تحصیل دندانپزشکی در اسلواکی

قدیمی ترین دانشکده در دانشگاه کامنویس، دانشکده پزشکی است که مدرسه دندانپزشکی متعلق به آن است. این دانشکده در سال 1919، بلافاصله پس از تاسیس دانشگاه کمینویس تاسیس شد. از آن به بعد، هزاران دانش آموز بعد از تحصیل دندانپزشکی در اسلواکی از این دانشکده فارغ التحصیل شده اند، که اکنون حرفه ای موفق دارند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل دندانپزشکی اسلواکی

امروزه تحصیل داروسازی در اسلواکی یکی از بهترین ها در اروپا می باشد و در فعالیت های علمی ملی و بین المللی شرکت می کند، دوره های مربوطه به زبان انگلیسی تدریس می شود. پس از ورود اسلواکی به عنوان شهروندی اتحادیه اروپا به عنوان عضو کامل، برنامه دانشگاه فوق به طور خودکار توسط D.O.A.T.A.P شناخته می شود. فارغ التحصیلان می توانند مستقیما مجوز حرفه ای در یونان یا هر کشور اروپایی دریافت کنند. آزمون ورودی که در آن زیست شناسی و شیمی دارد، برای ورود به دانشکده جهت تحصیل پزشکی و دندانپزشکی اسلواکی مورد نیاز است، که به صورت چند گزینه ای انجام می شود.

آموزش دندانپزشکی در اسلواکی

دانشگاه علوم پزشکی اسلواکی در براتیسلاوا (SMU) یک موسسه آموزشی است که با افتخار حفظ سنت آموزش کارکنان مراقبت های بهداشتی در مطالعات تخصصی و آموزش مداوم در سراسر کشور در اسلواکی دارد. موسسه اسکاتلند در 1 ماه مه 1953 در Trenčín تاسیس شد. دانشکده پایه های آموزش و پرورش متخصصان مراقبت های بهداشتی در اسلواکی را بر عهده گرفته است.

آموزش دندانپزشکی در اسلواکی

دانشگاه علوم پزشکی اسلواکی در براتیسلاوا تنها یکی از  دانشگاه های اسلواکی است که آموزش های تکمیلی را برای حرفه های مراقبت های بهداشتی در تمام سه رشته تحصیلات عالی فراهم می کند. دانشگاه علوم پزشکی اسلواکی یک موسسه عمومی آموزش عالی است که تحت وزارت بهداشت جمهوری اسلواکی فعالیت می کند و دارای چهار دانشکده است:

  • دانشکده پزشکی
  • دانشکده بهداشت عمومی
  • دانشکده پرستاری و بهداشت حرفه ای
  • دانشکده بهداشت

دانشگاه پزشکی اسلواکی

دانشگاه پزشکی اسلواکی یک نهاد غير سياسي است که در چارچوب منشور جهانی دانشگاه Magna Charta Universitatum عمل می کند و ارزش های دموکراسی، انسانيت را به رسمیت می شناسد. این دانشجویان را به سمت پیروی از سوگند گپی بوک، حفاظت از زندگی و سلامتی از مفهوم تا مرگ طبیعی هدایت می کند. در تاریخ 1 سپتامبر 2002، دانشگاه پزشکی اسلواکی توسط قانون شماره 401/2002 Coll در براتیسلاوا تاسیس شد.

شورای ملی جمهوری اسلواکی در ایجاد دانشگاه پزشکی اسلواکی به عنوان یک دانشگاه عالی دولتی همکاری داشته است.جهت آشنایی از شرایط اعزام دانشجو و تحصیل در اسلواکی بهتر است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) مشورت کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *