ویزای توریستی نیوزلند

نیوزلند از جمله کشورهایی می‌باشد که دارای طبیعت بکر و بسیار زیبایی است و به همین جهت دارای جاذبه گردشگری فراوانی خواهد بود و از این رو بسیاری از افراد جهت بازدید، گردش و تفریح به این کشور مسافرت می‌کنند، اما این افراد برای رفتن به این کشور و دیدن جاذبه‌های گردشگری آن همچون برج آسمان، موزه جنگ، تپه وان تری، پارک آلبرت، بندر ویاداکت و … باید دارای ویزای توریستی نیوزلند باشند. در واقع ویزای توریستی نیوزلند نمونه‌ای از ویزاهای این کشور می‌باشد به افراد اجازه خواهد داد که به این کشور جهت گردشگری یا بازدید از بستگان درجه یک وارد شوند. اگر قصد رفتن به نیوزلند را دارید و می‌خواهید درباره انواع ویزا و شرایط اخذ ویزا نیوزلند 2021 اطلاعاتی کسب کنید به شما توصیه می‌کنم با ادامه این مقاله همراه باشید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط اخذ ویزای توریستی کشور نیوزلند

ویزای توریستی نیوزلند برای کسانی صادر خواهد شد که می‌خواهند به کشور نیوزلند با هدف گردش و تفریح سفر کنند و جاذبه‌های گردشگری زیباترین کشور دنیا را ببینند، به همین دلیل کشور نیوزلند برای کسانی که با هدف گردشگری و دیدن اقوام خواستار ویزای توریستی نیوزلند هستند، شرایط خاصی را در نظر گرفته تا بتوانند این ویزا را دریافت کنند.

می‌توان گفت ویزای توریستی کشور نیوزلند دارای زمان معینی می‌باشد که از سه ماه شروع خواهد شد و افرادی که می‌خواهند بیشتر از این مدت در کشور نیوزلند اقامت کنند، باید دارای دلایل محکمی باشند تا بتوانند دولت نیوزلند را متقاعد کنند، اما زمان اقامت با این ویزا به صورت گردشگر یا ویزیتور سه ماه است.

با استفاده از ویزای نیوزلند افراد می‌توانند به راحتی به بازدید از خانواده و مطالعه در این کشور یا استفاده از خدمات پزشکی آن بپردازند و در واقع این ویزا به اشخاصی داده می‌شود که خارج از کشور نیوزلند ساکن هستند و می‌خواهند به نیوزلند وارد شوند. دولت نیوزلند برای دادن ویزای توریستی کشور نیوزیلند نیاز به مدارک و شرایط خاصی دارد که از مهمترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن تمکن مالی و ارائه گردش حساب قوی با ارائه مدارک معتبر، با دقت بالایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
  • داشتن دعوت نامه معتبر که معمولا این دعوت نامه از طرف اعضای خانواده، دوستان و آشنایان باید برای فرد ارسال شود.
  • دارای گواهی عدم سوء پیشینه، در صورتی که متقاضی دارای سوء پیشینه باشد، حق ورود به کشور نیوزلند را نخواهد داشت.
  • ارائه مدارک شناسایی و پاسپورت

ویزای توریستی نیوزلند

شرایط اخذ ویزای کاری کشور نیوزلند

نیوزلند کشوری می‌باشد که در سال‌های اخیر دارای رشد اشتغال فراوانی بوده و به همین جهت بسیاری از افراد متقاضی اخذ ویزای کار نیوزلند هستند و می‌خواهند با استفاده از این ویزا، مهاجرت به نیوزلند برایشان آسان‌تر شود و پیشرفت اقتصادی زیادی را تجربه نمایند. گرفتن ویزای کاری در نیوزلند این اجازه را به افراد خواهد داد تا در مدت زمان نامحدودی در کشور نیوزلند زندگی کرده و کار کنند و از بسیاری از خدمات عمومی شهروندان نیوزلند استفاده نمایند و در نهایت ویزای اقامت دائم این کشور را کسب کنند.

معمولا ویزای کار نیوزلند دارای انواع مختلفی است که از جمله این ویزاهای کاری می‌توان به ویزای موقت کاری اشاره کرد که به متقاضیان اجازه خواهد داد تا در مدت زمان تعیین شده در نیوزلند زندگی کنند و کسب درآمد نمایند و سپس جهت گرفتن اقامت دائم نیوزلند از آن استفاده کنند.

نمونه دیگری از انواع ویزای کاری نیوزلند می‌توان به ویزای کاری مهارت‌های خاص اشاره کرد که در صورتی این ویزا صادر می‌شود که کمبود نیروی حرفه‌ی در نیوزلند وجود داشته باشد و بدین ترتیب کارفرمایان و شرکت‌ها دعوت نامه و پیشنهاد کاری به این افراد می‌دهند و در نتیجه این افراد می‌توانند به راحتی ویزای نیوزلند را جهت مهاجرت کاری بگیرند. لازم به ذکر است، افراد برای گرفتن ویزای کاری نباید هیچ‌گونه سوء سابقه داشته باشند وگرنه مشمول دریافت ویزای کاری نیوزلند نخواهند شد.

شرایط اخذ ویزای تحصیلی کشور نیوزلند

افرادی که می‌خواهند با هدف تحصیل به کشور نیوزلند مهاجرت کنند، باید ویزای تحصیلی این کشور را بگیرند و برای گرفتن این ویزا نیاز به دعوت نامه یا نامه پذیرش از موسسه‌های آموزشی یا دانشگاه‌های معتبر این کشور می‌باشد. در واقع ویزای تحصیلی نیوزلند برای کسانی است که می‌خواهند به صورت تمام وقت در این کشور به ادامه تحصیل بپردازند و اقامت آنها بیشتر از سه ماه طول می‌کشد.

به طور کلی از مهمترین شرایط اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند می‌توان به داشتن دعوت‌نامه معتبر از موسسه‌ها، داشتن نامه تمکن مالی، عدم سوء پیشینه و … اشاره کرد و در صورتی که متقاضیان دارای یکی از این شرایط نباشند، نمی‌توانند ویزای تحصیلی کشور نیوزلند را بگیرند.

شرایط اخذ ویزای ازدواج کشور نیوزلند

بسیاری از افراد با توجه به سطح بالای زندگی در کشور نیوزلند و پیشرفت اقتصادی که این کشور داشته، تمایل دارند در این کشور زندگی کنند، یکی از راه‌هایی که می‌توان با استفاده از آن ویزای نیوزلند را گرفت، ازدواج با کسانی است که دارای تابعیت، شهروندی و پاسپورت کشور نیوزلند هستند و در این صورت فرد مورد نظر می‌تواند ویزای ازدواج نیوزلند را دریافت کند.

معمولاً کشور نیوزلند جهت دادن این ویزا، قوانین خاص خود را خواهد داشت و طبق قوانین کشور نیوزلند بین همسران باید یک رابطه زناشویی قوی وجود داشته باشد و در واقع ازدواج با هدف یک رابطه استوار و طولانی صورت پذیرد. بنابراین برای دادن این ویزا به افراد  موارد مختلفی توسط دولت نیوزلند مورد بررسی قرار خواهد گرفت که برخی از این موارد به قرار زیر هستند:

  • مدت زمان شکل گیری رابطه زوجین
  • توقعات و انتظارات زوجین از یکدیگر
  • نحوه حمایت های زوجین از یکدیگر
  • نحوه تقسیم بندی مسئولیت های اقتصادی زوجین.
  • وضعیت فرزند پروری زوجین
  • دیدگاه اطرافیان و نزدیکان نسبت به ازدواج زوجین
  • نحوه تقسیم بندی وظایف و کارهای خانه در میان زوجین

شرایط اخذ ویزای درمانی نیوزلند

افرادی که می‌خواهند با هدف درمان بیماری وارد کشور نیوزلند شوند، باید ویزای درمانی این کشور را بگیرند که مدت زمان این نوع ویزا معمولا ۶ ماه است و شامل همسر و فرزندان پایین‌تر از ۱۹ سال افراد نیز خواهد شد.  فرد با استفاده از ویزای درمانی کشور نیوزلند تا زمانی که دوره درمانیش به اتمام نرسیده و شرایط مناسبی پیدا نکرده اجازه اقامت در نیوزلند را دارد. حتی در برخی موارد دوستان یا پزشک معالج فرد نیز براساس این ویزا اجازه همراهی بیمار را خواهند داشت. برخی مدارک جهت دریافت ویزای درمانی نیوزلند به قرار زیر خواهد بود:

  • داشتن نامه تمکن مالی برای پرداخت هزینه‌های زندگی و درمانی
  • بلیط رفت و برگشت
  • مدارک مربوط به رزرو هتل با محل اسکان فرد در مدت زمان درمان
  • مدارک مربوط به نامه‌ی بیمارستان مبدا مبنی بر عدم امکان درمان بیمار در کشور مبدا
  • مدارک مربوط به بیمارستان موجود در کشور نیوزلند مبنی بر پذیرش بیمار
  • اصل و کپی پاسپورت

شرایط اخذ ویزای کارآفرینی در نیوزلند

کارآفرینی در نیوزلند یکی از روش‌های مهاجرت به این کشور خواهد بود و بر همین اساس افرادی می‌توانند جهت گرفتن ویزای نیوزلند درخواست بدهند که دارای شرایط لازم باشند که از جمله این شرایط، داشتن دو سال سابقه خوداشتغالی و کارآفرینی موفق در کارنامه خود، داشتن سرمایه لازم برای شروع کار که حداقل آن ۵۰۰ هزار دلار است و همچنین باید از یک بیزینس پلن موفق برخوردار باشند.

زمانی که دولت نیوزلند به این افراد ویزای کارآفرینی بدهد، می‌توانند همسر و فرزندان کمتر از ۲۴ سال خود را نیز به همراه خود ببرند و با ایجاد حداقل سه شغل جدید و مستمر در زمینه کارآفرینی در نیوزلند و گسترش کسب و کارشان، می‌توانند از خدماتی مختلف این کشور همچون دریافت وام بانکی استفاده کنند و در نتیجه کارت ویزا دریافت کرده و اقامت موقتشان را به اقامت دائم نیوزلند تغییر دهند.

ویزای توریستی نیوزلند

دریافت ویزای سرمایه گذاری کشور نیوزلند

اگر افراد دارای حداقل سرمایه ۱۰ میلیون دلار باشند، می‌توانند در حوزه‌هایی که دولت نیوزلند تعیین می‌کند از جمله خرید سهام و بورس اوراق بهادار، توسعه مراکز تجاری این کشور، ساخت و ساز املاک و … به صورت کاملاً قانونی سرمایه گذاری کرده و اقامت نیوزلند از طریق سرمایه گذاری را بگیرند.

لازم به ذکر است اگرچه برای گرفتن ویزای سرمایه گذاری نیوزلند باید بودجه زیادی صرف  نمایند، اما این نوع ویزا دیگر نیاز به شرایط تحصیلی و سوابق کاری ندارد و به راحتی می‌توان ویزا، پاسپورت و تابعیت این کشور را با سرمایه گذاری در نیوزلند کسب کنند.

مزایا و معایب زندگی در نیوزلند

نیوزلند از کشورهای محبوب برای مهاجرت است و به همین دلیل در این مقاله انواع ویزای نیوزلند را مورد بررسی قرار دادیم، حال می‌خواهیم برخی از مزایا و معایب زندگی در نیوزلند را برای افراد شرح دهیم تا با آگاهی بیشتر از این کشور به دنبال مهاجرت و اخذ ویزاهای مختلف آن باشند. بنابراین برخی از مزایا و معایب زندگی در نیوزیلند به قرار زیر است:

  • کشور نیوزلند دارای مناظر طبیعی بیشماری است و از آب و هوای عالی و معتدل برخوردار است، اما از معایب آن می‌توان به داشتن حشرات زیاد اشاره کرد و اینکه در بیشتر مواقع این کشور آفتابی بوده و در زیر سوراخ لایه ازون قرار گرفته است و به همین دلیل امکان ابتلا افراد به سرطان پوست در آن زیاد می‌باشد.
  • نیوزلند یکی از امن‌ترین نقاط جهان به شمار می‌آید اما از بقیه جهان جداست و به همین دلیل بسیاری از افراد این دوری را نمی‌پسندند.
  • سبک زندگی در نیوزلند بسیار مناسب است و مردم از غذای خوب و امکانات بالا لذت می‌برند، اما خیلی آرام است و بسیاری از افراد جهت زندگی شاید به دنبال شلوغی بیشتر باشند.
  • نیوزلند از کم فسادترین کشورهای جهان به شمار می‌رود، اما در این کشور هزینه‌های مسکن و هزینه‌های دندانپزشکی بسیار بالا است و به همین دلیل احتمال دارد، افراد جهت تأمین هزینه زندگی در نیوزلند با مشکل مواجه شوند.

جمع بندی

نیوزلند از جذاب‌ترین نقاط کره زمین است و به همین جهت بسیاری از افراد تمایل دارند به کشور نیوزلند مهاجرت کنند اما باید بتوانند یکی از انواع ویزاهای نیوزیلند را بگیرند و برای دریافت این ویزاها باید شرایطی داشته باشند که از مهمترین آنها داشتن تمکن مالی، دعوتنامه و نداشتن سوءسابقه می‌باشد. بنابراین در این مقاله برخی از انواع ویزاهای کشور نیوزلند را مورد بررسی قرار دادیم تا متقاضیان بتوانند جهت رفتن به نیوزلند و اخذ ویزای مورد نظر خود اطلاعات لازم را داشته باشند.

 

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *