تحصیل پاتفک در دانشگاه رودن

دانشگاه رودن از جمله دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در شهر مسکو است ما در این قسمت به بررسی هزینه دوره پادفک روسیه دانشگاه رودن یا دوستی ملل می پردازیم. تحصيل پزشكي و دندانپزشکی در دانشگاه رودن یا دوستی ملل روسيه یکی از اهداف علاقه مندان تحصیل در این کشور می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

با توجه به لیست جدید وزارت بهداشت دانشگاه های دیگری از روسیه به لیست وزارت بهداشت اضافه شده اند، دانشگاه رودن، دانشگاه ملی سنت پطرزبورگ، فدرال کازان و غیره نمونه هایی از این دانشگاه ها هستند، در دانشگاه رودن معمولاً پاتفک فقط برای افراد متقاضی تحصیل به زبان روسی ارائ می شود و متقاضیان تحصیل به زبان انگلیسی نیازی به گذراندن دوره پاتفک نیستند که البته برخی دانشجویان برای کم شدن استرس آزمون ورودی و غیره ترجیح می دهند در کالج پاتفک به زبان انگلیسی قبل از شروع دوره شرکت کنند که البته باید کالج را دانشگاه های دیگر غیر از رودن شرکت کنند. موسسه حقوقی برگزیده اصطباناتی با داشتن کادری مجرب از مشاورین و با داشتن تجربه کافی در اعزام دانشجو به روسیه می تواند شما را در تحصیل در این کشور یاری دهد.

شرایط دوره پادفک روسیه دانشگاه رودن یا دوستی ملل

در این مقاله به بررسی شرایط دوره پادفک دانشگاه رودن یا دوستی ملل می پردازیم.

تحصیل پاتفک در دانشگاه رودن

برنامه های انگلیسی زبان دانشگاه رودن

در جدول زیر برخی دوره های انگلیسی زبان دانشگاه رودن با ذکر شهریه ذکر شده است، همانطور که ملاحظه میفرمایید امکان تحصیل در روسیه به زبان انگلیسی برای رشته های پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت وجود دارد.

دوره های انگلیسی زبان فوق لیسانس

هزینه دوره های انگلیسی زبان برای کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس دانشگاه رودن یا دوستی ملل روسیه RUDN به شرح زیر است؛

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون تحصیل در روسیه می توانید با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *