند

چنانچه قصد تحصیل در رشته هنر در کشور نیوزلند را دارید در این مقاله لیست جامعه ای از آموزشگاه ها همچون دانشگاه ها، پلی تکنیک ها، موسسات تکنولوژی و ساختار های آموزشی خصوصی که در نیوزلند دوره های هنر یا دیگر دوره های مربوط به هنر برای فارغ التحصیلان از دبیرستان، برگزار می کنند، آورده شده است.تمام مدارسی که در اینجا لیست شده اند از سوی NZQ به رسمیت شناخته شده اند و مدارک تایید شده ای همچون مدرک ارشد، لیسانس، دیپلم و دوره های کوتاه مدت در زمینه هنر های زیبا، عکاسی، طراحی سه بعدی، طراحی گرافیک، طراحی بازی و دیگر رشته های خلاقانه ارائه می دهند. همچنین این مقاله شامل اطلاعات بیشتر برای دانشجویان بین المللی و مواردی که ممکن است در زمان ثبت نام در رشته ای که به هنر مربوط است، از شما بخواهند، آورده شده است.

لیست مدارس هنر، طراحی و معماری در نیوزلند

  1. کالج انیمیشن، آکلند
  2. پلی تکنیک آئُراکی، تیمارو، کریست چارچ، آشبورتُن، دوندین، آئُمار و آئسراکی
  3. جامعه هنر سازان اعتماد هنرمندان، ( Artmaker Communit Artists Trust ) همیلتون
  4. دانشگاه تکنولوژی اوکلند، آکلند
  5. مدرسه هنر های زیبای کانتربری، دانشگاه کانتربری، کریست چارچ
  6. موسسه پلی تکنیک فناوری کریست چارچ، کریست چارچ
  7. کالج هنرهای خلاقانه، دانشگاه ماسی، ولینگتُن و پالمزیتُن شمالی
  8. کالج طراحی و هنر نیوزلند، کریست چارچ
  9. موسسه فناوری استرن، هاوکسبای و گیسبُرن
  10. مدرسه هنر های زیبای اِلام، دانشگاه آکلند، آکلند
  11. مدرسه هانگری کرک، پوهُی و نُرس شُر
لیست مدارس هنر، طراحی و معماری در نیوزلند

لیست مدارس هنر، طراحی و معماری در نیوزلند

در سال اول تحصیل شما دایره ای از تمرین ها و رسانه ها را پشت سر می گذارید و ساخت ایده مخصوص به خود، حل مشکل ونحوه تجسم ذهنی را یاد می گیرید.شما قادر خواهید بود که موضوعاتی که به آن علاقمند هستید را جستجو کنید و دو دوره تحصیلی عمومی این فرصت را به شما می دهند که تحصیلاتتان در موضوعی انتخابیتان را تکمیل کنید.

از سال دوم به بعد فعالیت های خلاقانه خود را از طریق دروس کارگاهی و شرکت در دوره های مطالعات انتقادی، آغاز خواهید کرد. از آنجایی که شما و کارهایتان به طور مداوم به چالش کشیده می شود و تقویت می شود، توانایی هایتان در درست کردن، فکر کردن، نوشتن و مهارت های ذهنی و عملی افزایش خواهد یافت.

شرایط اخذ پذیرش رشته هنر از دانشگاه های نیوزلند

  • کپی های تایید شده مارک شیت کلاس X، XII و مدرک لیسانس ( در صورت در دسترس بودن )
  • حداقل دو توصیه نامه دانشگاهی از آخرین اساتیدی که به شما آموزش داده اند.
  • در صورت داشتن سابقه کاری، ارائه دو توصیه نامه از سوی کارفرما یا مدیری که به خوبی شما رو می شناسید و می تواند راجع به توانایی های تخصصی شما نظر دهد.
  • انگیزه نامه
  • رزومه
  • رونوشت نمرات آیلتس یا تافل
  • دیگر مدارک (گواهی نامه ها / دستاوردها در سطح دولتی و ملی و فعالیت های فوق برنامه )
  • همچنین شما باید امتیاز مربوط به این دوره را به دست بیاورید.

ممکن است لازم باشد که در بعضی رشته های خاص دروسی مشخص را خوانده باشید یا واحدهایی را پشت سر گذاشته باشید.

برای ورود به بعضی دوره ها شرایطی اضافه بر آنچه گفت نیز وجود دارد، همچون مصاحبه، ارائه نمونه کار یا توصیه نامه. گزینش این دوره بر اساس قدرت ترکیبی نمونه کار ها و بیانیه نوشته شده می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ارائه نمونه کار و بیانیه به بخش راهنمای مهاجرت به نیوزلند 2019 همین وبسایت مراجعه کنید.

SOP: انگیزه نامه A Statement of Purpose) (معرفی نامه شما به کالج و ماموران پذیرش می باشد. این نامه همواره به صورت اول شخص نوشته می شود و دلیل درخواست پذیرش از آن کالج را توضیح می دهد. لازم است که در این نامه ذکر کنید که چرا برای این کالج مناسب هستید و چه دلیلی برای پذیرش شما وجود دارد.شیوه نگارش نامه می تواند رسمی یا غیر رسمی باشد، اما این نکته مهم را به یاد داشته باشید که باید شخصیتتان را به خوبی منعکس کنید.

انشاء ( Essay ): دانشجویان باید انشای خود را نیز در روند پذیرش ارائه دهند. ممکن است لازم باشد که دانشجویان یک یا دو مقاله به همراه تعدادی مقاله اختیاری ارائه دهند. موضوعات رایج عبارتند از: آرزوی شغلی، نقاط قوت و ضعف، مهارت ها و دلایل انتخاب آن مدرسه مشخص.

بهترین دانشگاه های نیوزلند برای تحصیل رشته هنر

با گذشت زمان، تمایل به هنر و طراحی خلاقانه قوی شده است. دانشجویان سراسر دنیا خود را برای ورود به این زمینه که پر جنب و جوش و جذاب است، تلاش می کنند. نیوزیلند با برخی از دانشکده های پیشرفته هنری طراحی شده است که دوره های گسترده ای را برای برآورده ساختن نیازهای دانشجویان ارائه می دهد. بگذارید نگاهی به چهار بخش آموزش عالی که با توجه به دوره های خلاقانه خود، محبوبیت بیشتری به دست آورده اند، نگاهی بیاندازیم.

بهترین دانشگاه هنر در نیوزیلند

  • موسسه فناوری Wintec

موسسه فناوری Waika تاریخ خود را با کالج فناوری همیلتون (Hamilton) در سال 1924 تأسیس کرده است. با گذشت زمان، این موسسه به عنوان یکی از ارزشمند ترین نام های تجاری در نیوزیلند در آموزش فنی تبدیل شده و دوره های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این، دانشجویان بین المللی می توانند از مدارک، دیپلم ها، دوره های کارشناسی و همچنین فارغ التحصیلان دوره های مختلف از جمله فناوری اطلاعات به کسب و کار، علوم پزشکی و هنرهای مدرن انتخاب شوند. برای دانشجویانی که مایل به ایجاد حرفه ای در هنرهای خلاق و طراحی هستند، دوره هایی مانند مدرک کارشناسی هنر مدرن، دیپلم طراحی داخلی و کارشناسی هنرهای مدرن وجود دارد.(سطح ۸)

  • پلی تکنیک (Otago)

پلی تکنیک Otago به عنوان یک رهبر مشهور در آموزش و پرورش تمرکز حرفه ای دیده می شود. دوره های تحصیلی سیستماتیک در این واحد آموزشی توسط طیف وسیعی از دانشجویان ترجیح داده می شود. جالب است بدانید که بیش از ۷۰۰۰ دانشجو پلی تکنیک Otago را برای رسیدن به ذهن متمرکز اهداف خود انتخاب می کنند.

آیا میدانید Otago مثبت 100 دوره های مختلف تحصیلی را ارائه می دهد که از گواهینامه ها به مدارک تحصیلات تکمیلی در سلامت به هنر و طراحی، فناوری اطلاعات به مهندسی و پرستاری دامپزشکی ارائه می شود. برای همه افراد خلاق Otago هجده ۱۸ مورد از دوره های مختلف در زمینه های هنر خلاق و طراح ارائه میدهد.

  • دانشگاه AUT

دانشگاه AUT به عنوان یک دانشگاه معاصر نیوزیلند دیده می شود که بر موفقیت دانش آموزان، تحقیق و همچنین اتصال به صنعت تمرکز دارد. علاوه بر این، این سومین و بزرگترین دانشگاه در نیوزیلند است که خود را به عنوان یک سازمان آموزشی موفقیت آمیز تأئید می کند. AUT کارآمدی در استخراج رشد دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشجویان بین المللی بوده است.

این دانشگاه انگیزه دانشجویان برای همکاری، تجربه و تجربیات فراتر از کلاس است. به غیر از آموزش، بر تحقیقات ابتکاری در زمینه هایی مانند مصنوعی، هوش، بیوتکنولوژی و تغذیه تاکید می شود. AUT در مقایسه با سایر دانشگاه های نیوزیلند دارای بالاترین میزان اشتغال است. علاوه بر این، دارای پنج دانشکده است که بیش از 250 برنامه در طراحی و فن آوری های خلاق، کسب و کار و قانون، فرهنگ و جامعه، علوم بهداشتی و محیط زیست و مطالعات مائوری ارائه می دهد. 19 دوره تحصیلی در هنرهای خلاق و طراحی، سالانه دانشجویان زیادی را در AUT جذب می کند.

  • ویتیرو نیوزیلند Whitireia

و Whitireia نیوزلند اساسا یک موسسه دولتی و موسسه قلمرو فناوری است که به خاطر میزان موفقیت دانشجویان بالا و همچنین دانشجویان مختلف متفاوت است. از زمان تاسیس آن در ۱۱۰۰۰ دانشجو تبدیل شده است که با دانشگاه های فعال در اوکلند Auckland، ولینگتون Wellington کاپیتی Kapiti پارورا Poriru نیوزیلند فعالیت می کنند. در چهار سال گذشته، کامپیوتر اصلی Poriru خود را با کتابخانه برنده جایزه، کسب و کار و فناوری اطلاعات، مرکز تجارت، مرکز بهداشت و درمان و مرکز آموزش و همچنین تکنولوژی جدید texlon تحت پوشش اتاقی مرکزی، تکمیل کرده است و Whitireia دارای 16 دوره تحصیلی در هنرهای خلاق و طراحی است که کاملا برای ذهن هنرمندان مفید است.

بهترین دانشگاه هنر در نیوزیلند

بهترین دانشگاه هنر در نیوزیلند

رتبه و رنکینگ دانشگاه های نیوزلند برای تحصیل رشته هنر

آیا مایل به تحصیل رشته هنر در نیوزلند می باشید؟ تمامی دانشگاه هایی که در لیست زیر موجود می باشند، توسط دولت نیوزلند مورد پذیرش بوده و در تمامی مقاطع لیسانس، فوق لیسانس، دکترا و دیپلم دوره های کوتاه مدت از جمله هنر های تجسمی، معماری، عکاسی، طراحی سه بعدی، طراحی گرافیکی، طراحی بازی و دیگر موارد در فعالیت هستند.

  1. دانشگاه اوکلند 98
  2. دانشگاه ویکتوریا ولینگتون 109
  3. دانشگاه اوتاگو 188

آیا مایل به معرفی مدرسه خود به عنوان دانش آموز رشته هنر می باشید؟

دانشگاه ویکتوریا ولینگتون

از شکسپیر تا خیابان شرتلند، از میدانی کوچک تا شلوغ ترین خیابان ها، تئاتر موجب می گردد تا بتوان در پوست و استخوان هنر از دیدی دیگر نگاه کرد. دانشجویان می توانند با دریافت مدرک لیسانس به این هدف دست یابند و این مقطع فرصتی فراهم می آورد تا دانشجویان بتوانند با استفاده از منابع متعدد به سطوح بالاتری از هنر تئاتر دست پیدا کنند.

دانشگاه ولینگتون دارای یکی از بهترین مجمع های تئاتر کشور است و برگزار کننده فستیوال های هنری و میزبانی مسابقات می باشند. این دانشگاه مهد صنعت فیلم سازی کشور نیز می باشد.

دانشگاه اوکلند

این دانشگاه یکی از دانشگاه های ارائه دهنده هنر دراماتیک به صورت عملی می باشد. این دوره ها آکادمیک ( تحلیل نوشتاری ) و خلاقانه ( بازیگری، طراحی، نویسندگی و کارگردانی ) می باشد. اطلاعات تاریخی و متون دراماتیک باستان لازمه تحصیل در این رشته می باشد. تحلیل تاریخی و فرهنگی نیز از جمله موارد مورد نیاز تحصیل در رشته های هنری است.

گزینه های تحصیلی در درام

رشته درام در هر دو مقطع لیسانس و فوق لیسانس به زبان انگلیسی و همراه با تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم انسانی ارائه می گردد.

دانشگاه توی واکاری: دانشکده درام نیوزلند

لیسانس هنرهای تجسمی دوره ای 3 ساله است که دانشجویان را جهت تبدیل شدن به بازیگری حرفه ای تربیت می نماید. این دانشجویان قادر خواهند بود تا با توانایی، مهارت و اعتماد بنفس بیشتر در هر شغلی تبدیل به ستاره شوند. به عنوان دانشجوی دانشگاه توی واکاری، دانشجویان ملزم به ارائه نمایشات زنده مقابل اساتید حرفه ای می باشند. همچنین مشارکت با دیگر زمینه های هنری نیز الزامی می باشد.

هزینه تحصیل رشته هنر در نیوزلند

در نیوزیلند هشت دانشگاه اصلی وجود دارد و همه آنها هزینه های تحصیلی خود که بر اساس رشته و مقطع تحصیل متفاوت است، را تعیین می کنند. با این حال، دولت نیوزیلند برنامه های لغو هزینه های تحصیل در سال 2018 را برای یک سال تحصیلی، و افزایش به مدت سه سال تحصیل از سال 2024 را تایید کرده است. انتظار می رود اکثر دانشجویان بین المللی هزینه بیشتری نسبت به دانشجویان داخلی پرداخت می کنند، اگرچه دانشجویان بین المللی می توانند از پرداخت هزینه دانشجویان خارجی در بعضی موارد معاف شوند، مثلا زمانی که دانشجویان در دوره های دکترا ثبت نام کنند.

به طور متوسط، دانشجویان بین المللی در مقطع کارشناسی هنر و علوم اجتماعی مبلغ 20،000 دلار نیوزلند ( حدود 10499 پوند ) ( تمام ارقام به دلار نیوزلند می باشند)، برای علوم پایه و مهندسی 25،000 دلار نیوزلند (13124 پوند)و برای مقطع دندانپزشکی و پزشکی 75.000 دلار نیوزلند ( 39372 پوند)، را می توانند پرداخت کنند. برای مثال: در دانشگاه اوکلند، یک دانشجوی بین المللی مقطع کارشناسی ارشد باید مبلغ 27592 دلار نیوزلند ( 14485 پوند) برای بیشتر دوره های مدیریت و تا مبلغ 72896 دلار نیوزلند (38267 پوند) برای دوره های پزشکی بعد از سال اول پرداخت می کنند.

هزینه تحصیل رشته هنر در نیوزلند

هزینه تحصیل رشته هنر در نیوزلند

هزینه مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه اوکلند بین 32392 ( 17004 پوند) و 46787 دلار نیوزلند ( 24561 پوند) در سال می باشد. بنابراین یک دانشجوی بین المللی که در دانشگاه اوکلند تحصیل می کند، 82776 دلار (43454 پوند) برای یک مقطع لیسانس سه ساله می پردازد. یک دانشجوی داخلی، در مقطع کارشناسی بین 110،000 تا 25،000 دلار نیوزلند( 5249- 13.124 پوند ) در سال پرداخت می کند، و در مقطع فوق لیسانس این مبلغ بین 110،000 تا 30،000 دلار نیوزلند ( 5249-15748 پوند) می باشد.

لیست کامل هزینه های تحصیل و مقایسه هزینه ها در سایت Te Pokai Tara موجود است که هزینه های تمام دانشگاه های نیوزیلند، همچنین هزینه های تحصیل، بعضی از دانشگاه ها، هزینه های خدمات دولتی و دانشجویی را نیز نشان می دهد. برای مثال: در دانشگاه اتاگو دانشجویان باید مبلغی حدود 798 دلار نیوزلند ( 419 پوند ) بپردازند.

برای تحصیل در رشته کارشناسی یا کارشناسی ارشد از دانشجویان انتظار می رود، که ثابت کنند برای حمایت از خود، مبلغ کافی را دارند.این مبلغ 1250 دلار نیوزلند ( 656 پوند) به صورت ماهانه برای هر دوره تحصیلی کمتر از نه ماه می باشد، و 15000 دلار نیوزلند (7.874 پوند) در هر سال برای اینکه اگر قصد دارید مدت طولانی تری در آن جا بمانید. این مقدار علاوه بر مبلغ مورد نیاز برای پوشش هزینه های دوره شما و هزینه پرواز بازگشت می باشد. در حالی که نیوزیلند محل خوبی برای تحصیل به عنوان یک دانشجوی بین المللی است، هزینه های تحصیلی نزولی دارد. هزینه های مربوط به هنر یا علوم انسانی از 20،000 دلار نیوزلند ( 9680 پوند ) در سال است. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره شرایط مهاجرت به نیوزلند با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) تماس بگیرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

2 دیدگاه برای “تحصيل در رشته هنر در نيوزلند

  1. حنا گفت:

    سلام
    دانشگاه هاش احیانا بورسیه نمیدن؟مثلا بورسیه کامل؟؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شرایط ارائه بورسیه تحصیلی دانشگاه های نیوزلند بسته به شرایط شما مانند رزومه علمی، پژوهشی، مدرک زبان و غیره دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *