دانشگاه پزشکی فدرال far eastern روسیه

دانشگاه پزشکی فدرال far eastern روسیه موسسه ویژه ای است که امروز نقش محوری در ادغام روسیه و کشورهای عضو APR دارد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه FEFU را یکی از رقیبان برجسته ی شرق دور و یک مرکز روشنفکری نامیده است که آموزش نیروهای واجد شرایط را نه تنها برای شاخه های سنتی صنعت بلکه برای اقتصاد مدرن نیز فراهم می کند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل و پذیرش دانشگاه پزشکی فدرال far eastern روسیه

دانشگاه فدرال Far Eastern، دانشکده ی زیست پزشکی این دانشکده دوره های آموزشی در پزشکی، زیست پزشکی، داروسازی، سیستم های فنی زیستی، تغذیه و بیولوژیکی را توسعه می دهد. این کشور می کوشد تا دستاوردهای علوم بنیادی را به پزشکی عملی، توسعه فن آوری های پزشکی انتقالی و آموزش متخصصان پیشرو در آینده، معرفی کند. از سال 2012 ، این دانشکده مدرک کارشناسی ارشد خود را در زمینه علوم غذایی و آشامیدنی  ( صنایع غذایی ) ارائه کرده است.

این دوره به طور کامل به زبان انگلیسی به کلاس های مختلط از دانش جویان روس و بین المللی آموزش داده می شود. این برنامه بر بیوتکنولوژی نوشیدنی های الکلی و نوشیدنی های غیر الکلی متمرکز است . این رشته شامل مطالعه پیشرفته اصول بیوتکنولوژی، از جمله بیو شیمیایی، شیمی فیزیکی و الکترو شیمیایی و نیز روش های تنظیم آن ها است. این مدرک شامل مطالعه ترکیب و خواص ماده خام، روش های نوین فرآوری آن، فرآوری انواع مختلف نوشیدنی های نرم و نیز تجزیه و تحلیل ایجاد انواع جدید نوشیدنی ها و روش های ارزیابی کیفیت و ایمنی آن ها و سازمان و مدیریت تولید آن ها است.

استفاده از گیاهان منطقه  Far Eastern برای تولید نوشیدنی ها مورد مطالعه قرار گرفته است. فارغ التحصیلان این برنامه می توانند در صنایع غذایی ملی و بین المللی که مربوط به تضمین کیفیت و کنترل، کنترل فرآیند و توسعه محصول است، کار کنند. این برنامه همچنین صلاحیت لازم برای انجام فعالیت های مستقل در کنترل مواد غذایی عمومی، مدیریت و راهنمایی در زمینه سیاست غذا و مشارکت در کار توسعه علمی را فراهم می کند. برنامه های کارشناسی تخصصی:

  • بیوشیمی پزشکی ( 6 سال )
  • بیو فیزیک ( 6 سال )
  • پزشکی عمومی ( 6 سال )
  • داروسازی ( 5 سال )

تحصیل و پذیرش دانشگاه پزشکی فدرال far eastern روسیه

هزینه و شهریه دانشگاه پزشکی فدرال far eastern روسیه

هزینه های دانشکده زیست پزشکی به قرار زیر می باشد:

هزینه و شهریه دانشگاه پزشکی فدرال far eastern روسیه

رتبه و رنکینگ دانشگاه پزشکی فدرال far eastern روسیه

دانشگاه فدرال FAR EASTERN، این دانشگاه در سال 1899 تاسیس گردید و در دهه ی 1930 میلادی توسط جوزف استالین بسته شد، دو سال بعد از بازدید Nikita Khrushchev از Vladivostok، جایی که دانشگاه در آن قرار دارد، این دانشگاه دوباره بازگشایی گردید.

این دانشگاه در سال 2000 رسما نام انگلیسی خود را به دانشگاه ملی  Far Eastern تغییر داد ( نام روسی تغییر نکرد ). این دانشگاه در سال 2010 با دانشگاه فنی دولتی  Far Eastern، دانشگاه دولتی اقتصاد آرام ( TSUE ) و موسسه آموزشی دولتی Ussuriisk ادغام گردید و به دانشگاه فدرال Far Eastern تبدیل شد. این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه ها در خاور دور روسیه و یکی از دانشگاه های پیشرو در روسیه می  باشد.

FEFU اولین دانشگاه روسی بود که برنامه های کارشناسی ارشد خود را به زبان انگلیسی راه اندازی کرد که توسعه ی آن در ارتباط با دانشگاه ها در حاشیه اقیانوس آرام تکمیل شد. این کشور تقریبا 50 شعبه در روسیه ، آمریکا ، ژاپن ، چین و کره و 80 پروژه هم کاری با دانشگاه ها در سراسر اروپا و جهان دارد.

  • رده بندی جهانی دانشگاه، رتبه در سال 2019 : 1001 +

جهت کسب اطلاعات کامل تر در زمینه تحصیل در دانشگاه های روسیه با مشاوران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

2 دیدگاه برای “دانشگاه پزشکی فدرال far eastern روسیه

  1. صیامی اصل گفت:

    با توجه به دارا نبودن تاییدیه وزارت بهداشت ایران در صورت اتمام تحصیلات پزشکی عمومی تکلیف چیست و آیا در کشورهای دیگر هم اعتبار ندارد. ممنون میشم جواب بدین.سپاس

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      اکثر دانشگاه های روسیه در کشور های دیگر به رسمیت شناخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *