بهترین دانشگاه های اسلواکی

در اسلواکی، می توانید تعداد زیادی از دانشگاه های برتر را پیدا کنید که در کنار برخی از بزرگترین دانشگاه های بین المللی جایگاه اصلی خود را پیدا کرده اند. بهترین دانشگاه های اسلواکی و مدارس مهندسی و حقوقی در این کشور بسیار مورد احترام و شناخته شده هستند و همچنان به ارائه برنامه های تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و Ph. D برای دانشجویان مستعدی مانند شما می پردازند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در بهترین دانشگاه های اسلواکی

در حال حاضر 20 دانشگاه دولتی، 10 دانشگاه خصوصی و 3 دانشگاه و کالج ایالتی در اسلواکی وجود دارند. دانشگاه فناوری اسلواکی در براتیسلاوا (STU)، بزرگترین و مهمترین دانشگاه های اسلواکی در شاخه فناوری است و به عنوان یکی از مؤسسات برجسته دانشگاهی در کشور محسوب می شود. سایر دانشگاه ها در اسلواکی شامل دانشگاه اقتصاد در براتیسلاوا هستند که یکی از مهمترین موسسات آموزشی و علمی در کشور محسوب می شود و دانشگاه صنعتی اسلواکی نیز در براتیسلاوا واقع شده است.

تحصیل در دانشگاه کامنیوس اسلواکی

از دانشگاه های برتر در اسلواکی می توان به دانشگاه کامنویس در براتیسلاوا اشاره کرد که دارای 13 دانشکده است و هر ساله در تمام برنامه های تحصیلی سه گانه 27000 دانشجو تحصیل می کنند، که 21 هزار دانشجوی آن تمام وقت هستند. دانشگاه کامنویس برنامه های مختلفی را شامل می شود که طیف وسیعی از علوم انسانی را از جمله علوم پزشکی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، علوم طبیعی، ریاضیات و الهیات را شامل می شود.

تحصیل در دانشگاه کامنیوس اسلواکی

دانشگاه فنی اسلواکی در براتیسلاوا (STU) بهترین دانشگاه فنی در اسلواکی است. با توجه به برنامه رتبه بندی تحصیلی آموزش عالی اسلواکی که توسط ARRA تهیه شده است، STU در بلندمدت بهترین دانشگاه در زمینه فناوری های شیمیایی، کامپیوتر و علوم فنی است. دیگر فهرست رتبه بندی جهان STU را به عنوان بهترین دانشگاه فنی در اسلواکی و سومین در اسلواکی و جمهوری چک انتخاب کرده است.

دوره های تحصیل در دانشگاه های اسلواکی

دانشگاه پولو پوزف صفریک در کوشیتس، در حال حاضر دانشگاه دارای پنج دانشکده است؛ دانشکده پزشکی، دانشکده علوم، دانشکده حقوق، دانشکده مدیریت دولتی و دانشکده هنر – که پزشکان و دندانپزشکان، کارشناسان علوم طبیعی، ریاضیات و اطلاع رسانی، معلمان، وکلا، متخصصان امور دولتی و متخصصان روانشناسی، فلسفه و نظریه ارتباطات را آماده می کنند. فارغ التحصیلان این دانشگاه که دومین دانشگاه قدیمی در اسلواکی است، شهرت بسیار خوبی در سراسر جهان دارند.

دانشگاه فنی کوشیتس در اسلواکی

دانشگاه فنی کوشیتس، TUKE محیط آموزشی خود را با دانش علمی و تکنولوژیکی، نوآوری و نیروی کار برای ایجاد آینده ای مثبت و پایدار و کیفیت بالای زندگی فراهم می کند. این امر در TUKE با تحقیقات ابتکاری و آموزش عالی در تمامی شاخه های علمی دانشکده های مربوطه به دست می آید. برای کسب اطلاعات در خصوص هزینه تحصیل در اسلواکی با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در تماس باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *